Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przekładka z ośki na quattro w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie wiązka pompy paliwa i pływaka w FWD, po rozwinięciu z parcianej izolacji daje się przenieść z pod podłogi bagażnika pod kanape? Czy cięcie i lutowanie tylko? Wtyczka jest taka sama? 

  • Odpowiedzi 2.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
2 minuty temu, misiek95 napisał:

Panowie wiązka pompy paliwa i pływaka w FWD, po rozwinięciu z parcianej izolacji daje się przenieść z pod podłogi bagażnika pod kanape? Czy cięcie i lutowanie tylko? Wtyczka jest taka sama? 

nie musisz rozwijać i skracać wystarczy zwinąć nadmiar w kółko i spiąć trytytką :) wtyczka ta sama tylko w tej zaślepce gumowej co jest przy krawędzi otworu musisz zrobić przejście na przewody

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)
3 minuty temu, MemberA4 napisał:

tylko w tej zaślepce gumowej co jest przy krawędzi otworu musisz zrobić przejście na przewody

chodzi o drugi pływak oczywiście

Edytowane przez MemberA4
Opublikowano

o tą gumke chodzi :) tw.jpg

z bagażnika z kablami podmienisz tą z prwego otworu a w lewym musisz dorobić kanalik żeby przewodów nie ścisnąć pokrywą

Opublikowano

Dzięki :) mam też z dawcy te gumki razem z wiązką, coś wyrzeźbie

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Hej.

Mam prośbę do ludzi co do 1.9tdi dokladali napedy z 2.5tdi.

Czy ktoś jest w stanie zrobic zrzuty na telefonie jadac na każdym biegu 2000obr. Chciałbym sprawdzic jakie sa roznice predkosci na kazdym biegu w porównaniu ze skrzynia od 1.9 quattro bo mam w planach taka zamiane zrobic[emoji16]

To sa moje foty

4d0edd1043128b5e0fad72e91b377106.jpg2c2dd3b99f60d5ff81cc4f398b332c57.jpg1c23f85da7aa231430038d3ccd76d12a.jpg483f65a498eac2b9e879b4c69c280db0.jpgc58c71616e349c88833771fb9b9de6df.jpgf890afa6941dab9fb66bcb31a8be27d9.jpg

 

Sorki za ostrość ale takie mam wibracje [emoji39]

 

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Opublikowano

Muszę się przejechać to napiszę jak jest u mnie. Mam skrzynię FTM z serii skrzyń o oznaczeniu 01E, występowała w wersji silnikowej 180 KM (z chłodnicą oleju). Główna jej wada to bardzo krótkie przełożenia 1 i 2 biegu.

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Ok. Czekamy [emoji16][emoji16]

Ta którą ja mam to słynna GBC też 01E z przelozeniem 37/9

Najbardziej by mnie właśnie interesował typ 01E bo nie chcę wymieniać wybieraka[emoji3]

 

A ciekawe czy ktoś ma włożoną do 1.9 skrzynię od B7 3.0tdi [emoji16]

 

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Opublikowano

Na razie do trójki
1 ok 18 km/h
2 ok 30 km/h
3 ok50 km/hefcb55137cd03ab84ee11d11bca2fa0f.jpgb5f3cbce3c41ef5f3e7cf0061fb14d4c.jpg0bcd15ba96263dff9da8278977ef0947.jpg

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Jak narazie to jest praktycznie to samo choć na 1ce 1.9 wyglada lepiej [emoji16], ciekawe jak na wyzszych biegach będzie ale szalu to narazie na mnie nie robi. Myślałem ze wieksze roznice beda na korzyść skrzyni z 2.5tdi

 

 

 

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Opublikowano

Pomiar na 4, 5 oraz dwa na 6, ten uciety przy 2000 obr, ten drugi jak widać przy 2600. Opony 16 cali o ile pamiętam 205/55 - ten wg zaleceń audi. Ma to o tyle znaczenie że jeśli masz 17 225/45 to one zniżką prędkość (wg mnie ok 8%)77e5fe940ec1ab6f441e399e75702530.jpg50ae2b74d1f3f08c8e63455ecf3e853e.jpg7c6a6ecbe0739a2dbcc18b85a3cfceb9.jpgc6fc8b5453ee55d4a74512a935b82ccb.jpg

