PINIOWROCLAW Opublikowano 5 Listopada 2009 Opublikowano 5 Listopada 2009 Panowie zrobilem to samo dolalem STP do paliwa i jestem w szoku.Przestalo bujac buda na wolnych obrotach.Jestem pod wielkim wrazeniem i mysle ze ten temat jest warty WYROZNIENIA!!!!!Dokladnie po jednym zabiegu przestalo bujac i co lepsze jestem pewien,ze jak pozadnie przycisne na jedynce i dwojce mniejszy dym zostaje za mna!!! Pozdrawiam wszystkich i polecam STP!!!!!!
siemian Opublikowano 5 Listopada 2009 Opublikowano 5 Listopada 2009 kolejny zadowolony użytkownik... Cieszą mnie takie opinie, ponieważ moja reakcja po pierwszym zastosowaniu tego środka była taka sama... Byłem w szoku że to naprawde działa...
boseron Opublikowano 5 Listopada 2009 Opublikowano 5 Listopada 2009 siemian moze i ja wleje tego STP bo jak stwierdziłeś mój silnik ostanio chodzi ciut za głośńo i nie jest to wina wydechu moze STP pomoze?
siemian Opublikowano 5 Listopada 2009 Opublikowano 5 Listopada 2009 hmmm... zaszkodzić nie zaszkodzi... Ale jestem praktycznie pewien że u Ciebie jest coś z wydechem... Jak nie wydech to może kolektor... Ewidentnie za głośno chodzi przy przegazówkach... Ale nie róbmy tutaj OT
boseron Opublikowano 5 Listopada 2009 Opublikowano 5 Listopada 2009 hmmm... zaszkodzić nie zaszkodzi... Ale jestem praktycznie pewien że u Ciebie jest coś z wydechem... Jak nie wydech to może kolektor... Ewidentnie za głośno chodzi przy przegazówkach... Ale nie róbmy tutaj OT ma tak chodzić na sportowo koniec OT
H4mm3R Opublikowano 6 Listopada 2009 Opublikowano 6 Listopada 2009 Ja bym tego tematu nie podpinał tylko dodał kolejny punkt w "10 przykazań dla diesla"
rikardo Opublikowano 6 Listopada 2009 Opublikowano 6 Listopada 2009 Tu nie ma co się dziwić paliwa są bezsiarkowe i jest gorsze smarowanie dlatego silnik chodzi twardo i się telepie. Końcówki wtrysków nie mając smarowania się przycierają i nie równo pracuje silnik. Dolewając tego typu środki końcówka zaczyna być prawidłowo smarowana a tym samym jej żywotność będzie większa.
Pandzior Opublikowano 6 Listopada 2009 Opublikowano 6 Listopada 2009 Dziś dolałem takie coś http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5d2dccdaadc16cc5.html Używał ktoś czegoś takiego?
David Opublikowano 7 Listopada 2009 Opublikowano 7 Listopada 2009 Dziś dolałem takie coś http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5d2dccdaadc16cc5.html Używał ktoś czegoś takiego? ja pierwszy raz cos takiego widze...ja kupilem STP w markecie za 14zl a na stacji taki sam 25 zl :gwizdanie: zalalem i tez sie mniej buja, moj mechanik-ma profi warsztat audi vw mowi ze polskie paliwo takie jest,cos mowil mi o tej siarce ale nie pamietam co dokladnie,ale ogolnie pochwalil mnie ze zalalem formuly STP-powiedzial bardzo dobrze
bulk_1986 Opublikowano 7 Listopada 2009 Opublikowano 7 Listopada 2009 A mi mechanik w szwecji powiedział że przy każdym tankowaniu moge dolać 250 - 300ml syntetycznego oleju do 2-suwów(jak polski Mixol tylko żeby był syntetyk). Powiedział że dla PD to dobrze bo one potrzebują tłustego paliwa
rikardo Opublikowano 8 Listopada 2009 Opublikowano 8 Listopada 2009 A mi mechanik w szwecji powiedział że przy każdym tankowaniu moge dolać 250 - 300ml syntetycznego oleju do 2-suwów(jak polski Mixol tylko żeby był syntetyk). Powiedział że dla PD to dobrze bo one potrzebują tłustego paliwa Dolewam polskiego Mixol-u S z Orlenu który zalecają osoby regenerujące pompy wtryskowe i słyszałem że zalecają go również do pompo wtryskiwaczy. Środek ten nie jest drogi 1 litr kosztuje 10 zł a leję go około 0,20-0,25 ml na 25 litrów ON. Z własnego doświadczenia stwierdzam, że po jego zastosowaniu kultura pracy silnika się poprawiła, nie telepie nim i poprawiła się jego dynamika.
