czaja77 Opublikowano 4 Maja 2010 Opublikowano 4 Maja 2010 witam dodzwoniłem się za pierwszym razem termin 22 maja 10.oo
tomaszw Opublikowano 4 Maja 2010 Opublikowano 4 Maja 2010 A co z 1.8T seria 163KM (BFB) a chciałbym dobić do ok 190KM-200KM. Czy Mistrz Rogal też sie tym zajmie? Cena? PS Problem to może być,że to "taczka"
kileeer Opublikowano 5 Maja 2010 Autor Opublikowano 5 Maja 2010 A co z 1.8T seria 163KM (BFB) a chciałbym dobić do ok 190KM-200KM. Czy Mistrz Rogal też sie tym zajmie? Cena? PS Problem to może być,że to "taczka" hej odnośnie 1,8T pisz bezpośrednio do Witka, bo nie każdą benzynę chce robić.
akjam Opublikowano 5 Maja 2010 Opublikowano 5 Maja 2010 A co z 1.8T seria 163KM (BFB) a chciałbym dobić do ok 190KM-200KM. Czy Mistrz Rogal też sie tym zajmie? Cena? PS Problem to może być,że to "taczka" hej odnośnie 1,8T pisz bezpośrednio do Witka, bo nie każdą benzynę chce robić. Albo podjedź do niego bo chyba nie masz dalekooo.
arturro_A6 Opublikowano 5 Maja 2010 Opublikowano 5 Maja 2010 A co z 1.8T seria 163KM (BFB) a chciałbym dobić do ok 190KM-200KM. Czy Mistrz Rogal też sie tym zajmie? Cena? PS Problem to może być,że to "taczka" robi bez problemu ale zanim pojedziesz zrob pelna diagnostyke ukladu paliwa (pompa, filtr paliwa, wtryski) plus ogolny stan auta bo moze sie okazac ze pojedziesz na prozno. benzyna to nie diesel gdzie masz spory potencjal do podkrecenia, wszystko w benzynie musi dzialac na 100% bo zostanie z niego wycisniete 99%. cena napewno wyzsza od diesla.
jnx Opublikowano 6 Maja 2010 Opublikowano 6 Maja 2010 zrob pelna diagnostyke ukladu paliwa (pompa, filtr paliwa, wtryski) jak sprawdzić w jakiej kondycji są wtryski i pompa ?
seba1-2 Opublikowano 6 Maja 2010 Opublikowano 6 Maja 2010 wtryski można wyciągnąć dać na maszynę i sprawdzić czy nie leją oraz ich ciśnienie otwarcia, a pompę też można wyciągnąć dać do serwisu boscha i tam robią badanie jej sprawności kosztowało takie coś około 150zł, jeśli nie chcesz wyciągać ani wtrysków ani pompy z samochodu to myślę że logi statystyczne i dynamiczne powiedzą wszystko na temat twojej motorowni
jnx Opublikowano 6 Maja 2010 Opublikowano 6 Maja 2010 aha myślałem że da się to jakoś organoleptycznie czy w przypadku dymienia auta po chipie winą jest tutaj już słabo wydajna pompa czy poprostu można spróbowac wyregulowac to ciśnieniem by spalała się ta mieszanka ?
pawko82 Opublikowano 8 Maja 2010 Opublikowano 8 Maja 2010 Witam kolegów,w związku z tym że dużo osób jest chętnych na drugą turę (ja też byłem na nią skazany bo lista zamknięta ale sie udało dzięki rezygnacji 1 chętnego i uprzejmosci kileeera) proponuję im trochę pomóc w ocenie okresu w którym może to nastapić.Wnioskuję o dobrowolne określenie się każdego z listy kiedy zamierza jechać do mistrza Rogala na chipa.pozdrawiam wszystkich popierających pawko82-19 maja g.9:00
dizell Opublikowano 8 Maja 2010 Opublikowano 8 Maja 2010 dizell - 19 maja (zmiana turbulum na AWX + wirusik)
soolek Opublikowano 11 Maja 2010 Opublikowano 11 Maja 2010 Panowie, jakby ktoś chciał odstąpić jakiś termin majowy, to ja chętnie przygarnę
udy Opublikowano 11 Maja 2010 Opublikowano 11 Maja 2010 Moje 1,8T dzisiaj na rolkach . Godski i jak tam wyszło ?? pozdro
godski Opublikowano 11 Maja 2010 Opublikowano 11 Maja 2010 Srednio. W czwartek następna ( 3 ) próba. Mistrz się nie poddaje...
udy Opublikowano 12 Maja 2010 Opublikowano 12 Maja 2010 a co jest nie tak jeśli można wiedzieć, mam identyczną niemalże konfigurację jak ty i chciałbym wiedzieć na co się szykować. Pozdro
godski Opublikowano 12 Maja 2010 Opublikowano 12 Maja 2010 Jeszcze nie wiemy. Okaże się w czwartek lub piątek. Dam znać.
arturro_A6 Opublikowano 12 Maja 2010 Opublikowano 12 Maja 2010 a co jest nie tak jeśli można wiedzieć, mam identyczną niemalże konfigurację jak ty i chciałbym wiedzieć na co się szykować. Pozdro na poczatek przeczytaj moj post na poprzedniej stronie, btw. jako podstawa - przed wyjazdem wymien filtr paliwa
godski Opublikowano 12 Maja 2010 Opublikowano 12 Maja 2010 U mnie nie filtr blokuje. Wszystkie wymienione 2000 km temu.
udy Opublikowano 12 Maja 2010 Opublikowano 12 Maja 2010 filtr wymieniałem z 10000 km temu, ale co tam, wymienie dla pewności jeszcze raz wszystkie świece i filtr paliwa, wtryski będą nowe 380 cc, a pompe paliwa można sprawdzić poprzez logi ?? w których grupach i jakie logi dynamicznie czy statycznie ?? pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się