Cristoforo Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Opublikowano 16 Kwietnia 2009 tylko lemforder na reszte szkoda kasy i czasu
Adriano007 Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Kolego filipe.avant ile zrobiłeś kilometrów na tych MS? Ja przejechałem na swoichh około 11 tyś i jak na razie jest oki ale zmieniając opony spostrzegłem ze guma w wachaczach dziwnie się układa. W każdym razie nic nie stuka i nie puka więc myśle że jeszcze troche na nich pojeżdze
TOM77 Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Oczywiście, poza tym są niemieckie, a nie chińskie. Niestety, ale jesteś w dużym błędzie. Pudełka to może one i mają niemieckie :> Oczywiście nie znaczy to, że mają się zaraz rozsypać, ale powiem Ci z doświadczenia, iż na ogół tak się właśnie dzieje.
chemik29 Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Nie kupujcie żadnego gówna za 600 czy 700 zł ja kupiłem za 670 zł cały komplet z roczna gwarancja, zrobiłem 4 tys i juz mam luzy na górnych wachaczach. teraz wiem ze chytry traci dwa razy
Cristoforo Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Opublikowano 17 Kwietnia 2009 tanie rzeczy są dla ludzi bogatych
TOM77 Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Opublikowano 17 Kwietnia 2009 tanie rzeczy są dla ludzi bogatych Niestety, ale tak właśnie jest. Tzw. pozorna oszczędność.
Loczas11 Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Czy ktoś może sprzedaje te wahacze na forum? gdyż sam jestem nimi zainteresowany
Nosfer Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Po tej ostatniej rozsypce poszłem po rozum do głowy i oddałem cały komplet do regeneracji.Zrobiłem już na nim coś koło 70 tyś km i z ręką na sercu mogę powiedzieć,że nie stuka kompletnie nic . Ile taka regeneracja kosztuje ?
franio Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Opublikowano 20 Kwietnia 2009 po 50 zł górne i po 70 zł dolne ja płaciłem, zakład w Zielonce w stronę Wołomina
strzala_123 Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Opublikowano 20 Kwietnia 2009 a mógłby ktoś konkretnie wyjaśnić w jaki sposób można zregenerować "wybity" wachacz? przecież na tym są ogromne luzy??
franio Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Opublikowano 20 Kwietnia 2009 tajemnica zawodowa, ja tego nie widziałem jak się robi. Jak już jest naprawdę bardzo wybity to takich nie przyjmują.
grabalaba Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 grabalaba -koncówki drazka ms to nie najlepsza jakosc trzeba bylo zakładac msy a koncówki brac lemfordera Przecież temat jest poświęcony MS i testom tej zawiechy - to po co pierdzielić tuuu np. o Lem'ach? Założyłem MS-y i już. Jest kryzys i trzeba szukać alternatywy... :gwizdanie:
pawel1985 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 tak z tym ze te koncówki za pare tys ci sie wysypia jak troszke po dziurkach pojezdzisz hehe, a jesli chodzi o cene koncówek drazków lepiej zapłacic pare zloty drozej i miec spokuj na jakis czas, przeciez tu nie ma takiej duzej rozbieznosci jak w cenie wahaczy :tongue4:takie moje zdanie
