Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakiej firmy wahacze polecacie ?


kred

WAHACZE W NASZYCH A4  

740 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Jakie wahacze polecacie ?



Rekomendowane odpowiedzi

:hi:panowie u kogo mozna kupic te ms u nas na forum ?:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

witam chłopaki to i ja się dołączę do testu MS.. na tym zawszeniu mam już przejechane 13 tyś sporo po dziurawym Sopocie.. wystających studzienek też sporo.. co prawda staram się wszystko omijać ale nie zawsze się uda.. wcześniej jeździłem na 15" opona 195/65 teraz letnie 17" 215/45 i potwierdzam jak kolega wyżej że auto na ostrych zakrętach jakoś dziwnie się wychyla.. ale może to nie wina wahaczy.. sam nie wiem.. niedawno sprawdzali mi całą zawiechę i wszystko ok.. więc może te wychyły to specyfikacja tych wahaczy.. u mnie na razie żadnych trzasków ani nic w tym stylu nie słychać..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MS to jedno wielkie g...no!!!!!!

K...a pi.....ny nastepny komplet poszedł sie je...ć a niby tą gwarancja to se teraz mogę du...e podetrzeć

Sorry ale ręce opadają niecałe 12 miesięcy i cała prawa strona do wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

naprawde szkoda pieniędzy,czasu i nerwów na te wachacze MASTER SPORT- przejechałem 11tyś km z 8 wszystkie 7 poleciało, NIEPOLECAM... teraz założyłem oryginały LEMFORDERA cały komplet koszt 1600zł + wymiana 200zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

naprawde szkoda pieniędzy,czasu i nerwów na te wahacze MASTER SPORT- przejechałem 11tyś km z 8 wszystkie 7 poleciało, NIEPOLECAM... teraz założyłem oryginały LEMFORDERA cały komplet koszt 1600zł + wymiana 200zł.

Nie bardzo rozumiem dlaczego nie reklamujecie, jak rok temu kupowałem swoje to dostałem gwarancję na 2 lata bądź 80 tys km. Jeszcze rok jest na gwarancji więc chyba się na nich uda przejechać. Może były źle założone, podbił Ci mechanik gwarancję że założył je zgonie z fachem??

Jak Ci się nie podbił to gwarancję szlak trafia, bo wtedy się tłumaczą złym montażem (zakładają że montowałeś Ty, czyli amator, a nie mechanik), a i mechanika to zobowiązuje do prawidłowego montażu.[br]Dopisany: 15 Kwiecień 2010, 15:24_________________________________________________

Panowie a co byście chcieli za 500zl za komplet?

Za tą cenę znalazłeś MS??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może zainteresuje kogoś Karta Gwarancyjna do MASTER SPORT:

Karta Gwarancyjna.pdf

Ciekawe są wymogi eksplatacyjne.

"a) montować i demontować Wyroby wyłącznie w autoryzowanych serwisach obsługi,"

Zamontujesz sam albo u typowego mechanika to 2 lata gwarancji możesz sobie wsadzić w...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

również się wypowiem o tym beznadziejnym wyrobie, po 10tyś pierwsze sztuki poleciały, żałuje że od razu nie założyłem LEMFORDERA, jak dla mnie strata pieniędzy i nerwów :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

również się wypowiem o tym beznadziejnym wyrobie, po 10tyś pierwsze sztuki poleciały, żałuje że od razu nie założyłem LEMFORDERA, jak dla mnie strata pieniędzy i nerwów :thumbdown:

a jak myślicie ile na tych LEMFOLDERACH by się polatało? bo jak mi siądą z MS to też pewnie będą oryginały zakładane..
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja wczoraj byłem na przeglądzie, na komplecie MS zrobiłem 25 tys km i pan powiedział że mini mini minimalny luzik na prawej końcówce drążka ale nie ma co sobie głowy zawracać. reszta sztywna jak nówka. więc ja jestem zadowolony póki co za 600 zł nawet jak wystarczy jeszcze na 20 tys to będzie dobrze. a potem zregeneruję oryginał bo leży w kartonie i dalej będę latał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a potem zregeneruję oryginał bo leży w kartonie i dalej będę latał.

