misiek95 Opublikowano 28 Lutego 2018 Opublikowano 28 Lutego 2018 Panowie wiązka pompy paliwa i pływaka w FWD, po rozwinięciu z parcianej izolacji daje się przenieść z pod podłogi bagażnika pod kanape? Czy cięcie i lutowanie tylko? Wtyczka jest taka sama?
MemberA4 Opublikowano 28 Lutego 2018 Opublikowano 28 Lutego 2018 2 minuty temu, misiek95 napisał: Panowie wiązka pompy paliwa i pływaka w FWD, po rozwinięciu z parcianej izolacji daje się przenieść z pod podłogi bagażnika pod kanape? Czy cięcie i lutowanie tylko? Wtyczka jest taka sama? nie musisz rozwijać i skracać wystarczy zwinąć nadmiar w kółko i spiąć trytytką wtyczka ta sama tylko w tej zaślepce gumowej co jest przy krawędzi otworu musisz zrobić przejście na przewody 1
MemberA4 Opublikowano 28 Lutego 2018 Opublikowano 28 Lutego 2018 (edytowane) 3 minuty temu, MemberA4 napisał: tylko w tej zaślepce gumowej co jest przy krawędzi otworu musisz zrobić przejście na przewody chodzi o drugi pływak oczywiście Edytowane 28 Lutego 2018 przez MemberA4
MemberA4 Opublikowano 28 Lutego 2018 Opublikowano 28 Lutego 2018 o tą gumke chodzi t z bagażnika z kablami podmienisz tą z prwego otworu a w lewym musisz dorobić kanalik żeby przewodów nie ścisnąć pokrywą
misiek95 Opublikowano 28 Lutego 2018 Opublikowano 28 Lutego 2018 Dzięki mam też z dawcy te gumki razem z wiązką, coś wyrzeźbie Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
MemberA4 Opublikowano 2 Marca 2018 Opublikowano 2 Marca 2018 Hej. Mam prośbę do ludzi co do 1.9tdi dokladali napedy z 2.5tdi. Czy ktoś jest w stanie zrobic zrzuty na telefonie jadac na każdym biegu 2000obr. Chciałbym sprawdzic jakie sa roznice predkosci na kazdym biegu w porównaniu ze skrzynia od 1.9 quattro bo mam w planach taka zamiane zrobic[emoji16] To sa moje foty Sorki za ostrość ale takie mam wibracje [emoji39] Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
bobikos Opublikowano 2 Marca 2018 Opublikowano 2 Marca 2018 Muszę się przejechać to napiszę jak jest u mnie. Mam skrzynię FTM z serii skrzyń o oznaczeniu 01E, występowała w wersji silnikowej 180 KM (z chłodnicą oleju). Główna jej wada to bardzo krótkie przełożenia 1 i 2 biegu.Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
MemberA4 Opublikowano 2 Marca 2018 Opublikowano 2 Marca 2018 Ok. Czekamy [emoji16][emoji16]Ta którą ja mam to słynna GBC też 01E z przelozeniem 37/9Najbardziej by mnie właśnie interesował typ 01E bo nie chcę wymieniać wybieraka[emoji3] A ciekawe czy ktoś ma włożoną do 1.9 skrzynię od B7 3.0tdi [emoji16] Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
bobikos Opublikowano 2 Marca 2018 Opublikowano 2 Marca 2018 Na razie do trójki1 ok 18 km/h2 ok 30 km/h3 ok50 km/hWysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
MemberA4 Opublikowano 2 Marca 2018 Opublikowano 2 Marca 2018 Jak narazie to jest praktycznie to samo choć na 1ce 1.9 wyglada lepiej [emoji16], ciekawe jak na wyzszych biegach będzie ale szalu to narazie na mnie nie robi. Myślałem ze wieksze roznice beda na korzyść skrzyni z 2.5tdi Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
bobikos Opublikowano 3 Marca 2018 Opublikowano 3 Marca 2018 Pomiar na 4, 5 oraz dwa na 6, ten uciety przy 2000 obr, ten drugi jak widać przy 2600. Opony 16 cali o ile pamiętam 205/55 - ten wg zaleceń audi. Ma to o tyle znaczenie że jeśli masz 17 225/45 to one zniżką prędkość (wg mnie ok 8%)Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
MemberA4 Opublikowano 3 Marca 2018 Opublikowano 3 Marca 2018 (edytowane) no teraz to już lepiej ta różnica wygląda na korzyść 2,5 tdi zawsze coś wiecej tych km/h na trasie. domyslam się że nie ma żadnego ociągania się w przyspieszaniu na 6-tce ja mam koła 195/65R15 więc to zamiennie z Twoimi więc wyniki są robione podobnie Dzięki bobikos za fatygę narazie zmiana napędu z 1.9 na 2,5 jest jeszcze w planach na lato Edytowane 3 Marca 2018 przez MemberA4
