turdzi Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 fajnie, tylko jaki ma to zwiazek z opiniami o 2.0 BRE
jaro4444 Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 jak Jaro napisze to nie !@#$@# we wsi ja tam nawet jakby napisal ze jest 27zaworowy to bym sie najpierw zastanowil czy sie w audi nie pomylili Dziękuję za zaufanie, ale każdy jest omylny i nikt nie ma monopolu na wiedzę. W tej wyliczance z pamięci zrobiłem też z pośpiechu jeden błąd (poprawiony już teraz)
tklimczak Opublikowano 3 Stycznia 2010 Opublikowano 3 Stycznia 2010 Witam , pozwolicie ze tez sie cos wypowiem z moich doswiadczen ale na temat 1.9TDI AWX a mianowicie zakupilem moja niunie jak miala najechane juz 160 tys km , ujezdzam ja od 3 lat i do tej pory nie mialem zadnych wiekszych klopotow. Tak zdarzylo sie ze cos musialem wymienic (np: poduszki po silnikiem czy tez dwumasa) ale nie dlatego ze nagle sie cos spsulo bo jest awaryjne ale z racji najechanych kilometrow a nic przeciez nie jest wieczne. Obecnie na szafie jest 340 tys km , od wymiany do wymiany tj:15tys km nie robie zadnych dolewek , leje 5W30 stosowany przy Long Life serwisach , zadnych problemow z elektryka , silnikiem czy tez skrzynia biegow. Kilka dni temu zalozylem nowe tylne amorki i przod tez juz jest do wymiany (wszystko wciaz fabryczne ale autko jezdzilo i jezdzi w UK) + juz czeka w domciu na polce nowy EGR , oaraz od paru dni mam wypruty katalizator i autko odetchnelo. Wiem , ze wkoncu pojawi sie dzien kiedy naprawde spsuje sie cos powaznego ale jak juz pisalem nic nie jest wieczne z drugiej zas strony musze byc na to przygotowany w koncu autko ujezdzam co dziennie , srednio co 4 miesiace robie serwis , olej filtry itp. mam tylko nadzieje , ze poki sie cos spiepszy konkretnie to jeszcze mi dupke powozi czego wszystkim zycze , bezawaryjnej jazdy. Pozdrawiam a w którym miejscu o silniku BRE?
marcin9680 Opublikowano 3 Stycznia 2010 Opublikowano 3 Stycznia 2010 W burym , jak nie kumasz (cie) o co biega to gratuluje
turdzi Opublikowano 3 Stycznia 2010 Opublikowano 3 Stycznia 2010 W burym , jak nie kumasz (cie) o co biega to gratuluje chyba tobie.....
tklimczak Opublikowano 4 Stycznia 2010 Opublikowano 4 Stycznia 2010 W burym , jak nie kumasz (cie) o co biega to gratuluje kultury trochę kolego, ja się pytam w którym miejscu jest o silniku BRE w twojej wypowiedzi, jeżeli nie potrafisz wskazać to przyznaj się do tego, załóż temat o AWX i tam opowiadaj kiedy co wymieniałeś
Musashi Opublikowano 4 Stycznia 2010 Opublikowano 4 Stycznia 2010 Jaro444, BRE jest 8-mio zaworowe ..... Czyżby? :gwizdanie: oczywiscie ze BRE jest 16 V podobnie jak BLB i BRD
M.Audi Opublikowano 4 Stycznia 2010 Opublikowano 4 Stycznia 2010 panowe czy w passacie b6(2005-2006) tez byly powiedzmy felerne silniki 2.0 TDI??
