Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana kierownicy czteroramiennej na poliftową


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

2e63dcd142f034953f16c80aa407addb.jpg

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Jak podlaczyc kabelki. Sa 3, a kostka 5. Zdjecia nowej kostki ponizej. Tasma prostokatna.

Dzieki za odpowiedzi

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

12e9c1306a92b6ec7a0d03e5b4e60bea.jpg

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

2e63dcd142f034953f16c80aa407addb.jpg

Jak podlaczyc kabelki? Sa 3 wychodzace z samochodu, a w kostce jest 5. Zdjecia nowej kostki ponizej. Tasma prostokatna.

Dzieki za odpowiedzi

12e9c1306a92b6ec7a0d03e5b4e60bea.jpg

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Siedze w garazu i czekam na odpowiedzi:)))

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Nikt nie pomoze? Czytałem watek i jest gro pytan odnosnie kabli a dalej nie mam pojecia jak to podpiąć. Miernikiem nie chce mierzyc ktory jest od poduchy, bo mi wyskoczy blad a nie mam VAGa, zeby go potem usunac.

Dajcie mi sie nacieszyć nowa kierownica:)

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Masz wszystko parę postów wcześniej opisane jak podłączyć.

Opublikowano

Dalem rade. Zostalo podlaczyc klakson i wszystko gra. Z tym ze duza tasma nie pasuje nawet do obudowy z większym otworem. Lipa, trzeba przycinać

Opublikowano

Jak masz poliftowa obudowe to wszystko pasuje na starej nie da się bez przycinania i wygląda ti do niczego. Kiera z a6 pasuje nie wiem jak z multifunkcją.

Opublikowano

Mam poliftowa obudowe i tasme prostokatna jak na zdjeciach. I nie pasuje:) zrobie zdjęcie przy najblizszej okazji

Opublikowano

Czylo jak z a6 miałaby być to też po lifcie?

Opublikowano

Ja mam obudowe poliftową i taśmę kwadratową i wszystko jest jak ori bez przycinania. Musiałeś kupić przedliftową albo jakąś inną.

Opublikowano (edytowane)

Witam,

Czy kiera 3-rammienna s-line na duży wieloklin podjedzie bez żadnych kombinacji u mnie ?

Auto to a4 b5 fl

Sprawdzałem u siebie mam duży wieloklin.

Edytowane przez tomasz102
Opublikowano

Witam,

Czy kiera 3-rammienna s-line na duży wieloklin podjedzie bez żadnych kombinacji u mnie ?

Auto to a4 b5 fl

Sprawdzałem u siebie mam duży wieloklin.

Z tego co widać to masz auto poliftowe więc wydaję mi się że wystarczy zdjąć kierownicę i założyć drugą. Aby odkręcić poduszkę wystarczy torx 25 odkręcić dwie śruby z tyłu kierownicy i po wyjęciu airbaga kluczem bodajże 24 odkręcić kierę.

Opublikowano

Witam,

Czy kiera 3-rammienna s-line na duży wieloklin podjedzie bez żadnych kombinacji u mnie ?

Auto to a4 b5 fl

Sprawdzałem u siebie mam duży wieloklin.

kolego sam zmieniałem na kiere od b6 trójramienną.

Weszło p&p.Jeśli polift jak u mnie to poduszk to torx a sama kierownica na klucz M12 :)

Opublikowano

Dla wszystkich którzy mają problem z podłączeniem kostki. W żółtej kostce od lewej podłączamy dwa przewodu od poduszki które idą dla czerwonej kostki przy kolumnie kierownicy. Klakson to trzeci pin i należy połączyć z czarną kostką po prawej stronie kolumny. Masę klaksonu mamy w kierownicy więc czwarty pin nie podłączałem. Mam nadzieje że pomogłem.

Opublikowano

czyli od b6 kiera podchodzi p&p do polifta b5 tak?


i kostki takie same?

Opublikowano

Witam,

Czy kiera 3-rammienna s-line na duży wieloklin podjedzie bez żadnych kombinacji u mnie ?

