mystic.pl Opublikowano 2 Maja 2010 Opublikowano 2 Maja 2010 Reniek gdzie robiłeś ten wydech ? Rezałeś same końcówki, czy cały przerabiałeś ? DPFa i kata zostawiałeś ? Ogólnie celem był sam wygląd czy zwiększenie osiągów ? Pytam bo mam w planach zrobienie nowego u siebie, na 100% wyleci DPF, a co do kata to jeszcze nie wiem czy zostanie ori czy jakiś nowy z mniejszymi oporami, właśnie taki na wzór S4.
reniek Opublikowano 2 Maja 2010 Autor Opublikowano 2 Maja 2010 Mystic wymieniałem same końcówki. Celem był tylko i wyłącznie wygląd. W ASB jest jakiś problem w wyeliminowaniu DPFa. Pytałem o to w Dynosoft i u Patroxa wtedy jeszcze nie ogarneli tego do końca, nie wiem jak na dzień dzisiejszy czy im się udało.
mystic.pl Opublikowano 4 Maja 2010 Opublikowano 4 Maja 2010 Końcóweczki wyglądają oki choć chyba leciuteńko za bardzo obniżone względem dyfuzora Co do DPF'a właśnie wczoraj omawiałem ten temat z Rogalem, no i wyprogramowanie filtra z ECU ma już rozpracowane co mistrz to mistrz zresztą, ktoś już z forum to robił u niego, czytałem temat w dziale ukł. wydechowy: http://www.a4-klub.pl/smf/b7_bpw_filtr_czastek_stalych-t128985.0.html
Patrox Opublikowano 4 Maja 2010 Opublikowano 4 Maja 2010 Końcóweczki wyglądają oki choć chyba leciuteńko za bardzo obniżone względem dyfuzora Co do DPF'a właśnie wczoraj omawiałem ten temat z Rogalem, no i wyprogramowanie filtra z ECU ma już rozpracowane co mistrz to mistrz zresztą, ktoś już z forum to robił u niego, czytałem temat w dziale ukł. wydechowy: -klub.pl/smf/b7_bpw_filtr_czastek_stalych-t128985.0.html'>http://www.a4 -klub.pl/smf/b7_bpw_filtr_czastek_stalych-t128985.0.html Nie gadaj jak nie masz pojęcia. Witek nie robił jeszcze 3,0 tdi a na pewno nie sterowniki najnowsze od 2007 w górę. Do 2007 roku usunięcie w 3,0 tdi jest prostsze a potem juz trochę trudniej. Ale póki co przejechałem 1400Km i DPF nie wywala błędu więc jak do 3 tyś kilometrów nie wywali to będziemy mogli powiedzieć w 100% że usunięmy go w tak nowym aucie. Zamknięcie DPF było proste tylko po jakimś czasie wywalało kontrolkę że DPF dopala a tak się nie działo :> :> :>
mystic.pl Opublikowano 4 Maja 2010 Opublikowano 4 Maja 2010 Wiesz co Patrox, nie neguję Twojej wiedzy, ale sorry chyba wiem o czym z Witkiem rozmawiałem, mam Ci wstawić PW od niego, żebyś uwierzył ? I nigdzie nie napisałem, że to robił już w 3.0 tdi, tylko, że może zrobić tego moda, bo takie info mi przekazał. Zadałbyś sobie chociaż trochę trudu i przeczytał dokładnie co kto pisze, w linku powyżej zelek pisze, że wycinał dpfa co prawda nie z 3.0 a z 1.9tdi właśnie w mrmotors i skoro napisał to chyba bajek nie opowiada.
