DivaynEays Opublikowano 4 Grudnia 2021 Opublikowano 4 Grudnia 2021 1 godzinę temu, Robson17 napisał: czy ktoś robił przekładkę w cabrio ? niczym to sie nie rozni od innych rodzajow nadwozia. Podloga jest taka sama, czesci rowniez.
Robson17 Opublikowano 5 Grudnia 2021 Opublikowano 5 Grudnia 2021 13 godzin temu, DivaynEays napisał: niczym to sie nie rozni od innych rodzajow nadwozia. Podloga jest taka sama, czesci rowniez. sprawdzałem w etce i wychodzi na to ze kołyska jest inna , reszta wydaje taka sama co w sedanie i avancie
jaras99 Opublikowano 5 Grudnia 2021 Opublikowano 5 Grudnia 2021 Czy skrzynia FZK z GYH są rzeczywiście zamienne? Obie to OA3, te same przełożenia, ta sama konstrukcja itp tylko właśnie, jak zaznaczyłem na poniższych zdjęciach, mają jakoś inaczej mocowanie wału przy torsenie. Aktualnie mam skrzynie FZK, dyfer ETS, całość wyciągnięta z 2.5tdi. pytanie czy skrzynia gyh będzie pasować?
daami_lu Opublikowano 28 Grudnia 2021 Opublikowano 28 Grudnia 2021 (edytowane) Siema jestem po swapie z Ośki na Quattro Audi a4 b7 BRD i graty też z BRD , pompa abs zmieniona , nie sypie żadnymi błędami, ale mam jeden problem nie mogę zrobić adaptacji esp wykasuje mi błąd, zdjęcie poniżej, pompa abs o nr 8e0 910 517 h czy to jest pompa od Quattro? Przy kodowaniu wyskakuje napis komonent esp8 front . Edytowane 28 Grudnia 2021 przez daami_lu Pomyłka
Ivanek Opublikowano 29 Grudnia 2021 Opublikowano 29 Grudnia 2021 W dniu 21.10.2021 o 23:03, dzejo napisał: Nie mam pojęcia… byly różne pojemności? Kolega ma VFIZ w B6 1.9 TDI swap z quattro chyba z 2,5 TDI, jemu pokazuje że do pełna bak ma 64l. Odnośnie zachowania wskazówki to również u mnie od zawsze dziwnie to działa, jakby między 3/4 a pełnym bakiem było jakieś tylko 5-10 litrów. Zaleje do pełna, przejade dosłownie pare kilometrów i wskazówka się odkleja, bardzo szybko dobija do 3/4 ale zaś tu raz zdarzyło mi się zrobić około 100km zanim zaczęła wędrować w kierunku połowy. Z tym że u mnie quattro oryginalne, nic z bakiem czy pływakami nie było kombinowane.
Langista Opublikowano 29 Grudnia 2021 Opublikowano 29 Grudnia 2021 (edytowane) Pełen bak w benzynie to 62l, wątpię aby w dieslu dali ekstra 2l. Do tego wskazówka na liczniku nie działa tylko na podstawie stanu paliwa z pływaka, spalanie tymczasowe też na to wpływa. Edytowane 29 Grudnia 2021 przez Langista
Ivanek Opublikowano 29 Grudnia 2021 Opublikowano 29 Grudnia 2021 18 minut temu, Langista napisał: Pełen bak w benzynie to 62l, wątpię aby w dieslu dali ekstra 2l. Do tego wskazówka na liczniku nie działa tylko na podstawie stanu paliwa z pływaka, spalanie tymczasowe też na to wpływa. Przekazuję informację od kolegi po swapie quattro, odczyt VFIZ, bak ma z 2,5 no ale wątpie by tam było magicznie 64l a w 1.9/1,8 62l. Generalnie to wiemy że ośka ma 70l, reszta nie jest potwierdzona. Aczkolwiek ja osobiście zalałem do baku jakoś 62,1l i jechałem blisko 50km na wskazaniu zasięgu 0km więc jestem w stanie uwierzyć w to 64.
