Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Jak jeździ AFN z turbem AWX bez wirusa?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czeka mnie regeneracja turbo lub wymiana na inne i tutaj pytanie jak będzie się zachowywał silnik z turbem od AWX na ori sofcie,

chodzi mi głównie o to czy lag większej turbiny będzie szczególnie odczuwalny

tzn czy będzie mół na niskich obrotach.

Proszę o opinie tych co jeździli z tą suszarą bez wirusa.

Uprzedzając pytania po co turbo AWX bez programu,wirus jest w planach ale na razie trwa zbieranie funduszy :decayed:

Pozdrawiam

Opublikowano

jeździłem kiedyś AFN'em z turbiną od AWX/AVF jakieś dwa tygodnie bez korekty i nie zauważyłem spadku mocy....powiem więcej autko szło nieco lepiej z tego co pamiętam to na hamowni przed korektą softu (czyli na turbinie AWX+kat out) 120 kunia wypluło

Opublikowano

jezdzij ... nie odczujesz prawie zadnej roznicy ...

Opublikowano

Może nie 100% na temat bo mam AVF (130)ale po założeniu turbo od BRB (170)nic nie czułem (auto było po programie - ale robionym pod turbo AVF) Hamownia wypluła 3 konie więcej ,ale odstęp między pomiarami to 2 lata no i inna hamownia.Zadnej różnicy organoleptycznej.

Różnica jest dopiero po programie pod konkretne graty , Ty z tej turbiny więcej wyciśniesz niż z ori.

Opublikowano

GT1749VA z silnika AWX ma identyczną część gorącą turbiny jak ta z GT1749V. Ma tylko większe koło kompresji na części zimnej. Więc w stosunku do VNT15 z AFN niewiele większą bezwładność, a większy wydatek górą.

Tu masz Passata B4 AFN po zamontowaniu turbiny GT 1749VA + kolektor dolotowy z PD + wybicie kata. Program ten sam co na VNT15 (1,2 bara), przybyło 20Nm, 7 KM i całkowicie znikł dym:

8ad5fae58669d171m.jpg

Tu jest turbo z przejściówką na wąż z opaską:

df89b10fb852d490m.jpg

Opublikowano

Nabyłem już turbinkę AWX wraz z przejściówką na wąż :decayed:

No i mam pewne obawy co do szczelności tej redukcji, jest tam niby oring ale sama przejściówka wchodzi dość łatwo po podpiłowaniu tych 2 śrubek co wchodzą w wyżłobienia w muszli.

Może trzasnąć to połączenie czerwonym silikonem (temp od -63 do 370) dla pewności, dobry to pomysł?

Opublikowano

Nabyłem już turbinkę AWX wraz z przejściówką na wąż :decayed:

No i mam pewne obawy co do szczelności tej redukcji, jest tam niby oring ale sama przejściówka wchodzi dość łatwo po podpiłowaniu tych 2 śrubek co wchodzą w wyżłobienia w muszli.

Może trzasnąć to połączenie czerwonym silikonem (temp od -63 do 370) dla pewności, dobry to pomysł?

gdzie i za ile turbinke kupiłeś ??

możesz na PW :decayed:

Opublikowano

Nabyłem już turbinkę AWX wraz z przejściówką na wąż :decayed:

No i mam pewne obawy co do szczelności tej redukcji, jest tam niby oring ale sama przejściówka wchodzi dość łatwo po podpiłowaniu tych 2 śrubek co wchodzą w wyżłobienia w muszli.

Może trzasnąć to połączenie czerwonym silikonem (temp od -63 do 370) dla pewności, dobry to pomysł?

Jeśli brałeś przejściówkę ode mnie to powinna idealnie pasować. Ja mam bez silikonu i tylko mi się delikatnie poci.

Jak chcesz to obleć silikonem i będziesz miał problem z głowy.

Pozdrawiam

Opublikowano

ja po wymianie VNT15 (AFN) na turbinę AWX w swoim AFN po wirusie nie zauważyłem większych zmian, co potwierdziła hamowania..

jednakże turbina AWX lepiej regulowała doładowanie, moze dlatego że nowa, a może dlatego że gruszka jest większa.. w każdym razie mozna zakładac i jeździć

Opublikowano

kolego śrubki tak dopilowujesz zeby ciasno wcisnać przejscowke a potem dokup sobie zabezpieczenie org w aso koszt 5 pln i wtedy masz pewnosc ze ci nie wyskoczy silikon sobie daruj

Opublikowano

Ja jeździłem swoim byłym AFN na turbinie od AWX i nie zauważyłem żadnego dołka mocy..górki raczej też nie :wink4:

Opublikowano

dołączę się - czyli mogę jeździć na BRD - ori soft AFN sobie poradzi z wysterowaniem zanim zrobię program ?

Opublikowano

Poradzić poradzi.Będzie slaby dół ,lepsza góra

Opublikowano

ja do atj wsadziłem gt1749VA i też nie widzę wielkiej różnicy, może jedynie taka że od 140km/h trochę lepiej idzie.

Zobaczymy po prgramie ;)

Opublikowano

Ja też mam turbo 130 i tez nie zauważyłem zmiany. jeździ się jak na GT15.

Opublikowano

polecam jeszcze zmianę kolektora ssącego na ten od 130KM, widziałem ostatnio że jeden z forumowiczów ma taki do sprzedania za śmieszne pieniądze a efekt jest naprawdę dobry co mogą potwierdzić inni którzy go założyli :)

[br]Dopisany: 21 Marzec 2010, 18:07_________________________________________________http://www.a4-klub.pl/smf/all_b5_sprzedam_kssacy-t123789.0.html podsyłam link bo koszt jest niewielki a efekt niezły :)

Opublikowano

Kolektor pasuje plug&play??

Drugie pytanie za 100pkt - czy Garrett 1749VA Made In Romania to jest dobra jakosc? Bo sa jeszcze Włoskie...

Co o tym sadzicie?

Opublikowano

Kolektor pasuje plug&play??

Drugie pytanie za 100pkt - czy Garrett 1749VA Made In Romania to jest dobra jakosc? Bo sa jeszcze Włoskie...

Co o tym sadzicie?

Kolektor pasuje ale idąc dalej musisz wywalić EGR(wstawić przejściówkę). Z tego co były opinie na necie to ponoć te z Romani sa gorsze jakościowo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...