adam1974 Opublikowano 29 Lutego Opublikowano 29 Lutego (edytowane) Czy sa jakies przeciwskazania by najpierw zalozyc przednia czesc "quattro" tj skrzynia z polosiami a w kolejnym etapie np za miesiac reszte? Dla mnie latwiej jest wyciagnac silnik,podpiac skrzynie i wlozyc spowrotem. Czy nie majac podpietego walu i tylnego mostu mozna jezdzic?Polosie zostawie swoje tj z bexa,Dawca to 2,0tfsi most,skrzynia HJQ GVE Edytowane 29 Lutego przez adam1974
Langista Opublikowano 29 Lutego Opublikowano 29 Lutego Albo całość, albo nie pojedziesz. Torsen bez żadnego oporu z tyłu nie puści napędu na przód.
adam1974 Opublikowano 1 Marca Opublikowano 1 Marca No to czekam az sie dobrze ociepli z ta przekladka. Czesci wymontowalem z a4 b7 2,0 tfsi quattro. Z tego co wyczytalem to pompa musi byc z quattro ale z b6. Ta z b7 ma oznaczenie 8e0 614 517 bh 06 8e0 910 517 j 014 i nie podejdzie?
adam1974 Opublikowano 13 Marca Opublikowano 13 Marca (edytowane) Moze nie doczytalem ale tu nie widze by ktos wymienial tuleje w tylnim zawieszeniu przy przekladce(a sa opinie w innym temacie tu na formum ze warto wymienic wszystkie gumy i miec spokoj na lata). Po przekladce napewno geometria do zrobienia ale to bez wymiany srub mimosrodowych moze okazac sie niemozliwe(podobno sie zapiekaja i trzeba wycinac) i konieczny bedzie ponowny demontaz badz opuszczenie sanek by te sruby wydostac. Jak wspomialem dawca jest b7 2.0tfsi. Czy wysprzeglik zostaje moj czy od dawcy. Czy przewod wysprzeglika zostaje moj czy od dawcy? Edytowane 13 Marca przez adam1974
Langista Opublikowano 14 Marca Opublikowano 14 Marca Śruby warto wymienić z samego faktu, że przy ustawianiu geometrii są mocno przeciągane, nikt się nie bawi w dokręcanie momentem a bierze lache i dokręca na chama, często wyciągając tą śrubę. To samo śruby które mocują sanki do podwozia.
adam1974 Opublikowano 17 Marca Opublikowano 17 Marca (edytowane) jestem na 64 stronie tego tematu.Wstepnie przed kupnem swapu quatttro poczytalem pobieznie,popytalem. I z racji tego by miec wszystko kupilem cale b7.A tu czytam i sie okazuje ze zbiornik paliwa z 2,0tfsi nie podejdzei do 1,8tbex,Tzn ktos pisal ze wejdzie ale to nie to. "Zbiornik jest inny(idzie upchnac) ale pompa paliwa i plywak sa inne" i dalej czytajac to czy wybierak w a4 b6 6biegow jest taki sam co a4 b7 2,0tfsi 6 biegow?Chodzi o to czy musze go tez przeozyc. Edytowane 17 Marca przez adam1974
Langista Opublikowano 17 Marca Opublikowano 17 Marca Jak kupiłeś całe B7 to chyba przekładasz wszystko i masz z bani, potem tylko problemy będą. Wybierak powinien być ten sam, zobaczysz po demontażu skrzyni z dawcy, czy tak samo to u Ciebie wygląda. A bak nie rozumiem czemu miał by nie wejść, płyta podłogowa w B7 jest identyczna jak w B6.
adam1974 Opublikowano 18 Marca Opublikowano 18 Marca (edytowane) Z poczatkiem 63 strony jest temat baku. Za wysoki,pompa inna.podloga ta sama wiec i bak powinien wejsc normalnie,pompy z uwagi ze inny silnik to jeszcze zrozumiec idzie ze inne. Fakt jest taki ze musze szukac czesci mimo ze mialem cale auto na czesci. Edytowane 18 Marca przez adam1974
Langista Opublikowano 18 Marca Opublikowano 18 Marca No ape przekładasz wszystko, nic nie musisz szukać. Przełóż bak ten co masz z tymi opaskami co masz i pompą a powinno wszystko pasować. Szukaj innych części jak się okaże że nie będzie pasować, zamiast gromadzić sobie części bez sensu.
morelo Opublikowano 18 Marca Opublikowano 18 Marca Ja mam wszystko z B7 avant wsadzone w B6 cabrio i bez problemu spasował bak
adam1974 Opublikowano 18 Marca Opublikowano 18 Marca Wiec zaryzykuje z tym co mam. Gorzej jak wyjda problemy gdy auto bedzie juz bez kol:)Ale u kolegi powyzej podeszlo wiec i u mnie musi mimo ze u niego jest cabrio a u mnie kombi. Czyli cos na pewno powinienem kupic to jest pompa abs z b6 oczywisci quattro.