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

no teraz to już lepiej ta różnica wygląda na korzyść 2,5 tdi

zawsze coś wiecej tych km/h na trasie. domyslam się że nie ma żadnego ociągania się w przyspieszaniu na 6-tce

ja mam koła 195/65R15 więc to zamiennie z Twoimi więc wyniki są robione podobnie

Dzięki bobikos za fatygę :thumbup1:

 narazie zmiana napędu z 1.9 na 2,5 jest jeszcze w planach na lato :decayed:

Edytowane przez MemberA4
Opublikowano

Przy 150 KM i 360 Nm w quattro, na 6 biegu szału nie ma. Przydałoby się mieć w okolicach 170 KM.
Pada Ci skrzynia że takie zmiany planujesz?
Do skrzyni FTM/ENV trzeba wymienić chłodnicę wody na wersję od automatu.

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Przy 150 KM i 360 Nm w quattro, na 6 biegu szału nie ma. Przydałoby się mieć w okolicach 170 KM.
Pada Ci skrzynia że takie zmiany planujesz?
Do skrzyni FTM/ENV trzeba wymienić chłodnicę wody na wersję od automatu.

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka


U mnie napęd jest narazie ok tylko takie widzi mi się ubzdurałem sobie bo do 2.5 można wiecej używanych gratów dostać w lepszych cenach a z chłodzeniem jakos się coś wymyśli jak już dojdzie co do czego[emoji16]

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Panowie czy kojarzycie kto w Warszawie (ew. całe mazowieckie) podjąłby się takiej przekładki? Gratów pełno na allegro/olx ale ze znalezieniem usługi ciężej. No i jakiś cynk co do jakości wykonywanej roboty też by się przydał. :) 

Opublikowano
W dniu 4.03.2018 o 04:28, Pontik napisał:

Panowie czy kojarzycie kto w Warszawie (ew. całe mazowieckie) podjąłby się takiej przekładki? Gratów pełno na allegro/olx ale ze znalezieniem usługi ciężej. No i jakiś cynk co do jakości wykonywanej roboty też by się przydał. :) 

Również czekam na odpowiedź na powyższe :)

Opublikowano

W Kętrzynie wykonują takie usługi z automatu na manual/quattro ale chyba na ich częściach ale myślę to że to kwestia dogadania się . 

To jest ta osoba która ma wystawione aukcje na allegro że przekładka z automatu na manual b6 

Opublikowano

Witam, czy podczas ruszania ze skręconymi kołami odczuwacie drgania, wibracje, przeskakiwanie kół? (quattro) 

- wymieniłem już przegub wału przy skrzyni (miałem drgania podczas jazdy, po wymianie jest dobrze)

- w tym tygodniu wrzucam nową poduszkę pod skrzynie biegów (wymiana profilaktyczna może coś pomoże na drgania przy ruszaniu)

bardzo delikatnie trzeba obchodzić się ze sprzęgłem żeby nie słyszeć głuchego stuku (chyba wału) przy ostrzejszej jeździe

ogólnie gdy ruszam na samym sprzęgle (polsprzegle bez gazu) to drga mi cała karoseria, wystarczy lekko dodać gazu i auto rusza normalnie. 

przebieg: prawie 270tys. 

 olej w skrzyni biegów oraz tylnym moście zalany nowy 75w90. żadnych wycieków nie mam. 

Co tu z tym autem zrobić? bo juz nie mam pomysłów :)

Opublikowano
2 minuty temu, JeJu napisał:

Witam, czy podczas ruszania ze skręconymi kołami odczuwacie drgania, wibracje, przeskakiwanie kół? (quattro) 

 

 

Quattro tak ma . 

Opublikowano

tyle juz wątków na forach przejrzałem na a4 i a6 i zdania są podzielone. jedni mowią ze tak ma być, inni że coś jest nie tak ale jednoznacznej diagnozy nie ma.  

Niby zawias z tyłu jest bardzo wytrzymały i się go nie rusza. Jeszcze myślę nad mocowaniem tylnego mostu. Może któreś tuleje są uszkodzone. Nie jeździłem innymi quattro wiec nie mam porównania. Ale manewrując na rondzie żadnych drgań nie ma. A sprzęgło dobrze działa, zawsze wysprzęgla, biegi jak po maśle wskakują. 

Troche komfort przy manewrach spada... 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...