soulmaster3m Opublikowano 13 Lutego 2015 Opublikowano 13 Lutego 2015 (edytowane) Kurcza, cwiara, coś dalej nie abla. Wsad loaduję, writuję, pisze, że łączy, writuje i nic. Reset ecu nie jest aktywny tutaj, więc tylko akumulator, ale i to nie działa. Coby inni też wiedzieli o co chodzi to opiszę po całości. Pacjent A4 B5 1995, licznik fullFIS VDO Controller: 8D0 919 033 P albo PX Component: B5-KOMBIINSTRUMENT__D11 - Próba odczytania wsadu tego licznika pierwszą pozycją (czerwona strzałka) kończy się wyzerowaniem stanu obu przebiegów. - Niebieska strzałka to jak rozumiem półfis w przedlifcie i tutaj wsad wygląda inaczej jak w pozycji jednej wyżej. - Na zielonej strzałce czyta wsad, pokazuje odometer. Próba wpisania przebiegu zmienia pierwszą linijkę wsadu, klikam change i pisze, że zmieniło. Efektów brak przy każdej z kombinacji, czy to z zapisem wsadu czy bez i odłączanie akumulatora nie pomaga. Reset ecu tutaj nie działa. Kable też już próbowałem zmieniać. to samo. Edytowane 13 Lutego 2015 przez soulmaster3m
kipomek Opublikowano 13 Lutego 2015 Opublikowano 13 Lutego 2015 Siemanko. Mam licznik z 98, chce zamontować do swojej 98. Którym poradnikiem się kierować? Bo wiem, że 98-98 to nie jest tak łatwo ;ONowy licznik jest z anglika. Przy okazji bym zamontował od razu tempomat.Mam całą wiązkę kabli, i manetki.Pomocy!
Gość cwiara Opublikowano 13 Lutego 2015 Opublikowano 13 Lutego 2015 Kurcza, cwiara, coś dalej nie abla. Wsad loaduję, writuję, pisze, że łączy, writuje i nic. Reset ecu nie jest aktywny tutaj, więc tylko akumulator, ale i to nie działa. Coby inni też wiedzieli o co chodzi to opiszę po całości. Pacjent A4 B5 1995, licznik fullFIS VDO Controller: 8D0 919 033 P albo PX Component: B5-KOMBIINSTRUMENT__D11 - Próba odczytania wsadu tego licznika pierwszą pozycją (czerwona strzałka) kończy się wyzerowaniem stanu obu przebiegów. - Niebieska strzałka to jak rozumiem półfis w przedlifcie i tutaj wsad wygląda inaczej jak w pozycji jednej wyżej. - Na zielonej strzałce czyta wsad, pokazuje odometer. Próba wpisania przebiegu zmienia pierwszą linijkę wsadu, klikam change i pisze, że zmieniło. Efektów brak przy każdej z kombinacji, czy to z zapisem wsadu czy bez i odłączanie akumulatora nie pomaga. Reset ecu tutaj nie działa. Kable też już próbowałem zmieniać. to samo. Jakiś oporny dziad. A może on czyta wsad dobrze ale zapisać już nie chce poprawnie. Zgłupiałem.
denveco Opublikowano 13 Lutego 2015 Opublikowano 13 Lutego 2015 Jaka więc alternatywa bym nie miał auta z licznikiem które świeżo wyjechało z fabryki?
Gość cwiara Opublikowano 13 Lutego 2015 Opublikowano 13 Lutego 2015 Znaleźć kogoś z lepszym sprzętem w Waszych okolicach.
denveco Opublikowano 13 Lutego 2015 Opublikowano 13 Lutego 2015 A jeśli założymy scenariusz że nikogo takiego nie ma?
bediks Opublikowano 13 Lutego 2015 Opublikowano 13 Lutego 2015 Jest jeden ale bierze pewnie tysioncpincetstodziewiencet
Gość cwiara Opublikowano 13 Lutego 2015 Opublikowano 13 Lutego 2015 Z Waszych stron na Allegro sie ogłasza z licznikami etc. Mieto chyba ma nick czy jakoś tak. Nie wiem czy o tym samym mówimy.
