Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi rs4 azr gt25 eliminator powered by Sportmile


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nic tylko organizować spota :decayed:

Opublikowano

Ale fajnie trzyma to doładowanie.

To akurat nie jest problem. :wink4:

Opublikowano

Wszyscy się podniecają, a mnie tu coś nie pasuje na tych wykresach. Kompletnie matematyka się nie zgadza. Na pierwszym np. przy 6.000Rpm jest 400Nm i moc mniejsza, a na drugim z kolei przy 6.000Rpm jest już mniej momentu bo zaledwie ~380Nm, a moc mimo to większa :mysli: Jak ktoś umie wyliczyć ze wzoru na moc jaka jest moc przy danych orobtach/momencie, a ja umie :tongue4: to się to kompletnie nie zgadza.

Opublikowano

Wszyscy się podniecają, a mnie tu coś nie pasuje na tych wykresach. Kompletnie matematyka się nie zgadza. Na pierwszym np. przy 6.000Rpm jest 400Nm i moc mniejsza, a na drugim z kolei przy 6.000Rpm jest już mniej momentu bo zaledwie ~380Nm, a moc mimo to większa :mysli: Jak ktoś umie wyliczyć ze wzoru na moc jaka jest moc przy danych orobtach/momencie, a ja umie :tongue4: to się to kompletnie nie zgadza.

naucz sie odczytywac wykresy :kox:

przy 6tys w 1 wykresie masz 520nm,w 2 wykresie tez te okolice

Opublikowano

Wszyscy się podniecają, a mnie tu coś nie pasuje na tych wykresach. Kompletnie matematyka się nie zgadza. Na pierwszym np. przy 6.000Rpm jest 400Nm i moc mniejsza, a na drugim z kolei przy 6.000Rpm jest już mniej momentu bo zaledwie ~380Nm, a moc mimo to większa :mysli: Jak ktoś umie wyliczyć ze wzoru na moc jaka jest moc przy danych orobtach/momencie, a ja umie :tongue4: to się to kompletnie nie zgadza.

naucz sie odczytywac wykresy :kox:

przy 6tys w 1 wykresie masz 520nm,w 2 wykresie tez te okolice

:doh1: :bag::polew:

Szybkie czytanie nie popłaca, ale wpadka :decayed: Pomyliłem osie :przebiegly:

Ale dziś zakręcony jestem :gwizdanie: To się co niektórzy pośmieją.

Opublikowano

Już teraz wykres robi wrażenie... :kox: to co będzie po wywalaniu katów? mega :kox:? :>

Opublikowano

och my SWEET LORD!!! :kox::slina: przecie to musi łamać kręgosłup przyspieszając!

Opublikowano

Chętnie bym zmierzył auto jak temp. zewnętrzne będą po 30 stopni :wink4: ciekawe jakie wtedy były by cyferki :decayed:

Wynik i tak ładny jak na ilość zmienionych części to wynik naprawde spoko :) teraz chce zobaczyć to auto w akcji :kox: trzeba coś zorganizować... :naughty:

Opublikowano
:slina::shocked:
Opublikowano

jak jest cooler duzy to nie mam tragedi

Opublikowano

Po pierwsze nie bój się pisać imion...Maciek...

Po drugie ja nie mam nic do Ciebie i nigdy nie miałem...to że Maciek Ciebie nie lubi nie oznacza że ja też...spokojnie

Po trzecie napisałem żeby zmierzyć auto w czerwcu w południe jak bedzie upał bo jestem ciekawy wyniku tyle...

Opublikowano

Chętnie bym zmierzył auto jak temp. zewnętrzne będą po 30 stopni :wink4: ciekawe jakie wtedy były by cyferki :decayed:

wtedy trzebaby mierzyc wszytskie auta ktore teraz powstaja i porownywac proporcjonalnie, wynik kozak, mega szacun! ciekaw jestem co bedzie na 1,6 bara :D
Opublikowano
Chętnie bym zmierzył auto jak temp. zewnętrzne będą po 30 stopni ciekawe jakie wtedy były by cyferki

buahhahha dobre :) A co SID'a w 30 stopniowy upał jak i w zimowe dni bedzie trzymal identyczne moce ? :)

Ja mam pomysł - wogole go do Afryki w sierpniu przetransportować i tam zmierzyć mu moc :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...