Fazii Opublikowano 30 Maja 2017 Opublikowano 30 Maja 2017 No to przekładki pinów nie robisz. Dokupujesz czerwoną kostkę (wchodzi w to "czarne wejście po środku") i lutujesz pod nią sygnały z manetki itd.
przemolll Opublikowano 30 Maja 2017 Opublikowano 30 Maja 2017 Pany pytanie bo nie mogę się połączyć z autem. Wyskakuje mi ciągle błąd taki jak na zdjęciu. Port ustawiony sterowniki też są.
koloboro Opublikowano 30 Maja 2017 Opublikowano 30 Maja 2017 jakie zegary masz?Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
przemolll Opublikowano 30 Maja 2017 Opublikowano 30 Maja 2017 Vdo bez dodatkowy wskaźników, jedynie temperatura. Auto po 1 lifcie 1999
koloboro Opublikowano 30 Maja 2017 Opublikowano 30 Maja 2017 a z ecu silnika możesz się połączyć?Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
koloboro Opublikowano 30 Maja 2017 Opublikowano 30 Maja 2017 inne fejsy działają? bo trzeba wykluczyc gniazdo lub kabelWysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
przemolll Opublikowano 30 Maja 2017 Opublikowano 30 Maja 2017 (edytowane) Spróbuje na innych comanderach. Gniazdo chyba jest ok bo mechanik się podpinal i czytał błędy W sumie to też nie mogę się połączyć z vcds em za pomocą niebieskiego kabla kkl Edytowane 30 Maja 2017 przez przemolll
Cinek13111 Opublikowano 30 Maja 2017 Opublikowano 30 Maja 2017 12 godzin temu, Fazii napisał: No to przekładki pinów nie robisz. Dokupujesz czerwoną kostkę (wchodzi w to "czarne wejście po środku") i lutujesz pod nią sygnały z manetki itd. Dziekowac juz wszystko wiem
przemolll Opublikowano 31 Maja 2017 Opublikowano 31 Maja 2017 Dnia 30.05.2017 o 14:02, koloboro napisał: inne fejsy działają? bo trzeba wykluczyc gniazdo lub kabel Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka Powiem tak comander działa tylko na silniku po lini K ale na wyłączonym zapłonie, pokazuje że się połączył ale gdy chce czytać eeperom to nie może się połączyć, z vcds lite to samo łączy się tylko z silnikiem
Cinek13111 Opublikowano 2 Czerwca 2017 Opublikowano 2 Czerwca 2017 A z ktorej kostki ecu wziac sygnal spalania ? I ktory pin
fatboyA4 Opublikowano 6 Czerwca 2017 Opublikowano 6 Czerwca 2017 Mam mały problem dołożyłem licznik po 2 lifcie auto polift ale bez Can wszystko podłączone zgodnie z instrukcją z forum kontrolki pogasły ale problem jest taki że zrobiłem swap silnika na AWX i tam jest sterownik z Can który pokazuje błąd komunikacji z licznikiem po Can dołożyłem 2 przewody od ECU do licznika pod pin 18 i 19 w zielonej wtyczce czy jeszcze jakieś przewody dołożyć czy to kwestia kodowania licznika dodam że obrotomierz działał od początku.
Banan Opublikowano 6 Czerwca 2017 Opublikowano 6 Czerwca 2017 Zmień adaptację kanału 60 w liczniku na 1025
fatboyA4 Opublikowano 9 Czerwca 2017 Opublikowano 9 Czerwca 2017 Dnia 6.06.2017 o 15:24, Banan napisał: Zmień adaptację kanału 60 w liczniku na 1025 Dzieki kolego za podpowiedź wszystko działa tarez jedynie nie wiem gdzie podłączyć pin 1 zielonej kostki czujnik stykowy drzwi
fatboyA4 Opublikowano 10 Czerwca 2017 Opublikowano 10 Czerwca 2017 15 godzin temu, Banan napisał: Nie bardzo kumam pytanie Pin numer 1 zielonej kostki czujnik stykowy wszystkie drzwi nie wiem gdzie z nim się wpiąć bo w starym liczniku nie było
Banan Opublikowano 10 Czerwca 2017 Opublikowano 10 Czerwca 2017 Zostaje w tym samym miejscu albo niepodpiety ( parę postów wcześniej coś o tym było ) , bo dokładałeś sygnały do szarej wtyki?
fatboyA4 Opublikowano 10 Czerwca 2017 Opublikowano 10 Czerwca 2017 Nie dokładałem bo nie wiem za bardzo skąd wziąć te sygnały od otwarcia poszczególnych drzwi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się