Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż i kodowanie nawigacji RNS-E w Audi A4 B6/B7 od A do Z


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
h
WWW.TME.EU

MOLEX 73403-6282 | Wtyk; FAKRA II SMB; męskie; proste; RG174,RG316; zaciskanie - Produkt dostępny w Transfer Multisort Elektronik. Sprawdź naszą szeroką ofertę.

Takie coś będzie pasować?

  • Odpowiedzi 4.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Nie wiem jak dokładnie jest w rnse ale chyba gniazdo jest do wlutowania na płytkę więc raczej takie będzie lepsze

Gniazdo-antenowe-fakra-GPS-nowe-do-RNS-5
ALLEGRO.PL

Kup teraz na Allegro.pl za 25 zł - Gniazdo antenowe fakra GPS nowe do...

 

Opublikowano

Ok musiałbym rozebrać navi w wolnej chwili

Opublikowano

Witam 

Posiadam takie radio:

20200124-083212.jpg

Chciałbym je wymienić na takie:

 

rnse74_6.jpg.fa30be9f8c91e23f784656c289a

 

Ogólnie to na podłączeniu navi to mi nie zależy, bardziej wizualnie chcę mieć takie radio. No jeszcze mi się w tym podoba że można muzykę z karty pamięci odpalić no i wiadomo fajny wyświetlacz itp. Chce się dowiedzieć czy to wymienię na zasadzie wyjmij stare radio włóż takie z wyświetlaczem.? Proszę o pomoc. 

Opublikowano

Pany w rnse wyskoczyła ta cholera, że trzeba poczekać 60 minut, aby wbić pin. Auto trochę postało na rozładowanym aku i od tej pory chce pin jakby can nie poznawało. Oczywiście pinu nie pamiętam. Z rnse nic nie było robione. Pomyślałem że wrzucę płytkę z rozkodowaniem pinu, ale nie chce opuścić ekranu. Jakieś pomysły? 

Opublikowano
2 godziny temu, grubcio1980 napisał:

Pany w rnse wyskoczyła ta cholera, że trzeba poczekać 60 minut, aby wbić pin. Auto trochę postało na rozładowanym aku i od tej pory chce pin jakby can nie poznawało. Oczywiście pinu nie pamiętam. Z rnse nic nie było robione. Pomyślałem że wrzucę płytkę z rozkodowaniem pinu, ale nie chce opuścić ekranu. Jakieś pomysły? 

Restet navi i od razu klikasz żeby otworzyć wyświetlacz. Powinno się udać.

Opublikowano

Dzięki 

Opublikowano

H4mm3r a nie wiesz dlaczego nie widzi rnsa? Przecież jak się wklepie pin to się przyucza i nie trzeba za każdym razem go wklepywać 

Opublikowano

Nie mam pojęcia. 

Opublikowano

Hmm. Zrobiłem Down softu. Próbowałem wgrać plik do odzyskania pinu, ale nie chcę się wgrać. Zgrałem na płytę DVD plusową i minusową, ale nie chce ruszyć. Nie wiem czy dobrze ale pliki były luzem tzn. nie w folderze. Do tej pory działało. Nagrywarka zła? 

Opublikowano

Ogarnąłem ?

Opublikowano (edytowane)

Witam

Też mam problem z moim RNS-E

10 lat temu, wbiłem pin i tak se śmigało do przedwczoraj - rezałem fotele i odłączyłem aku. No i teraz chce pin. Kiedyś wpisywałem 4 ostatnie cyfry VINu RNS-E i śmigało. A teraz nie działa.... nagrałem płytkę do dekodowania i lipa. Nie chce jej przeczytać. Jakieś rady?

46 minut temu, grubcio1980 napisał:

Ogarnąłem ?

jak to zrobiłeś?

Edytowane przez Gik
Opublikowano

Na allegro sa oferty pinu po numerze seryjnym radia - koszt nieduży a znajomy dostal pin po 2 godzinach...

Opublikowano

są, ale kiedyś działały 4 ostatnie cyfry tego co widzę. Więc seryjny pin też pewnie nie przejdzie.

Jak nagrać tą płytkę, żeby RNS chciał ją odczytać?

