Dev Opublikowano 19 Listopada 2009 Opublikowano 19 Listopada 2009 tarcze dla Ate robi Brembo widziałem osobiscie w fabryce w Curno we Włoszech
marewel Opublikowano 19 Listopada 2009 Opublikowano 19 Listopada 2009 Widzialem foto wloskiego magazynu gdzie w fabryce tarcz bremi(nic mi nazwa tej firmy nie mówi) lezaly na polkach tarcze ATE,TRW,bremi OE Fiat itp
Cristoforo Opublikowano 20 Listopada 2009 Opublikowano 20 Listopada 2009 u mnie to szybciej konczy sie klocek textar niz tarcza tarcza gładka zimmerman klocek
piotrsob1 Opublikowano 21 Listopada 2009 Opublikowano 21 Listopada 2009 Rękawy zawinięte ,auto w górze, wymieniamy hamulce na "pełnowymiarowe" 312-tki Mikody i ........ ku....wa , znowu zonk . Szerokość powierzchni roboczej klocka o 3,5 mm mniejsza niż w 288-ach i klocek wystaje poza nią w kierunku osi obrotu tarczy o 2 mm . Pi....dolę Mikodę, trzeciego podejścia z nim nie będę robił , odsyłam w pi...du, niech oddaję kasę Ciekawe czy dziś w IC coś załatwię , zdecydowałem się na ATE ale mamy sobotę a auto rozkęcone stoi na kołkach ;( Fotki problemu: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/67dcd2fe23775b70.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3a7dfe9974a29ac2.html Devastation, Ty zakładałeś sporo tych tarcz, nie miałeś z żadnymi problemu ? Tylko ja mam takiego pecha ?
Dev Opublikowano 21 Listopada 2009 Opublikowano 21 Listopada 2009 podaj dokladne oznaczenie klockow ktore wrzuciles problemow nie mialem nigdy ja nie widze tutaj winy tarcz albo klocki albo z zaciskiem cos nie halo
piotrsob1 Opublikowano 21 Listopada 2009 Opublikowano 21 Listopada 2009 Devastation, czyżbyś bronił tego szajsu Mikody? Jak na moich wcześnieszych fotkach nie widzisz problemu z tymi tarczami Mikody to chyba masz coś ze wzrokiem . Dla porównania wrzucam fotki porównujące tarcze ATE, które dzisiaj kupiłem z tymi nieszczęsnymi Mikodami. Różnica szerokości części roboczej wynosi 4 mm !!!!!!!! (63,5 mm w ATE i 59,5 mm w Mikodach ) Widać ją na "oko". http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/abf0edbbfce806b7.html I jeszcze jedna z ATE już zamontowanymi http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/54ce6a4b50e19f4f.html Widać na niej że problemu już nie ma ( widać też typ klocka , ten sam co na wczesniejszych fotkach :gwizdanie: ) Ja na twoim miejscu bym więcej już nie zachwalał tego badziewia na forum, chyba że masz w tym jakiś interes .[br]Dopisany: 21 Listopad 2009, 16:17_________________________________________________ Mam zamontowane u siebie zobaczymy co z tego wyjdzie,od razu mowie ze cudów nie oczekuje komplet 312 za około 320zl. Marwel , dopiero teraz przyjżałem się fotce Twojej tarczy i widzę że masz ten sam problem, też brzeg klocka "wisi w powietrzu" zamiast na tarczy, jak bym to wcześniej zauważył , na pewno bym ich nie kupił . Trochę nerwów bym zaoszczędził :gwizdanie: .
Dev Opublikowano 21 Listopada 2009 Opublikowano 21 Listopada 2009 ostatnio miałem na podnosniku passata B5L i tez klocek wystawał poza obrys tarczy i dzwonił jak wszystko zdjałem okazało sie ze kolesiowi sprzedali nie te klocki co trzeba i mało tego zmienił jarzma z 288mm na 312mm bez zmiany zacisku niezle sie nameczyłem zanim doszedłem o co kaman a co do Mikody to nie mam zadnego interesu w tym aby je reklamowac
marewel Opublikowano 21 Listopada 2009 Opublikowano 21 Listopada 2009 i mało tego zmienił jarzma z 288mm na 312mm bez zmiany zacisku Nie wiem czy wiesz ale zaciski sa takie same jak i klocki,ponadto to jarzmo ustala ile klocek ma zachodzić na tarcze a nie zacisk. Musze przyznać ze tu mikoda sie nie popisała.Przed chwila zauważyłem ze gładkość powierzchni pozostawia wiele do życzenia.
piotrsob1 Opublikowano 21 Listopada 2009 Opublikowano 21 Listopada 2009 No wrwszcie swapik na 312 przód i 255 tył po wielu perypetiach ukończony :> . Bóg mi świadkiem że chciałem popierać polskie, ale to co na moim przykładzie zaprezentował Mikoda jest wręcz nieprawdopodobne. Jak reklamowałem pierwsze 312-tki , prosiłem żeby dokładnie sprawdzili przed wysyłką następne. Jak przyjechały myślałem że te drugie to też jakiś jednostkowy bubel, a na moim i Marwela przykładzie widać że chyba wszystkie 312x25 są wadliwe . Nawet nie potrafią skopiować wymiarów z tarcz oemowych ;( . Po tym wszystkim wcale nie żałuje że nie przyszło mi pojeździć na tych tarczach. Szczerze wsystkim odradzam tarcze Mikody , jak widać kontrola jakości w tej firmie nie istnieje , a hamulce to zbyt ważny system w aucie aby ryzykować :!: Amen.
