RS Opublikowano 27 Maja 2012 Autor Opublikowano 27 Maja 2012 ...albo RedBulla - Przydatne jak sie jedzie do Chorwacji Wezyk juz dobrze chlodzi po drodze, ale wklad do schowka utrzymuje juz fajnie temperaturke
akjam Opublikowano 27 Maja 2012 Opublikowano 27 Maja 2012 Lodóweczka mała ale na jakieś batoniki, redbulle itp. się przydaje w drodze.
RS Opublikowano 11 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2012 Disiaj zakup sprzegla, podnosnika warsztatowego,czyszczenie i skladanie.
Młody_drog Opublikowano 11 Czerwca 2012 Opublikowano 11 Czerwca 2012 Dawno tu nie byłem, Nick widze nowy Przygód z autem masz sporo ale co zrobić... ASO wywiązało się z naprawienia auta? Skąd dorwali taką przednią lampę??
mgtan Opublikowano 13 Czerwca 2012 Opublikowano 13 Czerwca 2012 rzadko juz chodzę po tematach... ale z ciekawości zachciało mi się zobaczyć jak tam forumowe BRD`y jeżdzą... czytam... najpierw o V- max... no wszystko sie zgadza... bez przciągania i trzymania "pedal to the metal" 240 km/h było...GPS pokazał chyba 235km/h wówczas Czytam sobei co tam u Tugrysa...tzn RS`a ;-).. potem patrze że jakiś uj ci załatwił przodzik... no ale z tym młynkiem do kawy tzn świec to już przesada... czizes... przecież to jest w miare młode auto a przebieg 165k km... to żaden ogrom. Ale skoro już zakupiłeś następce BRD to wkońcu będzie dobrze ... choć ja prawdę mówiąc dobrze wspominam swoje BRD nawet biorąc pod uwagę akcję wymiany wtrysków... Żadnych innych problemów. Paliło przy 100km/h 5,2, 130-140 7-7,5 l/100km.. Bardzo dobre auto. Czasami do dziś myśle że mogłem jeszcze poczekać w poszukiwaniu RS4 b7... no ale cóż nie było nic ciekawego przez kilka miesięcy. Ale i tak lubie b7`ki. 3mam kciuki za projekt i obserwuje relację po montazu silnika.
RS Opublikowano 14 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 14 Czerwca 2012 Silnik juz w aucie. Jeszcze wydech i pas przedni.
RS Opublikowano 23 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2012 założyłeś starą skrzynie spowrotem? yol ---------- Post dopisany 23-06-2012 at 17:44 ---------- Poprzedni post napisany 15-06-2012 at 01:49 ---------- Troche updejtu sie nalezy. Samochodem sie jezdzi prawie jak nowym. Niestety, to "prawie" mnie jeszcze wnerwia. Regulacja wysokosci w ksenonach nie daje sie ustawic. Po prostu nie moge wejsc VAG-iem w sterownik. ASO probowalo i tez nie dali rady. Musze sprawdzic wszystko po kolei... No i taki bardziej wnerwiajacy problem to przeladowania w ukladzie dolotowym od 3000 obrotow. Nie wiem co to jest. Albo lopatki lub sztanga od dluzszego stania (5 miechow) sie jakosc unieruchomily ( WD40- niewiele pomoglo...), albo turbina juz sie konczy. Przed zalozeniem gdybalem nad nia bo miala wzdluzny i pionowy luz- lecz niewielki, i chociaz znajomy mechanik ktory ich wiele przerobil, mowil ze KKK tak maja a mimo to jezdza, to przy demontazu u sprzedajacego moj silnik sprawdzalem wirnik i nie mial absolutnie zadnego luzu.... Wiec tak czy tak cos z turbinka trzeba zrobic.... - i tu nasowa sie mysl azeby ja na inna wymienic. Na przyklad GTB 2260vk Jezeli to by wypalilo to nastepny mod by juz pukal do drzwi.... - ech, ta pasja....
Diego Opublikowano 23 Czerwca 2012 Opublikowano 23 Czerwca 2012 Samochodem sie jezdzi prawie jak nowym. Niestety, to "prawie" mnie jeszcze wnerwia. Regulacja wysokosci w ksenonach nie daje sie ustawic. Po prostu nie moge wejsc VAG-iem w sterownik. ASO probowalo i tez nie dali rady. Musze sprawdzic wszystko po kolei... Nie wiem czy Ci to cos pomoze, ale mialem podobny problem z dokladana navi BNS 5.0 w moim poprzednim aucie. Dzialala, zero bledow ale nie dalo sie w nia wejsc vagiem. Problem byl w podpieciu linii diagnostycznej oraz canow w wiazce.
