prezesik18 Opublikowano 9 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2020 Mam jeszcze kkl na rs232 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banan Opublikowano 9 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2020 Uk nsi tylko odczyt programatorem , potewierdz najpierw jakiej produkcji te zegary Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazii Opublikowano 15 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2020 Na 100% to uk-nsi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezesik18 Opublikowano 15 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2020 Dzięki za pomoc, tak mi coś się wydawało że nie tak łatwo może być z tym licznikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxero Opublikowano 21 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2020 Jak ktoś dokładał wiązkę do czujnika oleju w misce to ile przewodu trzeba szykować i jak go najlepiej zabezpieczyć. Ponieważ widziałem w odcinku z polskim porshe #85 że tam użyli ciekawej izolacji w komorze silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen Opublikowano 22 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2020 Równie dobrze możesz przewód poprowadzić w osłonie zwanej "peszlą". Grupa Vag tak przewody w komorze silnika zaczęła montować chyba od 2002r w niektórych modelach aut. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxero Opublikowano 22 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2020 No okej użyje tego peszla ,bo już robiłem w nim wiązkę od czujnika poziomu płynu od spryskiwaczy zabezpieczałem. Tylko jak długi musi być ten przewód z 2m wystarczą chyba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_KBR Opublikowano 24 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2020 (edytowane) Mam mały problem z pełnym FIS-em, otóż wymieniłem licznik na VDO (wcześniej był Jaeger też z pełnym FIS-em), wszystko pięknie działa, no prawie wszystko... Nie działa Reset na manetce, na starym liczniku działa. Gdzie szukać przyczyny? Edytowane 24 Lipca 2020 przez Grzesiek_KBR Błąd ort. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apocalipto Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2020 (edytowane) Witam. Pacjent a4 B5 1.9tdi pompowtrysk. Włożyłem licznik z A6 c5, przerobiłem soft i pokazuje głupoty odnośnie spalania chwilowego i średniego. Czy miał ktoś taki problem? Nie wiem czy we wsadzie coś poplątane czy inna przyczyna. Dziś jeszcze spróbuję wgrać ori wsad. Licznik jaki był to 1/2 fis z can, nowy również z can full fis z org ringami Edytowane 27 Sierpnia 2020 przez apocalipto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banan Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Kodowanie prawidłowe ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazii Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Jaka wartość jest w kanale 60 adaptacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apocalipto Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2020 60 kanał, to nie ten co się wybiera can skrzynia, silnik, licznik? Jeżeli tak to próbowałem sam licznik, oraz licznik silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banan Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Może doprecyzuj co to znaczy głupoty? Jakie spalanie pokazuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazii Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2020 7 godzin temu, apocalipto napisał: 60 kanał, to nie ten co się wybiera can skrzynia, silnik, licznik? Jeżeli tak to próbowałem sam licznik, oraz licznik silnik. 17 instruments --> 10 adaptation --> kanał 60 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LauferQ Opublikowano 9 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2020 Witam. Jestem nowy na forum i szukam pomocy. Dużo już czytałem waszych postów na ten temat, i nie potrafię sobie z tym poradzić aż mi mózg rozsadza pod czaszką od próby ogarnięcia tego. Dlatego piszę z prośbą o oczywiście płatną pomoc w założeniu licznika z fisem do mojej b5. Chciałbym by ktoś mi to ogarnoł od zera co potrzebuję kupić a potem to poskładał do kupy żeby działało. Najlepiej rejony podhala ale rozważę każdą propozycję (Naprawdę). W załączniku wysyłam zdj mojego obecnego licznika. Mój nr tel 881 869 763. Pozdrawiam Eryk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazii Opublikowano 10 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2020 Nie ma filozofii. Zmieniasz kostki jednocześnie podpinając odpowiednio piny i w twoim przypadku to 90% całej roboty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LauferQ Opublikowano 14 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2020 A pozostałe 10% roboty to jak czytałem nowa manetka, nowy zbiornik spryskiwaczy (lub tylko sam czujnik?), czujnik w misce oleju i tyle? Czy o czymś zapomniałem? Jeszcze 1 pytanie, jeśli nie potrzebuję takich bajerów jak pokazywanie otwartych drzwi itp to wystarczy tego nie podłączać, czy będzie pokazywać błędy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SowaBezOka Opublikowano 23 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2020 (edytowane) Podpowie mi ktoś gdzie szukać problemu? Licznik na 2x26pin + fis Po podłączeniu dwóch liczników na fis nic się nie wyświetla... Jak na foto. Klikając reset na manetce znika dolna kreska, klikając kolejny raz pojawia się i tyle co się dzieje na tych wyświetlaczach. Gdzie tu może być problem?? Edytowane 23 Września 2020 przez SowaBezOka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banan Opublikowano 23 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2020 (edytowane) wydaje mi się że już są wypalone...albo taśma nie styka Edytowane 23 Września 2020 przez Banan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pajajo Opublikowano 30 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2020 Udało się zmienić licznik z 919 na 8D0 920 932F, kwestia tylko czy da się zmienić zapisany VIN licznika na ten z ECU?Ecu ma immo 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się