kwiatko 0 Opublikowano 14 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2010 do 2,5 TDI też pasuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tlumiki-gruchot 0 Opublikowano 14 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2010 do 2,5 TDI nie pasuje to jest całkiem coś innego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzyh00 0 Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 a ze tak spytam, jakiego przyrostu mocy/momentu mozna sie spodziewac w AFN po wycieciu kata? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRazny 5 Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 a ze tak spytam, jakiego przyrostu mocy/momentu mozna sie spodziewac w AFN po wycieciu kata? zależy jak masz zapchany... a tego nikt nie wie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzyh00 0 Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 zakladamy ze trzyma serie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom2009 1 Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 Żadnego ..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymonss 0 Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 Witam! Właśnie wróciłem z garażu, zmieniłem mojego kata na zamiennik od P. gruchota pokazany na zdjęciu nr1 i powiem Wam że warto było! Było z tym troszkę zabawy bo naprawdę cięzko z dostępem do śrub ale dało się z lekkimi wspomagaczami w płynie :> przejechałem się kawałek i poczułem że autko jakby nabrało życia, zbiera się naprawdę ciekawie co w połączeniu ze świeżo czyszczoną turbinką daje naprawde fajny efekt! Auto nie kopci kto wie jak tylko w garażu w oczy szczypie jak cholera Także niezdecydowani nie czekajcie dłużej! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peya81 0 Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 No ja też bym się pisał na wersję ze wzmocnioną plecionką, dla passka szwagra. Zapytanie wysłane Wkrótce podzielę się z Wami wrażeniami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Ateny 0 Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 Siemanko ja właśnie wyciąłem kata bo miałem problem z mocą przy trzech tysiącach niunie mi muliło teraz super inne auto polecam w 2.5 jest bardzo łatwy dostęp, pół godzinki roboty a w 1.9 trochę trudniej i życzą sobie trochę więcej kasy.Pamiętajcie żeby się dogadać z mechanikiem bo w katalizatorze jest cenny metal i to sprzedają.powiedzcie mechanikowi że środek sobie weź mnie a w środek wam wstawi rurę i będzie wyglądało że jest kat w razie czego.i nie trzeba żadnej strumienicy ani tłumika środkowego wystarczy zwykła rura.Super słychać świsty turbiny. POLECAM :good: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michallo33 0 Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 koledzy możecie polecić czy wybrać http://www.allegro.pl/item935450859_katalizator_zamiennik_audi_a4_a6_vw_passat_19tdi.html czy może http://www.allegro.pl/item935450879_katalizator_zamiennik_audi_a4_a6_vw_passat_19tdi.html i jak w dalszym ciągu sprawują wam się te zamienniki? czy same łączniki elastyczne (siatka) są wytrzymałe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yarel 0 Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 witam u mnie w aucie mam takie "zawieszki mocy" w przedziale od 2500-3000,na VAG wyskoczył sporadyczny błąd n75 (który będzie w tym tygodniu wymieniany ) i teraz pytanie czy zapchany katalizator może też mieć wpływ na te "zawieszki" bo po czytałem trochę i poważnie myślę o wypruciu kata!! dodam że autko ma ponad 260 tys... co wy na to?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo814 4 Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 koledzy możecie polecić czy wybrać http://www.allegro.pl/item935450859_katalizator_zamiennik_audi_a4_a6_vw_passat_19tdi.html czy może http://www.allegro.pl/item935450879_katalizator_zamiennik_audi_a4_a6_vw_passat_19tdi.html i jak w dalszym ciągu sprawują wam się te zamienniki? czy same łączniki elastyczne (siatka) są wytrzymałe? kilka osob juz kupiło te zamienniki , najlepiej w swojego kata wstaw rure , Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michallo33 0 Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 u mnie i tak jest ta plecionka do wymiany wiec moze bym odrazu kupił taki zestaw.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoMeS 2 Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 witam u mnie w aucie mam takie "zawieszki mocy" w przedziale od 2500-3000,na VAG wyskoczył sporadyczny błąd n75 (który będzie w tym tygodniu wymieniany ) i teraz pytanie czy zapchany katalizator może też mieć wpływ na te "zawieszki" bo po czytałem trochę i poważnie myślę o wypruciu kata!! dodam że autko ma ponad 260 tys... co wy na to?? to chyba nie jest temat o problemach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buldog071 0 Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 po co sie bawic daj kata do wyciecia niech go rozproja od gory wybebesza i wloza spowrotem bedzie wygladalo ze niby jest a bedzie pusty w srodku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zgredek27 1 Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 A rurke w srodek dawac w puszke? czy nie ma sensu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoMeS 2 Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 A rurke w srodek dawac w puszke? czy nie ma sensu? zależy czy zależy Ci na przeglądach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zgredek27 1 Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 A rurke w srodek dawac w puszke? czy nie ma sensu? zależy czy zależy Ci na przeglądach No to chyba ma juz male znaczenie, chodzi mi o to czy w puszke po kacie dawac rurke czy zostawic pusta puszke. Ew. jaka tam srednica wchodzi rury. Nie mowie tutaj o samej rurce zamiast calego kata bo to odpada przez diagnostow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoMeS 2 Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 No to chyba ma juz male znaczenie, chodzi mi o to czy w puszke po kacie dawac rurke czy zostawic pusta puszke. Ew. jaka tam srednica wchodzi rury. Nie mowie tutaj o samej rurce zamiast calego kata bo to odpada przez diagnostow musi być rurka bo będą zawirowania w przepływie spalin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zgredek27 1 Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 musi być rurka bo będą zawirowania w przepływie spalin :wink4 A srednice ktos moze podac? Moze pamietacie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi