LukasxXx Opublikowano 16 Września 2013 Opublikowano 16 Września 2013 Koledzy mam szybkie pytanko: na przód brembo+ferrodo premier czy cały zestaw z brembo będzie się lepiej spisywał?
darek995 Opublikowano 16 Września 2013 Opublikowano 16 Września 2013 ja jestem już po ok 350-400 km na tarczach ferrodo + klocki ferrodo premier i jest git, klocki nie piszczą, nie pylą nadmiernie a hebel lepszy niż przedtem miałem a wcześniej nie wiem co było ale jak już kupiłem to było a potem ja zrobiłem jeszcze z 35 tys i jeszcze pół klocka
dariodario Opublikowano 20 Lutego 2014 Opublikowano 20 Lutego 2014 odgrzeje troche panowie szukam opini na temat tarcz 312 marki MINTEX ktoś jeździ(ł) na takich?
gozdzik77 Opublikowano 21 Lutego 2014 Opublikowano 21 Lutego 2014 No właśnie tak też słyszałem że piszczą.Wiem że zestaw Ferodo napewno jest lepszy.A co myślicie o zestawie tarcze rotinger i klocki steinhof na tył. Dev może byś coś zaproponował.
oca69 Opublikowano 17 Marca 2014 Opublikowano 17 Marca 2014 panowie kolega szuka kpl. tarcz na przód + klocki do tego bebny na tył + szczęki do auta Skoda Octavia 1.6 74 kw 1999 r kombi . nie musi byc super jakosc bo duzo nie jezdzi ale tak do 600 zł da rade cos znaleść ?
Dev Opublikowano 17 Marca 2014 Opublikowano 17 Marca 2014 odgrzeje trochepanowie szukam opini na temat tarcz 312 marki MINTEX ktoś jeździ(ł) na takich? Bardzo dobra jakosc
powaguspisz Opublikowano 17 Marca 2014 Opublikowano 17 Marca 2014 panowie kolega szuka kpl. tarcz na przód + klocki do tego bebny na tył + szczęki do auta Skoda Octavia 1.6 74 kw 1999 r kombi . nie musi byc super jakosc bo duzo nie jezdzi ale tak do 600 zł da rade cos znaleść ? Da się spokojnie skompletować i będzie jeszcze zadowolony.
simon80bl Opublikowano 18 Marca 2014 Opublikowano 18 Marca 2014 Tutaj nie miejsce na kombinacjeTarcze OZ klocki Ferodo DEV a co polecisz do A4 B8 (hamulce seryjne 1LT, 1KW) czyli 314x25, 300x12: 1. Czy można włożyć coś większego, żeby nie wymagało wymiany zacisków, czy miałoby to sens? 2. Podobno zestawy od S4 (345, 330) mogą nie podejść pod felgę 17cali et 45? 3. Czy masz jakieś zestawy do sprzedania? W jakiej cenie i z jakich komponentów?
Dev Opublikowano 18 Marca 2014 Opublikowano 18 Marca 2014 1. wszystko markowe bedzie dobre 2. to zalezy od wypełnienia felgi, ET45 do B8 to lipa 3. zadzwon do mnie jutro to cos wymyslimy
Biedronka Opublikowano 21 Marca 2014 Opublikowano 21 Marca 2014 Właśnie jutro wymieniam tarcze przednie z powodu pulsowania i bicia podczas hamowania bez względu na prędkość (szarpanie przy hamowaniu do prędkości 30Kmh, a do zatrzymania pulsowanie pedału hamulca). Kupiłem komplet - tarcze i klocki ATE (461,- zika). Przed decyzją o wymianie usunąłem mechanicznie korozję z tarcz z miejsc gdzie nie działały klocki - lecz nie przyniosło to żadnego efektu. Podczas demontażu tarcz poukręcałem też wkręty mocujące tarczę do piasty, więc czeka mnie jeszcze regeneracja gwintów. Myślę, że nasza droga zawiecha jest cenniejsza. Po wymianie naprawie i konserwacji oraz testach opiszę efekty.
Xris Opublikowano 24 Marca 2014 Opublikowano 24 Marca 2014 Koledzy podłączę się pod wątek. Muszę wymienić komplet z tyłu (tarcze, klocki i przy okazji łożyska) Mam pytanko ile warte są tarcze i klocki BOSCH'a? Można kupować czy to syf? I jak z ew piszczeniem/pyleniem? Łożyska mam SKF Pozdro
bialy986 Opublikowano 24 Marca 2014 Opublikowano 24 Marca 2014 Xris,montuj tarcze OZ Zimmermann+klocki Ferodo i nie będziesz zawiedziony.Sam mam taki zestaw i jest super.Nie piszczy i zbytniego pylenia też nie ma:wink: Łożyska dobra firma.