adam1974 Opublikowano 4 Kwietnia Opublikowano 4 Kwietnia Tylne zawieszenie rozebralem do czyszczenia ,niestety uwalil sie czujnik abs bo chcialem go wykrecic. A na forum pisza ze jak ori to nie da sie wyciagnac i sie zgadzalo. Ale zamawiam nowy a tu sie okazuje ze z 2,0tfsi sa inne niz w 1,8 wiec musze kupic dwa ktore podejda do mojej b6 . Kurde co jestem blizej przekladki to wiecej czesci do wymiany:)
Langista Opublikowano 5 Kwietnia Opublikowano 5 Kwietnia Czy ja wiem, ja swój Ori ruszyłem ze zwrotnicy 😁
adam1974 Opublikowano 10 Kwietnia Opublikowano 10 Kwietnia Czujniki zamowione. Kolejne pytanie-czy wysprzeglik zostaje z 1.8 czy dac ten od dawcy czyli 2.0 tfsi no i jesli tak to czy przewod z wysprzeglika tez wymienic na ten z 2.0tfsi?
Langista Opublikowano 10 Kwietnia Opublikowano 10 Kwietnia Jak skrzynia i sprzęgło z 2.0, to wysprzęglik tez dajesz z 2.0
Vexart Opublikowano 13 Kwietnia Opublikowano 13 Kwietnia Wysprzęglik może zostać ten z 1.8 ja u siebie zmieniałem sprzynię na Gve z 2.0tfsi i wysprzęglik zostawiłem z 1.8 i działa normalnie. Dobierałem wał pod tą skrzynię To wydaje mi się że nie ma co się sugerować oznaczeniami. Pod tą skrzynię jak wyczytałem pasują z końcówkami E,D,G chyba. Ale na aukcjach był duży wybór w dobrym stanie z końcówką P więc poprosiłem sprzedawcę by zmierzył również automat z którego pochodzi ten wał okazało się że jest tej samej długości co skrzynia GVE i pasuje. Najlepiej prosić sprzedawców prosić o podanie długości. Choć długość wału może się delikatnie różnić przez to że pracuje na przegubach.
adam1974 Opublikowano 18 Kwietnia Opublikowano 18 Kwietnia (edytowane) W dniu 14.04.2024 o 00:59, Vexart napisał(a): Wysprzęglik może zostać ten z 1.8 ja u siebie zmieniałem sprzynię na Gve z 2.0tfsi i wysprzęglik zostawiłem z 1.8 i działa normalnie. Dobierałem wał pod tą skrzynię To wydaje mi się że nie ma co się sugerować oznaczeniami. Pod tą skrzynię jak wyczytałem pasują z końcówkami E,D,G chyba. Ale na aukcjach był duży wybór w dobrym stanie z końcówką P więc poprosiłem sprzedawcę by zmierzył również automat z którego pochodzi ten wał okazało się że jest tej samej długości co skrzynia GVE i pasuje. Najlepiej prosić sprzedawców prosić o podanie długości. Choć długość wału może się delikatnie różnić przez to że pracuje na przegubach. Ja wyciagalem wszystko z b7 2,0tfsi wiec niemam problemu z parowaniem czesci.Jakis czas do tylu kupielm nowy wysprzeglik do siebie tzn do 1,8 bo po rozgrzaniu cos przy ruszaniu szarpalo,ale to pomoglo w jakims tylko tam stopniu. Wiec zaloze teraz przy swapie sprzeglo 240 ktore juz obilem kevlarem i doszlifowali docisk no i pojdzie wysprzeglik.-przewod wystarczy z 1,8 czy tez z 2,0 musi byc? Meczy mnie zbiornik paliwa choc pisali ze zakladac a jak cos wyjdzie nie tak to potem rozwiazac problem no i ok ale wolalbym teraz kombinowac majac sprawne auto. Wpadlem na pomysl ze kupie filtr paliwa(w drodze) i przymierze do zbiornika z tfsi,napewno musze redukcje przewodow zastosowac bo jest chyba 2 mm roznicy w srednicy 12 do 10 lub 10 do 8,Potem modlic sie by pompka z tfsi obsluzyla 1,8 (podobno tak)i zakladam quattro jakos z pocztkiem maja.Jak Ci sie jezdzi ze skrzynia GVE,moja bedzie ta sama.:) Edytowane 18 Kwietnia przez adam1974
Vexart Opublikowano 18 Kwietnia Opublikowano 18 Kwietnia Ogółem skrzynia super. O to mi chodziło. Ale czuć że na 6 biegu silnik ma co robić. To dość spore obciążenie. Przy serii na 6 biegu 1.8t może mieć ciężko.
adam1974 Opublikowano 20 Kwietnia Opublikowano 20 Kwietnia (edytowane) Zobaczymy jak to bedzie z 226 KM wspolpracowac. Poskladalem tylne zawieszenie. Sruby lekko dokrecone z wyjatkiem tych od wchacza i tak zostanie to zamontowane. Nastepnie mysle ze na geometri to dokreca lub po postawieniu auta na kolach sam je z odpowiednia sila dokrece . Z wyjatkiem tych mimosrodowych. Tlumik z tfsi jest dluzszy? Edytowane 21 Kwietnia przez adam1974
morelo Opublikowano 21 Kwietnia Opublikowano 21 Kwietnia Puszki z 2.0 TFSI są identyczne tylko że przelotowe, będzie ciut głośniejsza a tak to pasuje Plug & Play
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się