Langista Opublikowano 29 Grudnia 2021 Opublikowano 29 Grudnia 2021 (edytowane) Ja tankuję do drugiego odbicia i na pływakach mam po 31l paliwa, ile kto zmieści dobijając po 10 raz do kanału wlewowego to jego sprawa ale z doświadczenia wiem, że pod sam korek wlewu wchodzi 3l ekstra. Edytowane 29 Grudnia 2021 przez Langista
Ivanek Opublikowano 29 Grudnia 2021 Opublikowano 29 Grudnia 2021 1 minutę temu, Langista napisał: Ja tankuję do drugiego odbicia i na pływakach mam po 31l paliwa, ile kto zmieści dobijając po 10 raz do kanału wlewowego to jego sprawa ale z doświadczenia wiem, że pod sam korek wlewu wchodzi 3l ekstra. Ja do odbicia, nie wiem jak kolega
socpaw Opublikowano 2 Stycznia 2022 Opublikowano 2 Stycznia 2022 (edytowane) 1.Skrzynia z 2,5 Q z chłodzeniem zewnętrznym oleju do 1,9 AWX. Czy ktoś pomijał układ chłodzenia oleju i łączył wejście i wyjście ze sobą- i tak jeździ już dłuższy czas bezproblemowo? Moim zdaniem wynalazek zbędny z tym chłodzeniem i niepotrzebne koszty. Ew czy mogę je po prostu zaślepić oczywiście usuwając napęd pompy- ktoś to analizował?? 2. Wrzucając te skrzynie do 1,9 AWX, sprzęgło mam kupione 240mm z BRD- przekładka między silnikiem ma być 5,5mm czy 11,5mm? Orginalnie 2,5 nie miało takiej przekładki. 3. Czy wyrzucając podporę turbiny- taki pręt wzmacniający- wejdzie mi długi rozrusznik z AVF? czy będzie jeszcze sprężarka klimy zawadzać i musi być rozrusznik z numerem Valeo 068911024l ? Edytowane 2 Stycznia 2022 przez socpaw
socpaw Opublikowano 2 Stycznia 2022 Opublikowano 2 Stycznia 2022 (edytowane) W dniu 5.12.2021 o 21:29, jaras99 napisał: Czy skrzynia FZK z GYH są rzeczywiście zamienne? Obie to OA3, te same przełożenia, ta sama konstrukcja itp tylko właśnie, jak zaznaczyłem na poniższych zdjęciach, mają jakoś inaczej mocowanie wału przy torsenie. Aktualnie mam skrzynie FZK, dyfer ETS, całość wyciągnięta z 2.5tdi. pytanie czy skrzynia gyh będzie pasować? GYH to z B7 to jest. Z tego co się orientuję to długość wału będzie inna. Oraz gorsza sprawa- mocowanie i podpora pod skrzynią jest inna- podpora skrzyni kosztuje prawie tyle co zapłaciłeś za tę skrzynię.... Edytowane 9 Stycznia 2022 przez socpaw
bobikos Opublikowano 2 Stycznia 2022 Opublikowano 2 Stycznia 2022 1 godzinę temu, socpaw napisał: 1.Skrzynia z 2,5 Q z chłodzeniem zewnętrznym oleju do 1,9 AWX. Czy ktoś pomijał układ chłodzenia oleju i łączył wejście i wyjście ze sobą- i tak jeździ już dłuższy czas bezproblemowo? Moim zdaniem wynalazek zbędny z tym chłodzeniem i niepotrzebne koszty. Ew czy mogę je po prostu zaślepić oczywiście usuwając napęd pompy- ktoś to analizował?? 2. Wrzucając te skrzynie do 1,9 AWX, sprzęgło mam kupione 240mm z BRD- przekładka między silnikiem ma być 5,5mm czy 11,5mm? Orginalnie 2,5 nie miało takiej przekładki. 3. Czy wyrzucając podporę turbiny- taki pręt wzmacniający- wejdzie mi długi rozrusznik z AVF? czy będzie jeszcze sprężarka klimy zawadzać i musi być rozrusznik z numerem Valeo 068911024l ? 1. Ja robiłem to chłodzenie kompletne z chłodnicą wody od automatu. Wg mnie możesz połączyć to na krótko i powinno być ok. 2. Kup dystans dedykowany do avf -były tu listowane numery w zależności od skrzyń. Bez tego dystansu sprzęgło 240 mm oprze się o obudowę skrzynia. 3. Co do podpory to ja zmieściłem rozrusznik od skrzyni 6b i dodałem podporę od avf (on jest wygięty).
