Stichy Opublikowano 1 Stycznia 2010 Opublikowano 1 Stycznia 2010 Takie juz mam - klocki juz od 3500 km sie swieca a na warsztacie zalegaja 312mm - caly zestaw i czekam na poprawe pogody aby zalozyc znow 17"
krzysztof_waldi Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 Czy są jakieś różnice pomiędzy jarzmami 288 w adi A4 B5 i A4 B6
Dev Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 Czy są jakieś różnice pomiędzy jarzmami 288 w adi A4 B5 i A4 B6 inna jest odległośc pomiedzy śrubami mocujacymi jarzmo do zwrotnicy w B6 jest to 148mm
Rogass Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 Podpinam się no bo ja mam na sprzedaż cały komplet od siebie http://moto.allegro.pl/item872731478_audi_a4_zaciski_tarcze_pd_klocki_wroclaw.html i dostałem pytanie czy podejdzie to do B5?? A na B5 się nie znam :gwizdanie: więc ratujcie
Rogass Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 to jak w B5 się upgraduje hamulce?? :gwizdanie: z czego bierze się zacisk i jarzmo?
Dev Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 zmienia sie zwrotnice i wrzuca sie wieksze zaciski
JarusKK Opublikowano 25 Października 2012 Opublikowano 25 Października 2012 Widze ze temat sie rozwija cały czas więc i ja sie wepne z pytaniem Czy kompletne przednie heble podejdą od a6 c4 288x25 do B5 280x25 ???
Dev Opublikowano 25 Października 2012 Opublikowano 25 Października 2012 to jest to samo ale lepiej od razu zapodac 312/25 mm
JarusKK Opublikowano 26 Października 2012 Opublikowano 26 Października 2012 To super no chyba to jest 288 :0 bo tam jest silnik 2.8 v6 193km Quattro Ja będe to miał za naprawde śmieszne pieniadze także nie bede wybrzydzał
Dev Opublikowano 27 Października 2012 Opublikowano 27 Października 2012 Nie lepiej od razu zapodac 312-ki ???
yuhri Opublikowano 20 Maja 2014 Opublikowano 20 Maja 2014 Odkopie trochę temat, interesuje mnie odczucia w hamowaniu między 280 a 288mm. Czy faktycznie warto zmieniać jeśli 90% czasu auto spędza w mieście ?
fanthomas18 Opublikowano 20 Maja 2014 Opublikowano 20 Maja 2014 Jest wieeeeeelka różnica:wink: W mieście też się hamuje i to dużo więcej niż w trasie czy poza miastem a tarcze wentylowane=lepsze chłodzenie tarcz=lepsze hamowanie:wink:
P1RAT Opublikowano 20 Maja 2014 Opublikowano 20 Maja 2014 Potwierdzam, u siebie w aucie zmieniłem tarcze z 280 na 288 Brembo. Różnica w hamowaniu jest duża.. Może nie zauważasz tego lekko hamując ale jak wyjedzie Ci jakiś baran nieznający przepisów to szybko się przekonasz,że warto jest dopłacić i kupić nacinane 288mm
yuhri Opublikowano 21 Maja 2014 Opublikowano 21 Maja 2014 Ok, dzięki za rady:-) czyli trzeba zmieniać;-)
P1RAT Opublikowano 21 Maja 2014 Opublikowano 21 Maja 2014 Nic tylko zmieniać. Jak już kupujesz to bierz te nacinane.
pioteros Opublikowano 21 Maja 2014 Opublikowano 21 Maja 2014 nacinane nic nie dadza oprocz tego ze syf bedzie zapychal rowki... kup dobre firmowe gladkie tarcze i dobre klocki mam takie zaciski pod 288x25 na sprzedaz jakby co za niewielkie pieniadze, z klockami TRW po niewielkim przebiegu
fanthomas18 Opublikowano 21 Maja 2014 Opublikowano 21 Maja 2014 Dokładnie, gładkie dobre tarcze i klocki i też się dużo spokojniej jeździ w porównaniu z 280:wink:
P1RAT Opublikowano 22 Maja 2014 Opublikowano 22 Maja 2014 Z Ciekawości zapytam.. Jak sprawują Ci się te klocki TRW ?? Nie piszczą ?
pioteros Opublikowano 23 Maja 2014 Opublikowano 23 Maja 2014 Dobry klocek to polowa sukcesu, dobra tarcza to druga polowa. Trw to gorna polka wiec jeśli są oryginalne nic nie powinno się dziać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się