ALBINEK 3 Opublikowano 21 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 Czy silnik w A6 rocznik 2007 o kodzie BRE to taki sam silnik jak BLB i czy potrzebne są te same części co w BLB do swapa ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
...radek... 4 Opublikowano 21 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 a jak z pompa w silniku BRD??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAJKI 6 Opublikowano 22 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 Czy silnik w A6 rocznik 2007 o kodzie BRE to taki sam silnik jak BLB i czy potrzebne są te same części co w BLB do swapa ? BRE to to samo tylko napęd z wału jest już na kołach zębatych a nie łańcuchu jak w BLB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALBINEK 3 Opublikowano 22 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 Dzieki MAJKI .Czyli wszystkie części do swapu ppmpy będą potrzebne takie same jak do BLB ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAJKI 6 Opublikowano 22 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 Dzieki MAJKI .Czyli wszystkie części do swapu ppmpy będą potrzebne takie same jak do BLB ? Wg mnie tak tylko nie wiem jak ze ściagnięciem koła z wału bo jest inne większe ale pewnie nie bedzie problemu bo hamer już to robił u siebie w tym nowym silniku który miał ten sam napęd co BRE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALBINEK 3 Opublikowano 22 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 Ok. Dziękuje !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUTURUM 10 Opublikowano 22 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 Dzieki MAJKI .Czyli wszystkie części do swapu ppmpy będą potrzebne takie same jak do BLB ? Nie wywalaj wałków jeśli masz koła zębate!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALBINEK 3 Opublikowano 24 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2014 Proponujesz wymienić walek na dłuższy imbus ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUTURUM 10 Opublikowano 27 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2014 Zmodernizować swój moduł olejowy(naprawić wałek balansowy pod szerszy,mocniejszy zabierak).Auta z zabierakiem 10 cm już powoli padają(2011r) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekk30 0 Opublikowano 28 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2014 Robert11 to na czym w końcu stanąłeś z tą Twoją wymianą bo mam ten sam model i ten sam problem i duży rebus... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek1990.r 0 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Witam jestem zdecydowany na Swap pompy olejowej z 2.0 tdi BLB na 1.9 tdi w moim Audi b7 jestem z okolic Warszawy i prosiłbym namiar na zaprzyjazniony warsztat Pana Jaro4444 który przeprowadza modyfikacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kylo99 0 Opublikowano 1 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2014 Koledzy jak wlasnie zrobic w silniku BRE bo mamy zamiar z kolega Albinkiem to zrobic ale do konca nie wiem ktory sposob wybrac. Czy zabierak plus gniazdo zamowic zregenerowane z PL czy wykastrowac i wsadzic pompe 1.9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelkiwi 26 Opublikowano 8 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2014 Po moich wielu przeróbkach i doświadczeniach z 2.0 TDI polecam jednak zregenerować gniazdo i nowy większy imbus. Niestety po swapie na pompę 1.9 są braki w kulturze pracy silnika. Wibracje niewielkie w okolicy 2k obrotów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
griga-st 5 Opublikowano 14 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2014 Po moich wielu przeróbkach i doświadczeniach z 2.0 TDI polecam jednak zregenerować gniazdo i nowy większy imbus. Niestety po swapie na pompę 1.9 są braki w kulturze pracy silnika. Wibracje niewielkie w okolicy 2k obrotów. Konia z rzędem temu kto rozróżni silnik z walkami od tego bez. Może tylko po tym ze żwawiej się zbiera silnik bez walków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUTURUM 10 Opublikowano 15 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 Po moich wielu przeróbkach i doświadczeniach z 2.0 TDI polecam jednak zregenerować gniazdo i nowy większy imbus. Niestety po swapie na pompę 1.9 są braki w kulturze pracy silnika. Wibracje niewielkie w okolicy 2k obrotów. Konia z rzędem temu kto rozróżni silnik z walkami od tego bez. Może tylko po tym ze żwawiej się zbiera silnik bez walków. Jeździsz takim autem(2.0 tdi bez wałków) czy tylko wywalasz i kasujesz ok 2 tyś zł ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
griga-st 5 Opublikowano 15 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 Tak, przerabiałem i jeździłem(BPW). O co chodzi z tymi 2k zł ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgajder 0 Opublikowano 16 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 (edytowane) Prosze moda o usuniecie posta. Edytowane 19 Października 2014 przez mgajder Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelkiwi 26 Opublikowano 16 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 Nawet kolega który zasiadł za "sterami" audi po wywaleniu wałków stwierdził że pracuje inaczej - jego stwierdzenie jak commonrail. To że parametry silnika bez wałków są lepsze - no cóż odchodzi silnikowi zbędna masa wirująca. Tu ok - motor jest żwawszy. To że pojawiają się wibracje wprawdzie niewielkie - tak ma być - do tego służyły właśnie te wałki. griga-st: Ktoś kto jeździł swoim samochodem np. 1 rok i wywalił wałki od razu wyczuje (jak kumaty) że auto, silnik inaczej się zachowuje. Jak postawisz dwie takie same audice obok siebie jedna z wałkami a druga bez to na 70% jesteś w stanie rozpoznać w której są wałki a w której nie. Wiem że to kiepski wynik tak samo porównywalny do znalezienia dwóch 2.0 TDI np. 170km BRD tak samo przyśpieszających, brzmiących itd. Tylko klient zauważy różnicę po wywaleniu wałków. I każdy mi mówi to samo. Silnik super teraz działa ale może kultura pracy ok. 2kobr jest gorsza ale ma pewność że pompa będzie mu działała. Teraz trzeba wyrównoważyć Albo pewność i swap na 1.9 - ale drgania ok. 2 kobr ale lepsze wejście na obroty albo pewność i regeneracja wałków na większy imbus = spokój do końca "motorówki" i brak drgań To już pozostawiam właścicielom 2.0 TDI - audi, vw, skoda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niestandardowy 0 Opublikowano 16 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 (edytowane) Pawel, ja slyszalem ze skody nie maja walkow Edytowane 16 Października 2014 przez niestandardowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melisario 0 Opublikowano 24 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 Panowie powiedzcie w końcu jak jest w silnikami BRD, produkcja 2007 Nie mam żadnych objawów że coś jest nie tam jak narazie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się