Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie nie jest ? to jest akurat bez znaczenia

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Narody mam problem z licznikiem może gdzieś czytaliście rozwiązanie problemu. Mianowicie, kupiłem super okazyjnie licznik z a6 allroada. Licznik z anglika 2.5tdi. cyfrowy zegarek z białym podświetleniem. więc po 2000r. W aucie miałem włożony również licznik po 2000r. z cyfrowym zegarkiem i białym podświetleniem z tym że od a4 b5. Postanowiłem zgrać wsad z licznika od a4 i wgrać go do licznika z a6. Wszystko się udało, no prawie. Tzn. Wsad wgrał się bez problemu, licznik zaczął działać z kluczykami, obrotomierz i prędkościomierz również zmieniły się na wersje tdi EU. Problem jest jeden.... Na fisie wyświetla się sygnał otwartej klapy bagażnika... Gdzie na starym liczniku nie było tego problemu ( pamiętajcie że aktualnie oba liczniki posiadają te same wsady). Dodam tylko że wskazanie otwartych drzwi działa poprawnie. Sygnał z czujników w drzwiach i bagażniku idzie masą ? Podałem masę na pin6 zielonej kostki ale nic to nie dało.

Może ktoś będzie wiedział jak rozwiązać problem. Czy próbować z sygnałem z czujnika czy edycję wsadu ?

Opublikowano

Narody mam problem z licznikiem może gdzieś czytaliście rozwiązanie problemu. Mianowicie, kupiłem super okazyjnie licznik z a6 allroada. Licznik z anglika 2.5tdi. cyfrowy zegarek z białym podświetleniem. więc po 2000r. W aucie miałem włożony również licznik po 2000r. z cyfrowym zegarkiem i białym podświetleniem z tym że od a4 b5. Postanowiłem zgrać wsad z licznika od a4 i wgrać go do licznika z a6. Wszystko się udało, no prawie. Tzn. Wsad wgrał się bez problemu, licznik zaczął działać z kluczykami, obrotomierz i prędkościomierz również zmieniły się na wersje tdi EU. Problem jest jeden.... Na fisie wyświetla się sygnał otwartej klapy bagażnika... Gdzie na starym liczniku nie było tego problemu ( pamiętajcie że aktualnie oba liczniki posiadają te same wsady). Dodam tylko że wskazanie otwartych drzwi działa poprawnie. Sygnał z czujników w drzwiach i bagażniku idzie masą ? Podałem masę na pin6 zielonej kostki ale nic to nie dało.

Może ktoś będzie wiedział jak rozwiązać problem. Czy próbować z sygnałem z czujnika czy edycję wsadu ?

nic nie kombinuje z wsadem

zamien sygnal z klapy poprzez przekaznik bo w A6 sterowany jest plusem

Opublikowano

Pod który pin trzeba podać +?

Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

Fazii 2 obecnie licznik ma UK tarcze i możesz tak jeździć, można w kanałach przestawić że przebieg będzie pokazywać km a nie mile, ale żeby założyć Eu tarcze potrzeba zmiana wsadu lub jego przerobienie

A nie jest raczej tak, że licznik z UK ma tarcze w milach i kilometrach i nic nie trzeba przerabiac? Wskazania na zegarach mile czy km to kwestia kodowania, sam mialem z tym jazde wiec wiem co pisze. Zaraz podesle fotke jak tarcze wygladaja w anglikach :)

Wysłano z i9305

Edytowane przez RumJanek
Opublikowano

Pod który pin trzeba podać +?

Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka

no pod 6

bo tu jest klapa sterowana

Opublikowano (edytowane)

Fazii 2 obecnie licznik ma UK tarcze i możesz tak jeździć, można w kanałach przestawić że przebieg będzie pokazywać km a nie mile, ale żeby założyć Eu tarcze potrzeba zmiana wsadu lub jego przerobienie

A nie jest raczej tak, że licznik z UK ma tarcze w milach i kilometrach i nic nie trzeba przerabiac? Wskazania na zegarach mile czy km to kwestia kodowania, sam mialem z tym jazde wiec wiem co pisze. Zaraz podesle fotke jak tarcze wygladaja w anglikach :)

Wysłano z i9305

Jeżeli masz licznik uk i zakladasz do niego tarcze eu to trzeba przerobić wsad, żeby nie przeklamywalo prędkości. Samym kodowaniem zmienisz jedynie wskazanie przebiegu z mph na km/h

Oczywiście mozna jeździć na tarczach uk bo wyskalowana jest w mph i km/h

Edytowane przez Fazii
Opublikowano

witam mam licznik z pelnym fissem od a4 b5 95 roku i chcę zamontowac do mojej a4 95 rok mam żółtą i niebieską wtyczkę i mam małą wtyczkę od fissa chyba czarna z jednym niebieskim kabelkiem .co muszę przerobić? w tej chwili fiss pokazuje mi tylko rezerwę paliwa


witam mam licznik z pelnym fissem od a4 b5 95 roku i chcę zamontowac do mojej a4 95 rok mam żółtą i niebieską wtyczkę i mam małą wtyczkę od fissa chyba czarna z jednym niebieskim kabelkiem .co muszę przerobić? w tej chwili fiss pokazuje mi tylko rezerwę paliwa

obydwa są od 1.8 turbo jagby coś trzeba było to mam to a4 na częśći to mogę w razie coś przełożyć do mnie

Opublikowano

Elektryki elektroniki czy w kostkach obok nóg kierowcy znajdę sygnał otwartej klapy bagażnika w przedliftowym sedanie?

Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Witam, mam mały problem, a mianowicie zmieniłem licznik na ten z fisem, wcześniej nie miałem nawet termometra. Dzięki koledzy za wszystkie instrujcje na forum :hi:

Problem jest taki że po zmianie świeci mi się kontrolka airbak , nie wie nikt czemu ? :kox:

Opublikowano

Witam, mam mały problem, a mianowicie zmieniłem licznik na ten z fisem, wcześniej nie miałem nawet termometra. Dzięki koledzy za wszystkie instrujcje na forum :hi:

Problem jest taki że po zmianie świeci mi się kontrolka airbak , nie wie nikt czemu ? :kox:

podłącz komputer i bedzie wiadomo ...

Opublikowano

W poniedziałek znajomy mi sprawdzi i będzie wszystko jasne :-) a drugie pytanko , czy jeśli bym kupił klocki z czujnikiem i podpiął je pod fisa to będą one działać , czy może potrzeba cos jeszcze ?

Opublikowano

Zalezy jaki masz licznik z fisem w przedliftowych fisach nie bylo raczej kontroli klocków.

Opublikowano

Mam przedliftowego fisa, zobaczę potem w rozpiskę pinów kostek, czyli jezeli jest to mogę podłączyć ? :)

Opublikowano

Mam wymianę uszczelki a raczej dwóch pod głowicą i przód auta mam rozebrany. A mam licznik z FISem z tym zegarem od temperatury oleju. Powiedzcie w którym miejscu ma się znajdować ten czujnik. Jak widać mam jakieś dwa ale nie wiem do czego one są. Bo póki mam to wszystko na tacy to można by bez problemu zamontować ten czujnik temperatury oleju. Pytanie gdzie on ma być.

nljxt4dc.jpg

Opublikowano

nljxt4dc.jpg

Czujnik jest razem z miską olejową. Musiałbym Musiałbyś zmienić miskę

Opublikowano

Ale on ma przedliftowy licznik chyba że mnie coś ominelo

Opublikowano

Mówili niby że jest on niby gdzieś w podstawie filtra oleju...

Opublikowano

Musisz mieć zaślepke w podstawie filtra żeby po jej odkreceniu wkręcić czujnik

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...