marewel Opublikowano 21 Listopada 2009 Opublikowano 21 Listopada 2009 Nawet nie potrafią skopiować wymiarów z tarcz oemowych. Tak masz racje katastrofa,bo co jak co ale skopiować to chyba nie jest trudna sprawa.
piotrsob1 Opublikowano 21 Listopada 2009 Opublikowano 21 Listopada 2009 Nawet nie potrafią skopiować wymiarów z tarcz oemowych. Tak masz racje katastrofa,bo co jak co ale skopiować to chyba nie jest trudna sprawa. Nie warto eksperymentować , lepiej dołożyc parę złotych na coś markowego i mieć spokój , wiem coś o tym .
marewel Opublikowano 21 Listopada 2009 Opublikowano 21 Listopada 2009 Tu już nie chodzi o dokładanie bo w tej samej cenie mam tarcze gładkie TRW
Dev Opublikowano 22 Listopada 2009 Opublikowano 22 Listopada 2009 zaciski przy 312mm i 288mm tarczach moga sie róznic poniewaz klocek bez czujnika zuzycia ma wymiary 157/74/19.5 mm nr WVA 21624 a z czujnikami zuzycia 156/71/20.4 mm nr WVA 20676 czyli jakm widacz po wymiarch klocka róznice sa znaczne na forum były posty w temacie dzwoniacych klocków
marewel Opublikowano 24 Listopada 2009 Opublikowano 24 Listopada 2009 Podobno poszla wadliwa seria tych tarcz,odsyłam swoje i kupuje zwykle gładkie . Nawierty i nacięcia nie dają zadnego efektu oprócz dziwnych odgłosów i szybszego zużywania się tarczy.
Dev Opublikowano 24 Listopada 2009 Opublikowano 24 Listopada 2009 Nawierty i nacięcia nie dają zadnego efektu oprócz dziwnych odgłosów i szybszego zużywania się tarczy. jestes w błędzie Kolego, róznica w hamowaniu na gładkich a na nacinanych tarczach jest znaczna podczas hamowania pomiędzy gładka tarczą a klockiem tworzy sie poduszka gazowa która "odpycha" klocek i tym samych spada skutecznośc hamowania, przy nacinanych i (lub) perforowanych tarczach tego efektu nie ma niezaprzeczalnym faktem jest odczuwanie lekkich wibracji podczas ostrego hamowania oraz szybsze zużywania sie klocka (20-25%)
marewel Opublikowano 24 Listopada 2009 Opublikowano 24 Listopada 2009 Jak juz napisałem dziurkowanie powoduje to ze tarcza szybko traci gładkość,a to gładkość jest ważniejsza niz odpychanie klocka gazami bo tego w normalnej eksploatacji sie nie odczuwa.
Dev Opublikowano 24 Listopada 2009 Opublikowano 24 Listopada 2009 niestety nie jest tak, jak piszesz w takim przypadku duże sportowe firmy nie stosowały by tarcz perforowanych tylko gładkie
piotrsob1 Opublikowano 24 Listopada 2009 Opublikowano 24 Listopada 2009 niestety nie jest tak, jak piszesz w takim przypadku duże sportowe firmy nie stosowały by tarcz perforowanych tylko gładkie Duże sportowe firmy to mają profesjonalne działy badawcze i budżety idące w miliony euro, ich produkty nie są tanie i nie pozwolą sobie na wypuszczenie na rynek bubla. Nijak się to ma do wyrobów Mikody, kontrola jakości w tej firmie jest działem gdzie w czasie kryzysu zwolnino chyba wszystkich pracowników . Co do rzeczonej poduszki gazowej, to może ona stanowić problem przy jeździe wyczynowej na klockach o bardzo dużej powieżchni, dobre cywilne klocki nie powinny genrować w czasie hamowania dużej ilości gazów , a tą co wygenerują spokojnie powinna zostać odprowadzona przez porowatość materiału ciernego klocka. W sporcie nie jest problemem wymiana nawet kompletnych hamulców pojednm wyścigu, w cywilu szuka się kompromisu pomiędzy skutecznością a trwałością i takie pseudo sporty dziurkowane to tylko ładnie wyglądają :> ,korzyści z tego tyle co kot napłakał, rosną tylko koszty eksploatacji i obsługi .
Rogass Opublikowano 25 Listopada 2009 Opublikowano 25 Listopada 2009 Ja mam nacinane tarcze ATE 288 i klocki ATE i powiem że do normalnej jazdy nadają się jak najbardziej Przy hamowaniu z wyższych prędkości są troche głośniejsze i szumią!! przy agresywniejszej jeździe hamulce w B6 288 mm nie zdają kompletnie egzeminu i płoną :gwizdanie: Dlatego jadą już 320 mm
Dev Opublikowano 25 Listopada 2009 Opublikowano 25 Listopada 2009 ATE to zadna rewelacja..... wracając do Mikody.... dzwoniłem dzisiaj do Częstochowy do fabryki i nawtykałem im troche ze robią szmelc i ze nic od nich juz nie kupię, pan sie lekko zapowietrzył i cos tam sapał ale na koniec zmiękł przyznał ze mieli faktycznie kłopot z tarczami 312mm, pierniczył cos na temat cyfrowej wytaczarki i tak ch....i nie wierze. jak ktos miał klopot wszystko wymieniają bez pierdniecia pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się