Patrox Opublikowano 4 Maja 2010 Opublikowano 4 Maja 2010 Wiesz co Patrox, nie neguję Twojej wiedzy, ale sorry chyba wiem o czym z Witkiem rozmawiałem, mam Ci wstawić PW od niego, żebyś uwierzył ? I nigdzie nie napisałem, że to robił już w 3.0 tdi, tylko, że może zrobić tego moda, bo takie info mi przekazał. Zadałbyś sobie chociaż trochę trudu i przeczytał dokładnie co kto pisze, w linku powyżej zelek pisze, że wycinał dpfa co prawda nie z 3.0 a z 1.9tdi właśnie w mrmotors i skoro napisał to chyba bajek nie opowiada. Mistic w 1,9 i 2,0 tdi usuwamy po kilka dpf-ów w miesiącu i jest to znacznie prostsze niż w 3,0tdi. W nowych sterownikach do 3,0tdi mapy od DPf sa zapisane w kilku miejscach na raz i nie jest to tak oczywiste do zrobienia jak to się wydaje. Usuwając DPf u mnie rozmawiałem z Witkiem i na tamten czas nie usuwał filtra jeszcze w 3,0tdi. Może już coś się zmieniło, jeśli tak to przepraszam. Pozdrawiam
mystic.pl Opublikowano 5 Maja 2010 Opublikowano 5 Maja 2010 Wiesz co Patrox, nie neguję Twojej wiedzy, ale sorry chyba wiem o czym z Witkiem rozmawiałem, mam Ci wstawić PW od niego, żebyś uwierzył ? I nigdzie nie napisałem, że to robił już w 3.0 tdi, tylko, że może zrobić tego moda, bo takie info mi przekazał. Zadałbyś sobie chociaż trochę trudu i przeczytał dokładnie co kto pisze, w linku powyżej zelek pisze, że wycinał dpfa co prawda nie z 3.0 a z 1.9tdi właśnie w mrmotors i skoro napisał to chyba bajek nie opowiada. Mistic w 1,9 i 2,0 tdi usuwamy po kilka dpf-ów w miesiącu i jest to znacznie prostsze niż w 3,0tdi. W nowych sterownikach do 3,0tdi mapy od DPf sa zapisane w kilku miejscach na raz i nie jest to tak oczywiste do zrobienia jak to się wydaje. Usuwając DPf u mnie rozmawiałem z Witkiem i na tamten czas nie usuwał filtra jeszcze w 3,0tdi. Może już coś się zmieniło, jeśli tak to przepraszam. Pozdrawiam Nie gniewam się bo nie mam o co , skoro piszesz, że nie jest łatwo to pewnie masz rację, w końcu masz wiedzę na ten temat Forum jest po to by się wiedzą dzielić i dla tego tu jestem. Jest tu wielu fajnych gości od, których można się sporo nauczyć , tak by jakoś ogarniać nasze furmanki i nie dawać sobie kitu wciskać w razie potrzeby. Także luzik z mojej strony, mam swoje lata i nie obrażam się z byle powodu, a jak faceci rozmawiają to dobrze, że po męsku Pozdrawiam.
reniek Opublikowano 29 Maja 2010 Autor Opublikowano 29 Maja 2010 Najnowszy mod w mojej czarnuli. Przetwornica z dwoma gniazdkami 12v/230v moc 2000W. Instalacja zasilania pociągnięta prosto z akumulatora. Wczoraj podłączyłem domowy odkurzacz pod to i spokojnie dawało rade. Docelowo jest to zamontowane aby można było podłączyć laptopy w czasie jazdy, ale każde inne urządzenie energożrące też można.
OLO_GDA Opublikowano 29 Maja 2010 Opublikowano 29 Maja 2010 mam nadzieje ze to jakas markowa przetwornica. mi w poprzednim aucie jakas taka z allegro po prostu wybuchla;] bylo duzo dymu i troche strachu, na szczescie nic powaznego sie nie stalo...
reniek Opublikowano 24 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2010 Dzisiaj byłem zawirusować audiolę w firmie CompSport. Ku mojemu zdziwieniu okazało się że w aucie został już wgrany lekki soft przez poprzedniego właściciela w niemczech. Poniżej wyniki dzisiejszych eksperymentóe Po pierwszym hamowaniu jak już wiedzieliśmy o niemieckim sofcie została wgrana seria i ponowne hamowanie. Potem soft by Compoty. Wynik 267 koni i 533 Nm nie jest rewelacyjny no ale taki egzemplarz mi się trafił i nic nie poradze. Nie ukrywam że liczyłem na troszke więcej, ale nie jest źle. Auto mocno dostaje po pupie. Zarejestrowałem je we wrześniu 2009 i już zrobiłem prawie 60 kkm. Następny w planach jest porządny FIMC.
