Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przekładka z ośki na quattro w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hiszpan osoby które zmieniają 2.5TDI v6 na 2.7biturbo zazwyczaj zostają przy układzie przeniesienia napędu z 2.5TDI więc to chyba jest trop ;).

  • Odpowiedzi 2.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Tak chyba własnie zrobie.Walne całość z 2.5 tdi :D

Opublikowano

No i zaczynam zabawę w dorobienie u mnie napędu quattro. Ponieważ jeżdżę dość mocno zmotanym samochodem mam już dość stałych problemów z trakcją, poza tym wiadomo co quattro to quattro. Temat udało się rozpoznać już dość dokładnie. Co więcej auto mojego znajomego już jeździ po taki modzie i wiem co i jak :) chłopaki którzy będą całość zakładać też a to najważniejsze :good:

Mam wszystkie potrzebne graty i koło 15 stycznia auto powinno być gotowe.

W moim przypadku do przeszczepu wykorzystuję części z B7 2007 2.0 170km. Jest to moim zdaniem lepsze rozwiązanie bo po pierwsze znacznie łatwiej znaleźć B7 w quattro niż B6, a po drugie mamy części znacznie nowsze i najczęściej z małym przebiegiem co jednak dla mnie bardzo się liczy. Potrzebna jest oczywiście skrzynia, wał, osłony termiczne, zbiornik paliwa, cała tylna belka (cześć rzeczy da się poprzekładać ale szkoda z tym zachodu) układ wydechowy + wszystkie śruby i mocowania, do tego dochodzą jeszcze linki od hamulca ręcznego. Całość pasuje w zasadzie plug and play, trzeba jedynie dorobić mocowanie wału ale nie jest to bardzo skomplikowane i odrobinkę zmodyfikować wydech bo w B7 są inne końcówki. Do tego dochodzi oczywiście zabawa z wgraniem odpowiedniego programu.

Nie wiem czy uda mi się przygotować kilka zdjęć bo nie będę tego jednak robić sam ale jeśli się uda to na pewno zamieszczę na forum. Oczywiście zrobię też kilka zdjęć jak auto będzie gotowe. Dam też znać jaką kwotę trzeba przeznaczyć na tego moda. Spora część kosztów zwraca się też, bo przecież wszystkie części jakie trzeba wymienić można sprzedać.

nie trzeba zmieniać licznika ze względu na inny odczyt ilosci paliwa po zmianie baku?

Opublikowano

No i zaczynam zabawę w dorobienie u mnie napędu quattro. Ponieważ jeżdżę dość mocno zmotanym samochodem mam już dość stałych problemów z trakcją, poza tym wiadomo co quattro to quattro. Temat udało się rozpoznać już dość dokładnie. Co więcej auto mojego znajomego już jeździ po taki modzie i wiem co i jak :) chłopaki którzy będą całość zakładać też a to najważniejsze :good:

Mam wszystkie potrzebne graty i koło 15 stycznia auto powinno być gotowe.

W moim przypadku do przeszczepu wykorzystuję części z B7 2007 2.0 170km. Jest to moim zdaniem lepsze rozwiązanie bo po pierwsze znacznie łatwiej znaleźć B7 w quattro niż B6, a po drugie mamy części znacznie nowsze i najczęściej z małym przebiegiem co jednak dla mnie bardzo się liczy. Potrzebna jest oczywiście skrzynia, wał, osłony termiczne, zbiornik paliwa, cała tylna belka (cześć rzeczy da się poprzekładać ale szkoda z tym zachodu) układ wydechowy + wszystkie śruby i mocowania, do tego dochodzą jeszcze linki od hamulca ręcznego. Całość pasuje w zasadzie plug and play, trzeba jedynie dorobić mocowanie wału ale nie jest to bardzo skomplikowane i odrobinkę zmodyfikować wydech bo w B7 są inne końcówki. Do tego dochodzi oczywiście zabawa z wgraniem odpowiedniego programu.

Nie wiem czy uda mi się przygotować kilka zdjęć bo nie będę tego jednak robić sam ale jeśli się uda to na pewno zamieszczę na forum. Oczywiście zrobię też kilka zdjęć jak auto będzie gotowe. Dam też znać jaką kwotę trzeba przeznaczyć na tego moda. Spora część kosztów zwraca się też, bo przecież wszystkie części jakie trzeba wymienić można sprzedać.

nie trzeba zmieniać licznika ze względu na inny odczyt ilosci paliwa po zmianie baku?

czekamy na info kolego

Opublikowano

kodowanie w zegarach zmieniasz na Q

Opublikowano

Trzeba natomiast doprowadzić przewód z licznika do drugiego pływaka.

Opublikowano

Panowie będę przekładał :) . Dokładać tysiaka do 6 biegów czy bez sensu? Mam bfb . Plan 230 kucy .

Opublikowano

Panowie będę przekładał :) . Dokładać tysiaka do 6 biegów czy bez sensu? Mam bfb . Plan 230 kucy .

kwestia tego ile tym bedziesz jeździł lat.

czy robisz trasy czy nie

Opublikowano

60 km dziennie autostrada z 20 miasto . Ale to chyba nie są wielkie roznice w spalaniu jak nie przektaczam 140 . Tzn zadko przekraczam hahahahahaha .

A lat raczej pare pojezdze bo szkoda sprzedawac jak juz bedzie malinowo . Predzej sie synowi odda ;) .

Czyli chodzi o spalanie? Dobrze rozumiem?Okazało się ,że to sporo ponad tysiak za bexową skrzynke ;) .

Opublikowano

Ląduj jak najdłuższą szóstkę

230 km nie będzie się wtedy nudzić

Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

Od czego np?

Opublikowano

wkładaj 6tke,

ja mam oryginał 5tke i brakuje cholernie tego jednego biegu.

Gdybym mógł tylko skrzynie wymienić to dawno bym to zrobił, a tak to jeszcze dyfer i wał trzeba do kompletu kupić

Opublikowano

O kurcze myślałem że to tylko skrzynka :/ . To chyba niestety będę musiał 5 wrzucić bo taki jest komplecik :( .

Kurcze bez sensu :/ . Może kiedyś się inny dawca napatoczy :) . Teraz mam komplet z przekładką w dobrej cenie ehhh i bądź tu mądry . Dzięki wielkie za info .

Opublikowano

Np z 2.0 Tdi 170km

Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

Sprzęgło pewnie jest inne w q niż w ośce porównujac ten sam silnik?

Opublikowano

Czyli lepiej od awx od razu wsadzić jak będzie dwumasa zdrowa a plan na 230 kucy?

Opublikowano

w fwd seria da radę ale jak kto woli

Opublikowano

Ale ja przekładke robie na q . Tu też da rade seryjne odnośnie tego co pisałeś wcześniej tak?

Opublikowano

to pakuj z awx-a,to i tak zależy od użytkowania,strzały itp.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...