Pandzior Opublikowano 8 Listopada 2009 Opublikowano 8 Listopada 2009 1 litr kosztuje 10 zł a leję go około 0,20-0,25 ml na 25 litrów ON. Jak odmierzasz 0,25ml??? Ja srodek który kupiłem wlałem na 20l ropki
Flaha Opublikowano 10 Listopada 2009 Opublikowano 10 Listopada 2009 no dobra, a jak na to dolewanie STP lub oleju zareaguje filtr DPF? Nie będzie się szybciej/mocniej zapychał?
piotreki Opublikowano 10 Listopada 2009 Opublikowano 10 Listopada 2009 Ja leje regularnie co 5tysi STP i przy okazji podlaczenia kompa mialem "zapchany" DPF w 5 % Takze chyba nie ma znaczenia :gwizdanie:
Artur z Brzegu Opublikowano 13 Listopada 2009 Opublikowano 13 Listopada 2009 Kupiłem A4 2005 r. BLB 140KM z przebiegiem 215 tys. km. nie lałem jeszcze żadnego środka do paliwa i auto wyciąga 220 km/h ,a spalanie na trasie do Włoch przy prędkości między 140,a 160km/h jest 6,2L. A przy prędkości 180km/h a,200km/h wyniosło 6,8L. Miasto (jazda delikatna) to7,7L. Ciekawy jestem jak doleje któregoś z tych środków,czy auto będzie mniej spalało. A jeszcze coś,na wolnych obrotach tak co 5 sekund delikatnie zatrzęsie, Ciekawy jestem czy to wtryski,czy dwumas? A co do paliwa to powiem tak, szybciej miałem Corsę 1.7 D silnik isuzu i lałem ropę żółtą i niebieską ,ale odstaną w beczkach .Filtra paliwa przez 80 tyś.km.nie wymieniałem bo nie było takiej potrzeby,i nie było takich objawów jak tu opisujecie ,(aż strach się bać) ,ale na dnie tych beczek to był taki muł ,że szok .I teraz zastanawiam się czy nie tankować do beczki bo te nowe silniki to takie delikatne i kosztowne,że aż strach !!! Dodam że przejechałem Corsą 250 tys.i nic nie robiłem w silniku ani w skrzyni biegów, tak jak tu ludzie wypisują. :szukaj:
siemian Opublikowano 14 Listopada 2009 Opublikowano 14 Listopada 2009 Jeśli chodzi o spalanie to masz bardzo ładne. Mój pali troszke więcej. Przy jezdzie autostradowej 180km/h mam tak ok. 8. To że czasem zatrzęsie silnikiem wynika z uroku tego silnika Dlatego trzeba lać uszlachetniacz a będzie mniej bujał. Pozdrawiam
akjam Opublikowano 14 Listopada 2009 Opublikowano 14 Listopada 2009 Kupiłem A4 2005 r. BLB 140KM z przebiegiem 215 tys. km. nie lałem jeszcze żadnego środka do paliwa i auto wyciąga 220 km/h ,a spalanie na trasie do Włoch przy prędkości między 140,a 160km/h jest 6,2L. A przy prędkości 180km/h a,200km/h wyniosło 6,8L. Miasto (jazda delikatna) to7,7L. Ciekawy jestem jak doleje któregoś z tych środków,czy auto będzie mniej spalało. A jeszcze coś,na wolnych obrotach tak co 5 sekund delikatnie zatrzęsie, Ciekawy jestem czy to wtryski,czy dwumas? Mniej spalał to raczej nie będzie i patrząc na Twoje wyniki to co tu chcieć więcej. Mniej więcej to moje osiągi w spalaniu choć udało mi się zejść poniżej 6litrów. :gwizdanie: Ale może nie mówmy tu o spalaniu bo do tego jest osobny wątek i zapraszam Cie tutaj: http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t1540.0.html;highlight=ile+km+na+baku Co do delikatnych wstrząsów to te jednostki mają to zapisane w swoje działanie. ALe warto sprawdzić pompę oleju... P.S. U Mnie dziś przyszedł czas na tankowanie więc na bank doleję STP i pochwalę się wynikami- jak coś zauważę.
CzarnyKebi Opublikowano 14 Listopada 2009 Opublikowano 14 Listopada 2009 Hmm...czytam i czytam az sam zalałem tego STP i nic narazie nie widze żadnego efektu
audiomaniak Opublikowano 14 Listopada 2009 Opublikowano 14 Listopada 2009 Hmm...czytam i czytam az sam zalałem tego STP i nic narazie nie widze żadnego efektu efekt jest widoczny jak Ci auto trochę poszarpuje ja tak miałem. Na pewno mniej buja na wolnych obr. jeśli chodzi o BLB, mnie też się wydaje, że auto jest bardziej żwawe
siemian Opublikowano 14 Listopada 2009 Opublikowano 14 Listopada 2009 Hmm...czytam i czytam az sam zalałem tego STP i nic narazie nie widze żadnego efektu W 2.5 mozesz nie poczuć różnicy ponieważ v6 ma sama w sobie dużo lepszą kulture pracy...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się