Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Powiedzcie mi czy jest ktoś w stanie z WLKP pomóc mi przy zmianie półFIS na fullFIS? Albo chociaż przegrać mi immo ze starego do nowego licznika abym mógł na nim jeździć i go zakodować odpowiednio? Resztę sobie ogarnę jak się cieplej zrobi.

Stary jak masz kabel to sam ogarniesz z poradnikiem soulmaster3m z pierwszego postu, a jak nie masz to kup bo i tak Ci się przyda ;)

Wysłane z terenu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Witam! Powiedzcie mi czy jest ktoś w stanie z WLKP pomóc mi przy zmianie półFIS na fullFIS? Albo chociaż przegrać mi immo ze starego do nowego licznika abym mógł na nim jeździć i go zakodować odpowiednio? Resztę sobie ogarnę jak się cieplej zrobi.

Jakby co mogę pomóc w immo , nawet bym wszystko ogarnął ale z czasem kiepsko - pisz na PW mamy niedaleko ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Majstry mam taki problem z moim nowym licznikiem z FIS. Jak jade spalanie pokazuje mi wporzadku, ale srednie rosnie nawet jak jest zgaszony silnik, wtf?! Po wyzerowaniu poikazuje ok do moment u az zgasze silnik i caly czas rosnie na zaplonie. Dodam ze mam odciecie zaplonu, moze miec to jakis wplyw?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coś masz źle wpięte wskazaniem spalania sterują sygnały z ecu. Czyli jak auto gasisz sygnału brak , a co za tym idzie nie może nic rosnąć może licznik uwalony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam taka myśl - masz u siebie komunikację z ecu z licznikiem po can?

Jaka masz wartość adaptacji na 60 i 61 kanale?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Licznik napewno jest sprawny, can zmieniony na analogowo, normlanie pokazuje elegancko spalanie. Znam juz przyczyne. Jak wylaczylem alarm to normalnie pokazuje srednie, a jak alarm z ukrytym wlacznikiem jest wl to tak sie dzieje. Nie wiem do czego zrobilem ze znajomym odciecie, zanim wcisne ukryty przycisk pol elektryki auta nie dziala i miga czerwony wykrzyknik w nawiasie, auto zapala ale odrazu gasnie.

Edytowane przez Chadury89
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema mam pytanie do tych co robili sami emulatory sensora oleju, moge was poprosic o dokładny schemat i jego opis jak podłaczyc wszystkie elementy. ;) Bo kolega mi robil ten emulator wedlug tego schematu z pierwszej strony i cos nie dziala.;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wsadziłem dziś pełny Fis do siebie.Zegary vdo z diesla 2,5tdi ,przekodowałem.Nie mam jeszcze podpiętych drzwi i czujnika sprysków.Natomiast już pojawił się denerwujący problem.

-Brak kontrolki immo na zegarach,w testach też jej nie mam.Zegary z końca 99roku ,dwa wyświetlacze cyfrowe.

-Pin i przebieg pod vag commanderem czyta bez problemu.

-Da się zakodować tylko dwa klucze,a posiadam aktualnie trzy.

Procedura na pewno dobra bo pochodzi z poradnika kolegi soulmaster3m .Po wpisaniu ilości kluczy mogę sobie klikać w key learn ile mi się podoba,czyli nic się nie blokuje po trzecim kluczu.

-Wskazówki od prędkości nie stoją równo na 100km/h przy teście,czy to oznacza że ktoś się bawił?

Będę wdzięczny za sugestie bo został mi jeden dzień na ogarnięcie tego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tez mam od 2.5 tdi i wskazowki obrotów i predkosci w tescie nie stoja na rowno, musze sprawdzic czy predkosc na klimatroniku jest ok, wczesniej przeklamywalo o 4km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli w tym roczniku (1999) kontrolka musi być?.Licznik widzę ,że otwierany,to może faktycznie komuś przeszkadzała.

Ważne ,że auto jeździ;-)

Jeszcze jedno pytanie.Dołożyłem wcześniej rns-d (dx) ale nie mam tunera tmc.Czy podczas kodowania powinienem je uwzględnić czy to nic nie da.

No i nie wyświetla mi się błąd oleju mimo ,że o nim zapomniałem całkowicie i nic nie masowałem.

Edytowane przez animavili
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

00140 ustawiłem ,bo nie byłem pewny tej navi.Czyli według mojego rozumowania

00-bez dodatkowych opcji i nawigacji (po 2000r),

1-europa

4-cztery cylindry

0-tdi

i to jest wyświetlane później w soft coding

Edytowane przez animavili
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co licznik to inaczej z tym oil sensorem

Ale kontrolka musi byc , zajrzyj moze ktos zaślepil kawałkiem taśmy albo papierem , w moim liczniku tak miałem zaślepil sobie ktos check engine

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie na szybko bo będę zaraz podłączał emulator, skąd najlepiej wziąć prąd pod + w emulatorze? Od bezpiecznika 5A, czarno-czerwony przewód? Jest on widoczny w wiązce przewodów za licznikiem jeżeli mój samochód seryjnie nie miał montowanego czujnika poziomu/temperatury oleju?

edit:// Ok, już znalazłem PIN1 w kostce niebieskiej to +

Edytowane przez Hardjack
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze ktos sie orientuje czy w tym emulatorze ma duze znaczenie ile np maja "V rozystory, kondensatory itp? Zakupilem czesci wg schematu odpowiednie w nazwie ale roznia sie"V" np 25V lub 100V.

Zakupilem takie:

Kondensator ceramiczny 10nF 50V

100uF/25V LOW ESR niskoimpendacyjny

Tranzystor IRF530 N IRF 530 N N-MOSFET 17A 100V

REZYSTOR WĘGLOWY 0,25W/560K/5%

Płytka uniwersalna stykowa 50x70mm wiercona PCB

Rezystor 14 W 0,25 W 100k Ohm R029

Timer układ scalony NE555 DIP8

REZYSTOR WĘGLOWY 0,25W/5,1K/5%

Edytowane przez Chadury89
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...