Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Likwidacja wałków wyrównoważających z silnika 2.0 TDI czyli SWAP pompy oleju


jaro4444

Rekomendowane odpowiedzi

Cena na szrocie to 1200 Euro
cena 1000 funtów sam słupek confused4

Szczęściarze, :decayed: ja za samego swapa 1200€(po znajomości) w rajchu zapłaciłem :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie w dniu wczorajszym zapaliła mi sie czerwona kontrolka informująca o braku ciśnienia oleju :disgust: przebieg 180 tys km ksiązkowy, laweta i stoi u mechanika zobaczymy jakie beda koszta pod koniec tygodnia po robocie o dziwo powiem Wam ze

pierwsze co mechanik zrobił to sprawdził ciśnienie oleju i na wolnych obrotach o dziwo było trzymał 0,5-04 bara cały czas więc pomyślałem ze moze walnięty czujnik, czujnik wymieniony na ori ASO tyle co wyjechałem i znowu czerwona kontrolka oleju....

meches stwierdził ze pompa juz nie domaga, zobaczymy ,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tzn ze kolo napedowe na wale, jest juz na dokonczeniu. na jalowym biegu jeszcze napedza, a na wyzszych obrotach przeskakuje ew. pekla lyzwa napinacza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam takie pytanie. jak poznac czy cos jest nie tak z ta pompa? przymierzam sie do zakupu i nie chcial bym zeby mi sie jakas kontrolka zaswiecila zaraz po zakupie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam takie pytanie. jak poznac czy cos jest nie tak z ta pompa? przymierzam sie do zakupu i nie chcial bym zeby mi sie jakas kontrolka zaswiecila zaraz po zakupie

koncowy etap, to znaczne hałasy. z okolic miski olejowej. jezeli tego nie slychac, pozostaje demontaz miski olejowej i ew. od razu wymiana niesprawnych elementow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koncowy etap, to znaczne hałasy. z okolic miski olejowej. jezeli tego nie slychac, pozostaje demontaz miski olejowej i ew. od razu wymiana niesprawnych elementow.

a to bardziej slychac na zimnym czy cieplym silniku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

roznie zalezy od przyczyny. inne dzwieki da peknieta lyzwa napinacza, inne zajechana zebatka, inne wyrobiony zabierak. bez demontazu miski mozesz.... poogladac lakier

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja caly czas obserwuje tzn slucham co sie dzieje i co tydzien sie uspakajam :smiley:

Oby któregoś dnia Twojego spokoju nie przerwała czerwona kontrolka, bo tak też może się zdarzyć :wink:

Poważnie mówiąc lepiej zajrzeć do miski :smiley:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najbezpieczniej, zorganizowac komplet zgodnie z lista Jaro4444, i zrobic z tym porzadek aby moc spac a wlasciwie jezdzic spokojnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maz 100% racje. Czekam na zmiane rozrzadu i w tegy napewno zabiore sie za miske

Ja na Twoim miejscu nawet jak było by wszystko ok to i tak wywalił bym wałki oczywiście jeśli masz w planie dłużej pojeździć autem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wiec tak bylem zobaczylem no i ja wezme. a jak tylko trafi w moje rece to trzeba bedzie sprawdzic co tam siedzi w niej. jak sciagne sama miske to bedzie wszystko widac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prawie, oprocz zabieraka. zabierak trzeba zdemontowac.

pamietac ze do demontazu miski trzeba albo podniesc silnik, albo opuscic zawieszenie.

w przypadku opuszczania zawieszenia, po ponownym montazu nalezy przeprowadzic kotrole i ew. ustawienie geometrii zawieszenia przedniego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...