alvaro Opublikowano 17 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2014 Wpisał ktoś kiedyś 3 razy zły kod ? Kumpel mi kiedyś tłumaczył że w 30, 40 lub 50 którejś minucie coś się tam wciska na RNS-E żeby wyskoczyła opcja wpisania kodu ale już za cholerę nie pamiętam co...
Slawek Opublikowano 17 Stycznia 2014 Opublikowano 17 Stycznia 2014 A czy na ekranie nie odlicza czasu? Chyba 60 minut, tylko jest problem taki że gdy rns jest z innego auta, lub nie podłączony pod can (choć vinu po canie uczy się po wpisaniu kodu i nie wiem czy wtedy współpracuje -tyle że znów jak nauczony jest vinu nie żąda kodu) może się wyłączyć po 30 minutach i po włączeniu dalej odlicza od 60 minut. Nie mam doświadczenia w temacie wpisania trzykrotnie kodu, ale wiem że po takim wpisaniu trzeba odczekać swoje. Może rzeczywiście jest jakiś chwyt by wyłącznie co 30 minut ominąć i wcisnąć coś wcześniej by wpisać kod. ---------- Post dopisany at 00:59 ---------- Poprzedni post napisany at 00:45 ---------- Jakby co znalazłem takie coś w tym temacie: http://a4-klub.pl/warsztat-zrob-to-26/rns-e-7428/index47.html#post2405978
Piotrek81 Opublikowano 18 Stycznia 2014 Opublikowano 18 Stycznia 2014 Popatrze jeszcze dzisiaj ale z tego co widzialem, a raczej "czulem" pod reka to nie bylo tam kostek dodatkowych. Tak czy inaczej zamowilem juz kompletna polke z subem i wzmacniaczem + wiazka od suba. Takze w najgorszym wypadku gdy na 100% nie bedzie tam tych kostek to bede mogl polozyc nowa instalacje pod tylne glosniki.W kazdym razie dzieki za info. Byc moze bede sie odzywal a VAGa masz? Zeby potem to poprawnie zakodowac? Zeby nie bylo odrazu mowie ze za darmo pomagac mi nie bedziesz Mam Vaga, VCDS, kodowałem wszystko u siebie i u brata, więc troche praktyki mam. Chetnie pomogę. Mapki tez mam 2014 ---------- Post dopisany at 14:04 ---------- Poprzedni post napisany at 14:02 ---------- Panowie jak zmienić głośność startową w RNS-E bo wydaje mi się że trochę za głośno radyjko startuję. dolaczam sie do pytania,mam ten sam problem,navi staruje prawie na fula:kwasny:
MARCIN607 Opublikowano 18 Stycznia 2014 Opublikowano 18 Stycznia 2014 Wpisał ktoś kiedyś 3 razy zły kod ? Kumpel mi kiedyś tłumaczył że w 30, 40 lub 50 którejś minucie coś się tam wciska na RNS-E żeby wyskoczyła opcja wpisania kodu ale już za cholerę nie pamiętam co... U mnie po 1h można było normalnie wklepać
Horas91 Opublikowano 18 Stycznia 2014 Opublikowano 18 Stycznia 2014 Panowie mam pytanie - Bo już głupieje... Mam tylko 2 takie kosteczki po rozpisce starego radia wiem, że to głosniki Przód/Tył/Prawo/Lewo - Więc tutaj jest git:) Tutaj mam problem bo: Który pin co robi? Udało mi się ustalić, że: |Masa | |BRAK INF POMOCY! | |PUSTY| |PUSTY| |zapłon(ACC - CO TO?) | |sterowanie zasilaniem(co to?)| |PUSTY| |PUSTY| Nie wiem jak to lepiej rozpisać
