Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakiej firmy wahacze polecacie ?


kred

WAHACZE W NASZYCH A4  

740 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Jakie wahacze polecacie ?



Rekomendowane odpowiedzi

no wiem, mam znajomego w serwisie VW, bez problemu wbija mi ze zamontowali. Tylko czy uda sie reklamowac taka tanioche bo wiadomo ze 2 lata nie przejezdza takie wahacze. zastanawiam sie czy nie sprobowac. doradzcie panowie. co o tym sadzicie

Moim skromnym zdaniem szkoda zachodu. Sam kupiłem 2 górne Master Sport. Również mam znajomego w serwisie i podbił mi że wymienili ale czytając warunki gwarancji nawet jak się rozlecą szkoda sobie głowy zawracać z reklamacją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

I nadal temat wahaczy jest jak nie kończąca sie opowieść............Ludzie nie szukajcie gotowców sami też coś spróbujcie zrobić bo najlepszą nauka jest na własnych błędach.W tym poście juz wszystko na temat wahaczy zostało napisane!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I nadal temat wahaczy jest jak nie kończąca sie opowieść............Ludzie nie szukajcie gotowców sami też coś spróbujcie zrobić bo najlepszą nauka jest na własnych błędach.W tym poście juz wszystko na temat wahaczy zostało napisane!!!

masz rację ale wiesz niekiedy ktoś musi usłyszeć 10 razy albo co gorsza kupić jakiś badziew i się "przejechać" na nim żeby następnym razem nie popełnić tego samego błędu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I nadal temat wahaczy jest jak nie kończąca sie opowieść............Ludzie nie szukajcie gotowców sami też coś spróbujcie zrobić bo najlepszą nauka jest na własnych błędach.W tym poście juz wszystko na temat wahaczy zostało napisane!!!

masz rację ale wiesz niekiedy ktoś musi usłyszeć 10 razy albo co gorsza kupić jakiś badziew i się "przejechać" na nim żeby następnym razem nie popełnić tego samego błędu

Dokładnie tak. Tak więc ludzie kupujcie co chcecie i zakładajcie co chcecie. Jak ktoś chce się faktycznie zorientować które wahacze są the best a które do d... to tu już jest wszystko napisane. Jeżeli jakaś firma nie została nadmieniona to znaczy że dopiero co się pojawiła na rynku i albo wypuszcza kolejny szajs albo się podpisuje pod inną, dobrą firmę. Reszta zależy już tylko od Was więc nie pytajcie już co o tej firmie sądzicie czy jest ok czy nie, bo p o pierwsze LEM po drugie FEBI i TRW. I na tym kończy się ranking dobrych wahaczy. A co założycie do Waszego autka zależy już tylko od Was i zasobności Waszego portfela. Pozdrawiam wszystkich którzy mają problemy z zawiechą :):):);););)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oto co się stało z wahaczem FEBI :wallbash:

Nic nie stukało, miesiąc po przeglądzie technicznym, brak luzów.

Dobrze że stało się to na skrzyżowaniu przy prędkości 5-10km/h bo aż strach pomyśleć co mogło by być np przy 100km/h :wallbash:

Nic się nie uszkodziło, nadkole, błotnik całe.

Ale koszty: laweta 140, robocizna 60 :wallbash:

Nigdy więcej zamienników, tylko ORI LMO :good: górne LMO wytrzymały ok 130 tys.

img2574qo.jpg

img2575l.jpg

img2576t.jpg

img2577z.jpg

img2578p.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego lookas, albo jeździłeś z tym wahaczem milion km, albo prędzej gdzieś uderzyłeś nim. To rozerwanie na kulce sworznia wygląda na stare bo jest bardzo przybrudzone w przeciwieństwie to rozerwania dalszego które jest czyste i świeże. Raczej na pewno prędzej to rozerwanie powstało, a teraz oderwała się reszta wahacza. Ale ogólnie masakra :kwasny: Można się zabić jak ten wahacz pęknie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O zawieszenie staram się dbać, jeśli tylko coś zaczyna stukać to od razu jest wymieniany wahacz. Nie milion km tylko ok 50 tys, nic nie stukało, na przeglądzie sprawdzali każdy wahacz i wszystko było ok. Nie przypominam sobie żebym w coś uderzył, jeżdżę na zawieszeniu 1BA, koła 195/65/15 więc zawieszenie nie dostaje za bardzo. Może to była wada fabryczna, zmęczenie materiału :mysli:

Dziwi mnie tylko czemu obudowa sworznia ma taka cienką ściankę :shocked:

Tak poza tym to ceny wahaczy febi nie są takie niskie, więc lepiej dołożyć do LMO i nie mieć problemów...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oto co się stało z wahaczem FEBI :wallbash:

Nic nie stukało, miesiąc po przeglądzie technicznym, brak luzów.

