Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przekładka z ośki na quattro w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

a no właśnie,no nie kombinuj wysyłaj pompę do mnie a raczej sam sterownik :D

trzeba szukać do Q i tyle :hi:

  • Odpowiedzi 2.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Sterownik mam wsadzony już z q i wuj to dało oprócz błędu ABS prawego przedniego koła który już jest ogarnięty przez przepiecie pinu. Pompę od q mam ale muszę założyć a jakoś mi się zchodzi hahaha

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

a to jednak ze sterownikiem samym nie przejdzie,tylko jak się mają sterowniki z AVJ gdzie odczyt jest z impulsatora do BFB który czyta prędkość z czujnika abs-u ,ciekawe czy są zamienne ;)

Opublikowano

u mnie z angola było odwrotnie

rozkminił ktoś te sterowniki abs-u ? w czym są te różnice awd i fwd bo po wczorajszej wyprawie,teren mokra trawa z gliną wywaliło mi abs i błędy dotyczyły obu tylnych kół,po krótkim teście na 100% nie ma EDS-u na tylnej osi

ale wymieniales całe pływaki czy same płytki? Jak to jest możliwe że odwrotnie wskazuje?

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

płytki z angoli mają odwrotnie,całe pływaki przekładałem


Michał jaki masz nr. tej pompki-sterownika ? bo z etki wychodzi że 8E0614517M

Edytowane przez krzysiekml
Opublikowano

Jak będę w domu jutro to zrobię zdjęcie :)

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Zakładałem cały swap quattro z angola B6 i nic nie robiłem z pływakami a paliwo pokazuje normalnie.

Opublikowano (edytowane)

Zakładałem cały swap quattro z angola B6 i nic nie robiłem z pływakami a paliwo pokazuje normalnie.

Jak widać jest to wielka loteria... u jednego po podłączeniu wszystko działa u drugiego już nie a wtedy dochodzą dodatkowe koszta zakupu i podmiany pływaków bądź samych płytek.

Edytowane przez MemberA4
Opublikowano (edytowane)

Pływaki mają oznaczenia zaczynające się od 8e0 więc nie ma rozróżnienia na EU/UK. To nie jest loteria, tylko tak jak już pisałem podział jest wg rocznika auta. Proponuję dokładnie prześledzić ETKĘ i dobierać rocznikowo na podstawie oznaczeń ze swojego czujnika. Problem odwrotnych wskazań występuje również w autach FWD jeśli czujnik zostanie źle dobrany

Edytowane przez bobikos
Opublikowano (edytowane)

Jeśli dobrze rozkminiam, mój numer nadwozia to WAUZZZ8E53A28... a lewy pływak na białej obudowie na zbiorniku dawcy po sprawdzeniu ma numer 8E0201317N i ten numer jest stosowany od nr nadwozia F 8E-2-020-001>>

czyli mogę mieć nadzieję że będzie dobrze pokazywać bo numer mojego auta jest późniejszy?

Edytowane przez MemberA4
Opublikowano

U mnie też pokazywało odwrotnie. Kupiłem pływaki z 2.5 tdi i jest ok.


Jeśli dobrze rozkminiam, mój numer nadwozia to WAUZZZ8E53A28... a lewy pływak na białej obudowie na zbiorniku dawcy po sprawdzeniu ma numer 8E0201317N i ten numer jest stosowany od nr nadwozia F 8E-2-020-001>>

czyli mogę mieć nadzieję że będzie dobrze pokazywać bo numer mojego auta jest późniejszy?

Z którego rocznika miałeś dawcę?

Opublikowano

Kurcze chyba 03 ale nie jestem pewien do końca, a może 02....

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Wygląda że ten czujnik będzie dobrze działał u Ciebie

Opublikowano

Pływaki mają oznaczenia zaczynające się od 8e0 więc nie ma rozróżnienia na EU/UK. To nie jest loteria, tylko tak jak już pisałem podział jest wg rocznika auta. Proponuję dokładnie prześledzić ETKĘ i dobierać rocznikowo na podstawie oznaczeń ze swojego czujnika. Problem odwrotnych wskazań występuje również w autach FWD jeśli czujnik zostanie źle dobrany

w moim przypadku wsio było z tego samego rocznika 2001 avj i wskazania się zmieniły,kupiłem pływaki z s4 bbk 2004 i wsio działa poprawnie więc nie wiem ile jest w tym prawdy bo praktyce jest inaczej

Opublikowano

Kurcze chyba 03 ale nie jestem pewien do końca, a może 02....

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Musisz kupić pływaki z europy do 2004r jak dobrze pamiętam.

Opublikowano (edytowane)

w moim przypadku wsio było z tego samego rocznika 2001 avj i wskazania się zmieniły,kupiłem pływaki z s4 bbk 2004 i wsio działa poprawnie więc nie wiem ile jest w tym prawdy bo praktyce jest inaczej

Wg ETKI dla wersji benzynowej zmiana nastąpiła od maja 2001. W przypadku diesla 2.5 tdi były jeszcze jakieś zmiany w czerwcu 2002 roku. Ważny jest VIN auta.

Tak jak pisałem wcześniej nie ma rozróżnienia wersji UK/EU więc prośba do forumowiczów by nie powtarzali swoich błędnych domysłów.

Edytowane przez bobikos
Opublikowano (edytowane)

według etki ten numer pływaka lewego co mam czyli 8E0201317N był stosowany od 04.01 do 12.04 i właśnie od numeru nadwozia F 8E-2-020 001>> oraz był stosowany w nadwoziach z silnikami V8 więc chyba nie muszę kupować pływaków

Edytowane przez MemberA4
Opublikowano

Gdyby ktoś miał komplet z jednego auta do a4 b6 1.8T 2001r to niech napisze na pw, podam namiary na kolegę jest pewnym kupcem.

Opublikowano

Gdyby ktoś miał komplet z jednego auta do a4 b6 1.8T 2001r to niech napisze na pw, podam namiary na kolegę jest pewnym kupcem.

Będę miał, ale z B7 2,0TFSI. Nie wiem, czy ma to jakieś większe znaczenie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...