denveco Opublikowano 14 Lutego 2015 Opublikowano 14 Lutego 2015 Ja to chyba mam pecha. Bartek zamknę Cię na dołku A tak poważnie. Auto jak się rozgrzeje to FIS jest mało co czytelny... normalnie masakra. Natomiast jak auto ostygnie to wtedy nawet w słońcu widać... Już nie mówiąc o tym że jak słońca nie ma. Normalnie mnie zaraz coś strzeli z tym FISem
bediks Opublikowano 14 Lutego 2015 Opublikowano 14 Lutego 2015 A mówiłem Ci wyslij do aceef a nie do zor nie powinien blednąć cos mi sie wydaje ze w tych zarach cos spierdolil bo to nie jest typowe bledniecie od nagrzania sie bo by nic nie bylo widac a tak tu na czerwono sie wszystko swieci jakby kontrast tracil a na tescie wyraznie widac ze ok swieci, cos w tych zorach skopali wczesniej jezdziles dluzej przed naprawa i tak sie robilo?
denveco Opublikowano 14 Lutego 2015 Opublikowano 14 Lutego 2015 Jeździłem tyle co po mieście. Ale nie było takich akcjii. Ty no wystarczy że przejechałem ze Szczecina do Goleniowa i nic na FISie nie widziałem. Jak nos wkleję w licznik to wtedy widzę ale z normalnej pozycji za kierownicą nic nie widziałem.
soulmaster3m Opublikowano 14 Lutego 2015 Opublikowano 14 Lutego 2015 Reklamuj bo tak nie powinno być.
Mesiah Opublikowano 16 Lutego 2015 Opublikowano 16 Lutego 2015 (edytowane) Panowie mam problem. Pewnie było ale się nie przekopie. Potrzebuje schemat wtyczki od manetki fis (sterowanie 6pin) 4piny idą do czerwonej kostki 20pin (left,right itp) ale zostają mi piny nr 5 i 6 (kabelki lekko grubsze). Gdzie je wpiąć? Jest też kwestia spalania. Żółty kabel pin nr1 gdzie mam wpiąć? Nie wiem który kabel idący od ecu odpowiada za spalanie. Auto z 96r , licznik i manetka bodaj też (najłatwiejszy swap). Te piny 5 i 6 z manetki to chyba włącznik tylnego sprysku. Manetka od avanta. W nocy miałem zaćmienie umysłu. Edytowane 16 Lutego 2015 przez Mesiah
soulmaster3m Opublikowano 16 Lutego 2015 Opublikowano 16 Lutego 2015 (edytowane) - LEFT - do manetki FIS - PIN 2 - RIGHT - do manetki FIS - PIN 1 - RESET - do manetki FIS - PIN 4 - MASA - do manetki FIS - PIN 3 Dwa PINy 5 i 6 tak dla potomnych to są one od regulacji prędkości wycieraczek. 1.9, 3.8, 7.7 i 15.4Ohm to rezystancje na poszczególnych pozycjach przełącznika. te: [/url] Edytowane 16 Lutego 2015 przez soulmaster3m
Mesiah Opublikowano 16 Lutego 2015 Opublikowano 16 Lutego 2015 Nie wiem czy to robi różnice ale mam starszą manetkę z okrągłymi pinami i inne kostki.
Mesiah Opublikowano 16 Lutego 2015 Opublikowano 16 Lutego 2015 Manetka ogarnięta. Została kwestia spalania i temp zewnetrznej. Znalazłem info ,że w adr sygnał spalania bierze się z drugiej wtyczki od błotnika pin nr 12. Nawet kolor kabla się zgadza. Podpinam pod to pin nr1 z czerwonej kostki i lipa. Na fisie cały czas 0.00. Może to być wina tego ,że licznik z v6 i jeszcze nie zmieniłem kodowania? Wydaje mi się ,że działać powinno , co najwyżej przekłamywać.
bediks Opublikowano 16 Lutego 2015 Opublikowano 16 Lutego 2015 Jesli sygnał spalania jest nie podpięty to powinno wskazywać ok 51 litrów na 100
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się