Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kolego rozpiska pinów jest taka sama a od drzwi na 100% i sprawdzałem i nie działa :( gdybym mial blizej chetnie bym podjechal ? kolego jak grac ten wsad do tego licznika ?

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Kolego rozpiska pinów jest taka sama a od drzwi na 100% i sprawdzałem i nie działa :( gdybym mial blizej chetnie bym podjechal ? kolego jak grac ten wsad do tego licznika ?

Kablem.

Opublikowano

Kolego rozpiska pinów jest taka sama a od drzwi na 100% i sprawdzałem i nie działa :( gdybym mial blizej chetnie bym podjechal ? kolego jak grac ten wsad do tego licznika ?

Kablem.

\

sorki dla wszystkich

ale dobry dowcip :polew: :polew:

a poważnie polecam ic3ek'a

ogarnie szybko i na temat.

było już wielu magików ale nikt nie umiał wgrać wsadu. a nawet wielu twierdziło ze sie wprost nie da

Opublikowano

kolego a sam jakos dzieki twoim instrukcjom wgram sobie sam ten program ?

Opublikowano

kolego a sam jakos dzieki twoim instrukcjom wgram sobie sam ten program ?

Widze kolego że nie masz pojęcia na ten temat wiec odradzam tobie zabawe w takie cuda niewidy bo uwalisz sobie licznik i będziesz sobie w "m..." buzie pluł, po co grzebałem.

Po pierwsze zapytaj sie urzytkowników A6 czy pokazuje im otwarte drzwi na fis, przypuszczam że tak, ale moje informacje sięgaja tylko na tyle że w A6 C5 jest już szyna CAN i dane o otwarciu drzwi mogą byc podawane właśnie przez nią.

Opublikowano

Witam.

W swoim a4 mam licznik Jeager o numerach 8d0920900 (1/2 FIS, dwie kostki po 32 piny). Jakiego licznika muszę szukać aby podpasował do autka? Oczywiście z pełnym FISEM.

Pozdrawiam

Opublikowano

8D0 920 931 T 260 KM/H

8D0 920 932 C 260 KM/H

Wszystkie z tymi numerkami, literka na koncu tak za bardzo cie nie interesuje. Ważne żeby był od DIESLA.

Jest jeszcze opcja zeby wgrac na nowo wsady do licznika, i wtedy możesz brac licznik 8D0 920 XXX gdzie xxx jest numerkiem bez róznicy.

Bedziesz miał problem znaleźc cos porządnego w rozsądnej cenie jesli chodzi o Europejskie Liczniki.

Opublikowano

(...)

Po pierwsze zapytaj sie urzytkowników A6 czy pokazuje im otwarte drzwi na fis, przypuszczam że tak, ale moje informacje sięgaja tylko na tyle że w A6 C5 jest już szyna CAN i dane o otwarciu drzwi mogą byc podawane właśnie przez nią.

A-szóstki miały info "o drzwiach" za pośrednictwem modułu komfortu.

Ale, ale....

...nasze kochane A-czwórki nie potrzebują takich bajerów. Wystarczy podać masę od drzwi do licznika a ukaże nam się ikona otwartych drzwi :tongue4: *

*- dotyczy liczników od 2000r :decayed:

Opublikowano

Kolego mam licznik z A6 2002 r , i samo podanie masy nie rozwiazalo problemu narazie odpusucilem nie mam cierpliwosci

Opublikowano

Kolego sprawdzałem rozpiska pinów miedzy licznikami i w A4 i w A6 jest taka sama rozpiska pinów

jest inna, piny w liczniku od A6 po 2001r. są następujące:

32-pin blue connector

1 - Terminal 15

2 - Brake lining wear

3 - Speedometer output 1

4 - 5 V supply

5 - Fuel gauge sender

6 - Tank warning OBD 2

7 - Terminal 31 (sensor earth)

8 - Coolant temperature

9 - Terminal 31 (load earth)

10 - Oil pressure (high)

11 - Engine speed signal

12 - Air conditioner shutoff

13 - Electronic throttle/glow period warning lamp

14 - Adaptive suspension

15 - Terminal 58d

16 - Trailer turn signal

17 - Main beam

18 - Left turn signal

19 - Not used

20 - Terminal 58s

21 - Driver's door contact

22 - Low coolant

23 - Terminal 30

24 - Terminal 31 (load earth)

