danielom Opublikowano 23 Lipca 2011 Opublikowano 23 Lipca 2011 kolega tu na forum wymienia za 200 zł wyswietlacze
Góral.tz Opublikowano 23 Lipca 2011 Opublikowano 23 Lipca 2011 kolega tu na forum wymienia za 200 zł wyswietlacze czyżby Pan S...
Bombek Opublikowano 24 Lipca 2011 Opublikowano 24 Lipca 2011 Mam pytanko - czy FIS przeczyta spalanie LPG? czy tylko benzyne?
pablo_9 Opublikowano 24 Lipca 2011 Opublikowano 24 Lipca 2011 FIS pokazuje spalanie benzyny ale jak będziesz jeździł na gazie to też będzie pokazywał tylko nie będzie ono się zgadzać
janciowf Opublikowano 24 Lipca 2011 Opublikowano 24 Lipca 2011 Witam wszystkich. Jestem posiadaczem dopiero co zakupionej A4 LIFT 1,9 TDI, 110KM, z 1999 roku, no i właśnie mam zegary bez FIS i chcę wymienić na zegary z FIS'em. Czy ktoś podjął by się wymienić i podłączyć mi zegary i za jaką cenę ??? Jestem z Przemyśla. Pozdrawiam.
IDUAL Opublikowano 24 Lipca 2011 Opublikowano 24 Lipca 2011 Szkoda że nie z małopolski podpiął bym ci bez problemu ale jak sie zdecydujesz sam robić to służe pomocą.
15lolo Opublikowano 27 Lipca 2011 Opublikowano 27 Lipca 2011 Witam opanowałem temat mojego fisa że tak słąbo było widać okazało się przed chwilą że mam podświetlenie licznika zkręcone na maxa na min po przekręceniu na zapłonie przycisku B w prawo działa idealnie pozdrawiam dzięki za odp
vauxhall95 Opublikowano 28 Lipca 2011 Opublikowano 28 Lipca 2011 Panowie a ja mam problem,mianowicie w 95% po odpaleniu silnika pali sie kontrolka ladowania i wcisne troszke gazu i jest ok ladowanie startuje,nieraz zastartuje od razu ale w 95 % nie.Mam licznik po lifcie a samochod 96 co zrobic?Pozdrawiam
czester50 Opublikowano 28 Lipca 2011 Opublikowano 28 Lipca 2011 Panowie a ja mam problem,mianowicie w 95% po odpaleniu silnika pali sie kontrolka ladowania i wcisne troszke gazu i jest ok ladowanie startuje,nieraz zastartuje od razu ale w 95 % nie.Mam licznik po lifcie a samochod 96 co zrobic?Pozdrawiam Podejrzewam, ze "konczy" sie regulator napiecia (szczotkotrzymacz). Sprawdz napiecie ładowania akumulatora
kuba84 Opublikowano 28 Lipca 2011 Opublikowano 28 Lipca 2011 Z tego co się orientuje to nie kończy się regulator tylko jest inna kwestia a mianowicie po lifcie licznik jest podświetlany diodami a przed liftem zwykłą żarówką i jakoś inaczej się wzbudza alternator. Ponoć wystarczy wymienić regulator na taki z modeli po lifcie bynajmniej tak podpowiadali chłopaki na forum Passata.
czester50 Opublikowano 28 Lipca 2011 Opublikowano 28 Lipca 2011 licznik jest podświetlany diodami a przed liftem zwykłą żarówką i jakoś inaczej się wzbudza alternator. Szanowny kolego regulator nie rozroznia czy cos jest zasilane diodami czy zarowkami.Alternator ma podac okreslone przez regulator napięcie. Jezeli kontrolka ladowania sie swieci po uruchomieniu silnika ,a zwiekszenie obrotow gasi ta kontrolke to wina jest regulatora napiecia, wymiana na inny "sprawny " rozwiaze ten problem
bin85 Opublikowano 28 Lipca 2011 Opublikowano 28 Lipca 2011 Właśnie że może rozróżniać, ale możliwe ze faktycznie padł regulator, ale tu już musi sprawdzić kolega vauxhall95, po pierwsze czy na starym liczniku kontrolka też się świeciła czy stało się to po wymianie licznika. Po drugie sprawdzić jakie jest napięcie ładowania i jak zmienia się w stosunku do obrotów silnika. Problemem faktycznie może być to że kontrolka w po lifcie to dioda która pobiera dużo mniejszy prąd niż żarówka i zapali się przy niższym napięciu, jeżeli okazało by się zę tak właśnie jest to trzeba by dołączyć dodatkowy rezystor aby pobór prądu był podobny do żarówki
juzek114 Opublikowano 28 Lipca 2011 Opublikowano 28 Lipca 2011 Witam , mam 2 problemy. Po wymianie na FIS Swieci mi sie kontrolka AIRBAG oraz pokazuje mi duzo zawyzona odczyty z czujnika temperatura a mam oryginalny oraz zamiennik no i jest bez roznicy ktory podlacze bo pokazuje tyle samo..... Co mam zrobic aby zlikwidowac te 2 'usterki' ?
vauxhall95 Opublikowano 28 Lipca 2011 Opublikowano 28 Lipca 2011 Na starym liczniku perfekt chodzilo.[br]Dopisany: 28 Lipiec 2011, 16:42_________________________________________________wszystko z ladowaniem jest ok.
bin85 Opublikowano 28 Lipca 2011 Opublikowano 28 Lipca 2011 Na starym liczniku perfekt chodzilo.[br]Dopisany: 28 Lipiec 2011, 16:42_________________________________________________wszystko z ladowaniem jest ok. Czyli możliwe że dlatego że jest dioda, wypnij możne kabelek z licznika od kontrolki i podłącz do niego żarówkę taj jak jest w przed lifcie i zobacz czy będzie dobrze.
vauxhall95 Opublikowano 28 Lipca 2011 Opublikowano 28 Lipca 2011 wtedy jest ok.Juz sprawdzalem tylko jak teraz to zrobic zeby bylo ok
bin85 Opublikowano 28 Lipca 2011 Opublikowano 28 Lipca 2011 Jaką moc ma żarówka w kontrolce w starym liczniku ?
Szymoonk Opublikowano 28 Lipca 2011 Opublikowano 28 Lipca 2011 Jeśli ktoś zmienił licznik na poliftowy z cyfrowym zegarem i ma problem z SENSOREM OLEJU to podanie masy na pin 25 - Pokrywa przedziału silnikowego w kostce zielonej rozwiązuje problem.
vauxhall95 Opublikowano 28 Lipca 2011 Opublikowano 28 Lipca 2011 Jaką moc ma żarówka w kontrolce w starym liczniku ? bo ja wiem tego licznika nie mam prawie rok czasu.Ale byla fabryczna w kazdym badz razie nawet nie zmieniana,1.2w czy jakie tam ida nawet nie wiem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się