Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.Mam pytanko czy jak na testach zegarow wszystkie zskazówki się podnosza i staja później na swoim miejscu tak jak ma być to czy mogę rozumieć ze sa sprawne??Pytam bo mam problem ze zskazaniem temperatury wody dodam ze przed zmiana zegarow pokazywalo dobrze.Podpinalem vaga i nie mam zadnego bledu z tym czujnikiem o ile dobrze widze.

Takie bledy się pojawiły.

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Chassis Type: 3B - VW Passat B5

Scan: 01,02,03,08,15,16,17,19,35,36,37,46,55,56,58

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 028 906 021 CE

Component: 1.9l R4 EDC 00SG 0803

Coding: 00002

Shop #: WSC 30011

No fault code found.

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 614 111

Component: ABS 5.3 FRONT D11

Coding: 0273004132

Shop #: BB 24303

No fault code found.

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 8L0 82 ö 8L0

Component: ö8L082004

Note: Excessive Comm Errors

Skipping Address 15-Airbags

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 919 881 HX

Component: B5-KOMBIINSTR. VDO D15

Coding: 05040

Shop #: WSC 73148

IMMO-IDENTNR: AUZ7Z0X1109192

2 Faults Found:

01128 - Immobilizer Pickup Coil (D2)

35-00 - -

01176 - Key

07-00 - Signal to Low

Address 35 -------------------------------------------------------

Controller: 8LO 862 257 E

Component: ZV-Pumpe

Coding: 00000

Shop #: WSC 65535

1 Fault Found:

01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak)

35-00 - -

End -------------------------------------------------------

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

WSZYSTKIE W PION poza obrotami, te na 3000.

Opublikowano

jak wyglada wtyczka do tego czujnika temp oleju ? 045346.jpg

wiem ze kabelek bialo niebieski ale on jest zakonczony zenska koncowka.

Opublikowano

Ta wtyczka to zwykły konektor żeński, bodajże ten 6,3mm tylko z plastikową obudową, równie dobrze możesz do kabla przylutować sobie taką końcówkę i tak zostawić:wink: Tu na zdjęciu widać kawałek, na tym po prawej stronie http://imagizer.imageshack.us/a/img641/2600/czujnikiopis.jpg

Opublikowano

a ta plastikowo koncowke gdzies mozna dostac ? pytam bo sa rozne czujniki niektore maja wlasnie zakonczenie meskie i by wtedy gralo a tu jakis z d*py cypek a przeciez nie bede robil na okredke ;P a naszlo mnie cos zeby wkoncu ta temp oleju podlaczyc bo czujnik juz mam z rok :D

Opublikowano

wiem ajk wyglada kostka mi chodzi o to co nachodzi na ta dziwna koncowke czujnika temp oleju. Tam na foto to z golfa chyba i tam jakos na srubke jest. i nie chce wsuwac predzej bym przylutowal ale to i tak druciarstwo troche.

Opublikowano

Mówisz o tym drugim kabelku? Ja mam u siebie tylko to na wsuwkę podłączone i jest ok:wink: Nie mam tego drugiego kabla. Też nie miałem u siebie czujnika temp oleju i dokładałem sobie. A co do przylutowania tego konektora żeńskiego to ori jest tam taki konektor, tylko na nim jest jeszcze plastikowa osłonka:wink:

Opublikowano

a ta wsuwka nie sada ci z tego czujnika? mi chodzi o samo mocowanie na tym cypku czujnika

Opublikowano

Nie spada, nawet mocno się trzyma, ciężko ją zdjąć:decayed: zawsze przecież możesz ją trochę pozagniatać żeby sztywniej siedziała:wink:

Opublikowano

dobra miales racje u mnie ten kabel z ta plastikowa nakladka byl spiety ze byl taki krotki ale jak go wyciagnalem a to fajnie nachodzi na ten czujnik i wtyczka mimo na oko ma sie nijak to jednak pasuje yhh jak ja lubie audi ze wszystko jest juz na wpół ogarniete tylko trzeba podpiac sie pod wlasciyw kabelek i bangla.

Opublikowano

Panowie co to sa te Terminale???(Terminal 58d , Terminal 58s).

