Maras Opublikowano 12 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2011 tzn jak swiece nie dogrzeja go to troche kreci ale nie jakos mega dlugo. Ojciec ma AFN w A6 i super mu pali ale dzis sprawdzilem i u niego tez jest okolo 45-49. Duzej roznicy nie ma wiec mysle ze to nie tego wina Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McBoss Opublikowano 12 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2011 Moze swiece podmien ktoregos ranka i sprawdz jak na swiecach od ojca odpali, jak dobrze to masz przyczyne na dloni. Co do kątu wtrysku to jak masz checi i czas to ustaw na 55-57 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras Opublikowano 12 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2011 i mysliz ze taka mala zmiana zrobi roznice ze bedzie lepiej palil?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McBoss Opublikowano 12 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2011 Bardziej chodzilo mi o to bys podmienil 'świece' na te z auta ojca i zobaczyl jak odpala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras Opublikowano 12 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2011 nie no swiece byly rok temu zalozone nowe wiec to nie wina swiec bo jak podgrzeja swiece to w miare dobrze zapala tylko jak nie grzeja to troche kreci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Killer1984 Opublikowano 12 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2011 nie no swiece byly rok temu zalozone nowe wiec to nie wina swiec bo jak podgrzeja swiece to w miare dobrze zapala tylko jak nie grzeja to troche kreci Nie oznacza to, że świece nie mogły się spalić bądź uszkodzić z jakiejkolwiek przyczyny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras Opublikowano 12 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2011 oczywiscie rozumiem ale chodzi mi odpalanie jak jest kilka stopni na plusie i wtedy swiece nie podgrzewaja i zimny silnik troche za dlugo kreci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin248 Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 Pany mam pytanko , dobrze mi się wydaję że upózniony kąt wtrysku ma negatywny wpływ na przyśpieszenie , dynamikę auta ? nie mam na myśli oczywiście kolosalnej różnicy ale przynajmniej taką odczuwalną ? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejas002 Opublikowano 15 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 Przeczytałem cały temat i teraz tak. W moim temacie dot. Bardzo ciezko odpala, napisalem, "Wlasnie zapodalem grupe BS 000 wartosc w pozycji 2................ waha sie od 22-24 max 25" i moje pytanie jest nastepujace. Po zaznajomieniu sie z calym tutaj materialem u niektorych osob wartosc po tym procesie jest gorsza od pozadanej, np 255 a nie 55-58. Czemu tak sie dzieje i czy ma to negatywny wplyw na pozniejsze odpalanie i silnik ogolem. Waham sie bowiem czy przystepowac do tej operacji skoro moge nie uzyskac pozadanego efektu. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin248 Opublikowano 24 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2012 Witam ja dzisiaj korzystając z chwili wolnego czasu postanowiłem ustawić sobie kąt wtrysku w AFN na podstawie wcześniejszego przestudiowania powyższych rad. Po poluzowaniu wszystkich wymienionych śrubek i delikatnym przesunięciu pompy dokręceniu śruby próba odpalenia i nie chce palić no więc pompę z powrotem i dalej nie chce palić i tak kilka razy posmutniałem Czując delikatny zapach ropy pod maską dziwiła nas ta śruba z tyłu o numerze 4 podkręciłem ją już bez przesuwania pompy i zaczął załapywać dokręciliśmy mocniej tak jak była przed i ku zdziwieniu silnik odpalił i dopiero wtedy regulowaliśmy pompą i ustawialiśmy kąt ustawiłem na 50,53,55 bałem się już to zruszyć całkiem a była to moja pierwsza taka poważna robota na silniku a przed regulacją naznaczyłem sobie rysikiem okolice śruby nr 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarny Opublikowano 26 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 bo jak masz w wartościach np - 5 to nie odpalisz to sa takie milimetry że masakra, ja miałem -2,5 chcaiłem zrobic 0 przekreciłem i tez nie chciał odpalić patrze 7, trochę sie pomęczyłem ale w końcu jak trafiłem na odpowienią wartosc to zapalał odrazu:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin248 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 wiem że to są bardzo małe ruchy niecałe milimetry normalnie się przesuwa ale jak wytłumaczyć to że jak dokręciłem tą śrubę z tyłu nr 4 to nie chciał zapalić i śmierdziało ropą a jak dokręciłem to odpalił i tdi timing pokazywało mi w górnej granicy wcześnej nie chciał zapalić , dokręciłem elegancko zapalił dopiero wtedy i przy na max dokręconej tej śrubie podważyłem łapką pompe drugą ręką dokręcałem śrubę 3 i odpalałem sprawdzić co i jak na vagu za wysoko to od nowa luzowałem trójkę poprawiałem poprawiałem pompę i znowu dokręcałem 3 jeśli ustawiłem żądany kąt dokręcałem 1,2 zakłądałem obudowa paska i silnika maska w dół i gra , zastanawiam sie do czego jest wogóle ta śruba 4ka do odpowietrzania czy coś skoro po poluzowaniu jej śmierdzi paliwem po kręceniu rozrusznikiem i pojawiła się kropla paliwa (wszystko szczelne) ?? ta śruba nr 4 według Etki to śruba zaślepiająca a za nią pierścień uszczelniający , więc po