Marcin850527 Opublikowano 20 Listopada 2017 Opublikowano 20 Listopada 2017 O co chodzi z tym sygnałem prędkości z pinu 33??
Makale Opublikowano 20 Listopada 2017 Opublikowano 20 Listopada 2017 Zegary mam z 2001 roku i one brały prędkość bezpośrednio od skrzyni. Od 2002/2003 roku skrzynie nie miały impulsatora i tam był tylko czujnik wstecznego (tak jak u mnie, skrzynia z 2007roku) i trzeba pociągnąć sygnał prędkości z ABS do zegarów. Jak dobrze pójdzie to prędkość ruszy, jak nie to edycja wsadu licznika.
Makale Opublikowano 20 Listopada 2017 Opublikowano 20 Listopada 2017 doktorek83 Kurcze szkoda auta :((( Podłoga w bagażniku cała ? Może jakiś ogarnięty blacharz ładnie to wyciągnie bez spawania i ton szpachli. Żaden mechanik / elektryk / elektornik nie chce mi się podjąć przełożenia 2 pinów w kostce ABS, a sam boje się za to zabrać... Dużo ogólnie jest roboty żeby to zrobić ? Piny ładnie wychodzą czy trzeba jakieś narzędzia mieć ?
doktorek83 Opublikowano 20 Listopada 2017 Opublikowano 20 Listopada 2017 11 minut temu, Makale napisał: doktorek83 Kurcze szkoda auta :((( Podłoga w bagażniku cała ? Może jakiś ogarnięty blacharz ładnie to wyciągnie bez spawania i ton szpachli. Żaden mechanik / elektryk / elektornik nie chce mi się podjąć przełożenia 2 pinów w kostce ABS, a sam boje się za to zabrać... Dużo ogólnie jest roboty żeby to zrobić ? Piny ładnie wychodzą czy trzeba jakieś narzędzia mieć ? Bez problemu najpierw sprawdz w vcds jakie masz kodowanie po przelozeniu trzeba przejechac kawalek potem program u mnie w 03 abs 09375 login potem cogin 04475 wsc 00466 u mnie sprawdz na pompie jest ten numer 4ostatnie cyfry potem kiera w lewo 30% potem w 08 mb kanał 005 login 40168 potem w 04 kanał 001 i gotowe
Makale Opublikowano 20 Listopada 2017 Opublikowano 20 Listopada 2017 Ale ja na razie w samej kostce muszę piny przełożyć.
doktorek83 Opublikowano 20 Listopada 2017 Opublikowano 20 Listopada 2017 55 minut temu, Makale napisał: Ale ja na razie w samej kostce muszę piny przełożyć. O tym mówię po przełożeniu pinów ujrzysz piękna choinke ? na desce
Makale Opublikowano 20 Listopada 2017 Opublikowano 20 Listopada 2017 Już bez przełożenia mam choinkę. Miga ręczny, pali się ABS i ESP i na fisie czerwony wykrzyknik. Komp pokazuje zwarcie na czujniku ABS w lewym kole. Muszę przełożyć te piny, usunąć błąd i ABS ożyje tylko nie potrafię rozebrać tej wtyczki.
marcin4x4 Opublikowano 22 Listopada 2017 Opublikowano 22 Listopada 2017 (edytowane) W dniu 7.11.2017 o 13:10, MemberA4 napisał: powinny być równiez wybite litery Miałeś racje, na samym dole znalazłem zeszlifowane numery ale ETS udało się odczytać. 4 osoby niczego nie znalazły... a jeszcze okularów nie miałem. Masz może listę skrzyń z przełożeniami ? Edytowane 22 Listopada 2017 przez marcin4x4
MemberA4 Opublikowano 23 Listopada 2017 Opublikowano 23 Listopada 2017 (edytowane) W dniu 20.11.2017 o 14:29, Makale napisał: Dużo ogólnie jest roboty żeby to zrobić ? Piny ładnie wychodzą czy trzeba jakieś narzędzia mieć ? roboty nie jest dużo tylko jeden przewód trzeba dość naciągnąć żeby wszedł w otwór przynajmniej u mnie tak było że wszedł "na styk" do wyciągnięcia najlepiej mieć jeden z takich przyrządów ja poradziłem sobie drutem ze stali nierdzewnej podszlifowanym na odpowiednią grubość Po rozpięciu kostki z pompy ABS w jej środku jest zabezpieczenie które uniemożliwia wysówaniu pinów do tyłu posiada ono kontrastujacy kolor więc nie ma problemu z jego namierzeniem trzeba je tylko kawałek odsunąć od środka, poczujesz klikniecie po tym wsadzasz ten przyrząd i (nie wyciagając go) wyciągasz pin od tyłu piny są chyba stalowe bo zabezpieczenie na pinie musi być ciągle wciśnięte żeby on wyszedł z kostki Edytowane 23 Listopada 2017 przez MemberA4
MemberA4 Opublikowano 23 Listopada 2017 Opublikowano 23 Listopada 2017 14 godzin temu, marcin4x4 napisał: Masz może listę skrzyń z przełożeniami ? a do jakiego typu skrzyń potrzebujesz przełożenia to się coś poszuka