Opublikowano

Musisz nagrać plik na płytę DVD koniecznie +. Wgra jak softa i na dole ma takie literki, cyferki ostatnie 4 to pin. Daj maila na priv to ci wyślę, jak chcesz to mam też softa pl z SDS. A najważniejsze. Musisz zrobić Down softu, żeby plik ruszył. Mam akurat tak ustawione że robisz Down, odzysk pinu i soft. Do Down musi być chyba ori mapa, nie pamiętam 

Opublikowano

No i po nauczce zapisałem pin w tel ?

Opublikowano

Plik do odzyskania kodu nagrywa się na zwykłej płycie CD, nie trzeba do tego płyt DVD. To że teraz cztery ostatnie cyfry nie pasują to nic dziwnego. Po odzyskaniu pinu przy pomocy tej płyty, po jakimś czasie użytkowania na dole powróci oryginalny numer seryjny RNS-E. Po tym numerze kod jest do odzyskania nawet w 15 minut

Opublikowano (edytowane)

Czołem koledzy

Walczę z moją RNS-E wraz z kolegą @grubcio1980, ale też tutaj się zapytam mądrzejszych ode mnie. Może ktoś coś.

Taka sytuacja:

Po zmianie zegarów na kolor, radio zapytało o PIN, miałem tylko dwie próby (niestety były właściciel nigdy nie miał pinu do radia).

Wyświetlił mi się pod spodem nr seryjny, wycztałem, że czasem PIN to 4 ostatnie cyfry numeru seryjnego. Niestety po wpisaniu lipa, błędny PIN.

Zakupiłem od koleżki z Allegro PIN po numerze seryjnym radia, również lipa, nie zadziałał. Zachodzi podejrzenie, że po zmianie softu w radiu (mam SW: 0750 i HW: 074) kodu z ASO nie przyjmie.

Teraz mam okres karencji 60 minut i jakoś muszę przecierpieć te 60 minut. W międzyczasie próbowałem wypaloną płytką od @grubcio1980 coś podziałać i to nie przyniosło rezultatu (teraz już wiem, że navi musi być w trybie podawania PINu), ale gorszą rzeczą jaką zrobiłem to wypaliłem płytkę z unlockerem z chomika (niby potwierdzony, że działa) ale tutaj też nic się nie działo, więc chciałem wyjąć płytkę i już d*pa. Nie mogę jej wyjąc przyciskiem.

Ponoć w VCDS jest opcja wysunięcia płyty, ale nie wiem czy to mi pomoże skoro w pierwszym przypadku wyjąłem płytkę. Czy czeka mnie jedynie czytanie flasha, żeby wyciągnąć PIN?

Wiem, spraprałem temat, ale może coś się uda.

 

PS. Jaja jak berety.....odczekałem 60 minut...doczekałem się ponownie ekranu wpisania PINu, udało mi się wyjąc płytę, która siedziała w środku (o dziwo musiałem zaadoptować ponownie kod 0 w kanale 67, mimo, że taka wartośc była wpisana) i wpisałem nowy kod PIN przesłany przez sprzedającego (mój kod PIN +1 w ostatniej cyferce) i co się okazuje? RNS-E odżyło i gra jak trzeba :)  Także jestem mega happy, że znowu wszystko w normie. :)

Edytowane przez Biggi
Opublikowano

Borykam się trochę z rozładowywaniem akumulatora. Mam wiele podejrzeń ale że problemy się zaczęły kiedy zrobiłem upgrade na RNS-E + bluethoot + multifunkcja + TV więc winą obarczam któryś z tych modułów. Mam pytanie do wszystkich ludzi "dobrej woli" czy ktoś z Was mierzył ile pobiera RNS-E w tzw trybie standby? U mnie w samochodzie to jest jakieś 100mA czyli dość dużo zważywszy że 150mA pobiera pozostała instalacja to daje nam łącznie już 250mA. W 3 dni wyssie akumulator. Ponieważ jest to instalacja którą sam zakładałem to czytam dużo i zastanawiam się czy powodem jest że mam coś źle wykodowane czy brak sygnału DWA ma w tym wypadku znaczenie a może przyczyny powinienem szukać gdzie indziej?

Opublikowano

sprawdzaj uśpienie po ok 20-30 minutach od zamknięcia auta, ile wtedy masz poboru, jak jak podejrzewasz rnsa, to najszybciej będzie podciągnąć sygnał DWA z komfortu do radia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...