Dobrze że stało się to na skrzyżowaniu przy prędkości 5-10km/h bo aż strach pomyśleć co mogło by być np przy 100km/h :wallbash:

Nic się nie uszkodziło, nadkole, błotnik całe.

Ale koszty: laweta 140, robocizna 60 :wallbash:

Nigdy więcej zamienników, tylko ORI LMO :good: górne LMO wytrzymały ok 130 tys.

img2574qo.jpg

img2575l.jpg

img2576t.jpg

img2577z.jpg

img2578p.jpg

:slina: kolego miałem identyczny przypadek jak ty tylko w marcu :wallbash: :wallbash: :wallbash: i to przy prędkości 110km/h :gwizdanie: wynik przecięta opona, przestawiona zbieżność, pogięty błotnik, sporo problemów :kwasny: ledwo dosłownie o włos wybroniłem się od palmy,rzuciło mnie na lewą strone, dobrze że nikt nie jechał :no: nie hamowałem bo koło położyło i to na delikatnym łuku jechałem tak z 250-300m zanim się zatrzymałem, nikomu nie życzę takiego czegoś bo to śmierć w oczach, wahacz TRW!! nic nie stukało, wszystko było w normie a pękł identycznie, dosłownie jakbym widział swój wahacz :shocked:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby do b5 nie mogli wsadzic normalnego zawiasu...aluminium zawsze bedzie miekkie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby do b5 nie mogli wsadzić normalnego zawiasu...aluminium zawsze bedzie miekkie.

Zawieszenie jest :good: Tylko nasze drogi a zwłaszcza dziury w nich ...to nie na takie zawieszenie ...

U nas wsztsko padnie ...niestety trzeba uważać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lepiej zainwestować w oryginalny lemfolder niż wylądować w rowie przez pękniecie wahacza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oto co się stało z wahaczem FEBI :wallbash:

Nic nie stukało, miesiąc po przeglądzie technicznym, brak luzów.

Dobrze że stało się to na skrzyżowaniu przy prędkości 5-10km/h bo aż strach pomyśleć co mogło by być np przy 100km/h :wallbash:

Nic się nie uszkodziło, nadkole, błotnik całe.

Ale koszty: laweta 140, robocizna 60 :wallbash:

Nigdy więcej zamienników, tylko ORI LMO :good: górne LMO wytrzymały ok 130 tys.

img2574qo.jpg

img2575l.jpg

img2576t.jpg

img2577z.jpg

img2578p.jpg

:slina: kolego miałem identyczny przypadek jak ty tylko w marcu :wallbash: :wallbash: :wallbash: i to przy prędkości 110km/h :gwizdanie: wynik przecięta opona, przestawiona zbieżność, pogięty błotnik, sporo problemów :kwasny: ledwo dosłownie o włos wybroniłem się od palmy,rzuciło mnie na lewą strone, dobrze że nikt nie jechał :no: nie hamowałem bo koło położyło i to na delikatnym łuku jechałem tak z 250-300m zanim się zatrzymałem, nikomu nie życzę takiego czegoś bo to śmierć w oczach, wahacz TRW!! nic nie stukało, wszystko było w normie a pękł identycznie, dosłownie jakbym widział swój wahacz :shocked:

:shocked: :shocked: :shocked: Czyli nie tylko mi się takie coś przydarzyło. Powiem Ci kolego że nie wiem co bym zrobił przy większej prędkości. Dla mnie pękł z prawej strony, czyli albo rów, albo drzewo :wallbash: tracisz pełną kontrolę nad autem i nic nie można zrobić :kwasny: Nie życzę nikomu takiego czegoś :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi sie ze lemforder nie jest bardziej miekki/kruchy czy tez mniej...watpie zeby byly takie roznice w stopie. Zwlaszcza ze mowimy tutaj o febi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten wachacz febi to jakaś masakra :wallbash: Współczuję przeżyć i nie życzę nikomu.

a jakie są koszta wymiany :) all wahaczy?

Ja wymieniłem komplet wachaczy na Lemfordery (miejsce na małą reklamę :>: kupione u kolegi TOM77 z forum). Koszt samej wymiany kompletu wraz z łącznikami - 200zł ale można też pobawić się samemu. :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...