Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No to przekładki pinów nie robisz.

Dokupujesz czerwoną kostkę (wchodzi w to "czarne wejście po środku") i lutujesz pod nią sygnały z manetki itd.

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Pany pytanie bo nie mogę się połączyć z autem.  Wyskakuje mi ciągle błąd taki jak na zdjęciu. Port ustawiony sterowniki też są.

IMG_20170530_111257-3120x2340.jpg

Opublikowano

jakie zegary masz?

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Vdo bez dodatkowy wskaźników, jedynie temperatura. Auto po 1 lifcie 1999

Opublikowano

a z ecu silnika możesz się połączyć?

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Też nie.

IMG_20170530_131215-3120x2340.jpg

Opublikowano

inne fejsy działają? bo trzeba wykluczyc gniazdo lub kabel

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

Spróbuje na innych comanderach. 

Gniazdo chyba jest ok bo mechanik się podpinal i czytał błędy

W sumie to też nie mogę się połączyć z vcds em za pomocą niebieskiego kabla kkl

Edytowane przez przemolll
Opublikowano
12 godzin temu, Fazii napisał:

No to przekładki pinów nie robisz.

Dokupujesz czerwoną kostkę (wchodzi w to "czarne wejście po środku") i lutujesz pod nią sygnały z manetki itd.

Dziekowac juz wszystko wiem

Opublikowano
Dnia 30.05.2017 o 14:02, koloboro napisał:

inne fejsy działają? bo trzeba wykluczyc gniazdo lub kabel

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
 

Powiem tak comander działa tylko na silniku po lini K ale na wyłączonym zapłonie, pokazuje że się połączył ale gdy chce czytać eeperom to nie może się połączyć, z vcds lite to samo łączy się tylko z silnikiem

Opublikowano

A z ktorej kostki ecu wziac sygnal spalania ? I ktory pin 

Opublikowano

Post pierwszy masz odpowiedź... 

Opublikowano

Mam mały problem dołożyłem licznik po 2 lifcie auto polift ale bez Can wszystko podłączone zgodnie z instrukcją z forum kontrolki pogasły ale problem jest taki że zrobiłem swap silnika na AWX i tam jest sterownik z Can który pokazuje błąd komunikacji z licznikiem  po Can dołożyłem 2 przewody od ECU do licznika pod pin 18 i 19 w zielonej wtyczce czy jeszcze jakieś przewody dołożyć czy to kwestia kodowania licznika dodam że obrotomierz działał od początku.

Opublikowano

Zmień adaptację kanału 60 w liczniku na 1025

 

 

Opublikowano
Dnia 6.06.2017 o 15:24, Banan napisał:

Zmień adaptację kanału 60 w liczniku na 1025

Dzieki kolego za podpowiedź wszystko działa tarez jedynie nie wiem gdzie podłączyć  pin 1 zielonej kostki czujnik stykowy drzwi 

Opublikowano

Nie bardzo kumam pytanie

Opublikowano
15 godzin temu, Banan napisał:

Nie bardzo kumam pytanie

Pin numer 1 zielonej kostki czujnik stykowy wszystkie drzwi nie wiem gdzie z nim się wpiąć bo w starym liczniku nie było

Opublikowano

Zostaje w tym samym miejscu albo niepodpiety ( parę postów wcześniej coś o tym było ) , bo dokładałeś sygnały do szarej wtyki?

Opublikowano

Nie dokładałem bo nie wiem za bardzo skąd wziąć te sygnały od otwarcia poszczególnych drzwi.

Opublikowano

jest to opisane w poradniku 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...