Auto to a4 b5 fl

Sprawdzałem u siebie mam duży wieloklin.

kolego sam zmieniałem na kiere od b6 trójramienną.

Weszło p&p.Jeśli polift jak u mnie to poduszk to torx a sama kierownica na klucz M12 :)

Na pewno od b6 ? Możesz zrobić u siebie, albo znaleźć zdjęcie w necie tej kierownicy która pasuje p&p do b5 fl ?

Opublikowano

Witam,

Czy kiera 3-rammienna s-line na duży wieloklin podjedzie bez żadnych kombinacji u mnie ?

Auto to a4 b5 fl

Sprawdzałem u siebie mam duży wieloklin.

kolego sam zmieniałem na kiere od b6 trójramienną.

Weszło p&p.Jeśli polift jak u mnie to poduszk to torx a sama kierownica na klucz M12 :)

Na pewno od b6 ? Możesz zrobić u siebie, albo znaleźć zdjęcie w necie tej kierownicy która pasuje p&p do b5 fl ?

tutaj masz u mnie.wczesniej była normalna poliftowa 4-ramienna

1d0b6e3f793c438dmed.jpgd780f23a4c969fe6med.jpg

Opublikowano

Gdzie moge dostać przejściówkę wieloklinu ?

Opublikowano

Alledrogo. Wpisz " tulejka redukcyjna kierownicy " i jest troche tego

Opublikowano (edytowane)

A u mnie będzie kiera trójramienna s-line pasowała bez przeróbek? rok auta to styczeń 1998, kiera czteroramienna ta nowsza, auto przedlift

np taka:http://olx.pl/oferta/audi-a4-b5-kierownica-trojramienna-s-line-CID5-IDbGRDZ.html#6facebf94b

Edytowane przez kubass025
Opublikowano

Witam. Piszę aby się upewnić, czy do a4 b5 z 95 roku podejdzie kierownica poliftowa z a6 c5 bądz a4 b6?


Witam.

Zakupiłem kierownicę + taśmę okrągłą wraz z manetkami za 80 zł co uważam że było jak promocja. Taśma jest tylko dość nietypowa. Ma powyprowadzane na przedłużkach piny na kostki do jakichś dodatkowych opcji i jest inna tak mi się wydaję niż reszta z okrągłych jakie można zakupić na allegro. Możecie mi powiedzieć czy ją spasuję (oczywiście widziałem post #249 kolegi glapsson'a żeby mi ktoś nie mówił że wszystko w temacie). Do kierownicy pasuję idealnie, jest to kiera z kombiaka wnioskując po manetkach, anglik oczywiście i prawdopodobnie od B6 lub C5. Drugie pytanie korzystając z waszej wiedzy może mi ktoś dopasować do niej odpowiednią obudowę kolumny? Z góry dzięki zdjecia poniżej.

http://zapodaj.net/63e82931bfd9a.jpg.html

http://zapodaj.net/41928c67cf039.jpg.html

http://zapodaj.net/3f29ec6ab675f.jpg.html

http://zapodaj.net/203674b0dee29.jpg.html

http://zapodaj.net/b28024415fe2a.jpg.html

http://zapodaj.net/47f604eed1ffa.jpg.html

http://zapodaj.net/757a13fcc2875.jpg.html

http://zapodaj.net/6c2cc82ef240a.jpg.html

http://zapodaj.net/c62afaac335bd.jpg.html

http://zapodaj.net/4e832ad38dc00.jpg.html


Panowie jutro pasowało by mi zamówić obudowę kolumny, doradzicie coś?