turdzi Opublikowano 25 Czerwca 2010 Opublikowano 25 Czerwca 2010 Zarejestrowałem je we wrześniu 2009 i już zrobiłem prawie 60 kkm. wow , glupie pytanie moze ale nie szkoda ci takie auta na takie przebiegi
KOval81 Opublikowano 25 Czerwca 2010 Opublikowano 25 Czerwca 2010 Zarejestrowałem je we wrześniu 2009 i już zrobiłem prawie 60 kkm. wow , glupie pytanie moze ale nie szkoda ci takie auta na takie przebiegi Widzę, że macie "jednakowe" zdanie na temat przebiegów
miron78 Opublikowano 25 Czerwca 2010 Opublikowano 25 Czerwca 2010 Dzisiaj byłem zawirusować audiolę w firmie CompSport. Ku mojemu zdziwieniu okazało się że w aucie został już wgrany lekki soft przez poprzedniego właściciela w niemczech. Poniżej wyniki dzisiejszych eksperymentóe Po pierwszym hamowaniu jak już wiedzieliśmy o niemieckim sofcie została wgrana seria i ponowne hamowanie. Potem soft by Compoty. Wynik 267 koni i 533 Nm nie jest rewelacyjny no ale taki egzemplarz mi się trafił i nic nie poradze. Nie ukrywam że liczyłem na troszke więcej, ale nie jest źle. Auto mocno dostaje po pupie. Zarejestrowałem je we wrześniu 2009 i już zrobiłem prawie 60 kkm. Następny w planach jest porządny FIMC. widzę, że byłeś w nieświadomości jak ja - że furka już tam jakiś niemiecki szajs miała wgrany [br]Dopisany: 25 Czerwiec 2010, 08:55_________________________________________________no i hamowanko w SG było widzę [br]Dopisany: 25 Czerwiec 2010, 08:56_________________________________________________Patrząc na Twoje przebiegi to ja amator jestem - od 29 czerwca 2009 do dziś zrobiłem 18 tyś km
mystic.pl Opublikowano 25 Czerwca 2010 Opublikowano 25 Czerwca 2010 Ładny bezpieczny program, zrobisz FMIC i powinno być lepiej a tymczasem tych parę kucy mniej mało co poczujesz latem, ważne, że korekta dobrze zrobiona i auto zapewne zapitala od dołu na każdym biegu Sprawdzałeś wtryski przed programem ? Ja od początku tak co ok. 4 tys. km dolewam do STP do czyszczenia wtryskiwaczy i muszę powiedzieć, że na VAGu wyglądają zdrowiej niż po kupnie, wiem, że vag na 100% nie zdiagnozuje stanu wtrysków ale jakiś punk odniesienia jest [br]Dopisany: 25 Czerwiec 2010, 12:21_________________________________________________PS. a jesteś pewien, że hamowałeś swoje auto, bo na wydrukach jest, że byłeś jakimś manualem :polew:
reniek Opublikowano 25 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2010 Turdzi auto jest kupione do firmy, żeby pracowało, dlatego audi z mocnym dieslem bo w miare wytrzymałe. Ma wszystko co jest potrzebne aby w miare umilało duże przeloty. Do zabawy mam S3 8l, ktore narazie doprowadzam do porządku i w odpowiednim czasie przedstawie. Mystic dobre spostrzeżenie. musze się przyjrzeć wtryskom i turbince. Tankuje tylko Verve i zawsze na tej samej stacji. Tak myślałem ze sie czepicie że na wykresie jest manual. Chłopaki z Comsportu nie zmienili bo wszystko w pośpiechu. Na wykresie mam wydrukowany nr rej, ale tutaj jest wymazany, ale są dokladne daty i godziny i jak ktos zaglada na forum audi a3 to moze zobaczyc ze bylem zapisany na grupowe czipowanie.
mystic.pl Opublikowano 25 Czerwca 2010 Opublikowano 25 Czerwca 2010 Nie no reniek, przeca Ci wierzymy :decayed: miłego upalania i pleców masowania bo fun jest nieziemski i micha się cieszy, właśnie sam się przekonałem ostatnio chyba muszę sobie koło kiery zamontować aparat z detekcja uśmiechu :decayed:[br]Dopisany: 25 Czerwiec 2010, 13:27_________________________________________________Sprawdź jeszcze czy w kierownicach powietrza coolerów nie masz jakichś liści no i warto w okresie letnim kiedy owadów pełno pod niezbyt dużym ciśnieniem ładnie je obmyć karcherem od czasu do czasu
Trezor Opublikowano 25 Czerwca 2010 Opublikowano 25 Czerwca 2010 Nie no reniek, przeca Ci wierzymy :decayed: miłego upalania i pleców masowania bo fun jest nieziemski i micha się cieszy, właśnie sam się przekonałem ostatnio chyba muszę sobie koło kiery zamontować aparat z detekcja uśmiechu :decayed: Mój brat ostatnio, jak mu zostawiłem samochód na dzień, stwierdził, że mimo, że jeździł wieloma samochodami (sam ma A6), to to pierwszy samochód, w którym w czasie jazdy człowiek sam do siebie się uśmiecha.
mystic.pl Opublikowano 25 Czerwca 2010 Opublikowano 25 Czerwca 2010 Tankuje tylko Verve i zawsze na tej samej stacji. Gdy weszła Verva na Orlen jeździłem tylko na Vervie, ale odkąd zalałem na Shellu zwykły Diesel Extra subiektywnie stwierdzam, że Verva to niestety jedynie biodiesel.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się