johnybravo Opublikowano 5 Września 2011 Opublikowano 5 Września 2011 a co tam ogladac , auto jak auto
sylwiasty Opublikowano 5 Września 2011 Opublikowano 5 Września 2011 Sylwek jeden xenon ci nie świeci Wiem - padła mi przetwornica. Właśnie zamówiłem nową.[br]Dopisany: 05 Wrzesień 2011, 11:42_________________________________________________Łukasz - szukasz kiery, Krycha ma w dobrych cenach: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=219470.msg2601811#msg2601811 Bierz tą za 180 PLN'ów, kupisz lakier do skóry za kilka zeta i będzie jak nowa. Co do przejściówki na mały wieloklin to chyba jakaś wala się u mnie po garażu, może podpasuje. Jak nie to na allegro znajdziesz za parę zeta.
karolasterka Opublikowano 5 Września 2011 Opublikowano 5 Września 2011 ale do tego taśmę trzeba kupić i obudowę bo stara nie podchodzi...
sylwiasty Opublikowano 5 Września 2011 Opublikowano 5 Września 2011 ale do tego taśmę trzeba kupić i obudowę bo stara nie podchodzi... Do tej ,którą pokazał Łukasz z A3 też trzeba i nie masz gwarancji, że będzie pasowało do obudowy A4. Krycha kompletną z taśmą i obudową sprzedaje za 270 z wysyłką więc i tak nie jest źle.
joker-lukasz Opublikowano 5 Września 2011 Autor Opublikowano 5 Września 2011 kurde myslałem że ta z A3 by podeszła p&p no ale trudno.. no w sumie za 270 komplet to nie jest strasznie dużo, wypoleruję stare lampy powyciągam żarówki i opylę za 100zł i wtedy bym wziął ten komplet od Krychy
karolasterka Opublikowano 5 Września 2011 Opublikowano 5 Września 2011 Wypolerowałeś już te co masz na aucie ?
sylwiasty Opublikowano 5 Września 2011 Opublikowano 5 Września 2011 no w sumie za 270 komplet to nie jest strasznie dużo, wypoleruję stare lampy powyciągam żarówki i opylę za 100zł i wtedy bym wziął ten komplet od Krychy Nic nie poleruj tylko wystaw za 100 PLN'ów i pójdą. Od razu Ci mówiłem, że na 150 nie licz.
joker-lukasz Opublikowano 5 Września 2011 Autor Opublikowano 5 Września 2011 Wypolerowałeś już te co masz na aucie ? jeszcze nie.. czasu trochę brakuje ale mam już hamulce ogarnięte.. na przodzie nowe tarcze TRW a z tyłu tam co mi ciągle z jednej strony piszczało to tarcze dałem do przetoczenia bo szkoda ich było wywalać i nowe zakładać i już przestało piszczeć, przy ściągnięciu tarcz.. jedna od wewnętrznej strony była dziwnie zjechana.. nie wiem nawet jak to opisać.. jak jakieś szyny.. czy coś takiego, także hamulce już ogarnięte.. może bym jeszcze wymienił płyn hamulcowy na motula? da radę samemu to ogarnąć?przy wymianie filtra paliwa trzeba go przed włożeniem zalać ropą? bo filtr już leży u mnie z 2 miechy co do lamp boschowych to chciałem 150 dlatego że były tam wszystkie zarówki - sama ich wartośc to pewnie ok 70zł jak nie lepiej, ale jak ludzie nie chcieli to wystawie bez żarówek za 100zł
karolasterka Opublikowano 5 Września 2011 Opublikowano 5 Września 2011 ja jak wymieniałem filtr paliwa to zalewałem go ropką szykujesz auto już pod wyjazd?
