bediks Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Nie nie jest ? to jest akurat bez znaczenia
Sqizzy Opublikowano 6 Września 2015 Opublikowano 6 Września 2015 Narody mam problem z licznikiem może gdzieś czytaliście rozwiązanie problemu. Mianowicie, kupiłem super okazyjnie licznik z a6 allroada. Licznik z anglika 2.5tdi. cyfrowy zegarek z białym podświetleniem. więc po 2000r. W aucie miałem włożony również licznik po 2000r. z cyfrowym zegarkiem i białym podświetleniem z tym że od a4 b5. Postanowiłem zgrać wsad z licznika od a4 i wgrać go do licznika z a6. Wszystko się udało, no prawie. Tzn. Wsad wgrał się bez problemu, licznik zaczął działać z kluczykami, obrotomierz i prędkościomierz również zmieniły się na wersje tdi EU. Problem jest jeden.... Na fisie wyświetla się sygnał otwartej klapy bagażnika... Gdzie na starym liczniku nie było tego problemu ( pamiętajcie że aktualnie oba liczniki posiadają te same wsady). Dodam tylko że wskazanie otwartych drzwi działa poprawnie. Sygnał z czujników w drzwiach i bagażniku idzie masą ? Podałem masę na pin6 zielonej kostki ale nic to nie dało. Może ktoś będzie wiedział jak rozwiązać problem. Czy próbować z sygnałem z czujnika czy edycję wsadu ?
mieto3 Opublikowano 6 Września 2015 Opublikowano 6 Września 2015 Narody mam problem z licznikiem może gdzieś czytaliście rozwiązanie problemu. Mianowicie, kupiłem super okazyjnie licznik z a6 allroada. Licznik z anglika 2.5tdi. cyfrowy zegarek z białym podświetleniem. więc po 2000r. W aucie miałem włożony również licznik po 2000r. z cyfrowym zegarkiem i białym podświetleniem z tym że od a4 b5. Postanowiłem zgrać wsad z licznika od a4 i wgrać go do licznika z a6. Wszystko się udało, no prawie. Tzn. Wsad wgrał się bez problemu, licznik zaczął działać z kluczykami, obrotomierz i prędkościomierz również zmieniły się na wersje tdi EU. Problem jest jeden.... Na fisie wyświetla się sygnał otwartej klapy bagażnika... Gdzie na starym liczniku nie było tego problemu ( pamiętajcie że aktualnie oba liczniki posiadają te same wsady). Dodam tylko że wskazanie otwartych drzwi działa poprawnie. Sygnał z czujników w drzwiach i bagażniku idzie masą ? Podałem masę na pin6 zielonej kostki ale nic to nie dało. Może ktoś będzie wiedział jak rozwiązać problem. Czy próbować z sygnałem z czujnika czy edycję wsadu ? nic nie kombinuje z wsadem zamien sygnal z klapy poprzez przekaznik bo w A6 sterowany jest plusem
Sqizzy Opublikowano 6 Września 2015 Opublikowano 6 Września 2015 Pod który pin trzeba podać +? Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka
RumJanek Opublikowano 6 Września 2015 Opublikowano 6 Września 2015 (edytowane) Fazii 2 obecnie licznik ma UK tarcze i możesz tak jeździć, można w kanałach przestawić że przebieg będzie pokazywać km a nie mile, ale żeby założyć Eu tarcze potrzeba zmiana wsadu lub jego przerobienieA nie jest raczej tak, że licznik z UK ma tarcze w milach i kilometrach i nic nie trzeba przerabiac? Wskazania na zegarach mile czy km to kwestia kodowania, sam mialem z tym jazde wiec wiem co pisze. Zaraz podesle fotke jak tarcze wygladaja w anglikach Wysłano z i9305 Edytowane 7 Września 2015 przez RumJanek
mieto3 Opublikowano 6 Września 2015 Opublikowano 6 Września 2015 Pod który pin trzeba podać +? Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka no pod 6 bo tu jest klapa sterowana
Fazii Opublikowano 6 Września 2015 Opublikowano 6 Września 2015 (edytowane) Fazii 2 obecnie licznik ma UK tarcze i możesz tak jeździć, można w kanałach przestawić że przebieg będzie pokazywać km a nie mile, ale żeby założyć Eu tarcze potrzeba zmiana wsadu lub jego przerobienie A nie jest raczej tak, że licznik z UK ma tarcze w milach i kilometrach i nic nie trzeba przerabiac? Wskazania na zegarach mile czy km to kwestia kodowania, sam mialem z tym jazde wiec wiem co pisze. Zaraz podesle fotke jak tarcze wygladaja w anglikach Wysłano z i9305 Jeżeli masz licznik uk i zakladasz do niego tarcze eu to trzeba przerobić wsad, żeby nie przeklamywalo prędkości. Samym kodowaniem zmienisz jedynie wskazanie przebiegu z mph na km/h Oczywiście mozna jeździć na tarczach uk bo wyskalowana jest w mph i km/h Edytowane 6 Września 2015 przez Fazii
