ALBINEK Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 U mnie nic się nie zmieniło , 4.5 L niby jakim cudem po swapie nic się nie zmieniło:facepalm: Skoro wywaliłeś kilka kg gratów z miski:naughty: Wałki nie są zanurzone w oleju więc po ich zdemontowaniu wlewam tyle samo oleju jak przed . Miska ta sama , bagnet ten sam , więc ilość oleju bez zmian .
niestandardowy Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 tez mi sie tak albinek wydawalo...
piogorski Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 To niech ktoś mi wytłumaczy cud, zmianiałem już 2x olej i sam wlewam zawsze 5,5L i stan mam pod max. wlanie 4,5 nie daje nawet min. (sprawdzane po napełnieniu filtra oleju) przed swapem lałem 4,2
Pawelkiwi Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Niestety ale wałki a właściwie ich obudowa jest zanurzona w oleju. Zobaczcie gdzie macie smoka w oryginale, na jakim jest poziomie w misce, wlejcie do miski 5 l oleju i zobaczcie czy nie zatapia części korpusu wałków. Okaże się że część wałków jest zatopiona. Oczywistą sprawą jest to że wałki ( mówimy o całym ustrojstwie zdemontowanym przy swapie ) nie taplają się w całości w oleju. Po zdemontowaniu trzeba jakoś uzupełnić braki metalu - uzupełniaczem jest olej. Na zdjęciu widać jaka wysokość dzieli smoka od obudowy. W mojej misce przy zalewaniu wyszło około +0,6l. Bagnet ten sam, miska ta sama. Tak naprawdę najważniejsze jest to by smok z nowej pompy po swapie ssał z samego dna miski - a to już zupełnie inna historia.
audiomaniak Opublikowano 30 Stycznia 2014 Opublikowano 30 Stycznia 2014 U mnie w BKD miska od BLB i wchodzi ok 4,5L
FUTURUM Opublikowano 1 Lutego 2014 Opublikowano 1 Lutego 2014 BKD nie ma wałków więc co wywalałeś z silnika??
ALBINEK Opublikowano 4 Lutego 2014 Opublikowano 4 Lutego 2014 Wymienił silnik na BKD ale musiał założyć miskę olejową od BLB.
audiomaniak Opublikowano 4 Lutego 2014 Opublikowano 4 Lutego 2014 Dokładnie, nic nie wywalałem tylko miska od blb Wysłane z Samsung
bigkaban Opublikowano 9 Lutego 2014 Opublikowano 9 Lutego 2014 mam silnik BRE- auto nie wiadomo ile ma najechane wiec co byscie radzili bo problem mam z dostepem do podnosnika zeby zwalic miske i zobaczyc czy ktos tam grzebal czy nie. Silnik BRE to tylko pompa czy cos jeszcze do wymiany??
Pawelkiwi Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 Generalnie nie masz wyboru. Aby sprawdzić trzeba niestety miska w dół. Można się wsłuchiwać, gdybać ale czasami nie ma takich objawów a napęd się kończy. Jak zdejmiesz miskę to warto zrobić przegląd dołu silnika - skoro jest rozebrany. Więcej tam się nic nie dzieje.
bigkaban Opublikowano 14 Lutego 2014 Opublikowano 14 Lutego 2014 Dziekuje za odpowiedz. Czyli zamawiam to: Modyfikacja napędu pompa pompy oleju 2,0TDI blb (3905909983) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. rozbieram wymieniam i koniec??
MAJKI Opublikowano 14 Lutego 2014 Opublikowano 14 Lutego 2014 Dziekuje za odpowiedz. Czyli zamawiam to:Modyfikacja napędu pompa pompy oleju 2,0TDI blb (3905909983) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. rozbieram wymieniam i koniec?? Jeszcze sruba z lbem imbusowym do zaslepienia smarowania po walkach i przy tej robocie dobrze jest wymienic zimmering przedni na wale. ---------- Post dopisany at 19:38 ---------- Poprzedni post napisany at 19:22 ---------- tu masz zaznaczone który otwór zaślepić
Pawelkiwi Opublikowano 15 Lutego 2014 Opublikowano 15 Lutego 2014 Potwierdzam i masz to w odpowiedzi na PW.