joker-lukasz Opublikowano 5 Września 2011 Autor Opublikowano 5 Września 2011 no auto musi być w pełni sprawne bo jednak czeka mnie ponad tyś km w jedną stronę został do wymiany filtr, wybierak od skrzyni, pewnie płyn hamulcowy, i nie wiem jak z olejem, bo w sumie niedawno wymieniałem ale nie wiem ile km mam już na tym nalatane jak co to wezmę sobie bańkę i filtr i wymienię w norwegii bo stary ma dechy żeby porobić podjazdy mechanik sprawdzał mi zawias, i poduchy pod skrzynią i silnikiem i wszystko w jak najlepszym porządku chociaz raz jestem zadowolony że pchanie kasy w auto się opłaca
filip1001 Opublikowano 7 Września 2011 Opublikowano 7 Września 2011 http://radio5.com.pl/?id=1&ia=33872
karolasterka Opublikowano 8 Września 2011 Opublikowano 8 Września 2011 http://radio5.com.pl/?id=1&ia=33872 Filip a to nie jest czasem Twój transport? trochę stratny jestes
Lo-buz Opublikowano 9 Września 2011 Opublikowano 9 Września 2011 Nie mial by ktos dostepu do dostania komputera ECU do AEB, bez zadnej literki koncowej. Jakis nr, albo do kogo, zadzwonic, napisac. Moj jednak jest ostro podkrecony i turbawka troche nie wyrabia i boje sie ze nie pojezdze na niej za dlugo. W Peaku mam ponad 1.2 Bar-a. Tak jak z Sylwestrem doszlismy do wniosku ze dosc szybko i mocno go podlewa juz od 3 tys obr. Ja nie szaleje az tak czesto ale widze ze gdy pare dni pojezdze spokojnie do 2.5 tys obr. to troche mi go zalewa ( zwiekszone dawki paliwa robia swoje ).
joker-lukasz Opublikowano 9 Września 2011 Autor Opublikowano 9 Września 2011 Nie mial by ktos dostepu do dostania komputera ECU do AEB, bez zadnej literki koncowej. Jakis nr, albo do kogo, zadzwonic, napisac. Moj jednak jest ostro podkrecony i turbawka troche nie wyrabia i boje sie ze nie pojezdze na niej za dlugo. W Peaku mam ponad 1.2 Bar-a. Tak jak z Sylwestrem doszlismy do wniosku ze dosc szybko i mocno go podlewa juz od 3 tys obr. Ja nie szaleje az tak czesto ale widze ze gdy pare dni pojezdze spokojnie do 2.5 tys obr. to troche mi go zalewa ( zwiekszone dawki paliwa robia swoje ). napisz może do Nosba, on obraca trochę tymi 1.8T, może będzie miał coś.. miałeś ten program już zrobiony przy kupnie samochodu?[br]Dopisany: 09 Wrzesień 2011, 09:35_________________________________________________Gays mam pytanie, teraz jak te noce zrobiły się zimne to samochód długo mi kręci zanim odpali.. akumulator jest ok, świece żarowe wymienione na nówki beru, co jeszcze może być nie tak? zapłon do ustawienia? kąt wtrysku? czy co?
karolasterka Opublikowano 9 Września 2011 Opublikowano 9 Września 2011 Joker powiem ci że teraz też tak mam, niby wszystko sprawne a kręci może o obrót o 2 dłużej, teraz nocami są temp. rzędu 8-10 stopni, i świece jeszcze nie grzeją, a silnik już ich trochę potrzebuje, po prostu wydaje mi się że to jest okres przejściowy puki tem. nie będą niższe i świece nie zaczną grzać. Jak będę miał chwilę to sprawdzę kąt wtrysku...
Lo-buz Opublikowano 9 Września 2011 Opublikowano 9 Września 2011 Na forum raczej nikt nie ma kompa do aeb a jak ma to nowsze. Tak kupilem taki samochod z virusem, obliczajac ma niby 190 KM troche boje sie przejscia do 150 KM bedzie jakis niedosyt ale jesli mam za pare miesiecy znowu zmieniac turbawke albo robic remont silnika to calkiem mija sie z celem. Dlatego szukam gdzies na podlasiu kompa i podmienie sobie i zobacze jak bedzie pracowac.
joker-lukasz Opublikowano 9 Września 2011 Autor Opublikowano 9 Września 2011 kurde o to chodzi, że mi nie kręci 1-2 obroty dłużej, a kręci kilka dobrych sekund :gwizdanie: tak jakby już zimna była i mrozy kilkustopniowe.. muszę to obczaić bo jak wyjadę do norwegii i przy ich mrozach to ojciec rozciągać mnie codziennie będzie
karolasterka Opublikowano 9 Września 2011 Opublikowano 9 Września 2011 Tam to Ci świece się załączą i będzie spoko
marcinos80 Opublikowano 9 Września 2011 Opublikowano 9 Września 2011 kurde o to chodzi, że mi nie kręci 1-2 obroty dłużej, a kręci kilka dobrych sekund :gwizdanie: tak jakby już zimna była i mrozy kilkustopniowe.. muszę to obczaić bo jak wyjadę do norwegii i przy ich mrozach to ojciec rozciągać mnie codziennie będzie Log prawde ci powie ,moze pompe trzeba przestawić
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się