Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 ASB] A4 3,0 TDi 233ps Dpf by Patrox


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zalozcie oddzielny watek Q vs H jesli macie ochote.

Opublikowano

osobiście jak robiłem program - po mnie wjechała na hamownie A6 3.0tdi w automacie - wyszło 280ps i 560nm ( jeżeli się nie mylę )- czyli chyba skrzynia nie jest problemem :wink4:

ale kolega pytał o Multitronic. a 3.0Tdi wystepuje tylko z Tiptronikiem, ktory bez problemu znosi momenty rzedu 550nm...

dokładnie, chodziło mi o multitronic 2giej generacji. coprawda nie mam 3.0 a 2.7 TDI z tą nieszczęsną skrzynką. słyszałem różne opinie ale częściej radzili żeby został na serii..

Opublikowano

Oni chyba faktycznie mają coś nie tak z tą hamownią w Elpro-sys bo u mnie w średnim zakresie obrotów wykres jest również pofalowany i to podobno nie drugi taki przypadek :gwizdanie:

Program zacny :good: Zacny silniczek :)

Opublikowano

Oto wynik finalny piatkowego strojenia. W aucie został usunięty DPF mechanicznie oraz softowo, zrobiony duzy centralny IC, wydech 3 cale, remap sterownika silnika.

a4dynosoft.png

Najważniejsze ze zmian to obniżona temp EGt oraz moc ciągnie do 4500 tyś obr a nie jak większośc 3800.

Wszystkie prace mechaniczne wykonane we wrocławskim oddziale firmy Dynosoft, strojenie Ali Dynosoft Tychy.

Opublikowano

piekne kreski :cool1: alez to musi chodzic z tym 600 niutona :blink:

Opublikowano

Patrox jakie tam masz turbo?

Opublikowano

Patrox jakie tam masz turbo?

seria

Opublikowano

o ile spadło EGT ... ?

czy to juz koniec wydajnosci seryjnych gratow ?

Opublikowano
:shocked: ,dajcie Panowie jakis filmik z przejazdu, co ze skrzynią , bo pewnie przy tej mocy to zamyka obrotomierz na 6 bez problemu.Pozdr.
Opublikowano

zabijaka :kox: gratki za piękny mod :decayed:

Opublikowano

600 niutów :OMG: Teraz to już całkiem miło się musi zbierać :kox: :kox: Tylko ta chmurka czarna na końcu nie ładna była :rolleyes: Ile mniej więcej do setki teraz ma ta maszyna?

Opublikowano

Jak tam wał ? Nie drży ? :naughty: :naughty:

Opublikowano

A jak tam sprzeglo? :kox:

Opublikowano

wał jest ten z grubszych i nie drży :)

Opublikowano

Mam nadzieje, ze Patrox w wolnej chwili nakreci pare sprintow.

Opublikowano

Jak tam wał ? Nie drży ? :naughty: :naughty:

Poziek Wał nie drży ale faktycznie największa bolączką tych aut jest własnie to. W przeciwnym wypadku gdyby nie drżacy wał to od 2 tys miałbym płasko 570Nm do końca a takto trzeba było schodzić z niutonem przez wał. Tak w ogóle to chciałem się tak dla jaj z Toba ustawić w niedziele ale coś szybko pojechałeś:)

Opublikowano

Jak tam wał ? Nie drży ? :naughty: :naughty:

Poziek Wał nie drży ale faktycznie największa bolączką tych aut jest własnie to. W przeciwnym wypadku gdyby nie drżacy wał to od 2 tys miałbym płasko 570Nm do końca a takto trzeba było schodzić z niutonem przez wał. Tak w ogóle to chciałem się tak dla jaj z Toba ustawić w niedziele ale coś szybko pojechałeś:)

A orientujesz się czy ten z b8 240KM ma sporo większe możliwości niż ASB czy to wychodzi to podobnie?? :mysli: Bo gdzieś czytałem że to całkiem inne motory :gwizdanie:

Opublikowano

Niezły łamacz kręgów szyjnych :blink::good:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...