Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przekładka z ośki na quattro w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Znalazłem zestaw Q z 2.5tdi z 2002 roku. Skrzynia jest z impulsatorem i z chłodzeniem.

Chce to włożyć do mojego AVF z 2004 roku. Przeszczep z powyżej 2002/2003 do poniżej 2002/2003 został już tu w wątku wielokrotnie poruszany. Co natomiast w mojej sytuacji?

Dwa pytania.

Co się wydarzy w kwestii zczytu prędkości?  U mnie czyta z ABS a w skrzyni dawcy z impulsatora. Jeżeli wladuje taka skrzynie do mnie to co się wydarzy?

Co w temacie wskazań poziomu paliwa na liczniku? Będzie odwrotnie pokazywało?

  • Odpowiedzi 2.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

nic się nie stanie - nie podpinasz impulsatora w ogóle i tyle , licznik będzie brał prędkość z ABS jak wcześniej 

co do wskazań paliwa , 2002 już będzie pokazywał prawidłowo ( w 2000/2001 były inne pływaki ) 
 

Opublikowano

Ok dzięki.

a skrzynia FZK to typ 03A? Wiem że nie ma już w niej chłodzenia i jest z budy z 2003 roku

Opublikowano

FZK ma numer 0A3300040H czyli to już 0A3 ( bez impulsatora ) 

Opublikowano
22 minuty temu, Banan napisał:

FZK ma numer 0A3300040H czyli to już 0A3 ( bez impulsatora ) 

No i elegancko. Mam zestaw z taką skrzynia na oku. Wygląda na to, że go wezmę do mojego AVF

Opublikowano (edytowane)

no 0A3 do AVF to zapas będzie duży bo ja miałem tą skrzynię w C6 3.0tdi w manualu i z tego co kojarzę to szły do S4 b6/b7 i do  RS4 b7

 

Teraz patrzę że ta FZK to z 2.5tdi  jest :decayed:

Edytowane przez Banan
Opublikowano

Czy linki ręcznego mogą być z ośki? Mam linki z Q ale obcięte:kwasny: jedni piszą że muszą być z Q inni zaś że podejdą z ośki. 

Przeszczep z 2.5tdi skrzynia FZK

Opublikowano

No i Q zakupione. Pytanie do tych co montowali wydech z 2.5tdi do 1.9. w wydechu z V-ki od tłumika środkowego lecą dalej w kierunku kolektora dwie rury. Jak to u siebie rozwiazaliscie zeby do AVF to wyrzeźbić. Muszę coś jeszcze dokupić?

 

IMG-20201205-WA0000.jpg

Opublikowano

Musisz wspawać ypipe. Wydech od 2.5tdi jest średnio plug and play do rzedowki

Opublikowano
31 minut temu, soul87 napisał:

Musisz wspawać ypipe. Wydech od 2.5tdi jest średnio plug and play do rzedowki

Możecie mnie naprowadzić? Co muszę dokładnie dokupić/zrobić żeby to miało ręce i nogi. 

Opublikowano

Dobra kwestie przeróbki wydechu ogarnę. Już wiem o co kaman.

Mam skrzynie 6bieg HCF typu O1X a wrzucać będę 6bieg FZK 03A

Czy ta akcja będzie wiązać się z wymianą wybieraka?

Opublikowano

Dolozylem u mnie quattro i mam problem z plywakami. Podlaczylem drugi plywak wedlug tego co pisali wczesniej masa pod pin 3 a sygnal pin 11. Problem ze jak zakoduje pod quattro zatankowany pełny bak to pokazuje na zegarach 1/2 baku. W vcds sensor1 28L a sensor2 8L natomiast po zakodowaniu na oske pokazuje juz pełen bak sensor1 67L sensor2 B/N. Jak to ogarnąć zeby działało poprawnie?

Opublikowano (edytowane)

A jakie oporności pływaki pokazują przy pełnym? Albo zmierz na wtyczce. Pływak dołożony z jakiego rocznika?

 

 mase pod pin 3 ale czego? 

Edytowane przez Banan
Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, Banan napisał:

A jakie oporności pływaki pokazują przy pełnym? Albo zmierz na wtyczce. Pływak dołożony z jakiego rocznika?

 

 mase pod pin 3 ale czego? 

Oporności jutro sprawdzę. Całość brałem  z b7 3.0 tdi nie wiem z ktorego roku ale na koszach takue numery: lewy: 8E0201317R prawy: 8E0919050M. Moja audi 10.2003 r

mase od pinu nr 3 kostki licznika do kostki baku i pin 11 kostki licznika do kostki baku tak podłaczylem

Edytowane przez dzejo
Opublikowano (edytowane)

To źle podpiąłeś - pin 3 wtyczki pływaka do masy ( a nie do pinu 3 licznika ) 

Pod pin 3 licznika jest podpięty pierwszy pływak , pod pin 11 licznika drugi pływak.

Piny nr. 3 obydwu pływaków są podpięte do masy 

 

Do licznika tylko jeden kabelek ciągniesz , a mase z pierwszego pływaka możesz wziąć.

Edytowane przez Banan
Opublikowano
7 minut temu, Banan napisał:

To źle podpiąłeś - pin 3 wtyczki pływaka do masy ( a nie do pinu 3 licznika ) 

Pod pin 3 licznika jest podpięty pierwszy pływak , pod pin 11 licznika drugi pływak.

Piny nr. 3 obydwu pływaków są podpięte do masy 

 

Do licznika tylko jeden kabelek ciągniesz , a mase z pierwszego pływaka możesz wziąć.

To zle zrozumialem jutro sprawdze to :D dlatego mialem blad plywaka przerwa badz zwarcie do masy ale skasowałem i juz sie nie pojawil :D 

Opublikowano
W dniu 30.06.2020 o 08:33, MemberA4 napisał:

Sorki ze względu ze robiłem to dawno troche sie walnąłem z tym co napisałem bo rozrusznik zrobiłem z dwóch o nr 03G911023 i 068911024H

od 03G911023 wziąłem czarną cześć z wirnikiem a od 068911024H górę bo nie opierała się od blok silnika i umożliwiła mi podłączenie przewodów bez konieczności ich przedłużania jedynie wtyczkę od cewki musiałem zmienić

Hej dopiero będę się za to zabierał, dałbyś radę jakoś zaznaczyć na dwóch zdjęciach co zamieniłes miejscami?  Dzieki

Opublikowano

Panowie przy dołożeniu Q tylne sprężyny i amorki trzeba zmieniać czy można montować z ośki zawieszenie mam be.

Opublikowano
Godzinę temu, aker napisał:

Panowie przy dołożeniu Q tylne sprężyny i amorki trzeba zmieniać czy można montować z ośki zawieszenie mam be.

Ja zostawiłem swoje. 

  • Pomoc techniczna 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...