cienio Opublikowano 8 Września 2015 Opublikowano 8 Września 2015 witam mam licznik z pelnym fissem od a4 b5 95 roku i chcę zamontowac do mojej a4 95 rok mam żółtą i niebieską wtyczkę i mam małą wtyczkę od fissa chyba czarna z jednym niebieskim kabelkiem .co muszę przerobić? w tej chwili fiss pokazuje mi tylko rezerwę paliwa witam mam licznik z pelnym fissem od a4 b5 95 roku i chcę zamontowac do mojej a4 95 rok mam żółtą i niebieską wtyczkę i mam małą wtyczkę od fissa chyba czarna z jednym niebieskim kabelkiem .co muszę przerobić? w tej chwili fiss pokazuje mi tylko rezerwę paliwa obydwa są od 1.8 turbo jagby coś trzeba było to mam to a4 na częśći to mogę w razie coś przełożyć do mnie
Sqizzy Opublikowano 8 Września 2015 Opublikowano 8 Września 2015 Elektryki elektroniki czy w kostkach obok nóg kierowcy znajdę sygnał otwartej klapy bagażnika w przedliftowym sedanie? Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka
Hiper Opublikowano 11 Września 2015 Opublikowano 11 Września 2015 Witam, mam mały problem, a mianowicie zmieniłem licznik na ten z fisem, wcześniej nie miałem nawet termometra. Dzięki koledzy za wszystkie instrujcje na forum Problem jest taki że po zmianie świeci mi się kontrolka airbak , nie wie nikt czemu ?
mieto3 Opublikowano 11 Września 2015 Opublikowano 11 Września 2015 Witam, mam mały problem, a mianowicie zmieniłem licznik na ten z fisem, wcześniej nie miałem nawet termometra. Dzięki koledzy za wszystkie instrujcje na forum Problem jest taki że po zmianie świeci mi się kontrolka airbak , nie wie nikt czemu ? podłącz komputer i bedzie wiadomo ...
Hiper Opublikowano 12 Września 2015 Opublikowano 12 Września 2015 W poniedziałek znajomy mi sprawdzi i będzie wszystko jasne :-) a drugie pytanko , czy jeśli bym kupił klocki z czujnikiem i podpiął je pod fisa to będą one działać , czy może potrzeba cos jeszcze ?
Bartollo Opublikowano 12 Września 2015 Opublikowano 12 Września 2015 Zalezy jaki masz licznik z fisem w przedliftowych fisach nie bylo raczej kontroli klocków.
radi88PL Opublikowano 12 Września 2015 Opublikowano 12 Września 2015 Czy ktoś z Was posiada lub spotkał się z czymś takim https://www.youtube.com/watch?v=7wgDIRoPUO4 dla mnie bomba !! tylko ta cena.
Hiper Opublikowano 12 Września 2015 Opublikowano 12 Września 2015 Mam przedliftowego fisa, zobaczę potem w rozpiskę pinów kostek, czyli jezeli jest to mogę podłączyć ?
denveco Opublikowano 14 Września 2015 Opublikowano 14 Września 2015 Mam wymianę uszczelki a raczej dwóch pod głowicą i przód auta mam rozebrany. A mam licznik z FISem z tym zegarem od temperatury oleju. Powiedzcie w którym miejscu ma się znajdować ten czujnik. Jak widać mam jakieś dwa ale nie wiem do czego one są. Bo póki mam to wszystko na tacy to można by bez problemu zamontować ten czujnik temperatury oleju. Pytanie gdzie on ma być.
Fazii Opublikowano 14 Września 2015 Opublikowano 14 Września 2015 Czujnik jest razem z miską olejową. Musiałbym Musiałbyś zmienić miskę
bediks Opublikowano 14 Września 2015 Opublikowano 14 Września 2015 Ale on ma przedliftowy licznik chyba że mnie coś ominelo
denveco Opublikowano 14 Września 2015 Opublikowano 14 Września 2015 Mówili niby że jest on niby gdzieś w podstawie filtra oleju...
bediks Opublikowano 14 Września 2015 Opublikowano 14 Września 2015 Musisz mieć zaślepke w podstawie filtra żeby po jej odkreceniu wkręcić czujnik
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się