Bart-S Opublikowano 18 Stycznia 2014 Opublikowano 18 Stycznia 2014 Panowie mam pytanie - Bo już głupieje... Mam tylko 2 takie kosteczki http://s30.postimg.org/dlvr6t5rh/idbi.jpg po rozpisce starego radia wiem, że to głosniki Przód/Tył/Prawo/Lewo - Więc tutaj jest git:) http://s17.postimg.org/o6ljrp397/ulyq.jpg Tutaj mam problem bo: Który pin co robi? Udało mi się ustalić, że: |Masa | |BRAK INF POMOCY! | |PUSTY| |PUSTY| |zapłon(ACC - CO TO?) | |sterowanie zasilaniem(co to?)| |PUSTY| |PUSTY| Nie wiem jak to lepiej rozpisać W kostce którą pokazałeś masz: 1 - pin BOSE (tylko dla instalacji BOSE) 2 - DWA (jedna z funkcji fabrycznego alarmu) 3 - Linia diagnostyczna K 7 - zasilanie 8 - masa
Horas91 Opublikowano 18 Stycznia 2014 Opublikowano 18 Stycznia 2014 Poproszę moderatora o złączenie moich 2 postów(niestety klikając edytuj nie potrafię dodać zdjęcia:() Które z tych kabli potrzebuje dołożyć? Złączę B pin 3 - Sygnał prędkości? Złącze B PIN 5 - Diagnoza L Złącze B PIN 7 - BOSE Złącze C PIN 3 Złącze C PIN 5 Złącze C PIN 8 Złącze C PIN 9 Złącze C PIN 11 Złącze D PIN 9 Złącze D PIN 10 Złącze D PIN 13 Przy Bose + RNS to wszystko czy muszę jeszcze coś dokładać? Czytałem 1 stronę i nie bardzo rozumiem jak podłączany jest ten kabel który odpowiada za wyłączenie RNS-E tak by nie wciągała dużo prądu po zamknięciu samochodu. Dziękuje za pomoc Bart-s uprzedziłeś mojego 2 posta Tylko proszę o podpowiedź który z pinów w tej kostce za co odpowiada, szukałem w ELSie ale nic nie znalazłem nt. niefabrycznego radia Mam nie ori radio, czyli do tej kostki mam podłączyć jakieś dodatkowe kable?
Bart-S Opublikowano 18 Stycznia 2014 Opublikowano 18 Stycznia 2014 Poproszę moderatora o złączenie moich 2 postów(niestety klikając edytuj nie potrafię dodać zdjęcia:()http://s21.postimg.org/6l5lzpjdv/tablearnsegb9.jpg Które z tych kabli potrzebuje dołożyć? Złączę B pin 3 - Sygnał prędkości? Złącze B PIN 5 - Diagnoza L Złącze B PIN 7 - BOSE Złącze C PIN 3 Złącze C PIN 5 Złącze C PIN 8 Złącze C PIN 9 Złącze C PIN 11 Złącze D PIN 9 Złącze D PIN 10 Złącze D PIN 13 Przy Bose + RNS to wszystko czy muszę jeszcze coś dokładać? Czytałem 1 stronę i nie bardzo rozumiem jak podłączany jest ten kabel który odpowiada za wyłączenie RNS-E tak by nie wciągała dużo prądu po zamknięciu samochodu. Dziękuje za pomoc Bart-s uprzedziłeś mojego 2 posta Tylko proszę o podpowiedź który z pinów w tej kostce za co odpowiada, szukałem w ELSie ale nic nie znalazłem nt. niefabrycznego radia Mam nie ori radio, czyli do tej kostki mam podłączyć jakieś dodatkowe kable? To co podałeś jest w pierwszym poście. A rozpiskę za co który pin odpowiada podałem Ci przecież przed chwilą Za wyłączanie RNS-E odpowiada magistrala CAN (oprócz tego navi musi być zakodowana w adaptacjach zegarów aby system w aucie wiedział co ma wyłączyć). Powinieneś mieć jeszcze jedną 20-pinową kostkę (w niej zwykle znajdują się przewody CAN - pomarańczowo/brązowy i pomarańczowo/fioletowy. Ale nie miałeś radia a zatem tej kostki może nie być... Zatem do adaptera którego użyjesz do podłączenia RNS-E trzeba doprowadzić sygnały CAN (niestety najbliżej będą zegary - pin 19 i 20 w niebieskiej 32-pinowej kostce).
Horas91 Opublikowano 18 Stycznia 2014 Opublikowano 18 Stycznia 2014 No to jeszcze o 1 rzecz muszę zapytać Jak zrobić gniazdo diagnostyczne?
HaVoK Opublikowano 18 Stycznia 2014 Opublikowano 18 Stycznia 2014 Panowie k-line to to samo co diagnoza L ? Bo tak wynika z opisu i schematu. Pytam tylko dla scislosci.
