Gamling Opublikowano 25 Lutego 2010 Autor Opublikowano 25 Lutego 2010 Napisałem pełną listę potrzebnych części które kupiłem już w pierwszym poście. Info o kosztach jest na drugiej stronie. Dalej jest też namiar do człowieka, który jest w stanie zebrać cały komplet potrzebnych gratów. Cały czas mam w pamięci dodanie zdjęć ale jak pisałem wcześniej nie robiłem tego sam i muszę je ściągnąć od mechanika.
Janusz00 Opublikowano 22 Marca 2010 Opublikowano 22 Marca 2010 a mnie ciekawi fakt ABSu jak zrobiliście bo w quattro jest inny sterownik i nieda się go żadnym innym zastąpić zresztą inaczej nawet działa w przypadku napędów u mnie jest on zepsuty ten sterownik i niedało rady zastąpić żadnym innym , wychodzą bzdury ,inne rozmieszczenie pinów niedało się w żaden sposób zakodować sterownika z ośki na quattro, i muszę kupić identyczny co mój ABS nie jest jeszcze do końca dopracowany, pompa i elektronika z ośki może sterować ABS i TCS ale ABS jest zbyt czuły i czasem na lodzie przy małych prędkościach wiesza elektronikę. Pomaga na to operacja ON/OFF silnik Piny prawdopodobnie są te same, inna jest pompa z sterownikiem (ostatnia literka kodu Vag w Quattro "M" nowsze Q lub"A" starsze Q) Dam znać jak uda mi się pompę kupić i przełożyć.[br]Dopisany: 25 Luty 2010, 21:27_________________________________________________[br]Dopisany: 22 Marzec 2010, 22:16_________________________________________________Gratulacje dla kolejnego jeżdżącego A4 Quattro, które wg VIN jest ośką
OGr Opublikowano 6 Lipca 2010 Opublikowano 6 Lipca 2010 Czy ktoś z userów nie ma czasem zdjęcia podłogi z Q w B5? Bo albo u mnie był kiedyś Q i ktoś sobie zamienił albo źle patrzyłem u siebie na tą podłogę.
beneq Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Czy ktoś z userów nie ma czasem zdjęcia podłogi z Q w B5? Bo albo u mnie był kiedyś Q i ktoś sobie zamienił albo źle patrzyłem u siebie na tą podłogę. W B5 była inna podłoga w Q i bez Q, jak masz belkę to na 99,9% nigdy nie było tam quattro.
piotrsob1 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Szacunek dla kolegów którzy się zdecydowali . Pozostali nie wiedzą co tracą jeżdżąc ośką, chyba że mieli przyjemność pojeździć Q, zwłaszcz zimą Sorry za OT
michcio1985 Opublikowano 25 Października 2010 Opublikowano 25 Października 2010 ciekawe choć zdjęć brak
Denis Opublikowano 27 Listopada 2010 Opublikowano 27 Listopada 2010 ehhh a zdjęć nie ma do dzisiaj, że już nie wspomnę o jakimś dokładnym opisie
Janusz00 Opublikowano 28 Listopada 2010 Opublikowano 28 Listopada 2010 Zapraszam na prv , chętnie pomogę każdemu chętnemu, który chce auto przebudować.
Młody_drog Opublikowano 31 Grudnia 2010 Opublikowano 31 Grudnia 2010 I jak się sprawują auta po roku użytkowania? Bez problemów? Ile orientacyjnie można odzyskać ze sprzedaży starych części z fwd? Da się to w ogóle sprzedać?
Janusz00 Opublikowano 1 Stycznia 2011 Opublikowano 1 Stycznia 2011 Moje autko sprawuje się super, zrobiło koło 60 tys km i bez żadnych problemów. :>
simon__75 Opublikowano 1 Stycznia 2011 Opublikowano 1 Stycznia 2011 Moje autko sprawuje się super, zrobiło koło 60 tys km i bez żadnych problemów. :> Znajdą sie kiedys jakies foty z modów?
Flyer Opublikowano 2 Stycznia 2011 Opublikowano 2 Stycznia 2011 Na co Wam zdjecia skoro to jest operacja praktycznie P&P ?
simon__75 Opublikowano 2 Stycznia 2011 Opublikowano 2 Stycznia 2011 Na co Wam zdjecia skoro to jest operacja praktycznie P&P ? Wcześniej uzytkownicy rowniez pisali na temat zdjec... Chetnie bym zobaczyl jak to wyglada powiedzmy : krok po kroku... Jak ma sie sprawa ESP i ABSu po przekladce ? Byly z tym na poczatku jakies problemy ... jak to ma sie teraz?
Janusz00 Opublikowano 2 Stycznia 2011 Opublikowano 2 Stycznia 2011 ESP działa OK , a do ABS-u trzeba się przyzwyczaić :> W tygodniu postaram się wjechać na kanał i pstryknąć fotkę, ale generalnie to jest P&P
Młody_drog Opublikowano 2 Stycznia 2011 Opublikowano 2 Stycznia 2011 Trzeba się przyzwyczaić czyli co dokładnie? Wiem, że pisałeś już ale jak to się sprawuje w codziennej jeździe? Co jest inaczej
Janusz00 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Opublikowano 3 Stycznia 2011 ABS jest bardziej czuły , jakby się trochę za wcześnie włączał, ale jak się dociśnie mocniej hamulce to zatrzymuje się normalnie, jest to problem tylko zimy i bardzo śliskiej nawierzchni. W lecie jest to nieodczuwalne[br]Dopisany: 03 Styczeń 2011, 07:20_________________________________________________Koledzy szukam kogoś kto wyciągnie pomocną dłoń i wrzuci na jakiś serwer zdjęcia z moda i filmik jak zbiera się i hamuje Q na śniegu Proszę o mail na jaki to wysłać Pozdrawiam
Młody_drog Opublikowano 4 Stycznia 2011 Opublikowano 4 Stycznia 2011 poszedł priv[br]Dopisany: 03 Styczeń 2011, 21:35_________________________________________________OKej więc fotki: i filmik: [br]Dopisany: 04 Styczeń 2011, 13:37_________________________________________________Moim zdaniem z filmiku widać, że za***ista trakcja na śniegu ale z hamowaniem gorzej haha no ale to normalka, ogólnie to respect za swap
Janusz00 Opublikowano 4 Stycznia 2011 Opublikowano 4 Stycznia 2011 [br]Dopisany: 04 Styczeń 2011, 13:37_________________________________________________Moim zdaniem z filmiku widać, że za***ista trakcja na śniegu ale z hamowaniem gorzej haha no ale to normalka, ogólnie to respect za swap Panowie było tak ślisko, że Sprinter na zimówkach nie mógł ruszyć po płaskiej drodze. Początek filmiku start z TCS, w drugiej części bez TCS.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się