FUTURUM Opublikowano 20 Grudnia 2013 Opublikowano 20 Grudnia 2013 [h=2]Likwidacja wałków wyrównoważających z silnika 2.0 TDI czyli SWAP pompy oleju[/h]co jest napisane w głównym wątku??masz naprawiony własny moduł pompy oleju którego nie wywalaliśmy...
niestandardowy Opublikowano 20 Grudnia 2013 Opublikowano 20 Grudnia 2013 futurum, nie rozwalaj mnie. zrobilem swapa o ktorego pytal marynarz. przeczytaj to dokladnie. piszac SWAP ( CZYTAJ : MODERNIZACJA, ULEPSZENIE, ZYSK) mialem na mysli swap modernizacji pompy oleju ( walka na poprawione gniazdo ) ale gdybys chociaz zrozumiala to co przeczytalas wiedziala bys ze o tym z marynarzem rozmawiam...
H4mm3R Opublikowano 21 Grudnia 2013 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Marcin, niestety FUTURUM ma rację, trochę mieszasz w temacie nie róbmy już tu OT
niestandardowy Opublikowano 21 Grudnia 2013 Opublikowano 21 Grudnia 2013 No triche sie wydluza. poswiece sie i zaloze jednak ten watek
Darwek24 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Opublikowano 22 Grudnia 2013 A wie ktoś może gdzie w okolicach Mielca robią swap pompy ? Mam koła zębate ale swap będzie najlepszym rozwiązaniem chyba a ile taki zregenerowany wałem wytrzyma ?
mariusz.pek Opublikowano 22 Grudnia 2013 Opublikowano 22 Grudnia 2013 zadzwoń do firmy która robi regenerację i zadzwoń do firmy która wywala wałki-dostaniesz info kto ile Ci da gwarancji-proste?
sebjasz Opublikowano 28 Grudnia 2013 Opublikowano 28 Grudnia 2013 Wie ktoś może gdzie się udać z tematem SWAP w okolicach Starachowic - Kielc ?
thenaturat2 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Jaro Wielki Szacun za kawał fachowej roboty
Klima Opublikowano 15 Stycznia 2014 Opublikowano 15 Stycznia 2014 Przekładka pompy z 1.9 do passata b6 2.0 z pozytywnym wynikiem w Suwałkach. Zainteresowanych z okolic zapraszam na PW.
Pawelkiwi Opublikowano 24 Stycznia 2014 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Gdyby ktoś chciał zrobić modernizację pompy w Krakowie lub okolicach proszę pisać na PW.
FUTURUM Opublikowano 26 Stycznia 2014 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Firma FUTURUM odradza wywalenie wałków z kołami zębatymi !!!
ALBINEK Opublikowano 26 Stycznia 2014 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Firma FUTURUM odradza wywalenie wałków z kołami zębatymi !!! Może więcej wyjaśnień - odradza bo ???
robert2844 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Witam ile wlewacie teraz oleju po zrobieniu swapa pompy oleju na 1.9tdi .Ja wswoim BPW wlewam teraz cos ponad 5 litrów oleju ,przedtem tylko 4l.pozdrawiam
niestandardowy Opublikowano 26 Stycznia 2014 Opublikowano 26 Stycznia 2014 robercie...c os jest nie tak, zmieniales miske? lub miarke od poziomu oleju? powinno nadal wchodzic 4 litry...
piogorski Opublikowano 26 Stycznia 2014 Opublikowano 26 Stycznia 2014 U mnie po swapie w 2,0 do maxa włazi 5,5L Miska i bagnet nie zmieniane Więc trzeba kupować 6L:kwasny:
robert2844 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 hmm no własnie miska ta sama bagnet też ,tylko wywalone stare bebechy i zrobiony swap na 1.9 i oleju tak jak napisałem wczesniej ponad 5 litrów,prawie 5,5
ALBINEK Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 U mnie nic się nie zmieniło , 4.5 L
piogorski Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 U mnie nic się nie zmieniło , 4.5 L niby jakim cudem po swapie nic się nie zmieniło:facepalm: Skoro wywaliłeś kilka kg gratów z miski:naughty:
Pawelkiwi Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Ja jak wywaliłem wałki to przede wszystkim przerobiłem smoka. Nie dało zamontować się miski, bo smok z pompy od 1.9 był za długi. Nie dało jej się wyciąć wewnątrz tak jak w innych usunąć przegrody. Być może to wina BRD i Quatro - ponoć tam była jakaś mała zmiana. Nie przejąłem się tym faktem zmieniłem kształt smoka by nie haczył i brał z dna miski. Działa już około 50kkm bez najmniejszych problemów. Objętość miski olejowej podskoczyła około + 0,6 litra. Myślę że w miarę dokładnie bo leję olej z beczki i zawsze patrzę na poziom bagnetu. Co do celowości robienia swapa - ludzie jak chcecie mieć auta 2.0 niezawodne i bez problemu dojechać do Hiszpanii i z powrotem nie myśląc o tym że Wasze auto rozkraczy się na drodze to tylko wywalić te wałki a w szczególności napęd pompy bo to jest najbardziej wadliwe urządzenie w całym tym pięknym silniku. Nie patrzcie na wpisy ludzi którzy zarabiają na regeneracji gniazd napędu pompy i nowych dłuższych czy krótszych imbusach. Jak padł lub pada Ci napęd pompy oleju - sruuu to z samochodu. Zrobiłem oprócz własnego samochodu już tak co najmniej 8 audiczek i "0" problemu.
turbobastard Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Pewnie mi sie oberwie, sorry za OT ale chce kupic B7 2.0 TDi i martwi mnie ten silnik BLB, czy problem z walkami wystepuje tylko w nim i czy jest jakas roznica miedzy 2005 a 2007 rocznikiem auta i owego silnika?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się