25 - Consumption signal

26 - Right parking light

27 - Left parking light

28 - Speedometer input

29 - Low brake fluid

30 - S-contact

31 - Speedometer output 2

32 - ESP/TCS

32-pin green connector

1 - Not used

2 - Transponder

3 - External photosensor

4 - Not used

5 - W-wire

6 - Central locking signal

7 - Right turn signal

8 - External buzzer

9 - External gong

10 - Airbag

11 - Standing time output

12 - Terminal 61

13 - Parking brake

14 - CHECK

15 - Oil level/oil temperature

16 - Oil filter pressure

17 - Transponder 2

18 - CAN bus High (drive system)

19 - CAN bus Low (drive system)

20 - Not used

21 - ABS

22 - CAN bus High (convenience)

23 - CAN bus Low (convenience)

24 - Not used

25 - Bonnet

26 - Filler neck compartment lid

27 - Belt buckle

28 - K-wire

29 - Ambient temperature input

30 - Terminal 58de

31 - Selector lever position display

32 - Headlight range control

32-pin grey connector

1 - Menu control switch (menu)

2 - Menu control switch (out A)

3 - Menu control switch (out B)

4 - Menu control switch (enter)

5 - CAN bus High (display)

6 - CAN bus Low (display)

7 - Not used

8 - Not used

9 - Not used

10 - Not used

11 - Enable

12 - Clock

13 - Data

14 - Brake light

15 - Washer fluid level

16 - Tail light/dipped beam (bulb check)

17 - On-board computer, left

18 - On-board computer, right

19 - On-board computer reset

20 - Auxiliary heater radio remote control input

21 - Summer /winter switching

22 - Auxiliary heater on

23 - Control group 1 Navigation

24 - Control group 2 Navigation

25 - Control group Telematics

26 - Not used

27 - Not used

28 - Not used

29 - Not used

30 - Not used

31 - Not used

32 - Not used

Opublikowano

Kolego sprawdzałem rozpiska pinów miedzy licznikami i w A4 i w A6 jest taka sama rozpiska pinów

jest inna, piny w liczniku od A6 po 2001r. są następujące:

Ale mówiłem że sa inne piny i musi dobrze poszukac, ale sie pewnie nie chciało przyłożyc do tego :(

Lepiej napisac że wszystko to samo, no cóż.

I z tego co widze to mam racje dzwi sa pokazywane z komfortu przez linie CAN.

Ciekawi mnie tylko jak wygladała by sprawa wgrania wsadu z A4 do A6 ciekawe czy coś by to dało ?????

Opublikowano

(...)

Ciekawi mnie tylko jak wygladała by sprawa wgrania wsadu z A4 do A6 ciekawe czy coś by to dało ?????

Przerabiałem temat.

Niestety wgranie wsadu od A4 do A6 sprowadza się do jednego......

---------- > boschrb4deferror.jpg

Opublikowano

Kolego tak mi podano na forum A6 rozpis pinow , i przylozylem sie do szukania bo robilem to miedzy innymi dla siebie , i nie chcialem isc na latwizne bo troche o tym czytalem ale sie nie znam na tym niestety pzdr :)

Opublikowano

(...)

Ciekawi mnie tylko jak wygladała by sprawa wgrania wsadu z A4 do A6 ciekawe czy coś by to dało ?????

Przerabiałem temat.

Niestety wgranie wsadu od A4 do A6 sprowadza się do jednego......

---------- > boschrb4deferror.jpg

Hmm. Tak też przypuszczałem, bo jesli piny sa inne to wsad nie bedzie pasował.

Kolego tak mi podano na forum A6 rozpis pinow , i przylozylem sie do szukania bo robilem to miedzy innymi dla siebie , i nie chcialem isc na latwizne bo troche o tym czytalem ale sie nie znam na tym niestety pzdr :)

No to widzisz troche mało poszukales jak nie znalazłes.

Opublikowano

Gdzie masz napisane ze nie znalazłem? Znalazłem podano mi takie a nie inne ktoś mnie wprowadził w błąd . !!

