Kosmita Opublikowano 14 Marca 2017 Opublikowano 14 Marca 2017 Dnia 26 stycznia 2017 o 19:52, Fin napisał: Dzięki za info! Jeszcze jedno pytanie... Może wydawać się to głupie, ale nie mam pewności co do rodzaju napędu quattro w aucie, które zamówiłem. Chodzi o to, czy mam zwykłego torsena czy ten nowy odłączamy ultra... wszystkie źródła w necie mówią, że ultra jest tylko z benzynowym silnikiem TFSI, a diesel 2.0 TDI ma zwykłego torsena. Jednak sprzedawca, u którego zamawiałem uparcie twierdzi, że też mam Ultra... i bądź tu mądry. Strona Audi jest beznadziejna i nic tam nie można wyczytać... jestem skołowany... Kończąc OT w dieslu masz stały napęd quattro. Tylko benzyna w allroadzie ma ultra. Wracając do opon zimowych.. Ja kupiłem CONTINENTAL TS830 i bardzo sobie chwalę. Opona wygrała test w Auto Świecie w ubiegłym roku. Dobrze zachowuje się na śniegu a do tego nie traci przyczepności na mokrej nawierzchni. Poza ceną same plusy pzdr
Fin Opublikowano 18 Marca 2017 Opublikowano 18 Marca 2017 Dnia 14.03.2017 o 11:03, Kosmita napisał: Kończąc OT w dieslu masz stały napęd quattro. Tylko benzyna w allroadzie ma ultra. Wracając do opon zimowych.. Ja kupiłem CONTINENTAL TS830 i bardzo sobie chwalę. Opona wygrała test w Auto Świecie w ubiegłym roku. Dobrze zachowuje się na śniegu a do tego nie traci przyczepności na mokrej nawierzchni. Poza ceną same plusy pzdr Dzięki za info, auto już odebrałem na letnich i temat zimówek odkładam na razie do jesieni. Też mi się wydaje, że mam tradycyjne quattro. Poza tym autko spisuje się świetnie
Kosmita Opublikowano 18 Marca 2017 Opublikowano 18 Marca 2017 7 minut temu, Fin napisał: Dzięki za info, auto już odebrałem na letnich i temat zimówek odkładam na razie do jesieni. Też mi się wydaje, że mam tradycyjne quattro. Poza tym autko spisuje się świetnie No na 100% masz normalne quattro. Opisz w odpowiednim dziale i wstaw foty
Fin Opublikowano 18 Marca 2017 Opublikowano 18 Marca 2017 Czekam na lepszą pogodę, żeby ładnie umyć i zrobić foty - na razie ciągle leje i autko ciągle brudne. Wkrótce wrzucę i opiszę swoje wrażenia.
tomi790 Opublikowano 11 Lipca 2017 Opublikowano 11 Lipca 2017 Ktoś się może wypowiedzieć, czy przy kupnie opon zimowych rozważał zakup zimówek w rozmiarze 225/45/18 i 235/40/18 na felgę 8 cali? I jaka była ostateczna decyzja? Czy zostać przy standardzie 245/40/18 na 8 cali felgę (B8 quattro)?
Karasik2 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 ja też mam pytanie co założyć na 18" na zimę Mam takie jak poniżej na lato i niestety to ostatni sezon opon i trash chce na nie wsadzić zimówki (na latko cało koła w przyszłym roku wpadną) Pytanie jakiego rozmiaru szukać ??
Karasik2 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 5 godzin temu, nitroo napisał: Fabryczny 235/40/18 dzieki to takie szukam używki lub bieżnki.. w ziemie mało smigam
nitroo Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 To już lepiej wielosezon niż bieżniki!
przem8 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Stanowczo odradzam kupno bieżnikowanych opon. Dwa razy przeżyłem pęknięcie takich uwielbianych opon marki profil (miały kilka miesięcy) z bardzo poważnymi konsekwencjami, a argument, że się mało jeździ zimą jest żaden
Karasik2 Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Opublikowano 8 Sierpnia 2017 (edytowane) Cytuje goscia z jednej z wiekszych firm w Krakowie. "O wiele lepiej kupic bieznikowane niz chińskie" Myslalem o wielosezonowych ale zmienic chce koła po zimie Edytowane 8 Sierpnia 2017 przez Karasik2
nitroo Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Lepiej chinśkie niż bieżniki, lepiej używki niż chińskie. Tyle.