misiek_gda Opublikowano 23 Listopada 2017 Opublikowano 23 Listopada 2017 Witam jestem na etapie juz jezdzacego quattro.Postow jest od groma a ja nie naleze do cierpliwych .Dawca 2.5 tdi skrzynia wal tylny wuzek z dyfrem zbiornik.Wsio jest juz w pd130 nawet sprzeglo pasowalo.Predkosciomerz to juz wyczytalem ze idzie z absu tak samo jak moja fwd skrzynia musze tylko przerobic czujnik od wstecznego.Bardziej meczaca mnie sprawa to 2 wtyczki na pompie paliwa glowna wtyczka z zasilaniem i wskaznikiem paliwa to wiem wsio dziala, ale droga wtyczka 2 pinowa? Na angielskich forach mowia ze to od pompki przelewowej w zbiorniku jesli to prawda to co z nia zrobic ? Jak podlaczyc? I czy w ogole potrzeba ?Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Marcin850527 Opublikowano 24 Listopada 2017 Opublikowano 24 Listopada 2017 Brązowy masujesz , a drugi pin do niebieskiej kostki w licznikach pozycja bodajze 11
MemberA4 Opublikowano 24 Listopada 2017 Opublikowano 24 Listopada 2017 11 godzin temu, misiek_gda napisał: ale droga wtyczka 2 pinowa? ta wtyczka zostaje nie podłączona. 1
Marcin850527 Opublikowano 24 Listopada 2017 Opublikowano 24 Listopada 2017 (edytowane) . Edytowane 24 Listopada 2017 przez Marcin850527
MemberA4 Opublikowano 24 Listopada 2017 Opublikowano 24 Listopada 2017 12 godzin temu, misiek_gda napisał: Na angielskich forach mowia ze to od pompki przelewowej w zbiorniku jesli to prawda to co z nia zrobic ? J Cytuj Napisano 22 Wrzesień 2016 (edytowane) Jak masz wtyczkę dwupinową przy prawym pływaku to znaczy że masz zbiornik od 2.5 tdi. Przy tym silniku występował czujnik braku paliwa. Sygnał z czujnika blokował możliwość uruchomienia auta. W przypadku 1.9 tdi nie podpinasz go. Edytowane 22 Wrzesień 2016 przez bobikos 2
misiek_gda Opublikowano 24 Listopada 2017 Opublikowano 24 Listopada 2017 DziekiSent from my SM-G955F using Tapatalk
Makale Opublikowano 26 Listopada 2017 Opublikowano 26 Listopada 2017 Drugi wtyczka 2 pinowa jesty tylko w 2.5 tdi, jak paliwa nie masz to nie odpalisz auta. Pewno zabezpieczenie, żeby pompy VP44 nie zapowietrzyć
shogu Opublikowano 26 Listopada 2017 Opublikowano 26 Listopada 2017 a do jakiego typu skrzyń potrzebujesz przełożenia to się coś poszuka [emoji4] Mam listę wszystkich dyferow i skrzyń biegów. Podaj e-mail to podeśle Sent from my iPhone using Tapatalk
misiek_gda Opublikowano 29 Listopada 2017 Opublikowano 29 Listopada 2017 Dobra auto po jezdzie testowej i jestem w szoku trasa ta sama w ciagu tyg 400 mil z kawalkiem i z 5tki skrzyni na 6tke quattro 1/4 zbiornika w kieszeni spalanie max 52mpg na skrzyni 5tceDo 60mpg na skrzyni 6tce QPredkosci te sameWal zostal przerobiony i podpora przesunieta o 20 cm do ori mocowania widzialem na necie ze sa waly z krotka jedna czescia tak czy inaczej firma robila juz na takie patenty do ciezarowych wiec tym sie nie przejmujeCzujnik wstecznego zrobiony z wykozystaniem starej wtyczki z oski plus nowa wtyczka z audiTeraz tak zbiornik paliwa z 2.5tdi 180 z jednym plywakiem czy kodowanie jest takie samo do wskaznika bo zauwazylem ze jest bardzo czuly wskaznik na zmiany stylu jazdySkrzynia z 2.5 wydaje mi sie ze miala chlodnice bo byly 2 otwory nie zaslepione jeden nad pol osia drogi na tranfer boxie czy chodnica zeczywiscie jest wymagana czy wystarczy zaslepic (tak mam na ta chwile i z 500 mil zrobione juz)Czy pompa absu z 2.5 bedzie pasowac do 1.9?Sent from my SM-G955F using Tapatalk
bobikos Opublikowano 30 Listopada 2017 Opublikowano 30 Listopada 2017 2.5 tdi miały chłodnicę oleju. Ja wymieniłem chłodnicę na wersję od 1.9 tdi automat - ona ma chłodnicę oleju w chłodnicy wody, wszystko pasuje do siebie. Możesz jeździć bez lub dodać osobną chłodniczkę. Jak bardzo jest ona potrzebna nikt Ci raczej nie odpowie, najwyżej ugotujesz skrzynię. Pompę abs musisz kupić od Q, czyli z końcówką A. Wersja silnikowa nie ma znaczenia bo i tak trzeba zakodować. Drugi czujnik poziomu paliwa trzeba podciągnąć do licznika i sam licznik przekodować. Na jednym pływaku od poziomu 1/4 w dół wskaźnik zaczyna szaleć.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się