Marek1984 Opublikowano 7 Maja 2014 Opublikowano 7 Maja 2014 Witam Panowie siedzę przy tym wątku od kilku dni i nie daje już rady, więc pytam: Mam licznik z fisem 96r tdi (żółta i niebieska kostka- imo poza licznikiem). Fis był już trzy razy naprawiany i padl, takich samych zegarów znaleźć nie mogę. Czy jeśli wymienię na zegary po pierwszym lifcie (niebieska, zielona i czerwona kostka) wszystkie czujniki, które mam (temp oleju, poziom płynu w spryskiwaczach, temp zewnętrznej i jakie tam jeszcze są), oraz kontrolka airbag będą działać prawidłowo? Chyba, że posiada może ktoś, przedliftowe zegary z fisem do tdi na sprzedaż.
bediks Opublikowano 7 Maja 2014 Opublikowano 7 Maja 2014 Cwiara przypominam się wiesz z czym ;-) Na początek można wrzucić poradnik soulmastera i ten który jest w zrób to sam chyba użytkownika pawelwor czy coś takiego a o resztę z czasem się uzupełni
Gość cwiara Opublikowano 7 Maja 2014 Opublikowano 7 Maja 2014 Cwiara przypominam się wiesz z czym ;-)Na początek można wrzucić poradnik soulmastera i ten który jest w zrób to sam chyba użytkownika pawelwor czy coś takiego a o resztę z czasem się uzupełni Dokładnie. Jakieś pomysły to śmiało pisać to sie uzupełni, bo mam do moderowania jeszcze kilka innych działów, więc nie zawsze bede miał czas tu siedzieć. Bartek juz patrze
lysy1991 Opublikowano 8 Maja 2014 Opublikowano 8 Maja 2014 Mam pytanie. Czy licznik z A6 C5 LIFT ten z białym podświetleniem i ringami bez problemu podejdzie do A4 B5? Co oprócz wskazywania paliwa trzeba zrobić? Czy tam przypadkiem nie ma problemu z immo 3 generacji czy jakoś tak? Jak jest to co wtedy robić żeby trybił taki licznik w A4 B5?
arre Opublikowano 8 Maja 2014 Opublikowano 8 Maja 2014 Mam pytanie. Czy licznik z A6 C5 LIFT ten z białym podświetleniem i ringami bez problemu podejdzie do A4 B5? Co oprócz wskazywania paliwa trzeba zrobić? Czy tam przypadkiem nie ma problemu z immo 3 generacji czy jakoś tak? Jak jest to co wtedy robić żeby trybił taki licznik w A4 B5? Sprawdź najpierw po nr czy crypto nie jest bo jak jest to tylko szybke z ringami sobie weźmiesz
lysy1991 Opublikowano 8 Maja 2014 Opublikowano 8 Maja 2014 ale co dokładnie tam po numerach mam sprawdzić? Wyjaśnij to dokładnie bo nie rozumiem tego co mam tam szukać i jak to sprawdzić. Jeden licznik z A6 C5 mam z 2002 roku z ringami, a drugi z białym podswietleniem, fisem i cyfrowym zegarkiem z 2001 roku ale bez ringów.
Marek1984 Opublikowano 8 Maja 2014 Opublikowano 8 Maja 2014 WitamPanowie siedzę przy tym wątku od kilku dni i nie daje już rady, więc pytam: Mam licznik z fisem 96r tdi (żółta i niebieska kostka- imo poza licznikiem). Fis był już trzy razy naprawiany i padl, takich samych zegarów znaleźć nie mogę. Czy jeśli wymienię na zegary po pierwszym lifcie (niebieska, zielona i czerwona kostka) wszystkie czujniki, które mam (temp oleju, poziom płynu w spryskiwaczach, temp zewnętrznej i jakie tam jeszcze są), oraz kontrolka airbag będą działać prawidłowo? Chyba, że posiada może ktoś, przedliftowe zegary z fisem do tdi na sprzedaż. Pomoże ktoś
misiek547 Opublikowano 8 Maja 2014 Opublikowano 8 Maja 2014 Kontrolka od immo będzie ci mrygac i airbag będzie się jarzył Wysłane z mojego GT-I8190N za pomocą Tapatalk 2
blant88 Opublikowano 8 Maja 2014 Opublikowano 8 Maja 2014 Ostatnio założyłem do a4 b5 licznik fis i brakuje mi jeszcze tego czujnika temperatury oleju ,zakupiłem go i zastanawiam sie jaka musi być końcówka żeby sie podpiąć pod ten czujnik ?! oto ten czujnik:
Marek1984 Opublikowano 8 Maja 2014 Opublikowano 8 Maja 2014 Kontrolka od immo będzie ci mrygac i airbag będzie się jarzyłWysłane z mojego GT-I8190N za pomocą Tapatalk 2 Dzięki Jak obejść immo juz wiem, a co z poduchami?
bediks Opublikowano 8 Maja 2014 Opublikowano 8 Maja 2014 Czarna tasma i zaklejasz od spodu żeby nie raziło w oczy
baraka Opublikowano 8 Maja 2014 Opublikowano 8 Maja 2014 Ok Panowie.Co potrzeba prócz manetki licznika z FISem jeszcze dokupic??Czujnik temp oleju zdaje sie że tez.A co ze zbiorniczkiem wyrownawczym??Czy musze taki z czujnikiem kupic??
