Pawelkiwi 26 Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 Nie nie ma żadnego negatywnego skutku dla silnika praca na swapie od 1.9. Nie ma to żadnego znaczenia dla silnika i jego kondycji, no chyba że np. pompa od 1.9 była w kiepskim stanie i dawała za niskie ciśnienie i było kiepskie smarowanie. Wtedy tak ma to wpływ na silnik i osprzęt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusztbg 11 Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 A czy jego posty, te z 61-62 strony tego tematu (nick deex) o tym świadczą? Przepraszam za głupie pytania, ale naprawdę jestem zainteresowany zakupem tego auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelkiwi 26 Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 Nie świadczą o takim problemie. One tylko potwierdzają fakt że ktoś kto przerobił napęd pompy oleju na ten 1.9 zauważył mniejszą kulturę pracy silnika i wrócił do tradycyjnego rozwiązania. Nie ma to wpływu na stan ogólny silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusztbg 11 Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 Dzięki bardzo za odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Penzo_ 0 Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 jestem po swapie w a4 b7 quattro 2.0 tdi bpw wszystko tak samo jak było a nawet ciszej jest teraz czas na moce pod 300 km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oomichalekoo 0 Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 Witam jakie są typowe objawy wyrobienia imbusa lub łańcuszka pompy.Czy podczas odpalania zawsze slychac slychac metaliczny dzwiek na 2-3 sekund? W moim przypadku podczas odpalania 2-3 sekund jest metaliczny dzwiek.Drzenie jak by buczenie samochodu od 1900 do 2tys obrotów. Ciśnienie oleju nie zapala sie.Prosze o rade Jak uda mi sie nagrac filmik to fo wrzucę Posiadam pompe na kolach zebatych nie na lancuszku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUTURUM 10 Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 Witam jakie są typowe objawy wyrobienia imbusa lub łańcuszka pompy.Czy podczas odpalania zawsze slychac slychac metaliczny dzwiek na 2-3 sekund? W moim przypadku podczas odpalania 2-3 sekund jest metaliczny dzwiek.Drzenie jak by buczenie samochodu od 1900 do 2tys obrotów. Ciśnienie oleju nie zapala sie.Prosze o rade Jak uda mi sie nagrac filmik to fo wrzucę Posiadam pompe na kolach zebatych nie na lancuszku Posiadasz motor z 2007r więc to nie wina modułu olejowego-imbusika nie słychać podczas wycierania.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelkiwi 26 Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 Penzo_: Niech moc będzie z Tobą i twoim silnikiem. Na ciemną stronę nie przechodź. JODA. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Windy 0 Opublikowano 30 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2015 Witam, wszystkich mam taki problem, oczytałem sie o pompie oleju w 2.tdi rok 2005, chce sie poradzic mam silnik w blb z przebiegiem 100 tys , jedyne co wychwycilem to ze nie rowno pali na zimnym silniku na cieplym ok, podpiałem pod kompa pokazjue ze brak sygnalu swieca zarowa nr2 cos takiego, teraz moje pytania odnosnie tego jak jest dodatnia temp to powinno palic rowno mimo tego? A i teraz jak jest zimniej długo kreci zanim zapali nie odrazu tylko chwile w starym audi a4b5 mialem tak jak byl przestawiony rozrzad o 3 zeby ale tu nie wiem co moze byc przyczyna, czy to moze miec cos wspolniego z pompa oleju, niewiem czt naped pompy był wymieniony na kola zebate, jeszcze nie zagladałem tam, w interniecie pisza ze przedział km w ktorym ulegaja awarii to 120-250 tys km, niewiem jak ocenic sprawnoc pompy, cisnienie po podlaczeniu do kompa ok, nic nie szelesci na zapalonym silniku, bede wymieniał rozrzad to i do tej pompy bym zajrzał ale jak sie na niej poznac ze jest z nia cos nietak, czy przy tym przebiegu moze cos sie z nia juz dziac złego ? Mam taka nadzieje ze nie wpakowałem sie na mine z tym autem i ta skrzynia multi...zalozona jest nowa w serwisie w DE wpisana w ksiazke wiec moze posłuzy, moze przy tej wymianie wymienili tez naped pompy, niewiem tego..prosze o opinie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelkiwi 26 Opublikowano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 Ten silnik musi mieć sprawne wszystkie świece żarowe. Nawet jak kontrolka od świec się nie zaświeca w licznikach to świece i tak podgrzewają. Czym zimniej i czym więcej uszkodzonych świec tym będzie gorzej. Napęd pompy oleju może nie dawać żadnych odgłosów a po rozebraniu może okazać się że to był ostatni moment. Niestety trzeba zdjąć miskę i sprawdzić organoleptycznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bananowiec 0 Opublikowano 5 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2015 (edytowane) Wyjaśnione. Dzięki za pomoc. Edytowane 5 Grudnia 2015 przez bananowiec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilu8 0 Opublikowano 7 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2015 Czy Zabierak 100mm pasuje zamiast seryjnego w BPW ?Czy trzeba przedłużać gniazdo przerabiać coś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej2575 0 Opublikowano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 silnik bpw 2006r czy napęd z wału jest na kołach zębatych czy na łańcuchu bo zgłupiałem jedni piszą tak drudzy tak jak mogę to sprawdzić pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 i tak i tak zalezy jaki masz vin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wawryn 0 Opublikowano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=5844250852&reco_id=4cdd7f2d-9ebd-11e5-8e56-0228c53622e9&ars_rule_id=802&ars_socket_id=33&ars_source=ars Czy to chodzi o cos takiego ? Nie chce reklamować,ale to że ktoś poprawił koncern WV to zasługuje na nagrodę! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej104513 4 Opublikowano 11 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2015 Panowie przymierzam się do zakupu audi.fajne opcje wyposażenia mają i 4x4 z motorem 2.0.Moje pytanie jaki jest całkowity koszt swapu na 1.9? lub regeneracja gniazd i tych wałków?czy coś jeszcze się regeneruje ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelkiwi 26 Opublikowano 11 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2015 andrzej2575Ja do tej pory wszystkie BPW miałem na kołach zębatych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wawryn 0 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 PawelkiwiPowiedz ile kosztuje u Ciebie przeróbka pompy oleju w b8 na łańuchu i na kolach zebtaych łacznie z montazem i itd? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej2575 0 Opublikowano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 Pasjonat dzięki za odpowiedz pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelkiwi 26 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2016 WawrynDzwoń lu pisz na mail - dogadamy się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się