RS Opublikowano 3 Października 2012 Autor Opublikowano 3 Października 2012 No i okazało się ze turbina była do wymiany, myślałem ze tylko łopatki się zatarły (dziwne bo było to nagle a nie jakiś proces) Cos je blokuje i myślę ze to chyba jakaś cześć zaworu. Dodatkowo łopatki wirnika tez "dziwnie" wyglądają. <br /><br /> Założyłem turbo-używkę. Właściciel twierdził ze ma 19000km przebiegu, ale mi to wygląda na regenerowana. W każdym razie nie ma luzów i sztanga chodzi idealnie- zobaczymy co to warte. 300 ojronow to w DE kosztowało...- jak by nie było dużo mniej niż przebudowa na GTB 2260 . Auto śmiga bez notlaufow już i kopie dość dobrze. Testowałem na razie do 220km/h. ---------- Post dopisany 09-07-2012 at 00:25 ---------- Poprzedni post napisany 02-07-2012 at 21:43 ---------- Suszarka sie sprawuje dość dobrze (pomijając slaby dol BRD) . Własnie wróciłem z Włoch - 2600km- bez żadnych przygód, mimo ze jeżdżą tam w stylu "wolna amerykanka" - żadnej szramy nie przywiozłem, i co ciekawe- także żadnych błędów po powrocie nie ma - jednym słowem : JEST GIT. Ale trzeba przyznać ze te silniki nie są dobre do wloskich warunków- były częste fazy regeneracji DPF. <br /><br /> ---------- Post dopisany 03-10-2012 at 20:34 ---------- Poprzedni post napisany 09-07-2012 at 00:25 ---------- Wymiana 2 czujnika temperatury i rolki wolnobieznej alternatora. Czujnik 104€ a rolka 67€. Silnik przestal wibrowac na wolnych obrotach i nierowno chodzic. Regeneracja filtra jest teraz efektywniejsza- przed tym mial trudnosci po jezdzie z zakorkowanym miescie. <br /><br /> Co do wymiany silnika, to przejechalem 12000km i nie zuzyl ani kropli oleju, a spalanie trzyma sie na poziomie 7,1 L/100km Silnik chodzi rowno, jest moc, v-max 225km/h (licznikowo)- czasami do 230 dobija. Nie zdechl mi ani razu przy ruszaniu, a wczesniej juz od nowosci mial taka slabosc ze trzeba bylo troche slizgac sprzeglem zeby nie zdechl przy ruszaniu. Ogolnie jestem zadowolony. Mam nadzieje ze moze w koncu trafilem na komponenty w ktorych sa bledy poprawione- czas pokaze..... ---------- Post dopisany at 20:55 ---------- Poprzedni post napisany at 20:34 ---------- Takie pytanie mam: dlaczego nie moge w pierwszym poscie zdjec zalaczac??????? Chcialbym aktualizowac , ale bez fotek to lipa
srb38vx Opublikowano 3 Października 2012 Opublikowano 3 Października 2012 Ty to masz cierpliwość życze żeby już autko latało bez awarii
griga-st Opublikowano 3 Października 2012 Opublikowano 3 Października 2012 Ty to masz cierpliwość życzę żeby już autko latało bez awarii Podejrzewam, ze przy tak intensywnej eksploatacji będzie ciężko:decayed: Tygrys- wiesz ze A95 to jedyna bahna gdzie nie ma ograniczeń(6-22godz)prędkości?
mgtan Opublikowano 3 Października 2012 Opublikowano 3 Października 2012 Tygrys- wiesz ze A95 to jedyna bahna gdzie nie ma ograniczeń(6-22godz)prędkości? oj tak nei jest. Jest ich wiecej bez limitu. Zjeździłem neidawno 3500km po niemczech i Austrii, było sporo kawałków bez limitu, gdzi ezresztą jadąc 140 jechło się prawym pasem (z 3 mozliwych).. predkości 160-180 były standardem.
RS Opublikowano 3 Października 2012 Autor Opublikowano 3 Października 2012 A2 Bielefeld -> Dortmund - 3 pasy praktycznie w wiekszosci bez ograniczen. A33- Bielefeld- Paderborn- tez w wiekszosci bez ograniczen (aktualnie 2 Baustelle wiec cos jest), ale w nocy w weekendy nie ma wcale ruchu. Niema Lipy Ale nie jezdze tak caly czas. Jak chce szybko jechac to ograniczam sie do 180km/h- silnik ma wtedy 3200 obrotow/min.- wiec jest ok. A jak mam czas to wleke sie po prawym pasie 100km/h- bo spalanie jest fajne (ponizej 6l/100km) i nie musze tyle uwagi poswiecac na innych uzytkownikow- LUZZZZZZ ---------- Post dopisany at 23:05 ---------- Poprzedni post napisany at 23:01 ---------- Ty to masz cierpliwość życze żeby już autko latało bez awarii Uparty jestem czasami.
griga-st Opublikowano 4 Października 2012 Opublikowano 4 Października 2012 oj tak nei jest. Jest ich wiecej bez limitu. Zjeździłem neidawno 3500km po niemczech i Austrii, było sporo kawałków bez limitu, gdzi ezresztą jadąc 140 jechło się prawym pasem (z 3 mozliwych).. predkości 160-180 były standardem. Mi chodziło o cala autostradę: http://de.wikipedia.org/wiki/Bundesautobahn_95:wink: Nie ma takiej drugiej. Fakt jest, ze są odcinki gdzie i trzy pasy robią się wąskie przy 300km/h:kox:
jozek726 Opublikowano 4 Października 2012 Opublikowano 4 Października 2012 wszystko na miejcu ---------- Post dopisany 27-05-2012 at 14:53 ---------- Poprzedni post napisany 01-05-2012 at 12:16 ---------- Mialem dotychczas tylko wężyk w chłodzonym schowku, ale ostatnio dorwałem na szrocie okazyjnie cala lodówkę. Montaż wkrótce. Teraz mam 2 węże jakby kto potrzebował....- to wiadomo. http://images10.fotosik.pl/1622/e24f7ccdd37f3981med.png a nie masz tam na szrocie jeszcze jednej takiej ?
jozek726 Opublikowano 4 Października 2012 Opublikowano 4 Października 2012 to i to nie znalazł byś dla mnie tego ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się