GRAF Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 wahacze LEMFORDERA - MITY I FAKTY mialem nie pisac ale moje wkurwienie przekroczylo pewien prog akceptowalnosci, niedawno zakupilem polecany na tym forum kompelt wahaczy Lemfordera u jednego z forumowiczow. Przed zalozeniem auto prowadzilo sie genialnie i mialo bdb geometrie (zdj 1 wydruk). Po zakupie w/w wahaczy wymienilem caly komplet w znajomym warsztacie, kazali mi zrobic jeszcze geometrie. Po odbiorze zauwazylem ze auto prowadzi sie fatalnie ciagnie w prawo-lewo kierownica po skrecie nie wraca na swoje polozenie, lekko piszczaly opony w zakretach. Udalem sie do II Zakladu w celu ustawienia geometri na profesjonalnym urządzeniu pomiarowym - efekt byl tragiczny juz na oko widac bylo ze cos jest nie tak - wyszedl za duzy negatyw oraz kat wyprzedenia sworznia zwrotnicy, po autem golym okiem widac bylo jak krzywo sa laczniki stabilizatora (zdj 2 i 3). Geometrii nie udalo sie poprawic wiec przywiozlem swoje stare wahacze i zaczelismy je porownywac, okazalo sie ze dolne tylne wahacze ktore wg panujacej na tym forum opinii i nie tylko powinny byc takie same dla A4 A6 sa o ok 1 cm dluzsze od moich starych. (zdj 4 5 6). Zakupione przednie dolne okazaly sie dobre wiec zalozylismy moje stare tylne dolne banany bo niemialy luzów zeby wogule dalo sie wyjechac autem z warsztatu. Zrobiona zostala ponownie geometria jednak dalej kola sa w negatywie i zly jest kat wyprzedzenia sworznia zwrotnicy (zdj 7 wydruk) po krotkiej jezdzie probnej okazalo sie ze jest minimalnie lepiej ale auto dalej sie zle prowadzi. Podczas wymiany dolnych wahaczy widac bylo golym okiem ze zakupione gorne wahacze maja inne ksztalty i to one musza psuc cala geometrie gdyz dol juz mam sprawdzony. Dodam ze mam 100% bezwypadkowa A4 2.8 Quattro z marca 99r, ktora po za kupie prowadzila sie mega swietnie przy 200km/h mozna bylo scoiagac rece z kiery, nie mowiac juz o zakretach... Moze mi ktos powiedziec oco w tym k.. chodzi do tej pory cala zabawa kosztowala mnie 2000 zl i dajej mam niesprawny zawias, dzis nie wymienilem gornych wahaczy na moje stare gdyz mam wybite a nie mialem w portfelu kolejnego 1000zl na nowe Delphi + robota + geometria. Od jakiego modelu lub modeli audi pochodzi ten koplet bo bajzel jest niezly i za***iście kosztowny
Bogumił Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 No może i masz rację, ale jeżeli ktoś testuje "cały system" to niech go przetestuje a nie robi miksa różnych marek.
strzala_123 Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Opublikowano 25 Kwietnia 2009 może nie dużo bo 3 tyś dopiero przejechałem na MS ale autko naprawde fajnie sie prowadzi i sztywne jest mam nadzieje że polece na tym jeszcze przynajmniej 10 x tyle to byłoby ok
krzysiek23 Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Opublikowano 25 Kwietnia 2009 panowie dajcie chlopakowi spokoj,fakt wielu uzytkownikow narzekalo na koncowki ze sie posypaly szybko jest to opisane ale epopeja ma 18 stron o tych wahaczach..wiec wahacze master koncowki najlepiej lema
krzysiek23 Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Opublikowano 25 Kwietnia 2009 jak mozesz wyslij na pw od kogo brales wahacze,ja mam inny problem tez z lemkami(mit o nie zawodnosci)lub mialem pecha i trafilem na ch*j....partie http://www.a4-klub.pl/smf/b5_afn_peknieta_guma_na_wahaczach-t77140.0.html i jeszcze jedno probowales tych wahaczy w obu otworach?bo na banany dolne sa 2 oddalone od siebie jakies 0,5cm,2 pozycje montazowe..sprawdz bynajmniej w AFN tak jest lub sprzedawca pomylil sie z wachaczami
GRAF Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Opublikowano 25 Kwietnia 2009 i jeszcze jedno probowales tych wahaczy w obu otworach?bo na banany dolne sa 2 oddalone od siebie jakies 0,5cm,2 pozycje montazowe. poszlo PW w te 2 otwory nie da sie wsadzic wachacza juz probowali przynajmniej u mnie w Quattro Czy ktos mi powie do jakiego modelu audi pasuja te dolne tylne wahacze (banany) nr seryjny wybity to: LMO DE K-1799-02 ??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się