bigkaban Opublikowano 17 Lutego 2014 Opublikowano 17 Lutego 2014 Zadzwonilem dzis do TMASERWIS zeby mi wyslali co trzeba abym nie byl z autem na podnosniku tydzien- a pan mi strzelil, ze jak auto model 2006<data 09.11.2015> to moze byc pompa na lancuchu albo na zebatkach... i mam zagwozdke- czy wszystkie BRE byly na zebatkach czy na lancuchu takze??
bigkaban Opublikowano 18 Lutego 2014 Opublikowano 18 Lutego 2014 Dobra bylem w ASO i mam pompe na zebatkach: czyli chyba wystarczy kupic takie cos i spokoj czy cos myle?? POMPA OLEJU OLEJOWA WAŁKI AUDI A4 VW PASSAT B6 2.0 (3973831394) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
Pawelkiwi Opublikowano 18 Lutego 2014 Opublikowano 18 Lutego 2014 Oj kolego bigkaban. Cała dyskusja czy też wypowiedzi w tym wątku to raczej odejście od opcji zabieraka i jak w temacie zlikwidowanie wałków. Ty chcesz iść nadal w niepewne rozwiązanie ? Ja wiem że mniej roboty, kasy ale zawsze będziesz myślał o wałeczku przed dłuższą podróżą - gwarantuję Ci to. Assistance obowiązkowo.
bigkaban Opublikowano 19 Lutego 2014 Opublikowano 19 Lutego 2014 Koszt podobny bo walek tma to 650 a modyfikacja komplet to 730 ale boje sie, ze mechanior cos spindoli przy modyfikacji no i mam dylemat bo mowia, ze walki poprawione sa ok. Co robic?
przemek4net Opublikowano 19 Lutego 2014 Opublikowano 19 Lutego 2014 i jak w temacie zlikwidowanie wałków.Ty chcesz iść nadal w niepewne rozwiązanie ? Od ponad 20 lat vw stosuje naped pompy oleju przez zabierak zarowno w silnilach benzynowych jak i klekotach. Jednak poglebienie gniazda to nie przeeobka na ”poprawione rozwiazanie” bo w 2010+ sa inne walki (nie tylko glebsza dziurka) jak i pompa oleju. Wyciecie walkow to tez niepelna przerobka bo w ori silnokach bezwalkowych sa inne waly(z przeciwwagami) i z racji kosztu tego sie nie wymienia. Operacja zbijania i nabijania na wal zwbatki to jak dla mnie maly jardcore (nie jest to jal wymiana klockow) Tak czy siak jest zawsze jakis kompromis.
FUTURUM Opublikowano 19 Lutego 2014 Opublikowano 19 Lutego 2014 Wałki od 2010r są "identyczne" jak te, stosowane od 2004r(zmniejszyli ilość podpór,panewek na których pracuje wałek balansujący w korpusie) ---------- Post dopisany at 18:26 ---------- Poprzedni post napisany at 18:20 ---------- brak środkowej panewki na wałku-wałek z moduły z 2012r.
przemek4net Opublikowano 19 Lutego 2014 Opublikowano 19 Lutego 2014 Wałki od 2010r są "identyczne" jak te, stosowane od 2004r(zmniejszyli ilość podpór,panewek na których pracuje wałek balansujący w korpusie) Czesc, przyjmijmy, ze zespol walkow balansujacych logicznie sklada sie z korpusu i walkow w nim osadzonych W 2010+ nie ma srodkowej panewki w korpusie a wiec i walki nie maja "srodka" przygotowanego na prace w panewce W -2009 jest srodkowa panewka i walki maja przygotowane miejsce na prace w srodkowej panewce Wniosek: zarowno korpus jak i wsadzany do niego wapek z dziurka jest inny (pomijam glebokosc otworu na zabierak) Napisalem nieprawde? Pozdrawiam, Przemek P.S. pompa olejowa -2009 vs 2010+ jest technicznie inna (ma inny kod czesci)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się