koloboro Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Opublikowano 5 Kwietnia 2016 szukaj vdo, jagery to upierdliwe liczniki Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
Faraday Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Opublikowano 5 Kwietnia 2016 (edytowane) Fazii nie wiem jakie liczniki występowały w przedlifcie dlatego zwróciłem się o pomoc w dobrze licznika. Czyli krótko, bezproblemowo podejdzie każdy licznik z fisem z zegarkiem analogowym (kreseczki) . Jak by kto miał w dobrej cenie to chętnie przyjmę Edytowane 5 Kwietnia 2016 przez Faraday
Fazii Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Opublikowano 5 Kwietnia 2016 (edytowane) Rób zmianę na polifta. Zmiana kostek i przekładka pinów to pikuś a efekt znacznie lepszy Edytowane 5 Kwietnia 2016 przez Fazii
Faraday Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Lepszy tzn ? Jakoś zegarek analogowy mi nie przeszkadza Wysłane z mojego LG-F320K przy użyciu Tapatalka
Faraday Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Opublikowano 5 Kwietnia 2016 (edytowane) Kwestia gustu mi tam czerwone podświetlenie pasuje bardziej niż biale. Tylko problem bo nigdzie nie widziałem tutka z włożeniem fisa z przed lifta do przed lifta Pewnie jakieś dodatkowe kable trzeba ciągnąć Wysłane z mojego LG-F320K przy użyciu Tapatalka Edytowane 5 Kwietnia 2016 przez Faraday
booolek Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Opublikowano 5 Kwietnia 2016 (edytowane) ja tez pierwsze włożyłem pelen fis na czerwonym podswietleniu,,pozniej zmianiłem na białe podswietlenie,,na poaczatku było dziwnie ale ogolnie białe podświetlenie całkowicie zmienia wnętrze auta wieczorkiem..oczywiście na plus jesli chodzi o sygnalizacje otwartych drzwi to zapewne bedzie okazywało tylko drzwi kierowcy (chyba że pociągniesz kable od poszczególnych drzwi z osobna) pamiętaj że dodatkowo do licznika musisz dokupic manetke fis. Edytowane 5 Kwietnia 2016 przez booolek
arre Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Kwestia gustu mi tam czerwone podświetlenie pasuje bardziej niż biale. Tylko problem bo nigdzie nie widziałem tutka z włożeniem fisa z przed lifta do przed lifta Pewnie jakieś dodatkowe kable trzeba ciągnąć Wysłane z mojego LG-F320K przy użyciu Tapatalka tutka chyba nie ma po i zadna tam filozofia... jak nie masz imo w liczniku i masz kostki 2x26 to wkladasz licznik wpinasz te kostki a do czerwonej 20 pinowej ciagniesz sygnaly - z manetki fisa plus spalanie i temperatura i to bodajze wszystko - nie pamietam co z czujnikiem plynu spryskiwaczy i kwestia czy masz orginalnie czujnik temp oleju czy trzeba dokladac cala robota w przedlifcie to max 3h z piwem i sciaganiem kiery itp Btw sprawdz te kosci bo nie pamietam czy gdzies po i lifcie nie bylo wlasnie przejscia na kosci 2x32 czyli te juz poliftowe
Fenrir Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Jeśli masz zegarek z kreseczkami bez cyferek to wtedy tak jak kolega wyżej napisał, ciągniesz tylko kable do czerwonej wtyczki 20 pin którą musisz dokupić. Do tego musisz mieć manetkę ze sterowaniem FIS. Jak poczytasz te poradniki i schematy to masz tam opisane co podłączyć do tej czerwonej wtyczki, spryskiwacze, żarówki i klocki możesz wpiąć do masy żeby nie świeciło. Ot cała filozofia
pioteres Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Opublikowano 7 Kwietnia 2016 spryskiwacze, żarówki i klocki możesz wpiąć do masy żeby nie świeciło. Ot cała filozofia To po co mu fis w ogóle jak ma nie świecić? Dla przeklamanego średniego spalania? Czasu jazdy którego rzadko kto kasuje? No chyba że dla wyglądu i idei...
Fenrir Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Dlatego najlepiej jak już zmieniać to konkretnie. Ja mam w przedlifcie licznik z A6 lift dzięki czemu mam teraz FIS, dodatkowe 2 wskaźniki, chromowane obwódki i białe podświetlenie. Bardziej chodziło mi o całokształt licznika niż o tamte funkcje. To sobie dołożę później, np. po wymianie hebli podłącze czujniki klocków, a spryski podłączę jak założę zbiornik do xenonów. Za dużo roboty i kosztów żeby to wszystko robić na raz. Licznik bez FIS też nie pokazuje nic po za podstawowymi ostrzeżeniami a wygląda beznadziejnie. Z fisem przynajmniej masz termometr
Faraday Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Stwiedziłem że to za duża kasa żeby własnie wszystko na raz ogarnąć , bo to i miska olejowa, jak miska to i olej jak olej to i filtr. za duża kasa lepiej odłożyć i zbierać na konkretnego polifta
Hezen Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 No troche roboty i hajsu trzeba wydać. Ja sie ciesze że jestem posiadaczem full fis w przedliftowym liczniku... i wymieniać go dla białego podświetlania nie mam zamiaru Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
Fenrir Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Stwiedziłem że to za duża kasa żeby własnie wszystko na raz ogarnąć , bo to i miska olejowa, jak miska to i olej jak olej to i filtr. za duża kasa lepiej odłożyć i zbierać na konkretnego polifta Kolego, u mnie kosztowo wyszło tak: Licznik A6 lift anglik TDI FIS idealny - 150zł U kolegi marcin_franz wymiana tarcz na benzynę, EU, przekodowanie licznika i przebiegu, wlutowanie potencjometru, zmiana wsadu do prawidłowego wskazania benzyny, przejściówka z wtyczek przedlift na polift - 120zł Do tego emulator czujnika oleju - koszt 10zł elementy, robocizna 4 piwa Wtedy wystarczy odpiąć stary licznik, podłączyć nowy, i podłączyć parę kabli m.in. spalanie z ECU, temperaturę z klimatronika, a resztę do masy. Nie musisz zmieniać miski, teraz w ogóle nie masz wskaźnika oleju więc przeżyjesz bez niego też później Mój przedlift obecnie wygląda tak:
Megan Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Powiem Ci Fenrir , że to co kierownice tam masz to fantazja piękna.
marcin_franz Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Postaraj się jeszcze wymienić konsolę środkową na polift i będzie kox, a jeszcze lepiej 2din. W częściach da się skompletować w małej kasie
Fenrir Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Kiera z A8 D3, wcześniej założyłem S4 lift ale znudziła mi się A konsola z lifta koniecznie wpadnie, navi też ale RNS-D, E niestety za droga. Tak czy siak wracając do tematu, moim zdaniem sam licznik bardzo wiele zmienia, tak samo jak kiera.
Hezen Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Kiera multifunkcyjna? Rezałeś żeby wszystko działało? Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
Fenrir Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Kiera multi ale nie mam ori radia więc nie ma póki co pod co jej podłączyć. Ale jak wpadnie RNS-D lub Symphony to będę starał się podłączyć multi. Póki co było tylko podłączone podświetlenie przycisków na kierze ale taśma się spierdzieliła.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się