Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakiej firmy wahacze polecacie ?


WAHACZE W NASZYCH A4  

748 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Jakie wahacze polecacie ?



Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A wlasnie : podobno sie cos popsuly ? :przebiegly:

Bo ja w koncu chyba kupie komplet nowych i sie zastanawiam jakie :) MS podrozaly chyba kupie najtansze jakie znajde :polew: Moze z 10 tys wytrzymaja :D Znajomemu po 15 tys podobno rozlecial sie banan w MS :>

PS : ma ktos dojscie do tanich MS ? ;)

  • Odpowiedzi 4.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

No ja chyba nawet mniej :)

Opublikowano

Witam!

Ma taki "mały" problem :) a mianowicie przy wymianie kompletu wahaczy (wraz z łącznikami stabilizatora) brakło mi śrubek :kox: a dokładnie chodzi o połączenie owego łacznika z wahaczem i drążkiem stabilizatora. Starych śrub też nie mogę użyć gdyż stary łączniki ( orginalny audi) chyba nie był wymieniany od nowości i jest trochę inaczej skonstuowany wychodza z niego dwie gałki a nie jak w Mastr Sport przechodza przez niego dwie śruby i właśnie owych śrubmi brakuje ;(

Czy ktoś miał podobny proble z tymi łacznikami Master Sport :mysli:

P.S.

Paweł

Opublikowano

Mnie przy wymianie zawieszenia na MS zabrakło 2 śrub.

Mechanik kombinował i znalazł w końcu specjalnie utwardzane i je użył.

Takie to komplety MS potrafią robić niespodzianki.

Opublikowano

dokładnie załóż coś porządnego, podobno ruville bardzo polecają mechanicy i chyba takie założe cena 1100 a co powiecie na temat tych okazyjnych lemów.. za 1050 :mysli: /allegro/

Opublikowano

Dzisiaj dotarły do mnie MS. Tak z ciekawości sprawdziłem sobie wszystkie sworznie i okazalo sie, że wszystkie oprócz jednego ruszają sie na prawo i lewo. Tylko jeden jest taki co siedzi bardzo mocno i nie idzie nim obracać. Mam pytanie jak powinny być zamocowane sworznie w wahaczach ?? :(

Opublikowano

Mam pytanie jak powinny być zamocowane sworznie w wahaczach ?? :(

U mnie dało rade nimi ruszać , nie sprawdzałem wszystkich tylko może ze trzy pierwsze i dałem spokój

Opublikowano

Dzisiaj dotarły do mnie MS. Tak z ciekawości sprawdziłem sobie wszystkie sworznie i okazalo sie, że wszystkie oprócz jednego ruszają sie na prawo i lewo. Tylko jeden jest taki co siedzi bardzo mocno i nie idzie nim obracać. Mam pytanie jak powinny być zamocowane sworznie w wahaczach ?? :(

do mnie jak dotarły MS-y to wszystkie sworznie siedziały sztywno i nie dało się nimi ruszyć bez użycia dużej siły.

Niech się jeszcze inni wypowiedzą, ale na mój rozum to ja bym takich nie zakładał.

Z tych wahaczy co wyjąłem, jeden zachowuje się tak jak Twoje nowe (a mój przejechał około 50tyś.)

Opublikowano

Powinny siedziec sztywno ... jak lataja luzno to nie za fajnie :>

Opublikowano

dokładnie załóż coś porządnego, podobno ruville bardzo polecają mechanicy i chyba takie założe cena 1100 a co powiecie na temat tych okazyjnych lemów.. za 1050 :mysli: /allegro/

Ja od Reuvilla wolałbym już założyć FEBI

Opublikowano

moim zdaniem sworznie maja obracac sie normalnie pod naciskiem dłoni

w moich LEM wszystkie obracały sie normalnie

w aso jak kumpel kupował też to pracowało swobodnie

Opublikowano

no pod naciskiem owszem ale nie luzno...

Opublikowano

Panowie a jak tak czytam te posty o tych MS itp ... Dac 700 zl i nie wiadomo naco sie trafi... Wiec co powiecie na jakies tanie badziewka ? Wystarczy jak przeletaja mi 15 tys :) Jakies powiedzmy za 500 zl :] Wychodzi na to ze ten sam stopien zagrozenia ;)

PS : dlatego tanie ze je 15 tys bede robil 1,5 roku to raz, dwa ze wymieniam sobie sam wiec tego nie licze , trzy ze nie wiadomo kiedy mi strzeli do lba sprzedawac A4 wiec nie bede pakowal 1400 zl w zawieszenie :) Ktos tu pozytywnie sie wypowiadal o kraftach ? :)

:hi:

Opublikowano

Jesli chodzi o MSy załozylem je w styczniu tego roku,jak narazie po przejechaniu 13 tys.km jest dobrze nic nie stuka, dobrze sie prowadzi, poki co nie powiem złego słowa o nich :good: , zobaczymy dalej jak dociagne na nich do 40 tys to bede zadowolony, oby tak dalej :evil:

Opublikowano

Mam takie pytanko czy jesli mam luz na wahaczu i stuka mi na nierownosciach to czy powinno to byc w jakis sposob wyczowalne przy kreceniu kierownica na maxa w miejscu??

Kupowac lacznik stabilizatora ...mam zamiar wmienic jeden wahacz prawy przod

Dopisuje kolejne pytanie....jaka powinna byc srednica stozka przod dol wahacza?????

Chodiz mi o konkretnie 96 rok tdi. Tak patrze na allegro te co kolega kupil Dachstein-a aja 18 a te drugie MS po moim zapytaniu maja 21, ale koles mi pisze ze ma rozne srednice wiec jaki bedzie pasowal do mojej...jaki brac ...niechce pozniej odsylac

Opublikowano

mi 15-18 tys starczy na poltorej lub dwa lata :P I nie wiem czy do tego czasu jeszcze bede mial A4 :) Wszystko kwestia potrzeb :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...