Marek1984 Opublikowano 8 Maja 2014 Opublikowano 8 Maja 2014 Z tą taśmą to tak w ostateczności, wolałbym żeby to jednak jakoś funkcjonowało. Ale rozumiem, że pozostale czujniki będą się dogadywały z nowymi zegarami?
bediks Opublikowano 8 Maja 2014 Opublikowano 8 Maja 2014 i czujnik oleju w mieske, rzecz jasna nowa miska tez musi byc ,chyba ze zmontujesz emulator
krzysiek23 Opublikowano 10 Maja 2014 Opublikowano 10 Maja 2014 pany prawda jest ze jak wylacze immo w przedlifcie auto z podpisu musze jakis emulator kupic....moj elektryk tak powiedzial ze musze kupic emulator zeby niby ecu widzialo ze jest immo po jego wylaczeniu czy cosik tak.....ja osobiscie pierwszy raz cos takiego slysze....bo chcialem zegary te z rs4 wrzucic i juz wiem ze tylko jak wylacze immo w ecu to beda banglaly inaczej lipa
darkb Opublikowano 10 Maja 2014 Opublikowano 10 Maja 2014 Koledzy zamierzam się z zamiarem wymiany licznika bo ten którego teraz posiadam to niestety siada , wysiada ( zle wskazuje ) poziom paliwa oraz czasem szwankuje obrotomierz który cofnął się do tyłu i mi zaniża obroty o 2000 obr/min. Posiadam Audi a4 z 1999 roku po pełnym lifcie. teraz mam takie zegary Jaeger 8D0 920 900B pół FIS, czyli z tego co wyczytałem w tym temacie immo jest w zegarach Teraz mam takie pytania: - na jakie zegary mógłbym wymienić obecne uszkodzone Jaeger na jakie zegary o jakich numerach wygląd zegarów obecnych poniżej - czym mógłbym zgrać wsad i immo z obecnych zegarów i wgrać do nowych - czy mógłbym bez problemu założyć takie zegary jak tutaj - czy istnieją jakieś zegary takie bez dodatkowych wskaźników temperatury oleju i ładowania akumulatora ale aby nie dopadła je wada złych wskazań Pomóżcie i dzięki
bediks Opublikowano 10 Maja 2014 Opublikowano 10 Maja 2014 Co do ostatniego pytania to szukaj pol fis firmy vdo Te które pokazałeś na drugim foto nie pasują , są z pierwszego liftu Jesli kupisz pol fis vdo to zgrasz immo w 5 minut przy pomocy podstawowego kabla za 50 zł tylko musisz znać pin z nowych zegarów i to tyle, jest jeszcze opcja ze trafisz pol fis vdo z dodatkowymi zegarkami oleju i volt , to bez grzebania gdzie kolwiek one działają od razu, instalacja pod nie jest juz w aucie
darkb Opublikowano 10 Maja 2014 Opublikowano 10 Maja 2014 ok a jak wygląda wtedy kwestia zgrania wsadu , zmiany przebiegu i wgrania immo , czy zwykły vag commander dałby rade temu wszystkiemu. Czy muszę sugerować się numerami tych liczników VDO czy wystarczy tylko to aby były 1/2 FIS. A te zegary które wrzuciłem te z 1 liftu podeszły by do mojego auta
bediks Opublikowano 10 Maja 2014 Opublikowano 10 Maja 2014 Żaden wsad Cię nie interesuje Bierzesz nowe zegary podpinasz , vag commnader i ogień , zczytasz nim pin i dodajesz klucze do immo , wsio nim też zmienisz przebieg Nie ważne jaki nr byle vdo byle pol fis byle benzyna , bo nr sa dzisiatki wersji zmieniane nawet co kilka miesiecy Może i by pasował ale po co się cofać wstecz o generaxje
soulmaster3m Opublikowano 10 Maja 2014 Opublikowano 10 Maja 2014 Koledzy zamierzam się z zamiarem wymiany licznika bo ten którego teraz posiadam to niestety siada , wysiada ( zle wskazuje ) poziom paliwa oraz czasem szwankuje obrotomierz który cofnął się do tyłu i mi zaniża obroty o 2000 obr/min. Posiadam Audi a4 z 1999 roku po pełnym lifcie. teraz mam takie zegary Jaeger 8D0 920 900B pół FIS, czyli z tego co wyczytałem w tym temacie immo jest w zegarach Teraz mam takie pytania: - na jakie zegary mógłbym wymienić obecne uszkodzone Jaeger na jakie zegary o jakich numerach wygląd zegarów obecnych poniżej http://s28.postimg.org/rfo3xh1w9/jaeger.jpg - czym mógłbym zgrać wsad i immo z obecnych zegarów i wgrać do nowych - czy mógłbym bez problemu założyć takie zegary jak tutaj http://s30.postimg.org/umqgmoz8d/1360080056_5101.jpg - czy istnieją jakieś zegary takie bez dodatkowych wskaźników temperatury oleju i ładowania akumulatora ale aby nie dopadła je wada złych wskazań Pomóżcie i dzięki 1) Nie można cofnąć się do przodu, więc nie pisz, że cofasz się do tyłu. Tak samo jak nie ma miesiąca czasu czy roku czasu bo miesiąc i rok to już czas no i uprzedzając możliwości, wychodząc zapotrzebowaniu edukacji gawiedzi, nie "pisze" tylko "jest napisane" ponieważ widząc kupę na ulicy nie mówisz "sra" tylko "jest nasrane". Proszę. 2) Jaeger tak już ma, że siadają silniczki wskazówek. Jedyna rada -> VDO. 3) Nie zgrywasz wsadu jeśli nie trzeba. Immo to nie zgranie wsadu a adaptacja. Tak samo przebieg. Kabel K+CAN i program chiński K+CAN Commander. 4) Nie podejdą. Szukaj tak samo wyglądających i podziel się znaleziskiem to się osądzi. Nikt numerów na pamięć nie zna. No i oczywiście obroty dla benzyniaka. ---------- Post dopisany at 23:25 ---------- Poprzedni post napisany at 23:18 ---------- bediks "wstecz też się nie cofamy."
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się