co ją luzować do ustawiania kąta wtrysku co by pokrywało się z tym co napisałem wyżej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario82A4 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 wiem że to są bardzo małe ruchy niecałe milimetry normalnie się przesuwa ale jak wytłumaczyć to że jak dokręciłem tą śrubę z tyłu nr 4 to nie chciał zapalić i śmierdziało ropą a jak dokręciłem to odpalił i tdi timing pokazywało mi w górnej granicy wcześnej nie chciał zapalić , dokręciłem elegancko zapalił dopiero wtedy i przy na max dokręconej tej śrubie podważyłem łapką pompe drugą ręką dokręcałem śrubę 3 i odpalałem sprawdzić co i jak na vagu za wysoko to od nowa luzowałem trójkę poprawiałem poprawiałem pompę i znowu dokręcałem 3 jeśli ustawiłem żądany kąt dokręcałem 1,2 zakłądałem obudowa paska i silnika maska w dół i gra , zastanawiam sie do czego jest wogóle ta śruba 4ka do odpowietrzania czy coś skoro po poluzowaniu jej śmierdzi paliwem po kręceniu rozrusznikiem i pojawiła się kropla paliwa (wszystko szczelne) ?? ta śruba nr 4 według Etki to śruba zaślepiająca a za nią pierścień uszczelniający , więc po co ją luzować do ustawiania kąta wtrysku co by pokrywało się z tym co napisałem wyżej Kolego wydaje mi sie że nie tą śrube odkręciłeś , bo śruba numer 4 to śruba mocująca pompe , jak jej nie poluzujesz to nie przestawisz konta wtrysku a korek o którym piszesz to całkiem coś innego . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin248 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 to jest nr 4 jak na rysunku , jest ona po środku tych czterech, niżej były tylko chyba jeszcze dwa torxy i tyle żadnej innej 13stki tam nie było tylko te torxy no chyba że komuś kiedyś wypadła i po prostu jej nie ma ale na zdjęciu (wcześniej) wyżej i na pierwszym poście wygląda że to ta właśnie śruba nic się nie stało ale stresa miałem jak nie chciał zapalić przez kilka prób i dopiero po dokręceniu jej załapał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario82A4 Opublikowano 28 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 Kolego tej śruby pomiędzy przewodami od wtrysków nie ruszamy bo to jest zaślepka , śruba która trzyma pompe jest troche niżej , ona mocuje pompe do tekiego łącznika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin248 Opublikowano 28 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 Jako, że miałem bardzo nie miłą przygodę [zerwanie paska alternatora, uszkodzenie-spalenie rolki napinacza paska alternatora, zawinięcie postrzępionego paska na koło gdzie idą 3 paski (klimy, alternatora, rozrządu) co w następstwie spowodowało przeskoczenia paska rozrządu o jedne ząb na kole zębatym pompy] chciałem przy okazji ściągniecia CAŁEGO przodu (po raz drugi w miesiącu, bo mój rozrząd nówka ~1500 km) chciałem ustawić poprawny kąt wtrysku bowiem przy diagnostyce wyszło 0 stopni. Odkeciłem te śruby według tutka, dwie z przodu jedna osadzona centralnie z tyłu i za dibała nie mogłem przesunąć pompy, ani młotkiem przez drewno, młotkiem przez rurem, zaparcie łomem, trochę przesuwał mi się w drugą strone na zmienjszenie więc odkręcona na pewno poprawnie była ale za zwiększenie może 1/3 milimetra. I teraz pytanie co nie tak? Tak mocno gdzieś "przyśniedział" czy może sztywne rurki od wtrusków nie pozwalają? Ogólnie skręciłem już to bo sił nie mam na to ale i tak zamierzam to przed zimą zrobić więc się pytam Niemożliwe, że nie da się ruszyć po odkręceniu poprawnych śrub, rurki mogą ograniczać ruch w jedną stronę, ale nie w dwie... Tak dla pewności zapytam, czy z przodu odkręciłeś dwie śruby przez otwory w kole zębatym, czy tą co widać/wystaje? "Centralną" tą na samym dole, gdzie jest cholendarnie ciężki dostęp (przy bloku silnika)?? Luzowałem tą śrubkę, zmyliło mnie to na rysunku i to co widziałem przy pompie bo 13nastki śruby z tyłu nie było u mnie , więc dwie śruby przed kolem pasowym najpierw, pozniej nr 3, łom w ruch podniesiony przód na 5tym biegu regulacja kołem na piątym biegu ustawienie łomem przytrzymane kontra śruba nr 3 i test vagiem kilka prób i dało rade , nie tą śrubę ruszałem ale szczeże porównywując rysunki można się pogóbic i przy tym stresu najeśc, pozdro i gratki za opis ok 130 150 zł w kieszeni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek506716 Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 panowie podrzucicie jakis szczegolowy opis ustawienia kata w V6 2,5 TDI 179 PS? oraz jakie wartości powinny byc? Bardzo prosze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karlik85 Opublikowano 12 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 czytając temat i patrząc na moje logi VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM wychodzi że też do ustawienia. Jesienią będę robił rozrząd to zobaczymy czy coś się zmieni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raf_kk Opublikowano 19 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2012 Panowie czy kąt wtrysku statyczny w grupie 000 w przedziale 54-61 wymaga pilnej korekty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster Opublikowano 19 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2012 Panowie czy kąt wtrysku statyczny w grupie 000 w przedziale 54-61 wymaga pilnej korekty? jest ok nic nie ruszac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się