grabson765 Opublikowano 4 Stycznia 2010 Opublikowano 4 Stycznia 2010 panowe czy w passacie b6(2005-2006) tez byly powiedzmy felerne silniki 2.0 TDI?? tak
Musashi Opublikowano 5 Stycznia 2010 Opublikowano 5 Stycznia 2010 panowe czy w passacie b6(2005-2006) tez byly powiedzmy felerne silniki 2.0 TDI?? co to znaczy felerny silnik, przeciez te silniki nie sa obarczone powszechnymi usterkami, to sa wciaz pojedyncze egzemplarze. kazdy silnik w kazdej marce ma swoje piety achillesowe, jednak nie sa to zjawiska masowe, nie demonizujcie. do kazdego silnika montowanego w audi czy vw mozna sie przyczepic. np. 1,9 tdi PD - problemy z pompowtryskiwaczami i ich gniazdami w glowicy, pekajace glowice, problemy z EGR- dotyczylo to wszystkich odmian od AJM po AVF wlacznie, dwumas 2,5 tdi - głowice, wycierające wałki, hydraulika rozrządu, odma, pompa wtryskowa, pekajace glowice 3,0 tdi - problemy z pekajacymi lancuchami rozrzadu, wtryskiwacze, listwa CR, dwumas itp, mozna wymieniac w nieskonczonosc. nie swiadczy to jednak ze psuja sie wszystkie silniki. zdarza sie to w pojedynczych przypadkach, a ze forum zajmuje sie problemami wiec naturalne ze duzo przypadkow awarii jest wlasnie opisanych tutaj. na tej samej zasadzie, jezeli pojedziesz do warsztatu to nie spotkasz tam samochodow sprawnych tylko w ten czy inny sposob popsute, jezeli pojedziesz do warsztatu blacharskiego zapewne znajdziesz mnostwo pojazdow po wypadkach co nie znaczy ze wszystkie auta sie rozbijaja... podchodzcie wiec z rezerwa do silnikowych fobii...
NYNA Opublikowano 5 Stycznia 2010 Opublikowano 5 Stycznia 2010 Tylko że 2.0 TDI mają taką opinię nie tylko na forach internetowych, ale również wśród ludzi z branży nie cieszą się dobrą opinią.
Leman Opublikowano 5 Stycznia 2010 Opublikowano 5 Stycznia 2010 Tylko że 2.0 TDI mają taką opinię nie tylko na forach internetowych, ale również wśród ludzi z branży nie cieszą się dobrą opinią. Mushasi zgadzam się z Tobą Nyna...szkoda że tak wybitnego fachowca nie widać na spotach Częstochowskich marnujesz się ..szkoda :gwizdanie: :gwizdanie:
Madas Opublikowano 5 Stycznia 2010 Opublikowano 5 Stycznia 2010 i zauważyłem że mnóstwo ludzi się wypowiada na nie .... nie użytkując tych motorów 2.0 ....
M.Audi Opublikowano 5 Stycznia 2010 Opublikowano 5 Stycznia 2010 panowe czy w passacie b6(2005-2006) tez byly powiedzmy felerne silniki 2.0 TDI?? co to znaczy felerny silnik, przeciez te silniki nie sa obarczone powszechnymi usterkami, to sa wciaz pojedyncze egzemplarze. kazdy silnik w kazdej marce ma swoje piety achillesowe, jednak nie sa to zjawiska masowe, nie demonizujcie. do kazdego silnika montowanego w audi czy vw mozna sie przyczepic. np. 1,9 tdi PD - problemy z pompowtryskiwaczami i ich gniazdami w glowicy, pekajace glowice, problemy z EGR- dotyczylo to wszystkich odmian od AJM po AVF wlacznie, dwumas 2,5 tdi - głowice, wycierające wałki, hydraulika rozrządu, odma, pompa wtryskowa, pekajace glowice 3,0 tdi - problemy z pekajacymi lancuchami rozrzadu, wtryskiwacze, listwa CR, dwumas itp, mozna wymieniac w nieskonczonosc. nie swiadczy to jednak ze psuja sie wszystkie silniki. zdarza sie to w pojedynczych przypadkach, a ze forum zajmuje sie problemami wiec naturalne ze duzo przypadkow awarii jest wlasnie opisanych tutaj. na tej samej zasadzie, jezeli pojedziesz do warsztatu to nie spotkasz tam samochodow sprawnych tylko w ten czy inny sposob popsute, jezeli pojedziesz do warsztatu blacharskiego zapewne znajdziesz mnostwo pojazdow po wypadkach co nie znaczy ze wszystkie auta sie rozbijaja... podchodzcie wiec z rezerwa do silnikowych fobii... to chyba sobie kupie 2.0 TDI bo ludziska ci nagadaja i pozniej strach cos kupic
Artur27 Opublikowano 5 Stycznia 2010 Opublikowano 5 Stycznia 2010 A czemu nie coś większego np 3.0 TDI ?
