Tomekktm1 Opublikowano 11 Lutego 2015 Opublikowano 11 Lutego 2015 Powiem ci szczerze ze na ten moment nie pamietam Wysłane z mojego LT18i
denveco Opublikowano 11 Lutego 2015 Opublikowano 11 Lutego 2015 Przejrzałem chyba żółtą kostkę ale nie widziałem tam wolnego kabla... A więc: w żółtej kostce nie widziałem żadnego wolnego kabla. Wszystkie były zajęte. Natomiast w iebieskiej kostce wywlokłem jeden kabel wychodzący z kostki koloru brązowy-zielony. Od czego on może być? Już wiem. PIN nr 10 czyli katalizator. Dalej d*pa.
kipomek Opublikowano 11 Lutego 2015 Opublikowano 11 Lutego 2015 Siemanko. Mam licznik z 98, chce zamontować do swojej 98. Którym poradnikiem się kierować? Bo wiem, że 98-98 to nie jest tak łatwo ;O
Banan Opublikowano 11 Lutego 2015 Opublikowano 11 Lutego 2015 Przejrzałem chyba żółtą kostkę ale nie widziałem tam wolnego kabla... A więc: w żółtej kostce nie widziałem żadnego wolnego kabla. Wszystkie były zajęte. Natomiast w iebieskiej kostce wywlokłem jeden kabel wychodzący z kostki koloru brązowy-zielony. Od czego on może być? Już wiem. PIN nr 10 czyli katalizator. Dalej d*pa. Według schematu poziom płynu to pin 3 wtyczki pompki , kabel brązowo-czerwony , idzie do pinu 6 zółtej 6-pinowej kostki na słupku w nogach kierowcy , następnie do pinu 9 czerwonej wtyczki licznika
denveco Opublikowano 11 Lutego 2015 Opublikowano 11 Lutego 2015 Aha. Czyli mimo że wtyczka 3 pinowa jest wpięta w pompkę sprysku to ta pompką nie ma w sobie czujnika czy jednak ma ale nie mam wyprowadzenia z tej żółtej kostki przy słupku do kostki czerwonej FISa do pin nr 9?
Banan Opublikowano 11 Lutego 2015 Opublikowano 11 Lutego 2015 Ja tylko podaje poprowadzenie według schematu dla auta z 95 roku i z FIS jak to powinno być , i tam rzeczywiście jest czujnik w pompce - co masz u siebie w aucie to nie mam pojęcia , teraz wiesz czego szukasz , możliwe że idzie do nóg kierowcy
horny devil Opublikowano 11 Lutego 2015 Opublikowano 11 Lutego 2015 tyle razy pisałem i jak grochem... Kabel jest w instalacji przedlift na odcinku pompka - nogi kierowcy. Aby zabanglało zmieniamy pompkę na taką:http://allegro.pl/pompka-spryskiwacza-audi-80-100-a4-b5-a6-c4-c5-a8-i5003069646.htmlI ciągniemy kabel na odcinku licznik - nogi kierowcy lub licznik pompka jeśli komuś się nie chce szukać w nogach.Dla porównania pompka bez czujnikahttp://allegro.pl/a4-b5-1-9-tdi-pompka-spryskiwacza-4a0955651-i5019051984.htmlNo ja was proszę
bediks Opublikowano 11 Lutego 2015 Opublikowano 11 Lutego 2015 Trzeba takie info dodać do pierwszego postu bo tak to zaraz sie zapodzieje
soulmaster3m Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 Zaraz hopla dostanę. Pacjent to A4 B5 z 1995, jak zmienić w nowym liczniku przebieg. Pytam serio. W lifcie to problemu nie ma a ten stawia czynny opór.
bediks Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 Jak próbowałeś zmienić to odłączałes akumulator ? Na minutę ? Nie pomogło ?
soulmaster3m Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 zapomniałem Czuję, że najlepiej jak Rafał podjedzie po mnie, pojedziemy razem do Ciebie. Ty mu dokleisz rzęsy a później razem pokonamy FIS. Tylko żeby nie było jaj. http://a4-klub.pl/index.php?/topic/230043-zmiana-przebiegu/?hl=%2Bzmiana+%2Bprzebiegu
Gość cwiara Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 Kiedyś commanderem chinolem miałem problem z tym licznikiem. Te pierwsze roczniki są oporne.
soulmaster3m Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 Ooo, zapomniałem wspomnieć. Z tym zerowaniem to uj go wie co mu jest. "Ja tylko pociągnął" Ja tylko kcan comm włączył. Ale oporne, że nic nie da rady z tym kablem czy po prostu inny program?
opti Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 tyle razy pisałem i jak grochem... Kabel jest w instalacji przedlift na odcinku pompka - nogi kierowcy. Aby zabanglało zmieniamy pompkę na taką: http://allegro.pl/pompka-spryskiwacza-audi-80-100-a4-b5-a6-c4-c5-a8-i5003069646.html I ciągniemy kabel na odcinku licznik - nogi kierowcy lub licznik pompka jeśli komuś się nie chce szukać w nogach. Dla porównania pompka bez czujnika http://allegro.pl/a4-b5-1-9-tdi-pompka-spryskiwacza-4a0955651-i5019051984.html No ja was proszę Czy ta pompka z czujnikiem do avanta pasuje na pewno Czy trzeba szukać innego modelu ?
Gość cwiara Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 Ooo, zapomniałem wspomnieć. Z tym zerowaniem to uj go wie co mu jest. "Ja tylko pociągnął" Ja tylko kcan comm włączył. Ale oporne, że nic nie da rady z tym kablem czy po prostu inny program? Z tego co pamietam to magiciem to ogarniałem.
denveco Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 A więc kilometry tłucze prawidłowo... Ale ta poducha bijąca po oczach to mnie drażni... No i teraz auto mogę sprzedać jak nowe mając raptem 2 kilometry przebiegu
soulmaster3m Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 (edytowane) No to kilometry zostawiam bo magic to nie moja liga Lepiej 4km jak 4mylionypińćsethafnaście A co do airbag to jest ryzyk fizyk. Sam VAG-COM może połączyć się ze sterownikiem, ale jest duże ryzyko czegoś tam z czymś tam i nie wiem czy akurat w B5, ale moduł ten ma [_] tik do zaznaczenia, że robisz to na własną odpowiedzialność, ogólnie można kuku zrobić. Zajrzeć w sterownik mogę, ale pierw niech ktoś potwierdzi, że u ciebie się nic nie stanie. apropos, wywal YT z podpisu bo nie widzę postów Edytowane 12 Lutego 2015 przez soulmaster3m
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się