jaras99 Opublikowano 2 Stycznia 2022 Opublikowano 2 Stycznia 2022 2 godziny temu, socpaw napisał: Czy to skrzynia kupiona w Stróżówce? Dobra rada, jeśli tak to lepiej ja załóż puki masz okres gwarancji, ta skrzynia to loteria... GYH to z B7 to jest. Z tego co się orientuję to długość wału będzie inna. Oraz gorsza sprawa- mocowanie i podpora pod skrzynią jest inna- podpora skrzyni kosztuje prawie tyle co zapłaciłeś za tę skrzynię.... Nigdzie nie kupione. To zdjęcia poglądowe z neta. Wiem że gyh z b7. Ma te same przełożenia co FZK dlatego pytałem czy jest zamienna. Ale wygląda na to że nie
socpaw Opublikowano 2 Stycznia 2022 Opublikowano 2 Stycznia 2022 2 minuty temu, jaras99 napisał: Nigdzie nie kupione. To zdjęcia poglądowe z neta. Wiem że gyh z b7. Ma te same przełożenia co FZK dlatego pytałem czy jest zamienna. Ale wygląda na to że nie Przełożenie główne jest to samo. Po zmianie wału i podpory skrzyni i może wybieraka będzie zamienna :]
jaras99 Opublikowano 2 Stycznia 2022 Opublikowano 2 Stycznia 2022 3 godziny temu, socpaw napisał: Przełożenie główne jest to samo. Po zmianie wału i podpory skrzyni i może wybieraka będzie zamienna :] Nie tylko główne, bo każdego biegu też takie same. No ale jak mówisz, że wał,podpora do wymiany to bez sensu iść w to.
socpaw Opublikowano 2 Stycznia 2022 Opublikowano 2 Stycznia 2022 2 godziny temu, jaras99 napisał: Nie tylko główne, bo każdego biegu też takie same. No ale jak mówisz, że wał,podpora do wymiany to bez sensu iść w to. Do GYH podpora ma być o 8E0399263BE, sprawdź dostępność nie mam pojęcia czy od innego modelu podejdzie. Aktualnie nie widze na all czy olx. były dwie sztuki jedna po 550 druga po 650 jakiś miesiąc temu. Poduszka ma numer 8E0399105FG. Wał jest krótszy ale jego akurat idzie dokupić w miarę normalnych pieniądzach bo pasuje od b6 chyba z automatu... Ja temat odpuściłem, kupiłem tę z 2,5.. jest ich duzo w razie potrzeby...
MemberA4 Opublikowano 2 Stycznia 2022 Opublikowano 2 Stycznia 2022 (edytowane) Ja mam do skrzyni GYH założoną podporę z 1.9 ale z poduszką 8e0399115R wiąże się to z zeszlifowaniem jak dobrze pamiętam dwóch lub trzech otworów gwintowanych na skrzyni do których przykręcana była poduszka od skrzyni GYH oraz o 1 lub 2 cm trzeba przesunąć silnik ze skrzynią do przodu. Po tym zabiegu nie ma odwrotu aby wrócić do podpory i poduszki od GYH. Wały napędowe do GYH są z końcówkami G, D ,T innych nie ma. Edytowane 2 Stycznia 2022 przez MemberA4
MemberA4 Opublikowano 4 Stycznia 2022 Opublikowano 4 Stycznia 2022 W dniu 28.12.2021 o 11:50, daami_lu napisał: Siema jestem po swapie z Ośki na Quattro Audi a4 b7 BRD i graty też z BRD , pompa abs zmieniona , nie sypie żadnymi błędami, ale mam jeden problem nie mogę zrobić adaptacji esp wykasuje mi błąd, zdjęcie poniżej, pompa abs o nr 8e0 910 517 h czy to jest pompa od Quattro? Przy kodowaniu wyskakuje napis komonent esp8 front . Tak według ETKA pompa która zamontowałeś to wersja na przód. W quattro powinna być 8E0614517BC , BH lub BJ
daami_lu Opublikowano 6 Stycznia 2022 Opublikowano 6 Stycznia 2022 W dniu 4.01.2022 o 12:50, MemberA4 napisał: Tak według ETKA pompa która zamontowałeś to wersja na przód. W quattro powinna być 8E0614517BC , BH lub BJ Ok kupiłem BH , czy wtedy będę mógł wejść w kanał 069 ? I zrobić adaptacje ? Czyli nie wejdę w 069 na pompie z ośki ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się