Musashi Opublikowano 16 Lutego 2012 Opublikowano 16 Lutego 2012 1200 eu to bardzo duzo. W PL za tyle, juz z przekladka.
ALBINEK Opublikowano 16 Lutego 2012 Opublikowano 16 Lutego 2012 Kupowałem silnik w UK , cena 1000 funtów sam słupek .
griga-st Opublikowano 18 Lutego 2012 Opublikowano 18 Lutego 2012 Cena na szrocie to 1200 Euro cena 1000 funtów sam słupek confused4 Szczęściarze, ja za samego swapa 1200€(po znajomości) w rajchu zapłaciłem
boseron Opublikowano 22 Lutego 2012 Opublikowano 22 Lutego 2012 właśnie w dniu wczorajszym zapaliła mi sie czerwona kontrolka informująca o braku ciśnienia oleju przebieg 180 tys km ksiązkowy, laweta i stoi u mechanika zobaczymy jakie beda koszta pod koniec tygodnia po robocie o dziwo powiem Wam ze pierwsze co mechanik zrobił to sprawdził ciśnienie oleju i na wolnych obrotach o dziwo było trzymał 0,5-04 bara cały czas więc pomyślałem ze moze walnięty czujnik, czujnik wymieniony na ori ASO tyle co wyjechałem i znowu czerwona kontrolka oleju.... meches stwierdził ze pompa juz nie domaga, zobaczymy ,
Musashi Opublikowano 23 Lutego 2012 Opublikowano 23 Lutego 2012 tzn ze kolo napedowe na wale, jest juz na dokonczeniu. na jalowym biegu jeszcze napedza, a na wyzszych obrotach przeskakuje ew. pekla lyzwa napinacza.
griga-st Opublikowano 23 Lutego 2012 Opublikowano 23 Lutego 2012 Ja stawiał bym raczej na obrobiony "ołówek" . Boseron daj znać co się wysrało.
klucha11 Opublikowano 28 Lutego 2012 Opublikowano 28 Lutego 2012 mam takie pytanie. jak poznac czy cos jest nie tak z ta pompa? przymierzam sie do zakupu i nie chcial bym zeby mi sie jakas kontrolka zaswiecila zaraz po zakupie
Musashi Opublikowano 28 Lutego 2012 Opublikowano 28 Lutego 2012 mam takie pytanie. jak poznac czy cos jest nie tak z ta pompa? przymierzam sie do zakupu i nie chcial bym zeby mi sie jakas kontrolka zaswiecila zaraz po zakupie koncowy etap, to znaczne hałasy. z okolic miski olejowej. jezeli tego nie slychac, pozostaje demontaz miski olejowej i ew. od razu wymiana niesprawnych elementow.
klucha11 Opublikowano 28 Lutego 2012 Opublikowano 28 Lutego 2012 koncowy etap, to znaczne hałasy. z okolic miski olejowej. jezeli tego nie slychac, pozostaje demontaz miski olejowej i ew. od razu wymiana niesprawnych elementow. a to bardziej slychac na zimnym czy cieplym silniku
Musashi Opublikowano 29 Lutego 2012 Opublikowano 29 Lutego 2012 roznie zalezy od przyczyny. inne dzwieki da peknieta lyzwa napinacza, inne zajechana zebatka, inne wyrobiony zabierak. bez demontazu miski mozesz.... poogladac lakier
klucha11 Opublikowano 29 Lutego 2012 Opublikowano 29 Lutego 2012 ale tak ogolnie bez dziwnych dzwiekow mozna troche sie uspokoic?
augustA4 Opublikowano 29 Lutego 2012 Opublikowano 29 Lutego 2012 ale tak ogolnie bez dziwnych dzwiekow mozna troche sie uspokoic? Ja caly czas obserwuje tzn slucham co sie dzieje i co tydzien sie uspakajam
audiomaniak Opublikowano 29 Lutego 2012 Opublikowano 29 Lutego 2012 Ja caly czas obserwuje tzn slucham co sie dzieje i co tydzien sie uspakajam Oby któregoś dnia Twojego spokoju nie przerwała czerwona kontrolka, bo tak też może się zdarzyć Poważnie mówiąc lepiej zajrzeć do miski
augustA4 Opublikowano 29 Lutego 2012 Opublikowano 29 Lutego 2012 Oby któregoś dnia Twojego spokoju nie przerwała czerwona kontrolka, bo tak też może się zdarzyć Poważnie mówiąc lepiej zajrzeć do miski Maz 100% racje. Czekam na zmiane rozrzadu i w tegy napewno zabiore sie za miske
Musashi Opublikowano 29 Lutego 2012 Opublikowano 29 Lutego 2012 najbezpieczniej, zorganizowac komplet zgodnie z lista Jaro4444, i zrobic z tym porzadek aby moc spac a wlasciwie jezdzic spokojnie.
audiomaniak Opublikowano 29 Lutego 2012 Opublikowano 29 Lutego 2012 Maz 100% racje. Czekam na zmiane rozrzadu i w tegy napewno zabiore sie za miske Ja na Twoim miejscu nawet jak było by wszystko ok to i tak wywalił bym wałki oczywiście jeśli masz w planie dłużej pojeździć autem
klucha11 Opublikowano 29 Lutego 2012 Opublikowano 29 Lutego 2012 a wiec tak bylem zobaczylem no i ja wezme. a jak tylko trafi w moje rece to trzeba bedzie sprawdzic co tam siedzi w niej. jak sciagne sama miske to bedzie wszystko widac?
Musashi Opublikowano 29 Lutego 2012 Opublikowano 29 Lutego 2012 prawie, oprocz zabieraka. zabierak trzeba zdemontowac. pamietac ze do demontazu miski trzeba albo podniesc silnik, albo opuscic zawieszenie. w przypadku opuszczania zawieszenia, po ponownym montazu nalezy przeprowadzic kotrole i ew. ustawienie geometrii zawieszenia przedniego.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się