Biedronka Opublikowano 25 Marca 2014 Opublikowano 25 Marca 2014 Witam ponownie. Tak jak wcześniej pisałem po zakończeniu prac z przednimi hamulcami pragnę opisać spostrzeżenia i uwagi. Wymiany dokonywałem sam własnymi narzędziami. Demontaż i montaż wymaga użycia porządnych kluczy ( duże śruby mocowania - klucz 21 i porządny torks nr 6 do zacisku ). Zaś użycie większej siły lub młotka może doprowadzić do ciężkich odkształceń ( piasta i łożysko ). Mniejsze śruby mogą się ukręcić jak w moim przypadku ( mocowanie tarczy do piasty ), ale po to są wiertarka i wiertła oraz gwintowniki, a nowy wkręt uzupełnia ten etap. Dodatkowo wszystkie połączenia gwintowane przed montażem zabezpieczyłem smarem miedziowym ( do temp. 1200 stopni C ). Zastanawiałem się nad pozostawieniem starych kloców grubości ok 12 mm pracujących do tej pory z tarczami, które niestety musiałem już wymienić, ale zdecydowałem, że nowy zestaw to nowy i tak zostało. Ściskiem stolarskim musiałem wcisnąć tłok hamulcowy tak aby zmieścić nowe tarcze ( 25 mm ) i klocki (wewn. z czujnikiem zużycia grubości =20,3 mm + zewn.=19,8 mm grubości - tak, tak to są wymiary oryginalne nowych kloców. W moim przypadku wymieniono tylko klocki, a krzywe tarcze zostały - lipa. Po mojej wymianie nowych tarcz i kloców, czyszczeniu i konserwacji o raz pomiarach bicia kołnierza piast efekt jest porażający - zero bicia i jakiegokolwiek szarpania podczas hamowania, a efekt jest nieporównywalny do poprzedniego. Myślę, że po dotarciu zestawu ( klocki i tarcze ) będzie fabryka. Mogę w 100% polecić zakupione i zamontowane zestawy hamulcowe przednie. Chętnie odpowiem na wszelkie pytania i wątpliwości na ten temat: A oto fotki zrobione podczas wymiany:
Dev Opublikowano 26 Marca 2014 Opublikowano 26 Marca 2014 jak wyglądała piasta przed montażem nowej tarczy ?
ucho.77 Opublikowano 26 Marca 2014 Opublikowano 26 Marca 2014 Panowie tak wyglądają tarcze ATE PD po przelocie niecałych 40tkm,pierwsze klocki skończyły się po 25tkm zestaw za 8stówek:doh: teraz będę testował ferodo tak jak poleca devastation
masterhex Opublikowano 27 Marca 2014 Opublikowano 27 Marca 2014 Witam Panowie proszę o pilną pomoc bo szukam i szukam a nie znam się na hamulcach mam a4 b5 99 rok 1.9 110km afn mam do wymiany przód i tył. Przód tarcze wentylowane klocki z czujnikiem tył chyba standart nie wiem. dość sporo robie km. po przeczytaniu tego tematu doszłem do wniosku że dobre będą TRW klocki i tacze na przód na tył też???? czy może coś taniej na tył ?? I czy możecie podpowiedzieć co kupić a najlepiej jakiegoś linka podać bo na alledrogo duuużo tego jest ale po numerach czy tam innych oznaczeniach nic się nie dowiem bo się poprostu nie znam z góry dzięki za pomoc a dodam że dzisiaj byłem u mechaniora i za TRW całość przód i tył + łożyska na tył i płyn hamulcowy + wymiana policzył że wyjdzie około 1000 zł oczy mi wywaliło i mało zawału nie dostałem
Dev Opublikowano 27 Marca 2014 Opublikowano 27 Marca 2014 Witam Panowie proszę o pilną pomoc bo szukam i szukam a nie znam się na hamulcach mam a4 b5 99 rok 1.9 110km afn mam do wymiany przód i tył.Przód tarcze wentylowane klocki z czujnikiem tył chyba standart nie wiem. dość sporo robie km. po przeczytaniu tego tematu doszłem do wniosku że dobre będą TRW klocki i tacze na przód na tył też???? czy może coś taniej na tył ?? I czy możecie podpowiedzieć co kupić a najlepiej jakiegoś linka podać bo na alledrogo duuużo tego jest ale po numerach czy tam innych oznaczeniach nic się nie dowiem bo się poprostu nie znam z góry dzięki za pomoc a dodam że dzisiaj byłem u mechaniora i za TRW całość przód i tył + łożyska na tył i płyn hamulcowy + wymiana policzył że wyjdzie około 1000 zł oczy mi wywaliło i mało zawału nie dostałem tutaj kupisz przód, tył też ma TARCZE+KLOCKI FERODO VW PASSAT 97> ,AUDI A4, A6 (4091223687) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
masterhex Opublikowano 31 Marca 2014 Opublikowano 31 Marca 2014 właśnie zakupiłem zestaw który podałeś devastation oraz zamówiłem od tego samego dostawcy zestaw na tył też ferodo tarcze + klocki jeszcze tylko łożyska dokupie i płyn i będzie wymiana a własnie co do łożysk jakie byś polecił FAG czy SKF ? bo cenowo podobnie są z tego co sie dowiedziałem i jaki płyn zwykły dot 4 czy jakiś bardziej firmowy ??
Dev Opublikowano 31 Marca 2014 Opublikowano 31 Marca 2014 Fag czy Skf wszystko jedno Plyn Dot4 wszystko jedno
Fazii Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Co sądzicie o tym zestawie? Przód --> tarcze hamulcowe, bębny hamulcowe Tył --> tarcze hamulcowe, bębny hamulcowe Jest też opcja, żeby tarcze były wiercone i nacinane. Jest jakaś odczuwalna różnica między zwykłymi a nacinanymi i wierconymi? ---------- Post dopisany 03-04-2014 at 00:20 ---------- Poprzedni post napisany 31-03-2014 at 23:07 ---------- Czy po prostu wziąć taki zestaw TARCZE BREMBO KLOCKI FERODO P+T AUDI A4 B5 1.9TDI (4105100299) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się