gregory Opublikowano 1 Września 2009 Opublikowano 1 Września 2009 Z gory uprzedzam ze zestaw turbin ktore mozna zamowic w niektórych sklepach w usa oczywiscie wedle zapewnien ze sa bolt on .... oczywiscie nie sa . Jak niepasujace przewody to westgate wychodzacy albo w rozrusznik albo w kolektor wydechowy. Trzeba wyspawac nowe doloty oraz przerobic tysiac innych pierdolek. Jedyne co pasuje to splyw oleju. Skądś to znam . U mnie przy GT2X-Eliminator w 1.8T też trza było przesunąć Aktuator WG bo dotykał flanszy kolektora(nawet seryjnego) w ten sposób, że nie dało się do końca nawet dokręcić turba do kolektora. Spływ i zasilanie olejem pasowało. Jednak ori TIP dał się z wielkim trudem nasunąć(prawie niemożliwe) nie ma się co dziwić skoro ori wej. K03 44mm, a wej. GT2X 51mm. Z przenoszeniem aktuatora WG trza uważać bo ja miałem z tym problem. Jak turbo miałem na stole (przenosiłem gruszkę) i wydawało się, że gruszka po podłączeniu pod kompresor idealnie liniowo otwiera WG i pracuje bez oporów to po montażu do auta i nagrzaniu turba okazało się(po jakimś czasie szukania przyczyny), że WG się przycina kiedy turbo się mocniej rozgrzeje. Tak więc dobrze radze to sprawdzić, żeby nie trzeba znów silnika wyciągać z powodu przycinającego się WG Swoją drogą było to mocno irytujące kiedy po kolejnym ustawieniu WG okazało się że i tak zdarzają się przeładowania Jedyną sprawą która niepokoi to fakt że turba zostały przerobione i już nikt nie przyjmie ich na reklamację, jeśli by się któraś wysypała, a wiadomo jak to z tymi eliminatorami........ Auto na pewno będzie za***rdalać. Powodzenia w kończeniu projektu. Może je kiedyś gdzieś zobaczę
2fast4you Opublikowano 1 Września 2009 Autor Opublikowano 1 Września 2009 Dzisiejszy dzien zakonczyl sie przelomem ........... wkoncu mam lepszy aparat !!. A tak na powaznie to sprzeglo zamontowane, skrzynia z nowym lozyskiem tez, Wydechy , oslony itd. Przyszla dzisiaj pompa bosch 044, jutro wtryski oraz poduszki pod silnik od Lorenza. Wieczorem rowniez powinienem miec filtry powietrza tak wiec bedziemy konczyc doloty. Oto kolejna partia fotek
Buba Opublikowano 1 Września 2009 Opublikowano 1 Września 2009 silniczek miodzio szczegolnie ostatnia fotka
A3 Opublikowano 2 Września 2009 Opublikowano 2 Września 2009 Dzisiaj poraz kolejny odwiedziłem Adama i prace z każdym dniem idą na przód naprawde tępo pracy jest męskie :wink4:
aju Opublikowano 2 Września 2009 Opublikowano 2 Września 2009 jaka jest docelowa planowana moc? Sterowanie będzie odbywało się przez jakiś komp typu autronic czy też inaczej?
A3 Opublikowano 2 Września 2009 Opublikowano 2 Września 2009 Wszystko jest opisane w pierwszym poście... Planowana moc: 5 z przodu Komp: SA firmy VEMS
simon__75 Opublikowano 2 Września 2009 Opublikowano 2 Września 2009 Naprawde robi to duuuuze wrazenie .... :notworthy:
aju Opublikowano 3 Września 2009 Opublikowano 3 Września 2009 Planowana moc: 5 z przodu myślałem że coś więcej Ale i tak gratuluje projektu
A3 Opublikowano 3 Września 2009 Opublikowano 3 Września 2009 5 z przodu to i tak będzie dobry wynik, uwierz mi że quattro o takiej mocy jedzie naprawde i większość pseudo sportowych aut nie będzie miało szans....przetestowane w praktyce...