To można jakoś regenerować ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj założyłem Master Sport jak mi dwa lata wytrzyma to będę zadowolony :> na nasze drogi nie ma bata

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi: Witam kolegów mam pytanko : co potrzebuje do wymiany wahacza górnego przedniego? Chodzi mi oczywiście o jakieś śrubki podkładki, nakrętki? . :mysli:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

naprawde szkoda pieniędzy,czasu i nerwów na te wahacze MASTER SPORT- przejechałem 11tyś km z 8 wszystkie 7 poleciało, NIEPOLECAM... teraz założyłem oryginały LEMFORDERA cały komplet koszt 1600zł + wymiana 200zł.

kurde, to gdzie Ty kolego jeździsz?? cały czas przejeżdzając przez cholernie nierówne tory, z prędkością koło 100 km/h?? ja mam przejechane własnie 11 tys, i jest git. tydzień temu byłem na corocznej diagnostyce zawiechy. i wszedzei cisza i brak luzów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Dziś wymieniłem 4 górne wahacze na Lemki. Po wyjęciu starych stwierdziłem że są to DELPHI z 05r.Luzy ręką są nie wyczuwalne. Więc dla osób pytających się o tą firmę, to szacuje że moje audi przejechało na nich ok 80kkm z czego 2/3 po drogach francuskich. Myślę że DELPHI też dają rade.

Pozd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Wczoraj dowiedziałem się od mechanika że trzeba będzie wymienić przednie zawieszenie bo na większości wahaczy są luzy :wallbash: Polecił mi wahacze firmy maxgear za 800zł komplet powołując się na znajomego który przejeździł 2,5 roku na zawieszeniu tej firmy dla porównania inny klient na Febi przejeździł trzy lata z tym że nie wiadomo jakie przebiegi zrobiły te zawieszenia ale drogi są u mnie fatalne jak z resztą i wszędzie

miał już ktoś do czynienia z zawieszeniem tej firmy??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie ciekawe są te przebiegi...???Ja osobiście nie pchał bym się w coś co tylko poprzez cenę zachęca nas do zakupu, bo jak mówi stare powiedzenie "co tanie, to drogie". Ja w zeszłym roku wymieniałem trzy wachacze z lewej strony z czego dwa górne założyłem od Febiego a dolny kupiłem "byle co byle tanio" zakładając że porównam co dłużej wytrzyma. No i po przejechaniu 17 tysięcy km Febi bez zarzutów natomiast ten tani wymieniłem wczoraj na...Febiego i jak go zciągnąłem to oczom nie wierzyłem jakie to badziewie (końcówka już prawie wypadała). Więc wierz mi że lepiej dołożyć trochu kasy i kupić coś co jet sprawdzone zwłaszcza przez forumowiczów. Niekoniecznie musi to być Febi.Ale jak już brać to, tak jak pisałem wcześniej: 1) Lemforder; 2)Febi; 3) TRW. Wybór należy do Ciebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No u mnie przy 270k km wszystko od nowosci i wy*rabane juz na maksa bylo. Zdradzieckie to zawieszenie, stukac nie stukalo a luzy masakra. Trzeba rozpinac i sprawdzac zeby miec 100% pewnosci.

1) 270.000 na wahaczach i padły ? - nie wierzę.. ładny szajs musiał być. :kox:

Kwestia drog.. nie ma sie co slinic na lemka, u nas moim zdaniem nic nie moze za dlugo jezdzic bo byloby to fizycznie nie mozliwe.

:mysli:

Czyli nie ma co wkładac ori części ?

Lepiej tanie zamienniki ? :chytry:

Strasznie slaba ta Twoja ironia :confused4:

Nie w tym rzecz...wydaje mi sie ze podniecanie sie tym ze LEMKI przelataly 200-300k nie ma zadnego sensu i odniesienia do naszych drog. Moje tez przelataly niecale 300k i co z tego jak po przyjezdzie do PL po 7k byly w stanie agonalnym, a pewnie w DE jezdzilyby kilka lat po rownych nie dziurawych drogach gdzie nie dostają po d*pie. Ile w PL Lemki wytrzymuja? Tylko prosze o opinie nie typu "chyba z 300k wytrzymaja albo moje TDI w miescie pali 4,5-5l"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...