H4mm3R Opublikowano 30 Października 2009 Opublikowano 30 Października 2009 Ja już pisałem wcześniej, że przed zalaniem środka czyszczącego wymieniłem filtr paliwa, bo moim zdaniem niema sensu czyścić wtryski jak filtr zawalony. Przyznam szczerze, że raz zalałem środek i zrobiłem już jakieś 5tyś no i auto nic nie buja, drga. Siemian już tyle tego STP zalał, że jego filtr paliwa to znów jak nówka wygląda :>
misiek 1 Opublikowano 30 Października 2009 Opublikowano 30 Października 2009 Troche długo czekałes z wymiana najlepiej wymieniac co 20 tys z tego co wiem to ASO mowi o wymianie razem z co drugą wymianą oleju czyli w trybie LL wychodzi 60tys ja oczywiscie olej zmieniam co 10-15tys km ale teraz wiem,ze to zlecenie ASO o filtrze paliwa nie ma sensu w PL. Ja wiem ze w ASO tak zlecaja ale czego oni tam nie zalecaja a puzniej wychodza dziwne rzeczy tan jak np z longlife ciekaw jestem kto tak wymieniał by w uzywanym aucie Nówka ok bo pojeżdzi 1 własciciel a puzniej kupi ktos i ma problem
siemian Opublikowano 30 Października 2009 Opublikowano 30 Października 2009 w ASO wymieniaja filtr powietrza w TDi co 30 kkm... Paranoja
piotrsob1 Opublikowano 31 Października 2009 Opublikowano 31 Października 2009 w ASO wymieniaja filtr powietrza w TDi co 30 kkm... Paranoja A Helmuty zalecają co 90 tys.(tak wynika z mojej książki serwisowej z niemcowni)
Cristoforo Opublikowano 31 Października 2009 Opublikowano 31 Października 2009 u helmuta jest inne paliwko a unas musisz to skracać jak chcesz aby twoja audi zdrowa była
piotrsob1 Opublikowano 31 Października 2009 Opublikowano 31 Października 2009 u helmuta jest inne paliwko a unas musisz to skracać jak chcesz aby twoja audi zdrowa była Mi chodziło o filtr powietrza, widać powietrze też mają czyściejsze...............
misiek 1 Opublikowano 31 Października 2009 Opublikowano 31 Października 2009 u helmuta jest inne paliwko a unas musisz to skracać jak chcesz aby twoja audi zdrowa była Mi chodziło o filtr powietrza, widać powietrze też mają czyściejsze............... Ja wymieniam co 10 tys filtr oleju powietrza a co drógi raz kabina i paliwo i zaczynam lac stp co 3000 4000 tys i mysle ze bedzie git220000 tys przebiegu cza dbac
siemian Opublikowano 31 Października 2009 Opublikowano 31 Października 2009 w ASO wymieniaja filtr powietrza w TDi co 30 kkm... Paranoja A Helmuty zalecają co 90 tys.(tak wynika z mojej książki serwisowej z niemcowni) Nie chce mi się w to wierzyć. Może źle spojrzałeś...
Pepin Opublikowano 31 Października 2009 Opublikowano 31 Października 2009 podlaczam sie do tematu otoz u mnie wygladalo to tak ze zatamkowalem w polsce do pelna na Shellu,zajechalem do Danii i codziennie szczegolnie na zminym silinku trzeslo mi sie auto-skonczyla sie polska ropa i zalalem dunskiej tez na shellu i wibracje ustaly to swiadczy o jakosci polskiego paliwa gdzie shell to znana firma-normalnie wstyd. jak bede w polsce to zaleje tez jakiegos uszlachetniacza i zaczne stosowac regularnie nie ma co ryzykowac Kumpel z pracy właśnie mi to podesłał - cytuję : "[sPAM] Shell na ul. polskiej NIE TANKOWAC TAM, chszczą paliwo lub coś gorszego . W salonie samochodowym, w którym pracuje moje dziewczę zbadano paliwo tam zatankowane (klient zgłosił usterkę "Samochód przestał jechać"). Wynik pokazał ponad 15% zawartość WODY. PS. Ja zatankowałem tam olej napędowy jakiś czas temu do pełna i tak jak zazwyczaj na baku przejeżdzam 700 km. tak teraz mam zrobione 340km. i zostało mi 10 litrów..."
rikardo Opublikowano 31 Października 2009 Opublikowano 31 Października 2009 Kiedyś mechanik poradził mi abym nie jeździł do zapalenia się rezerwy lecz przy wskazaniu połowy zbiornika tankował do pełna. Stwierdził, że sprzedawane u nas paliwo jest kiepskiej jakości i jak bym trafił na jakiś syf to jest szansa, że wymiesza się z poprzednim paliwem i nie będzie tak szkodliwe dla układu wtryskowego.
