Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przekładka z ośki na quattro w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja robiłem reset haczyków przy dzwigni recznego

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

  • Odpowiedzi 2.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
25 minut temu, MemberA4 napisał:

Ja robiłem reset haczyków przy dzwigni recznego

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
 

według tego schematu czy jest  inny sposób??

Opublikowano
Witam Panowie
 
 robił ktoś po wymianie na quattro regulację linek ręcznego? bo łapie mi za wysoko wcześniej łapał niżej? 
zmalałem coś takiego? robił ktoś z forum według tego czy jest jakaś inna regulacja?
 
 
* Dzięki automatycznej regulacji hamulca tylnego koła, nie jest już konieczna dalsza regulacja hamulca ręcznego. Ponowna regulacja jest wymagana tylko w przypadku wymiany cięgien hamulca ręcznego, zacisków hamulcowych, klocków hamulcowych lub tarcz hamulcowych.
* Nożny układ hamulcowy musi być odpowietrzony i działać prawidłowo.
* Dźwignia hamulca ręcznego, cięgna hamulca ręcznego i uchwyt muszą być całkowicie zamontowane

– Ustawić pozycję dźwigni przy zaciskach hamulcowych A = 1,5 mm za pomocą szczelinomierza
– Nacisnąć silnie pedał hamulca co najmniej 3 razy.
Dla lepszej przejrzystości dźwignia hamulca ręcznego jest przedstawiona w stanie wymontowanym.

a460180.png

– Nacisnąć przycisk odblokowujący poz. -2-. (Obydwa haki zatrzaskowe muszą chwycić ucha cięgien hamulca ręcznego)
– Puścić przycisk odblokowujący
– Przynajmniej 3 razy mocno pociągnąć dźwignię ręcznego hamulca
– Dźwignia ręcznego hamulca w położeniu spoczynkowym.
– Nacisnąć przycisk odblokowujący. (Obydwa haki zatrzaskowe muszą chwycić ucha cięgien hamulca ręcznego)
– Puścić przycisk odblokowujący
– Wyjąć szczelinomierz z zacisków hamulcowych

a460181.png

– Skontrolować ustawienie dźwigni na zaciskach hamulcowych.
– Odstęp A między dźwignią a ogranicznikiem powyżej 0 i poniżej 1,5 mm
Tylko te czynności zrobiłem bez szczelinomierza. Po tym reczny łapie praktycznie od samego początku

– Nacisnąć przycisk odblokowujący poz. -2-. (Obydwa haki zatrzaskowe muszą chwycić ucha cięgien hamulca ręcznego)
– Puścić przycisk odblokowujący
– Przynajmniej 3 razy mocno pociągnąć dźwignię ręcznego hamulca
– Dźwignia ręcznego hamulca w położeniu spoczynkowym.
– Nacisnąć przycisk odblokowujący. (Obydwa haki zatrzaskowe muszą chwycić ucha cięgien hamulca ręcznego)
– Puścić przycisk odblokowujący

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
3 godziny temu, MemberA4 napisał:

Ja robiłem reset haczyków przy dzwigni recznego

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
 

A jak to się niby robi?

Wyczytałem gdzieś że na tym samoregulatorze linki trzeba wcisnąć mały śrubokręt w dziurkę na samoregulatorze i to się ,,resetuje''

Opublikowano
A jak to się niby robi?

Wyczytałem gdzieś że na tym samoregulatorze linki trzeba wcisnąć mały śrubokręt w dziurkę na samoregulatorze i to się ,,resetuje''

Sam sobie odpowiedziałeś na pytanie [emoji4]

Po zdemontowaniu tylnej popiołki jest do tego dojście. Wazne jest zeby dzwignia od ręcznego byla nie zaciagnieta.

 

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

Opublikowano

Czy pływaki z b6 1.9 quattro 2004 będą pokazywać tak samo czy odwrotnie jak w moim b7 2.0tdi fwd 2005? :) 

Opublikowano

Jak z Europy to powinno być ok ze wskazaniem.. 

Opublikowano
Jak z Europy to powinno być ok ze wskazaniem.. 
Nie wprowadzaj kolegi w błąd. Jakbyś poczytał troche temat to byś się dowiedział że z anglika też można zakładać części i wskazania będą dobre. Różnica polega w numerach części(pływaków) przypisanych do nr VIN bo były zmieniane w przedziale czasowym. Było to opisywane w tym temacie.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
W dniu 31.01.2018 o 07:06, MemberA4 napisał:

Nie wprowadzaj kolegi w błąd. Jakbyś poczytał troche temat to byś się dowiedział że z anglika też można zakładać części i wskazania będą dobre. Różnica polega w numerach części(pływaków) przypisanych do nr VIN bo były zmieniane w przedziale czasowym. Było to opisywane w tym temacie.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
 

Faktycznie były gdzieś podane numery VIN w których występował jaki system... zostawiam to na później, nie bede znowu trzepał całego tematu.