M.Audi Opublikowano 5 Stycznia 2010 Opublikowano 5 Stycznia 2010 A czemu nie coś większego np 3.0 TDI ? bo dzienie jezdze do pracy wiec spalanie sie liczy a i tak teraz mam 1.6 100PS wiec 2.0 TDI to bedzie git a bardzo mi sie podoba ten silniczek tylko balem sie troche ze niby taki awaryjny a wkoncu wychodzi ze kilka przypadkow i popieram torie Musashi
NYNA Opublikowano 6 Stycznia 2010 Opublikowano 6 Stycznia 2010 Nikt kupować przecież nie zabrania tylko trzeba mieć świadomość co się może stać i jakie mogą być tego koszty. Nyna...szkoda że tak wybitnego fachowca nie widać na spotach Częstochowskichmarnujesz się ..szkoda Właśnie dlatego żeby nie wdawać się w dyskusje z takimi fachowcami jak Ty :gwizdanie: i zauważyłem że mnóstwo ludzi się wypowiada na nie .... nie użytkując tych motorów 2.0 .... Jeżeli chodziło Ci o mnie to średnio trafiona wypowiedź
Leman Opublikowano 6 Stycznia 2010 Opublikowano 6 Stycznia 2010 Nyna...szkoda że tak wybitnego fachowca nie widać na spotach Częstochowskichmarnujesz się ..szkoda Właśnie dlatego żeby nie wdawać się w dyskusje z takimi fachowcami jak Ty :gwizdanie: i zauważyłem że mnóstwo ludzi się wypowiada na nie .... nie użytkując tych motorów 2.0 .... szkoda ..moze byś się wreszcie czegoś dowiedział..... zapraszamy......
NYNA Opublikowano 6 Stycznia 2010 Opublikowano 6 Stycznia 2010 szkoda ..moze byś się wreszcie czegoś dowiedział..... zapraszamy...... Poza tym że robisz OT to jeszcze masz poczucie humoru :polew:
Musashi Opublikowano 6 Stycznia 2010 Opublikowano 6 Stycznia 2010 A czemu nie coś większego np 3.0 TDI ? bo dzienie jezdze do pracy wiec spalanie sie liczy a i tak teraz mam 1.6 100PS wiec 2.0 TDI to bedzie git a bardzo mi sie podoba ten silniczek tylko balem sie troche ze niby taki awaryjny a wkoncu wychodzi ze kilka przypadkow i popieram torie Musashi to nie tylko teoria, to praktyka poza tym ekploatuje B7 z tym silnikiem od pol roku, i nie mam z nim zadnych problemow. co prawda powoli szykuje sie do jego sprzedazy ale napewno bede zmieniac rowniez na 2.0tdi [br]Dopisany: 06 Styczeń 2010, 13:19_________________________________________________ Tylko że 2.0 TDI mają taką opinię nie tylko na forach internetowych, ale również wśród ludzi z branży nie cieszą się dobrą opinią. to ja mam pytanie do ciebie 1. ile km przejechales samochodami wyposazonych w taki silnik? 2. ile tego typu silnikow naprawiales lub diagnozowales?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się