Opublikowano

Wgranie wsadu do licznika a6 po 2002 roku innego niż org kończy jego zywot:) nie wszystkie a6 mają wyświetlane drzwi na fisie.

Opublikowano

Więc tak :

Kupujesz 387 (Krycha ma do sprzedania za 20zł)

Wszystkie przewody poza stop wpina się w skrzynkę bezpieczników.

Przykładowo podłączam światło mijania prawe, czyli bezpiecznik nr 20. przecinam przewód w skrzynce bezpieczników, który wychodzi z tego bezpiecznika do lampy i w obieg wpinam odpowiednie piny z przekaźnika.

Rozpiska bezpieczników:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/4e1435a56d6d89e8.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/5af0eb154bd48ddd.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/f08ceef9ff0bc19d.html

Rozpiska pinów większości przekaźników kontroli świateł (sprawdzałem na trzech różnych które mam i pasuje wink ):

1. od bezpiecznika S5

2. masa

3. do zestawu wskaźników (t32a/16)

4. wyjście dla PRAWEGO światła stopu

5. wejście dla bocznych świateł stopu

6. wyjście dla środkowego(dodatkowego)światła stopu

7. wejście dla środkowego(dodatkowego)światła stopu

8. wyjście dla LEWEGO światła stopu

9. do zestawu wskaźników (t32a/6)

10. wejście dla światła pozycyjnego PRAWEGO

11. wejście dla światła mijania LEWEGO

12. wyjście dla światła tylnego PRAWEGO

13. wyjście dla światła mijania LEWEGO

14. wejście dla światła mijania PRAWEGO

15. wyjście dla światła mijania PRAWEGO

16. (nie używane)

17. wyjście dla światła tylnego LEWEGO

18. wejście dla światła pozycyjnego LEWEGO

Powrócę to kontroli żarówek.. Mam fisiora 96r, chcę założyć kontrolę żarówek. I teraz pytanie, czy przekaźnik to na pewno 387? Nie może być przekaźnik 301? czym się różnią? Ten i ten jest podobno do kontroli żarówek... :hi:

Opublikowano

Więc tak :

Kupujesz 387 (Krycha ma do sprzedania za 20zł)

Wszystkie przewody poza stop wpina się w skrzynkę bezpieczników.

Przykładowo podłączam światło mijania prawe, czyli bezpiecznik nr 20. przecinam przewód w skrzynce bezpieczników, który wychodzi z tego bezpiecznika do lampy i w obieg wpinam odpowiednie piny z przekaźnika.

Rozpiska bezpieczników:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/4e1435a56d6d89e8.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/5af0eb154bd48ddd.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/f08ceef9ff0bc19d.html

Rozpiska pinów większości przekaźników kontroli świateł (sprawdzałem na trzech różnych które mam i pasuje wink ):

1. od bezpiecznika S5

2. masa

3. do zestawu wskaźników (t32a/16)

4. wyjście dla PRAWEGO światła stopu

5. wejście dla bocznych świateł stopu

6. wyjście dla środkowego(dodatkowego)światła stopu

7. wejście dla środkowego(dodatkowego)światła stopu

8. wyjście dla LEWEGO światła stopu

9. do zestawu wskaźników (t32a/6)

10. wejście dla światła pozycyjnego PRAWEGO

11. wejście dla światła mijania LEWEGO

12. wyjście dla światła tylnego PRAWEGO

13. wyjście dla światła mijania LEWEGO

14. wejście dla światła mijania PRAWEGO

15. wyjście dla światła mijania PRAWEGO

16. (nie używane)

17. wyjście dla światła tylnego LEWEGO

18. wejście dla światła pozycyjnego LEWEGO

Powrócę to kontroli żarówek.. Mam fisiora 96r, chcę założyć kontrolę żarówek. I teraz pytanie, czy przekaźnik to na pewno 387? Nie może być przekaźnik 301? czym się różnią? Ten i ten jest podobno do kontroli żarówek... :hi:

Jak dobrze pamietam to 387 napewno obsługuje xenony, a ten drugi nie obsługuje ich.

Jesli sie myle to niech mnie ktos poprawi.

Opublikowano

Xenonu nie mam więc by pasowało :kox: Z czasem może i zenon zawita, wtedy się przekaźnik wymieni...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...