Rako Opublikowano 31 Października 2009 Opublikowano 31 Października 2009 Kolego a ja polecam tylko i wyłącznie środek ,,stanadyne" http://stanadyne.com.pl/ korzystam z tego środka dobre 2 lata i jestem zadowolony Śmiało moge stwierdzić że silniczek jakby swobodniej chodzil, zdecydowanie lepsze osiągi no i autko jakby mniej dymiło sam sprawdzałem a byle czego nie leje do niuni Pozdro
k0za Opublikowano 31 Października 2009 Opublikowano 31 Października 2009 Dojdzie do tego że będziemy kupować porządny olej napędowy na allegro. eh
siemian Opublikowano 31 Października 2009 Opublikowano 31 Października 2009 Kolego a ja polecam tylko i wyłącznie środek ,,stanadyne" http://stanadyne.com.pl/ korzystam z tego środka dobre 2 lata i jestem zadowolony Śmiało moge stwierdzić że silniczek jakby swobodniej chodzil, zdecydowanie lepsze osiągi no i autko jakby mniej dymiło sam sprawdzałem a byle czego nie leje do niuni Pozdro I tą wypowiedzią spowodowałeś że już Ci nie wierze. Napewno takie śrdoki nie poprawiają osiągów, bo nie o to w tym chodzi (chociaż czasem producenci "się rozpędzą" i zapewniają o poprawie). Jak dla mnie jesteś poprostu w tym momencie nie wiarygodny. Wierze w Twoje dobre intencje, ale widocznie u Ciebie siła autosugestii jest mocniejsza od prawdziwych odczuć...
piotrsob1 Opublikowano 1 Listopada 2009 Opublikowano 1 Listopada 2009 w ASO wymieniaja filtr powietrza w TDi co 30 kkm... Paranoja A Helmuty zalecają co 90 tys.(tak wynika z mojej książki serwisowej z niemcowni) Nie chce mi się w to wierzyć. Może źle spojrzałeś... Siemian żeby nie być gołosłownym ,wrzucam dwie fotki z książki sewisowej, na których są zalecane przębiegi wymian poszczególnych filtrów i olei w Niemczech, co do wymian filtra powietrza to fakt że u nich na drogach jest czyściej niż na naszych.
siemian Opublikowano 1 Listopada 2009 Opublikowano 1 Listopada 2009 ale jaja... no rzeczywiście... aż mi się w to wierzyć nie chce. Ja wymieniam filtr co 15 kkm i jest zawsze tak zabity że ostatnio zastanawiałem się czy nie zacząć wymieniać co 10kkm...
piotrsob1 Opublikowano 1 Listopada 2009 Opublikowano 1 Listopada 2009 Wymianę filtra powietrza powinno się uzależnić od tego w jakich warunkach się jeździ, np. wystarczy parę kilometrów jazdy po wysuszonej drodze gruntowej za innym samochodem , żeby filtr nadawał się do wymiany ;( .
drarek Opublikowano 1 Listopada 2009 Opublikowano 1 Listopada 2009 A czy ten środek STP można stosować do pompowtrysków? Na opakowaniu pisze że służy do czyszczenia wtryskiwaczy (o pompowtryskach nie ma słowa)
audiomaniak Opublikowano 1 Listopada 2009 Opublikowano 1 Listopada 2009 A czy ten środek STP można stosować do pompowtrysków? Na opakowaniu pisze że służy do czyszczenia wtryskiwaczy (o pompowtryskach nie ma słowa) lej smiało, ja leje co drugie tankowanie już rok czasu
pukko Opublikowano 2 Listopada 2009 Opublikowano 2 Listopada 2009 jedyny namacalny "dowód" działania tych uszlachetniaczy to chyba tylko te korekcje, bo na oko i ucho trudno cokolwiek stwierdzić, a resztę dodaje autosugestia pewnie, no ale spoko jeśli w korekcjach poprawa, to można raz na 5 tysi zalać
siemian Opublikowano 2 Listopada 2009 Opublikowano 2 Listopada 2009 a jaki byś chciał dowód... To ma własnie czyścić wtryski- czyli mają się zmniejszać korekcje. U mnie silnik odczuwalnie mniej "buja" na wolnych obrotach.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się