Horas91 Opublikowano 18 Stycznia 2014 Opublikowano 18 Stycznia 2014 Mi się wydaje, że tak i właśnie o tą diagnozę pytałem
Bart-S Opublikowano 18 Stycznia 2014 Opublikowano 18 Stycznia 2014 Panowie k-line to to samo co diagnoza L ? Bo tak wynika z opisu i schematu. Pytam tylko dla scislosci. Yes.
matek55 Opublikowano 19 Stycznia 2014 Opublikowano 19 Stycznia 2014 Czy wpinając sie w 3 i 9 pin plus 8 masa sygnału otrzymam sygnał na wzmacniacz ? Chce dolutować końcówki Chinch Zdjęcia
Horas91 Opublikowano 19 Stycznia 2014 Opublikowano 19 Stycznia 2014 Ja tylko dla 100% formalności dopytam: Czarna kostka iso pin3 do pin 15 w gnieździe OBD2 zmostkować się do kabelka który już tam siedzi... No i proszę o podpowiedź... Bo tak czytam te schematy i nie mogę odnaleźć. W której kostce mamy plus oraz mase rns-e? Pytam gdyż podłączyłem czarną kostkę iso do mojej czarnej iso i RNS ani nie drgnął....
Bart-S Opublikowano 19 Stycznia 2014 Opublikowano 19 Stycznia 2014 Ja tylko dla 100% formalności dopytam: Czarna kostka iso pin3 do pin 15 w gnieździe OBD2 zmostkować się do kabelka który już tam siedzi... No i proszę o podpowiedź... Bo tak czytam te schematy i nie mogę odnaleźć. W której kostce mamy plus oraz mase rns-e? Pytam gdyż podłączyłem czarną kostkę iso do mojej czarnej iso i RNS ani nie drgnął.... Z linią diag już Ci tłumaczyłem więc nie wiem dlaczego wałkujesz dalej ten temat... + i masę masz w tej samej kostce co podłączyć linię diag (rozpisałem Ci ją kilka postów wcześniej).
HaVoK Opublikowano 19 Stycznia 2014 Opublikowano 19 Stycznia 2014 Ok. Wszystko już prawie wiem zostalo mi tylko pytanie o syg. GALA. Bo jeżeli nie miałem fabr. radia, to pewnie musze podpiąć się pod instalacje żeby NAVI działało poprawnie. I teraz tak. Gdzie znajdę ten sygnał? W bezpiecznikach przy nogach? Czy może w zegarach? Bo z zegarów i tak będę ciągnął CANy.
Lutek90 Opublikowano 20 Stycznia 2014 Opublikowano 20 Stycznia 2014 może ktoś mi podpowiedziec jak przyciąć koszyk 1 din żeby pasował do koszyka 2 din pod rns ?? Nie chce kupować klimatronika 2 din bo mój jest w bardzo dobrym stanie wizualnym i wszystko w nim chula a gdzieś kiedys czytałem że wystarczy po bokach podciąć , z góry dzięki pozdrawiam
domin79 Opublikowano 20 Stycznia 2014 Opublikowano 20 Stycznia 2014 może ktoś mi podpowiedziec jak przyciąć koszyk 1 din żeby pasował do koszyka 2 din pod rns ?? Nie chce kupować klimatronika 2 din bo mój jest w bardzo dobrym stanie wizualnym i wszystko w nim chula a gdzieś kiedys czytałem że wystarczy po bokach podciąć , z góry dzięki pozdrawiam http://a4-klub.pl/wnetrze-99/all-b6-docinanie-climatronica-tunelu-kosz-2-din-127043/
silnik Opublikowano 20 Stycznia 2014 Opublikowano 20 Stycznia 2014 może ktoś mi podpowiedziec jak przyciąć koszyk 1 din żeby pasował do koszyka 2 din pod rns ?? Nie chce kupować klimatronika 2 din bo mój jest w bardzo dobrym stanie wizualnym i wszystko w nim chula a gdzieś kiedys czytałem że wystarczy po bokach podciąć , z góry dzięki pozdrawiam Kolego ja docinałem, ale to jest dużo przy tym pracy i przymiarek, musisz najpierw zrobić szablon z tektury a i tak nie ominiesz tego że porysujesz tunel przy mierzeniu. To nie jest prosta linia tylko lekko zaokrąglona, wiec zostaje metoda prób i poprawień.
iras_gda Opublikowano 22 Stycznia 2014 Opublikowano 22 Stycznia 2014 Czy da radę zakodować rns-e tak aby ustawienie dzień / noc brał z czujnika zmierzchu a nie na podstawie informacji o włączonych światłach? Światła trzeba mieć całą dobę, przez to mam cały czas ciemną mapę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się