2fast4you Opublikowano 3 Września 2009 Autor Opublikowano 3 Września 2009 5xx malo ? W aucie z seryjnym wydechem , sluzacym do jazdy na codzien hmmm. Dla przypomnienia np porsche turbo 997 480 koni , r8 ( podobno 420 ) , aston martin db9 450 , ferrari f430 490 koni , ferrari 360 400 koni. Wiec poza sl6.3 amg ktore nie jezdzi oraz corvettka z06 ktora za***rdala nie znam auto powyzej 500 konnych do jazdy po bulki
miron78 Opublikowano 3 Września 2009 Opublikowano 3 Września 2009 BMW M5 [br]Dopisany: 03 Wrzesień 2009, 10:10_________________________________________________choć oczywiście 2x bardziej odpowiadałoby mi właśnie takie RS4
A3 Opublikowano 3 Września 2009 Opublikowano 3 Września 2009 Nie ma co mówić co się komu podoba, kwestia gustu... Dla mnie osobiście RS4 B5 jest większym klasykiem niż M5 czy inne M... i przy mocy 500KM lub 500KM+ i napędzie quattro M5 nie da rady. Całą filozofią Audi z serii RS jest to że to są rodzinne kombi gdzie jedziemy do marketu kupujemy panele do pokoju wsadzamy do bagażnika bez kłopotów i jedziemy a zaraz pod supermarketem na światłach z panelami w bagażniku możemy kilować wszystkie ,,sportowe" samochody. Osobiście dla mnie napęd to ważna sprawa wolałbym mieć Audi 500KM ale quattro niż BMW trylion koni ale z napędem na tył...
ktokolwiek Opublikowano 3 Września 2009 Opublikowano 3 Września 2009 Poza tym takie M5 ma niziutkie 5 do setki, a takie RS4 bedzie mialo niziutkie 4, albo i wysokie 3, przy podobnej w sumie mocy..:-)
2fast4you Opublikowano 3 Września 2009 Autor Opublikowano 3 Września 2009 m5 w e60 nie jezdzi juz wolalbym m5 w e39 z poczciwa v8. Moj kolega ma mozna raz na godz uzyc procedury bo dziala ona na zasadzie uslizgu sprzegla. Jak chcesz miec konie trzeba milion procedur ustawic a najfajniejszy blad jaki mial to ze ma za gruba dupe jakos tak brzmialo ze za ciezki fotel kierowcy ... Poza tym ten rs4 to go zmasakruje Z06 jak narazie jest potega nie ma na nia mocnego poki co .
aju Opublikowano 3 Września 2009 Opublikowano 3 Września 2009 spoko panowie :> gadajmy o rs4 z tematu a nie o wszytkim w koło Projekt jest świetny, czy nie mogłem dać swojej opini? Wiem że 500~KM to dużo ale i mało więc punkt widzenia zależy od punktu siedzenia I żeby ktoś nie mówił sam zrób takie auto bo na razie chiał bym przekroczyć 165km w dieslu Projekt jak i auto mi się mega podoba i zazdroszczę, po prstu oczekiwałem więcej
2fast4you Opublikowano 3 Września 2009 Autor Opublikowano 3 Września 2009 stan na dzisiaj . - przepustnica do polowy skonczona - poduszki pod silnik zamontowane - 1 dolot praktycznie skonczony - system odm skonczony - czesc podcisnien skonczona - wtryski 630 zalozone - catch tank siedzi - i cala masa pierolek kolejna partia fotek oczywiscie dolot bedzie osloniety od kolektora termicznie to narazie fotki po wstepnym spawaniu zostaje nam jeszcze dokonczyc drugi dolot oraz przepustnice i mozna wkladac. Pozniej wloty w masce komp i strojenie.
gregory Opublikowano 3 Września 2009 Opublikowano 3 Września 2009 Widzę, że silnik już jeździ :> Znaczy przemieszcza się na paleciaku Fajnie wyglądają osobne doloty, fajnie będą pewnie syczeć ssssss...... bo krótkie. Poduszki pod silnik jakieś mocniejsze? Skąd macie takie sprężynowe łączniki do rur, chyba nie z wirówki do odzieży?
2fast4you Opublikowano 8 Września 2009 Autor Opublikowano 8 Września 2009 Silnik juz w aucie . Dzisiaj robilismy ostatnie przymiarki czy sie wszystko zmiesci i czy doloty nie beda przeszkadzac ale poki co narazie wszystko idzie zgodnie z planem. Zastapilem boscha 040 wiekszym bratem czyli 044 bo mialem obawy czy 040 podola. Finalnie zostanie przykrecony jutro jak dokonczymy doloty i zabezpieczymy je temicznie
ktokolwiek Opublikowano 9 Września 2009 Opublikowano 9 Września 2009 Oby tak dalej, czekamy na filmiki i wykres jak to jeździć będzie..:-)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się