Flyer Opublikowano 18 Października 2009 Opublikowano 18 Października 2009 Zalozcie oddzielny watek Q vs H jesli macie ochote.
Marcin_TDI Opublikowano 22 Października 2009 Opublikowano 22 Października 2009 osobiście jak robiłem program - po mnie wjechała na hamownie A6 3.0tdi w automacie - wyszło 280ps i 560nm ( jeżeli się nie mylę )- czyli chyba skrzynia nie jest problemem ale kolega pytał o Multitronic. a 3.0Tdi wystepuje tylko z Tiptronikiem, ktory bez problemu znosi momenty rzedu 550nm... dokładnie, chodziło mi o multitronic 2giej generacji. coprawda nie mam 3.0 a 2.7 TDI z tą nieszczęsną skrzynką. słyszałem różne opinie ale częściej radzili żeby został na serii..
gregory Opublikowano 29 Października 2009 Opublikowano 29 Października 2009 Oni chyba faktycznie mają coś nie tak z tą hamownią w Elpro-sys bo u mnie w średnim zakresie obrotów wykres jest również pofalowany i to podobno nie drugi taki przypadek :gwizdanie: Program zacny Zacny silniczek
Patrox Opublikowano 28 Marca 2010 Autor Opublikowano 28 Marca 2010 Oto wynik finalny piatkowego strojenia. W aucie został usunięty DPF mechanicznie oraz softowo, zrobiony duzy centralny IC, wydech 3 cale, remap sterownika silnika. Najważniejsze ze zmian to obniżona temp EGt oraz moc ciągnie do 4500 tyś obr a nie jak większośc 3800. Wszystkie prace mechaniczne wykonane we wrocławskim oddziale firmy Dynosoft, strojenie Ali Dynosoft Tychy.
turdzi Opublikowano 28 Marca 2010 Opublikowano 28 Marca 2010 piekne kreski alez to musi chodzic z tym 600 niutona
Patrox Opublikowano 28 Marca 2010 Autor Opublikowano 28 Marca 2010 Patrox jakie tam masz turbo? seria
spanky Opublikowano 28 Marca 2010 Opublikowano 28 Marca 2010 o ile spadło EGT ... ? czy to juz koniec wydajnosci seryjnych gratow ?
dynosoft_wroclaw Opublikowano 28 Marca 2010 Opublikowano 28 Marca 2010 o ile spadło EGT ... ? czy to juz koniec wydajnosci seryjnych gratow ? Wg. nas turbo jest za małe,ale nikt juz nic w aucie nie będzie robił.
nandoz Opublikowano 29 Marca 2010 Opublikowano 29 Marca 2010 ,dajcie Panowie jakis filmik z przejazdu, co ze skrzynią , bo pewnie przy tej mocy to zamyka obrotomierz na 6 bez problemu.Pozdr.
Wandej Opublikowano 29 Marca 2010 Opublikowano 29 Marca 2010 600 niutów Teraz to już całkiem miło się musi zbierać :kox: Tylko ta chmurka czarna na końcu nie ładna była Ile mniej więcej do setki teraz ma ta maszyna?
Flyer Opublikowano 29 Marca 2010 Opublikowano 29 Marca 2010 Mam nadzieje, ze Patrox w wolnej chwili nakreci pare sprintow.
Patrox Opublikowano 29 Marca 2010 Autor Opublikowano 29 Marca 2010 Jak tam wał ? Nie drży ? :naughty: Poziek Wał nie drży ale faktycznie największa bolączką tych aut jest własnie to. W przeciwnym wypadku gdyby nie drżacy wał to od 2 tys miałbym płasko 570Nm do końca a takto trzeba było schodzić z niutonem przez wał. Tak w ogóle to chciałem się tak dla jaj z Toba ustawić w niedziele ale coś szybko pojechałeś
Wandej Opublikowano 29 Marca 2010 Opublikowano 29 Marca 2010 Jak tam wał ? Nie drży ? :naughty: Poziek Wał nie drży ale faktycznie największa bolączką tych aut jest własnie to. W przeciwnym wypadku gdyby nie drżacy wał to od 2 tys miałbym płasko 570Nm do końca a takto trzeba było schodzić z niutonem przez wał. Tak w ogóle to chciałem się tak dla jaj z Toba ustawić w niedziele ale coś szybko pojechałeś A orientujesz się czy ten z b8 240KM ma sporo większe możliwości niż ASB czy to wychodzi to podobnie?? Bo gdzieś czytałem że to całkiem inne motory :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się