Karasik2 Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Opublikowano 8 Sierpnia 2017 w sumie przekonałeś mnie też szedłem tą drogą dedukcji no to alledrogo i używki
Kappuchu Opublikowano 13 Sierpnia 2017 Opublikowano 13 Sierpnia 2017 (edytowane) Pytanie odnośnie zimówek, muszę zmienić swoje stare (jeszcze po poprzednim właścicielu, strasznie stare bo już guma twarda i widać małe pęknięcia na oponach, niby przejeździłem na nich 2 zimy, ale jak spadł śnieg to auta nawet nie ruszałem dla własnego bezpieczeństwa i innych), ale w tym roku postanowiłem zmienić. Dużo osób na forum poleca Nokiany WR D4 i pewnie się na nie zdecyduje, bo i opinie mają dobre i cena też zadowalająca, tylko pytanie jak z ich ścieralnością? Tak, wiem że opona zimowa to inna guma i szybciej się ściera, jednak z powodów takich, a nie innych koła zimowe/letnie (zależnie od pory roku) trzymam w domu rodzinnym i zmianę na opony zimowe zawsze robię jak odwiedzam rodzinne miasto na wszystkich świętych, gdzie temperatury powoli zbliżają się do zera stopni (żeby zima mnie nie zaskoczyła jak większość drogowców). Tak więc, czy bardzo dostaną po d*pie Nokiany jeżdżąc w tym okresie do "konkretnej" zimy, a może na takie "praktyki" lepsza byłaby inna opona? Dodam, że mieszkam w Polsce wschodniej, także bardzo często zdarzają się tu duże śniegi i oblodzone nawierzchnie, więc przydałoby się żeby i opona była dobra. Edytowane 13 Sierpnia 2017 przez Kappuchu
k232 Opublikowano 13 Sierpnia 2017 Opublikowano 13 Sierpnia 2017 Ja mam Sava eskimo s3, przejechałem 2 zimy i kompletnie nie widać aby coś ubyło bieżnika.
Johann2150 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 (edytowane) Tutaj macie artykuł porównujący opony budżetowe, chińskie, używane i bieżnikowane. http://wulkanista.pl/tanie-opony-zimowe/ Dla leniwych: nowe budżetowe > nowe chińskie > używane premium > bieżnikowane > letnie Podsumowując, decydując się na tanie opony zimowe najlepszym rozwiązaniem są nowe opony bez względu na klasę. Decydujący wpływ ma wysokość bieżnika oraz mieszanka gumowa, która w przypadku opon bieżnikowanych znacznie różni się od oryginalnej gumy. Dnia 13.08.2017 o 11:15, k232 napisał: Ja mam Sava eskimo s3, przejechałem 2 zimy i kompletnie nie widać aby coś ubyło bieżnika. Ja mam to samo na Barumach Polaris 3 (3 sezony bieżnik bez zmian), ale tutaj zakładam po prostu że wpływ ma właściwy moment założenia zimówek i ich zmiana na letnie (temperatura). Edytowane 16 Sierpnia 2017 przez Johann2150
magdalec Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Opublikowano 17 Sierpnia 2017 (edytowane) A jak wyglada kwestia opon calorocznych? Zawsze mnie denerwuje gdy podczas wymiany opon musze placic 2x poniewaz mam tylko jedne felgi. Do tej pory jezdzilam na dwoch kompletach jednak zimowki na 100% beda w tym roku szly na wymiane .. a letnie moze jeszcze jeden sezon wytrzymaja - tak twierdzi moj mechanik. Nie znam sie za bardzo na sprawdzonych markach opon, a nie chce z drugiej strony opierac sie na opinii jednej osoby. Co bedzie najlepsze w stosunku ceny do jakosci? Druga kwestia to gdzie dokonac zakupu. Mieszkam w mniejszej miescowosci i niestety przez brak konkurencji ceny sa mocno zawyzone. Przez przypadek znalazlam sporo promocji w tym sklepie http://alerabat.com/kody-promocyjne/motoricus-com Aktualnie wyprzedaze opon siegaja 40% wiec to moze byc dla mnie dobra okazja na zapotrzenie sie w nie. Bede wdzieczna za polecenie konkretnych marek/modeli opon. Pozdrawiam Edytowane 23 Sierpnia 2017 przez magdalec
klucha11 Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Opublikowano 19 Sierpnia 2017 A jak wyglada kwestia opon calorocznych? Zawsze mnie denerwuje gdy podczas wymiany opon musze placic 2x poniewaz mam tylko jedne felgi...To może za te pieniążki z wymiana lepiej kupić felgi na zimę? Btw co jest do wszystkiego jest do niczego.
nitroo Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Niekoniecznie. Nokian i Michelin tworzą opony wielosezonowe z homologacją na zimę. Na polski klimat jak znalazł.
klucha11 Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Opublikowano 19 Sierpnia 2017 No nie wiem. Ja tam wolę super przyczepność latem i zimą a nie kompromis
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się