Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Powiem ci szczerze ze na ten moment nie pamietam

Wysłane z mojego LT18i

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Przejrzałem chyba żółtą kostkę ale nie widziałem tam wolnego kabla...

A więc: w żółtej kostce nie widziałem żadnego wolnego kabla. Wszystkie były zajęte. Natomiast w iebieskiej kostce wywlokłem jeden kabel wychodzący z kostki koloru brązowy-zielony. Od czego on może być?

Już wiem. PIN nr 10 czyli katalizator. Dalej d*pa.

Opublikowano

Siemanko. Mam licznik z 98, chce zamontować do swojej 98. Którym poradnikiem się kierować? Bo wiem, że 98-98 to nie jest tak łatwo ;O

Opublikowano

Przejrzałem chyba żółtą kostkę ale nie widziałem tam wolnego kabla...

A więc: w żółtej kostce nie widziałem żadnego wolnego kabla. Wszystkie były zajęte. Natomiast w iebieskiej kostce wywlokłem jeden kabel wychodzący z kostki koloru brązowy-zielony. Od czego on może być?

Już wiem. PIN nr 10 czyli katalizator. Dalej d*pa.

Według schematu poziom płynu to pin 3 wtyczki pompki , kabel brązowo-czerwony , idzie do pinu 6 zółtej 6-pinowej kostki na słupku w nogach kierowcy , następnie do pinu 9 czerwonej wtyczki licznika

Opublikowano

Aha. Czyli mimo że wtyczka 3 pinowa jest wpięta w pompkę sprysku to ta pompką nie ma w sobie czujnika czy jednak ma ale nie mam wyprowadzenia z tej żółtej kostki przy słupku do kostki czerwonej FISa do pin nr 9?

Opublikowano

Ja tylko podaje poprowadzenie według schematu dla auta z 95 roku i z FIS jak to powinno być , i tam rzeczywiście jest czujnik w pompce - co masz u siebie w aucie to nie mam pojęcia , teraz wiesz czego szukasz , możliwe że idzie do nóg kierowcy

Opublikowano

tyle razy pisałem i jak grochem... :facepalm:
Kabel jest w instalacji przedlift na odcinku pompka - nogi kierowcy. Aby zabanglało zmieniamy pompkę na taką:
http://allegro.pl/pompka-spryskiwacza-audi-80-100-a4-b5-a6-c4-c5-a8-i5003069646.html
I ciągniemy kabel na odcinku licznik - nogi kierowcy lub licznik pompka jeśli komuś się nie chce szukać w nogach.

Dla porównania pompka bez czujnika
http://allegro.pl/a4-b5-1-9-tdi-pompka-spryskiwacza-4a0955651-i5019051984.html

No ja was proszę

Opublikowano

Trzeba takie info dodać do pierwszego postu bo tak to zaraz sie zapodzieje

Opublikowano

Zaraz hopla dostanę.

Pacjent to A4 B5 z 1995, jak zmienić w nowym liczniku przebieg.


Pytam serio. W lifcie to problemu nie ma a ten stawia czynny opór.

Opublikowano

Jak próbowałeś zmienić to odłączałes akumulator ? Na minutę ? Nie pomogło ?

Opublikowano

:facepalm: zapomniałem


Czuję, że najlepiej jak Rafał podjedzie po mnie, pojedziemy razem do Ciebie.

Ty mu dokleisz rzęsy a później razem pokonamy FIS.


Tylko żeby nie było jaj.

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/230043-zmiana-przebiegu/?hl=%2Bzmiana+%2Bprzebiegu

Opublikowano

Ale wyzerowac sie wyzerowal :D

Opublikowano

Kiedyś commanderem chinolem miałem problem z tym licznikiem. Te pierwsze roczniki są oporne.

Opublikowano

Ooo, zapomniałem wspomnieć. Z tym zerowaniem to uj go wie co mu jest.

"Ja tylko pociągnął" Ja tylko kcan comm włączył.


Ale oporne, że nic nie da rady z tym kablem czy po prostu inny program?

Opublikowano

tyle razy pisałem i jak grochem... :facepalm:

Kabel jest w instalacji przedlift na odcinku pompka - nogi kierowcy. Aby zabanglało zmieniamy pompkę na taką:

http://allegro.pl/pompka-spryskiwacza-audi-80-100-a4-b5-a6-c4-c5-a8-i5003069646.html

I ciągniemy kabel na odcinku licznik - nogi kierowcy lub licznik pompka jeśli komuś się nie chce szukać w nogach.

Dla porównania pompka bez czujnika

http://allegro.pl/a4-b5-1-9-tdi-pompka-spryskiwacza-4a0955651-i5019051984.html

No ja was proszę

Czy ta pompka z czujnikiem do avanta pasuje na pewno :huh: Czy trzeba szukać innego modelu ?

Opublikowano

Ooo, zapomniałem wspomnieć. Z tym zerowaniem to uj go wie co mu jest.

"Ja tylko pociągnął" Ja tylko kcan comm włączył.

Ale oporne, że nic nie da rady z tym kablem czy po prostu inny program?

Z tego co pamietam to magiciem to ogarniałem.

Opublikowano

A więc kilometry tłucze prawidłowo... Ale ta poducha bijąca po oczach to mnie drażni... No i teraz auto mogę sprzedać jak nowe mając raptem 2 kilometry przebiegu :)

Opublikowano (edytowane)

No to kilometry zostawiam bo magic to nie moja liga ;)

Lepiej 4km jak 4mylionypińćsethafnaście

A co do airbag to jest ryzyk fizyk. Sam VAG-COM może połączyć się ze sterownikiem, ale jest duże ryzyko czegoś tam z czymś tam i nie wiem czy akurat w B5, ale moduł ten ma [_] tik do zaznaczenia, że robisz to na własną odpowiedzialność, ogólnie można kuku zrobić. Zajrzeć w sterownik mogę, ale pierw niech ktoś potwierdzi, że u ciebie się nic nie stanie.

apropos, wywal YT z podpisu bo nie widzę postów :P

Edytowane przez soulmaster3m

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...