Mam kolejne pytanie. Ktoś tu pisał że pompa abs z b6 i b7 jest inna. W moim dawcy (b6 2004) wystepuje pompa o numerze 8E0 614 517 A i dzięki allegro (niezbyt dobre źródło informacji) ustaliłem że ten sam numer występował w 2005 b7 2.0tdi. Ktoś może to potwierdzić lub obalić przy pomocy etki?

Opublikowano
Faktycznie były gdzieś podane numery VIN w których występował jaki system... zostawiam to na później, nie bede znowu trzepał całego tematu.
Mam kolejne pytanie. Ktoś tu pisał że pompa abs z b6 i b7 jest inna. W moim dawcy (b6 2004) wystepuje pompa o numerze 8E0 614 517 A i dzięki allegro (niezbyt dobre źródło informacji) ustaliłem że ten sam numer występował w 2005 b7 2.0tdi. Ktoś może to potwierdzić lub obalić przy pomocy etki?
W B7 bylo ESP 8.0 a w B6 bylo ESP 5.7 wiec raczej odpada ta teoria [emoji4]

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
5 minut temu, MemberA4 napisał:

W B7 bylo ESP 8.0 a w B6 bylo ESP 5.7 wiec raczej odpada ta teoria emoji4.png

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
 

Myślałem że ten numer dotyczy mechanicznej częsci pompy, a sam sterownik jest inny. W takim razie zamienie pompe quattro b6 na quattro b7;)

Opublikowano

Na fonie slabo mi etka pokazuje ale w B7 byly podwójne literówki na końcach numerow pomp

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
22 godziny temu, misiek95 napisał:

Myślałem że ten numer dotyczy mechanicznej częsci pompy, a sam sterownik jest inny. W takim razie zamienie pompe quattro b6 na quattro b7;)

musisz patrzeć na numer pompy i rocznik bo w b7 były dwa rodzje pompy abs. Ja sobie sprawdziłem w, którym przedziale jest moja pompa z óśki i wiem że potrzebuję tą nowszą. znaczy mam bo była razem z częściami przy przekładce, ale jeszcze jej nie wymieniłem ..

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
35 minut temu, Misieqq7 napisał:

musisz patrzeć na numer pompy i rocznik bo w b7 były dwa rodzje pompy abs. Ja sobie sprawdziłem w, którym przedziale jest moja pompa z óśki i wiem że potrzebuję tą nowszą. znaczy mam bo była razem z częściami przy przekładce, ale jeszcze jej nie wymieniłem ..

Gdzie znajde takie zestawienie pomp? Jest jakaś tabelka do tego?

Opublikowano
47 minut temu, misiek95 napisał:

Gdzie znajde takie zestawienie pomp? Jest jakaś tabelka do tego?

sprawdź sobie w etka online audi, tam jest wszystko od a do z..

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
W dniu 24.01.2018 o 20:51, Misieqq7 napisał:

Kolego dziś sprawdzałem i przy 140 na 6b miałem coś lekko ponad 2900 obrotów. Także Soul87 się nie mylił:) 

Kolego jakie masz oznaczenie skrzyni ? Jak auto się zbiera na tej skrzyni bo widać że jest trochę długa 

Opublikowano
33 minuty temu, Miras95 napisał:

Kolego jakie masz oznaczenie skrzyni ? Jak auto się zbiera na tej skrzyni bo widać że jest trochę długa 

Z  tego co pamiętam to gve. Zbiera się chyba normalnie, wiadomo że doszedł tylny most i jest trochę inaczej niż w osce.  na  5 biegu przy 3000 obrotów mam mniej więcej tyle co  miałem w mojej 5 biegowej . 6 bieg teraz używam rzadko bo  nie mam za bardzo gdzie . .

Opublikowano

Chodzi mi najbardziej jak sie zbiera na 1,2,3 biegu w porównaniu z oską ? :)

Ja chciałem do siebie założyć GJV z 3.0 asn bo GJW z 1.8t bfb ciężko zdobyć i drogie są a tu widzę że jeszcze dłuższą założyłeś do 1.8t :)

Opublikowano

Zdaje mi się ze jest tak samo na  1.2.3. Ale quattro czuć przy ruszaniu jest trochę inny start. Paru chłopaków tez zakładalo  i  jeżdżą. W b7 bfb  1.8t ma podobne przełożenie . Kolega z  forum ma 3 tys obrotów przy 140. Na  autostrady jak  znalazł

Opublikowano

Koledzy jestem świeżo po przekładce na quattro. Wszystko ok poza dwoma problemami.  Po pierwsze wydech z 2.0tfsi tak wyje na wyższych obrotach ze masakra oraz czasem strzela przy ostrym butowaniu przy zmianie biegow. Mam dp zamiast kata ale na seryjnym wydechu fwd było ok może na zimnym trochę brzeczal. Plecionka nowa jest. Drugi problem że drugiego dnia jazdy zaczeło ślizgac się sprzęgło ale raczej tylko na zimnym silniku jeszce to sprawdzę jutro.  Sprzęgło zostało moje z b6 bo ma przelatane może z 60tys. Auto po programie jeszcze na osce był robiony 219km. Co myślicie o tych sprawach?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...