Opublikowano

a ja mam pytanie z innej beczki. mam licznik a6 c5 1,9 tdi po lifcie i nie chce mi sie kodować immo, a chce pójść na łatwizne tzn wyjąć pastylke immo z kluczyka ktory był oryginalnie zakodowany pod ten licznik. Czy to przejdzie? Bo wtedy zostanie mi problem tylko spalania i reszty kabelkologii

Opublikowano

Panowie ponawiam pytanie.Co to sa te Terminale???(Terminal 58d , Terminal 58s).

Opublikowano
a ja mam pytanie z innej beczki. mam licznik a6 c5 1,9 tdi po lifcie i nie chce mi sie kodować immo, a chce pójść na łatwizne tzn wyjąć pastylke immo z kluczyka ktory był oryginalnie zakodowany pod ten licznik. Czy to przejdzie? Bo wtedy zostanie mi problem tylko spalania i reszty kabelkologii

nie

Bo blednie dużo ludzi myśli ze skoro immo załatwia się przez licznik to do licznika się klucze przypisuje otorz nie , klucze dopasowuje się do sterownika auta

Popatrz ile razy byś nie zmieniał licznika kodujesz w aucie wciąż te same pestki ale jak weźmiesz pestki z innego auta to nie przypiszesz ich do swojego

Opublikowano

Panowie mam pytanie jak jest w zegarach z czerwonym podswietleniem analogowym zegarkiem i 2#32pin kostka zielona i niebieska i 1#20pin czerwona.Chodzi mi o to co sie dzieje po przekreceniu stacyjki w pozycji zapłon.Umnie po zmianie zegarów własnie na takie jak opisałem jest tak ze przekrecam z pozycji zaplon i zapalaja sie kontrolki po chwili odpala sie fis wraz z podswietleniem zegarów.Manetka od swiatel wogóle nie wyłacza podswietlenia w zegarach jest w pozycji 0 a zegary sa podswietlone i do tego zapala sie podswietlenie rejestracji.Wydaje mi sie ze tak nie powinno byc.Dla tego tez pytam co to sa te terminale (Terminal 58d , Terminal 58s) mam 2 rozpiski pinów do moich zegarów i własnie róznia sie tymi pinami gdzie sa te terminale moze w tym tkwi problem.Prosze o cenne rady bo jestem juz na końcu rezania zegarów z fisem.POZDRAWIAM.

Opublikowano
a ja mam pytanie z innej beczki. mam licznik a6 c5 1,9 tdi po lifcie i nie chce mi sie kodować immo, a chce pójść na łatwizne tzn wyjąć pastylke immo z kluczyka ktory był oryginalnie zakodowany pod ten licznik. Czy to przejdzie? Bo wtedy zostanie mi problem tylko spalania i reszty kabelkologii

nie

Bo blednie dużo ludzi myśli ze skoro immo załatwia się przez licznik to do licznika się klucze przypisuje otorz nie , klucze dopasowuje się do sterownika auta

Popatrz ile razy byś nie zmieniał licznika kodujesz w aucie wciąż te same pestki ale jak weźmiesz pestki z innego auta to nie przypiszesz ich do swojego

Coś chyba pomieszałeś, pestki odpowiadaja za odblokowanie immo, a za otwieranie na odległość odpowiada ta druga czesc kluczyka ktorej nie zmieniam, zmieniam tylko pestkę, swoją od licznika bez fis wyjmuje, wkladam pestke od tego z fisem i ze to samo immo jest w liczniku to powinien odpalić

Opublikowano

Kolego łysy

Nic nie pomieszalem , wiem ze chodzi cały czas o immo i przystaje w 100 procentach przy tym co napisałem

Pestki które mamy w kluczykach to megamos id 48 i one są wielokrotnego zapisu tylko i wyłącznie w jednym aucie czyt jego sterowniku , licznik jako tako tylko pośredniczy przy odblokowaniu immo a nie całkowicie za niego odpowiada

W twoim aucie kodowanie immo jest dziecinnie proste i nie wiem dlaczego chcesz się bawić z przekładaniem pestek

Opublikowano

Bo nie mam kabla ktorym moglbym to zrobic a i tak juz poniosłem spore koszty i poniose kolejne przy tym zabiegu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...