Któraś z tych będzie pasować?

http://allegro.pl/audi-a4-b5-lift-obudowa-kolumny-kierowniczej-czarn-i5814043452.html

http://allegro.pl/obudowa-oslona-kolumny-kierowniczej-audi-a4-b6-scz-i5129058711.html

http://allegro.pl/13r-audi-a5-a4-8t8-8t0-8k0-obudowa-oslona-kolumny-i5065049931.html

http://allegro.pl/audi-a4-b5-99-01-lift-obudowa-oslona-kolumny-i5763734884.html

http://allegro.pl/audi-a4-b6-oslona-obudowa-kolumny-8e0953515e-i5329582107.html

Opublikowano (edytowane)

A u mnie będzie kiera trójramienna s-line pasowała bez przeróbek? rok auta to styczeń 1998, kiera czteroramienna ta nowsza, auto przedlift

np taka:http://olx.pl/oferta/audi-a4-b5-kierownica-trojramienna-s-line-CID5-IDbGRDZ.html#6facebf94b

Jeśli masz kierę po lifcie to trójramienna podejdzie Ci bez problemu.

Witam. Piszę aby się upewnić, czy do a4 b5 z 95 roku podejdzie kierownica poliftowa z a6 c5 bądz a4 b6?

Witam.

Zakupiłem kierownicę + taśmę okrągłą wraz z manetkami za 80 zł co uważam że było jak promocja. Taśma jest tylko dość nietypowa. Ma powyprowadzane na przedłużkach piny na kostki do jakichś dodatkowych opcji i jest inna tak mi się wydaję niż reszta z okrągłych jakie można zakupić na allegro. Możecie mi powiedzieć czy ją spasuję (oczywiście widziałem post #249 kolegi glapsson'a żeby mi ktoś nie mówił że wszystko w temacie). Do kierownicy pasuję idealnie, jest to kiera z kombiaka wnioskując po manetkach, anglik oczywiście i prawdopodobnie od B6 lub C5. Drugie pytanie korzystając z waszej wiedzy może mi ktoś dopasować do niej odpowiednią obudowę kolumny? Z góry dzięki zdjecia poniżej.

http://zapodaj.net/63e82931bfd9a.jpg.html

http://zapodaj.net/41928c67cf039.jpg.html

http://zapodaj.net/3f29ec6ab675f.jpg.html

http://zapodaj.net/203674b0dee29.jpg.html

http://zapodaj.net/b28024415fe2a.jpg.html

http://zapodaj.net/47f604eed1ffa.jpg.html

http://zapodaj.net/757a13fcc2875.jpg.html

http://zapodaj.net/6c2cc82ef240a.jpg.html

http://zapodaj.net/c62afaac335bd.jpg.html

http://zapodaj.net/4e832ad38dc00.jpg.html

Panowie jutro pasowało by mi zamówić obudowę kolumny, doradzicie coś?

Któraś z tych będzie pasować?

http://allegro.pl/audi-a4-b5-lift-obudowa-kolumny-kierowniczej-czarn-i5814043452.html

http://allegro.pl/obudowa-oslona-kolumny-kierowniczej-audi-a4-b6-scz-i5129058711.html

http://allegro.pl/13r-audi-a5-a4-8t8-8t0-8k0-obudowa-oslona-kolumny-i5065049931.html

http://allegro.pl/audi-a4-b5-99-01-lift-obudowa-oslona-kolumny-i5763734884.html

http://allegro.pl/audi-a4-b6-oslona-obudowa-kolumny-8e0953515e-i5329582107.html

Cena bardzo dobra. Obudowę kup z B5 poliftową. Poznasz ją po dużym otworze na taśmę, przedliftowa ma mniejszy. Nie bierz obudowy z innych aut bo nie będzie Ci pasować do kolumny i reszty plastików.

Potrzebujesz jeszcze redukcję żeby założyć kierownicę z lifta. http://allegro.pl/vw-golf-iii-redukcja-naba-kierownicy-i-inne-i5852338608.html

A ta Twoja taśma nie wiem czy podejdzie. Kup obudowę i spróbuj to spasować to zobaczysz czy da radę.

http://allegro.pl/tulejka-redukcyjna-kierownicy-seat-vw-audi-17-26mm-i5853291422.htmltanie redukcje

Edytowane przez Fenrir

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...