bobikos Opublikowano 3 Marca 2018 Opublikowano 3 Marca 2018 Przy 150 KM i 360 Nm w quattro, na 6 biegu szału nie ma. Przydałoby się mieć w okolicach 170 KM.Pada Ci skrzynia że takie zmiany planujesz? Do skrzyni FTM/ENV trzeba wymienić chłodnicę wody na wersję od automatu. Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
MemberA4 Opublikowano 3 Marca 2018 Opublikowano 3 Marca 2018 Przy 150 KM i 360 Nm w quattro, na 6 biegu szału nie ma. Przydałoby się mieć w okolicach 170 KM.Pada Ci skrzynia że takie zmiany planujesz? Do skrzyni FTM/ENV trzeba wymienić chłodnicę wody na wersję od automatu. Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu TapatalkaU mnie napęd jest narazie ok tylko takie widzi mi się ubzdurałem sobie bo do 2.5 można wiecej używanych gratów dostać w lepszych cenach a z chłodzeniem jakos się coś wymyśli jak już dojdzie co do czego[emoji16]Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Pontik Opublikowano 4 Marca 2018 Opublikowano 4 Marca 2018 Panowie czy kojarzycie kto w Warszawie (ew. całe mazowieckie) podjąłby się takiej przekładki? Gratów pełno na allegro/olx ale ze znalezieniem usługi ciężej. No i jakiś cynk co do jakości wykonywanej roboty też by się przydał.
Przym Opublikowano 5 Marca 2018 Opublikowano 5 Marca 2018 W dniu 4.03.2018 o 04:28, Pontik napisał: Panowie czy kojarzycie kto w Warszawie (ew. całe mazowieckie) podjąłby się takiej przekładki? Gratów pełno na allegro/olx ale ze znalezieniem usługi ciężej. No i jakiś cynk co do jakości wykonywanej roboty też by się przydał. Również czekam na odpowiedź na powyższe
Dominik93 Opublikowano 11 Marca 2018 Opublikowano 11 Marca 2018 W Kętrzynie wykonują takie usługi z automatu na manual/quattro ale chyba na ich częściach ale myślę to że to kwestia dogadania się . To jest ta osoba która ma wystawione aukcje na allegro że przekładka z automatu na manual b6
JeJu Opublikowano 14 Marca 2018 Opublikowano 14 Marca 2018 Witam, czy podczas ruszania ze skręconymi kołami odczuwacie drgania, wibracje, przeskakiwanie kół? (quattro) - wymieniłem już przegub wału przy skrzyni (miałem drgania podczas jazdy, po wymianie jest dobrze) - w tym tygodniu wrzucam nową poduszkę pod skrzynie biegów (wymiana profilaktyczna może coś pomoże na drgania przy ruszaniu) bardzo delikatnie trzeba obchodzić się ze sprzęgłem żeby nie słyszeć głuchego stuku (chyba wału) przy ostrzejszej jeździe ogólnie gdy ruszam na samym sprzęgle (polsprzegle bez gazu) to drga mi cała karoseria, wystarczy lekko dodać gazu i auto rusza normalnie. przebieg: prawie 270tys. olej w skrzyni biegów oraz tylnym moście zalany nowy 75w90. żadnych wycieków nie mam. Co tu z tym autem zrobić? bo juz nie mam pomysłów
soul87 Opublikowano 14 Marca 2018 Opublikowano 14 Marca 2018 2 minuty temu, JeJu napisał: Witam, czy podczas ruszania ze skręconymi kołami odczuwacie drgania, wibracje, przeskakiwanie kół? (quattro) Quattro tak ma .
JeJu Opublikowano 14 Marca 2018 Opublikowano 14 Marca 2018 tyle juz wątków na forach przejrzałem na a4 i a6 i zdania są podzielone. jedni mowią ze tak ma być, inni że coś jest nie tak ale jednoznacznej diagnozy nie ma. Niby zawias z tyłu jest bardzo wytrzymały i się go nie rusza. Jeszcze myślę nad mocowaniem tylnego mostu. Może któreś tuleje są uszkodzone. Nie jeździłem innymi quattro wiec nie mam porównania. Ale manewrując na rondzie żadnych drgań nie ma. A sprzęgło dobrze działa, zawsze wysprzęgla, biegi jak po maśle wskakują. Troche komfort przy manewrach spada...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się