Dusiol Opublikowano 2 Listopada 2009 Opublikowano 2 Listopada 2009 a ja mam takie pytanie: czy te środk,i o których tutaj piszecie, mogą coś poradzić na odmulenie silnika? przez odmulenie rozumiem gorsze osiągi silnika (czyli: zawiecha na niskich obrotach - poniżej 2000, prędkość maxymlana wyciśnięta na niemieckich autostradach 180-190km/h).
siemian Opublikowano 2 Listopada 2009 Opublikowano 2 Listopada 2009 jeśli zamulenie wynika z zapchanych wtrysków to powinno coś dać. Jeżeli przyczyna zamulenia jest inna nie liczyłbym na poprawe
jaro4444 Opublikowano 2 Listopada 2009 Opublikowano 2 Listopada 2009 Jak mogę coś poradzi to wymieniajcie filtr powietrza z każdą wymianą oleju w trybie normalnym (10-15 kkm). LL nie stosujemy bo wiemy dlaczego Stosujcie też markowe filtry i czyście dół obudowy filtra bo widziałem już gniazdo myszy w tym miejscu Dusiol AJM to sprawdź najpierw jak turbo ładuje i czy ma pompki w nim jeszcze żyją, bo lubią padac.
siemian Opublikowano 2 Listopada 2009 Opublikowano 2 Listopada 2009 Dokładnie jestem tego samego zdania. Filt powietrza max. 15kkm. Optymalnie 10kkm. Wydatek nieduży, a konsekwencje przytkanego filtra mogą dużo więcej kosztować...
rikardo Opublikowano 2 Listopada 2009 Opublikowano 2 Listopada 2009 Dokładnie jestem tego samego zdania. Filt powietrza max. 15kkm. Optymalnie 10kkm. Wydatek nieduży, a konsekwencje przytkanego filtra mogą dużo więcej kosztować... Słyszałem, że brudny filtr tez ma wpływ na przepływomierz i może coś w tym jest ponieważ w Octaviach to częsta awaria a producent zleca jego wymianę przy 60 kkm.
GRazny Opublikowano 3 Listopada 2009 Opublikowano 3 Listopada 2009 Jak mogę coś poradzi to wymieniajcie filtr powietrza z każdą wymianą oleju w trybie normalnym (10-15 kkm). LL nie stosujemy bo wiemy dlaczego Stosujcie też markowe filtry i czyście dół obudowy filtra bo widziałem już gniazdo myszy w tym miejscu Dusiol AJM to sprawdź najpierw jak turbo ładuje i czy ma pompki w nim jeszcze żyją, bo lubią padac. no właśnie w szoku jestem jak czytam te 90k km... zawsze z olejem zmieniałem i nawet chwili sie nie zastanawiałem bo się do zmiany nadawał...
MichaelS78 Opublikowano 3 Listopada 2009 Opublikowano 3 Listopada 2009 Koledzy, ktoś coś wie czy do silnika takiego jak mój mozna również zastosowaś któryś uszlachetniacz - V6? 210 tys. przebiegu... ???
dejf Opublikowano 3 Listopada 2009 Opublikowano 3 Listopada 2009 zalej STP, Liqui Moly albo Motula... Ja jutro sobie kupuje STP
maxim Opublikowano 3 Listopada 2009 Opublikowano 3 Listopada 2009 Witam. Ja zalałem Xeramic extra cleaner i silnik równiej pracuje, nie trzęsie i jest ciszej.
Jaro06 Opublikowano 4 Listopada 2009 Opublikowano 4 Listopada 2009 Wczoraj wlałem Valvoline, producent zaleca dolewanie tak jak wymiana oleju. Zobacze czy odczuje zmianę. :>
NYNA Opublikowano 4 Listopada 2009 Opublikowano 4 Listopada 2009 Wczoraj wlałem Valvoline, producent zaleca dolewanie tak jak wymiana oleju. Zobacze czy odczuje zmianę. A co ma dodatek do paliwa do wymiany oleju
dejf Opublikowano 4 Listopada 2009 Opublikowano 4 Listopada 2009 Wczoraj wlałem Valvoline, producent zaleca dolewanie tak jak wymiana oleju. Zobacze czy odczuje zmianę. A co ma dodatek do paliwa do wymiany oleju chodzilo pewnie o czestotliwosc wlewania uszlachetniacza do baku-tak jak olej sie wymienia max co ok. 12-15kkm
NYNA Opublikowano 4 Listopada 2009 Opublikowano 4 Listopada 2009 No chyba że tak bo myślałem, że wlał to sobie do silnika
Michał Opublikowano 4 Listopada 2009 Opublikowano 4 Listopada 2009 No chyba że tak bo myślałem, że wlał to sobie do silnika a są i takie dodatki, lejesz do silnika przed wymianą wymianą oleju, podobno oczyszcza
NYNA Opublikowano 4 Listopada 2009 Opublikowano 4 Listopada 2009 a są i takie dodatki, lejesz do silnika przed wymianą wymianą oleju, podobno oczyszcza Wiem że są, ale tu mowa o dodatkach do paliwa jest.
Jaro06 Opublikowano 4 Listopada 2009 Opublikowano 4 Listopada 2009 Dokładnie tak jak napisał Dejf chodzi o częstotliwość dolewania do paliwa.
Kredek Opublikowano 4 Listopada 2009 Opublikowano 4 Listopada 2009 Panowie, to naprawdę działa.. wlałem tego czarnego STP tego do czyszczenia wtryskiwaczy i naprawdę przestało bujać mi budą na boki na wolnych obrotach. Zrobiłem gdzies około 1150km i czuć różnicę na plus, niż było wcześniej. Zastanawiam się czy to też przypadkiem nie wina ropy, bo nie wiem czy juz może na stacjach jest "zimowa"? W ogóle można mieszać te "STP" z np. Depresatorem na zimę? Ktoś coś może wie? Pozdrawiam
akjam Opublikowano 4 Listopada 2009 Opublikowano 4 Listopada 2009 Panowie, to naprawdę działa.. wlałem tego czarnego STP tego do czyszczenia wtryskiwaczy i naprawdę przestało bujać mi budą na boki na wolnych obrotach. Zrobiłem gdzies około 1150km i czuć różnicę na plus, niż było wcześniej. Takie szybkie działanie? :naughty:
Kredek Opublikowano 4 Listopada 2009 Opublikowano 4 Listopada 2009 Bez kitu, mniej kołysze , a czasami wcale. I nie jest to tylko moje "odczucie", ponieważ po poprzednim właścicielu na lusterku wisiał krzyżyk i sie dyndał na boki, teraz wisi w pionie
krzysiek23 Opublikowano 4 Listopada 2009 Opublikowano 4 Listopada 2009 ja u siebie olej wymieniam co 8-12tys.,do tego filtry powietrza ,oleju i kabiny,oraz stp...wraz z olejem co rozrzad czyli 60tys.wlewam ceramizera,filtr paliwa wymieniam co 60tys. i ostatnio zalalem srodek stp do czyszczenia zaworow........autko ma 300tys.licznikowe i smiga wspaniale pelny syntetyk bez koniecznosci dolewania miedzy wymianami
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się